Welcome To Portal Komuniti :: Ukhwah.com

  Create An Account Home  ·  Topik  ·  Statistik  ·  Your Account  ·  Hantar Artikel  ·  Top 10 02-08-2021  

  Login
Nickname

Password

>> Mendaftar <<

  Mutiara Kata
Laut yang tenang tidak menghasilkan nelayan berani

-- Kang

  Menu Utama

  Keahlian Ukhwah.com
Terkini: navratan
Hari Ini: 0
Semalam: 0
Jumlah Ahli: 43152

  Sedang Online
Sedang Online:
Tetamu: 87
Ahli: 0
Jumlah: 87




  Yang Masuk Ke Sini
izad: 12 hari yang lalu
the_brOtherz: 40 hari yang lalu
[< Galeri AHLI >]
569 foto

Galeri AHLI >> AHLI >> JK Ramadhan 1425


<<Foto Sebelumnya|Foto Berikutnya >>
JK Walimah Along Safa atie82


JK Ramadhan 1425
[221 x 359 jpg]

Dihantar olehkhairoo84
TarikhOct 25 2004
Hits4028
Undian3
Rating4

Hanya ahli boleh beri rating!
Anda boleh mendaftar di sini
JK Ramadhan 1425H: Prof_muslim (baju hitam) : (menyanyi) bangau oh bangau, kenapa tak suka aku? macamana aku tak suka...bla..bla...    khairoo84 (baju merah) : alamak... ni sapa plak perasan jadi penyanyi ni. buat malu kaum adam je! bla..bla..
Keterangan: JK Ramadhan 1425H: Prof_muslim (baju hitam) : (menyanyi) bangau oh bangau, kenapa tak suka aku? macamana aku tak suka...bla..bla... khairoo84 (baju merah) : alamak... ni sapa plak perasan jadi penyanyi ni. buat malu kaum adam je! bla..bla..

Komen yang telah dihantar
Prof Muslim
(2004-10-25)
Arrggh..tidak....malulaaaa
Prof Muslim
(2004-10-25)
khairoo pun nyanyi gak tu..pandai nak lari ek..?
MeowHidayah
(2004-10-25)
Fuyyyooooooo...!!! terkagumnya hamba..!!
muslimin23
(2004-10-25)
hehehehehe.......lagu aper prof????
kaze
(2004-10-25)
hehe.. tu tgh briefing sblum persembahan nasyid he
Hanan
(2004-10-26)
Patut ni jadi persembahan utama...hehe
khairoo84
(2004-10-26)
hik! hik! nasib baik dah lari dulu, klu tidak, lagi tebal muka ni!
riyas
(2004-10-26)
ia ke Prof menyanyi tu atau tgh bagi tazkirah...?
sahabat amin
(2004-10-26)
...prof bersemangat beri ceramah..berapi-api...tuh .
Prof Muslim
(2004-10-26)
yale...yale.....ama yale....yale..ama yaleee
istisafa
(2004-10-27)
ucapan prof - peserta dari ukhwah jangan nakal - nakal, nanti tak boleh balik KL..
raudhahasanah
(2004-10-28)
hihi, kelaka bila teringat kaksu cerita dia mimpi dah balik pastu kang tanya "mana yang lain?" kaksu jawab "diorang taknak balik..." (",)
wardatul imans
(2004-10-28)
prof ngnn khairoo tu mcm gaya brduet nak nyanyi je..nak nyanyi lagu apa tu prof?
istisafa
(2004-10-29)
Ingat lagi ya Roha... :)
raudhahasanah
(2004-10-29)
isk takleh lupa... mana tak nye.. padahal kaksu tido sambil duduk je masa tu, kan?
zeennieyrah
(2004-10-30)
yaa...kami setuju Prof..:p
Prof Muslim
(2004-11-04)
bagus kalau dah setuju...maka saya akan umukan ..sesuautu..... "cewah"
pai
(2004-11-06)
pergh!! cayalah prof! nyanyi siap gelek tangan lagi... nape x gelek pinggang? heheh.. nnt ada yg tegode yer.....
pai
(2004-11-06)
apsal si brader khiroo tu cam nak lari jer..? ?? hm.. prof tu yg angkat tgn tggi sgt... turun skit prof.. nnt smell somethingla...hehe prof jgn mara..
relajihad
(2004-11-28)
mike .. mike test... aik... tadi ok jerk.. sapa lak sabotaj nih ? heheh salam ukhwah
pena sufi
(2004-12-05)
naper tak cakap yang prof reti nyanyi??? hehehe...ye ke?
ikramhakim
(2004-12-08)
boleh ganti Fitri UNIC jadi solo ni...
alyaa
(2005-04-29)
terpegun ku mendengarnye, prof!
saja
(2005-08-10)
huh.....boleh dapat award niee...
Addey
(2006-03-17)
" Saya tidak minta tuan2 bekerja untuk saya...tapi yang saya minta, tuan2 bekerja bersama2 dengan saya" haha
nabilpoyo
(2006-08-31)
MArilah bersolat

Nak komen? Daftar dulu di sini!

Powered by: mpn eGallery 1.0.0 (257) Addon

© 2001 Copyright for My_eGallery KodRed.fr.st
© 2001 Copyright for myphpnuke Addon by xweber

Credits





Datacenter Solution oleh Fivio.com Backbone oleh JARING Bukan Status MSCMyPHPNuke Portal System

Disclaimer: Posting dan komen di dalam Portal Komuniti Ukhwah.com ini adalah menjadi hak milik ahli
yang menghantar. Ia tidak menggambarkan keseluruhan Portal Komuniti Ukhwah.com.
Pihak pengurusan tidak bertanggung jawab atas segala perkara berbangkit
dari sebarang posting, interaksi dan komunikasi dari Portal Komuniti Ukhwah.com.


Disclaimer: Portal Komuniti Ukhwah.com tidak menyebelahi atau mewakili mana-mana parti politik
atau sebarang pertubuhan lain. Posting berkaitan politik dan sebarang pertubuhan di dalam laman web ini adalah menjadi
hak milik individu yang menghantar posting. Ia sama-sekali tidak ada
kena-mengena, pembabitan dan gambaran sebenar pihak pengurusan Portal Komuniti Ukhwah.com

Portal Ukhwah
Hakcipta 2003 oleh Ukhwah.com
Tarikh Mula: 14 Mei 2003, 12 Rabi'ul Awal 1424H (Maulidur Rasul)
Made in: Pencala Height, Bandar Sunway dan Damansara Height
Dibina oleh Team Walasri




Loading: 0.079822 saat. Lajunya....