Welcome To Portal Komuniti :: Ukhwah.com

  Create An Account Home  ·  Topik  ·  Statistik  ·  Your Account  ·  Hantar Artikel  ·  Top 10 22-06-2021  

  Login
Nickname

Password

>> Mendaftar <<

  Mutiara Kata
Kayu yang bengkok tak dapat hasilkan bayang-bayang lurus
-- Kata Bijaksana

  Menu Utama

  Keahlian Ukhwah.com
Terkini: navratan
Hari Ini: 0
Semalam: 0
Jumlah Ahli: 43152

  Sedang Online
Sedang Online:
Tetamu: 63
Ahli: 0
Jumlah: 63




  Yang Masuk Ke Sini
jasadkudisini: 7 hari yang lalu
hajime_kindaichi: 9 hari yang lalu
isa777_musa: 9 hari yang lalu
zam_rizal: 18 hari yang lalu
wanja: 29 hari yang lalu
MTMKi: 36 hari yang lalu
Kang: 36 hari yang lalu
[< Galeri AHLI >]
569 foto

Galeri AHLI >> AHLI >> tirmidziy02 ahmad tarmizi


<<Foto Sebelumnya|Foto Berikutnya >>
vM alin1605


tirmidziy02 ahmad tarmizi
[267 x 228 JPG]

Dihantar olehtirmidziy02
TarikhOct 14 2004
Hits9703
Undian9
Rating7.33333

Hanya ahli boleh beri rating!
Anda boleh mendaftar di sini
ni lah hamba Allah yg satu....
Keterangan: ni lah hamba Allah yg satu....

Komen yang telah dihantar
kaze
(2004-10-15)
uiii jelingan manja hehehe grau je.. salam ukhwah.. salam ramadhan
kasih kekasih
(2004-10-15)
a'kum hi mizi....salam ukhwah dr akak..salam ramadhan..
tirmidziy02
(2004-10-15)
kazd..ni bukan jelinagn manja..tapi...jelingan ceria...
nynaaz 279
(2004-10-15)
tak kesahla jelingan manja kerr,jelingan ceria..tapi nampak ala2 menggoda gitu...hehehh
nynaaz 279
(2004-10-15)
jgn mare yerr tarmidziy...gurau2 jerr...salam akhwah
nynaaz 279
(2004-10-15)
eh silap larr..salam ukhwah..xde tenaga nak taip..almaklumlah bulan pose.hehe.memain jerr...
pai
(2004-10-15)
idung tu control2....
khairoo84
(2004-10-16)
huik! salam ukhwah....
aisha atisha
(2004-10-16)
kontrol macho depan kamera ke?gurau aje!
Prof Muslim
(2004-10-16)
cuba setiap org reka skrip apa yg trimidziy02 cakap : Contoh : " HHmm..agak-agaknya hensem juga muka aku ek ?hehehe"
humairatulhusna
(2004-10-17)
skrip rekaan ana "aper tengok2 nie ader hutangker?" sorry yer gurau jer..happy ramadhan
kaze
(2004-10-17)
dari kaze lak: "ooo kutuk aku ek, siap buat scrip lagi tu, ni yg xtahan ni.. nnti korang hehehe"
Hanan
(2004-10-17)
salam harmonis dari ana.. kena sakat habis... hehe
tirmidziy02
(2004-10-17)
skrip yang asli, dari mizi: apa2 pun masih seorg hamba Allah yg dhaif, perlukan teguran dan nasihat.....syukran sume
kaze
(2004-10-17)
ha amek hehehe.. dlm tu maksud... :-) walaupun maaf byk2 ye tirmizy kita gurau no..
tirmidziy02
(2004-10-17)
hai. kaze dah terasa...sama2lah kita bergurau
tirmidziy02
(2004-10-17)
hehehehe
kaze
(2004-10-17)
hehehe mmg la grau, kan elok minta maaf awal2.. gambar tu kat hostel ka kat umah?
tirmidziy02
(2004-10-17)
gambar ni, masa kat bilik aktiviti Pesta Konvo31...
riyas
(2004-10-18)
tirmidziy02... salam ukhwah dr ana...pandang2..jeling2... baik2 tau mizi....
Prof Muslim
(2004-10-19)
wei...sambung skrip...sambung cepat...jgn mare tirmidziy02...hehehe
sayatetapsaya
(2004-10-20)
"Mengapa ku terlalu hensem di kala ini??~~~"
Prof Muslim
(2004-10-21)
"yaaa ...rasa lain mcm aku ari nie"
nurnajwasyuhada
(2004-10-22)
oo. tiemizi ni dak tarmizi ktho tuu..ok salam ukhwah.kite satu kolej.
MeowHidayah
(2004-10-24)
hehe.. hampir2 dah ni...
pai
(2004-11-06)
"hm.. licin berseri pipiku ini... apa rahsianya ya....."
pai
(2004-11-06)
"manja...."
ajul
(2004-11-09)
ooo gambo dlm bilik gerakan pestakonvo31,nape x masukan gamba aku sekali?hehe...
soutul jihad
(2004-11-12)
tidaaaaaakkkkkkkkkkk....mcm ku kenal jelingan ni???tapi di mana yer???di bumi utm skudai...rakan satu blok...mcmane result enta?okies?jumpa di skudai!
relajihad
(2004-11-17)
sukenyer dier... :P
Ms Nik
(2004-11-19)
posing abis yer???
ayaz
(2004-12-01)
oo....inilaa mizi yer???
rijalulmuslim
(2004-12-07)
mizi kenal ana x...budak um..png..jumpa awak di utm skudai thun lepas...masa debat dulu...hah..cuba teka???
tirmidziy02
(2004-12-08)
rijalulmuslim ni...rasa mcm kenal...tapi...siapaya....masa debat ramai jgk...hmmm....asyraf kot!!
haziq farhan
(2004-12-19)
lawanye kening nk lawan ziana zain ye
tirmidziy02
(2004-12-20)
x dapat kening mcm tu, alhamdulillah jer..
MuSaFiR SaYYaFF
(2004-12-22)
menjeling.. menjeling..menjeling..ku bertentang.. mata kita sama memandang.. bercakap bertanya dan bermesra.. jgn sampai dtgGGGggg rumah...
MuSaFiR SaYYaFF
(2004-12-22)
ewaaahhh.. mari kita berdueet mizi.. :P
waaniey
(2004-12-27)
awk....
nuraini
(2005-01-07)
hahaa,,nakal, nakal...!!!
aisyatul
(2005-01-27)
hemsem.,... perasan??
fadiahcm
(2005-02-21)
askum...salam ukhuwah dri sye.........fadiahcm
abu rozai
(2005-03-14)
saper nie ek!
vanadium oksida
(2005-04-06)
saper pualk nie...
pai
(2005-04-13)
yang korg bedua ni saper pulak..?
melati 84
(2005-04-13)
salam ukhwah ye....bolehlah kenal lebih m'dlm...hehhehe
Firdaus15
(2005-07-05)
"sekali tengok macam tom cruise, 2 kali tengok macam tomyam" hehe
firdaus 9
(2005-07-07)
ni script ana pula untuk mizi "Agak2...kalau ana posing macam ini boleh dapat akhawat yang macam mana eh? Huh! Dah xsabar ana menunggu ni hehehehe!! :) ....
firdaus 9
(2005-07-07)
dsbbkan anta ni ensem pada pandangan ana...and ana rasa ramei akhawat yang suka tengok muke macam ini...so ana bagi enta 1 rating, sebab baru saja gambar...dah akhawat2 di sini terpikat
ieyjan
(2005-08-09)
hheheehhee...kontrol ensem ekkk
salimahbreepbreep
(2005-08-15)
pose maut nampak???!!! macho lah jugak...
kimif1
(2005-08-16)
kat mana ni???.......
kimif1
(2005-08-16)
emm...kat mana ni???.....
tirmidziy02
(2005-09-04)
alhamdulillah, ana baru saja selesai majlis pernikahan pada 1.9.2005. rasa macam baru saja semalam
dyah
(2005-09-20)
ye ke tahniah lah baru kawin semoga bahagia
ibn wanza
(2005-11-02)
memang ada bakat sebagai penggoda..(gurau saja)..salamkenalan.
diyan huwaina
(2005-12-12)
first2 tengok,macam idzuan saujana...hehehe
Ratubalqis
(2006-03-11)
SALAM PERKENALAN
ianazri
(2006-04-05)
assalamualaikum..urm...kawan saya kita dia kenal awak!!!!!
mohamad
(2007-04-16)
salam ukhwah...
mzaidi
(2007-04-16)
Assalamualaikum,cantik gambar kat sini,kalau ada masa lawatlah album digital ini http://mohdzaididesa.fotopages.com
aisya humairah
(2007-08-27)
Asslamualaikum....salam ukhwah dari ana
mas ayu
(2008-09-08)
Assalamualaikum... salam ukhwah dari ana, p/s: ada sikit persamaan dengan kawan saya... hehe
aquazia1702
(2008-10-08)
assalamualaikum..salam ukhwah

Nak komen? Daftar dulu di sini!

Powered by: mpn eGallery 1.0.0 (257) Addon

© 2001 Copyright for My_eGallery KodRed.fr.st
© 2001 Copyright for myphpnuke Addon by xweber

Credits





Datacenter Solution oleh Fivio.com Backbone oleh JARING Bukan Status MSCMyPHPNuke Portal System

Disclaimer: Posting dan komen di dalam Portal Komuniti Ukhwah.com ini adalah menjadi hak milik ahli
yang menghantar. Ia tidak menggambarkan keseluruhan Portal Komuniti Ukhwah.com.
Pihak pengurusan tidak bertanggung jawab atas segala perkara berbangkit
dari sebarang posting, interaksi dan komunikasi dari Portal Komuniti Ukhwah.com.


Disclaimer: Portal Komuniti Ukhwah.com tidak menyebelahi atau mewakili mana-mana parti politik
atau sebarang pertubuhan lain. Posting berkaitan politik dan sebarang pertubuhan di dalam laman web ini adalah menjadi
hak milik individu yang menghantar posting. Ia sama-sekali tidak ada
kena-mengena, pembabitan dan gambaran sebenar pihak pengurusan Portal Komuniti Ukhwah.com

Portal Ukhwah
Hakcipta 2003 oleh Ukhwah.com
Tarikh Mula: 14 Mei 2003, 12 Rabi'ul Awal 1424H (Maulidur Rasul)
Made in: Pencala Height, Bandar Sunway dan Damansara Height
Dibina oleh Team Walasri




Loading: 0.08915 saat. Lajunya....