Welcome To Portal Komuniti :: Ukhwah.com

  Create An Account Home  ·  Topik  ·  Statistik  ·  Your Account  ·  Hantar Artikel  ·  Top 10 22-06-2021  

  Login
Nickname

Password

>> Mendaftar <<

  Mutiara Kata
Tidak ada sahabat yang setia melainkan kepentingan yang berpanjangan

-- Kang

  Menu Utama

  Keahlian Ukhwah.com
Terkini: navratan
Hari Ini: 0
Semalam: 0
Jumlah Ahli: 43152

  Sedang Online
Sedang Online:
Tetamu: 61
Ahli: 0
Jumlah: 61




  Yang Masuk Ke Sini
jasadkudisini: 7 hari yang lalu
hajime_kindaichi: 9 hari yang lalu
isa777_musa: 9 hari yang lalu
zam_rizal: 18 hari yang lalu
wanja: 29 hari yang lalu
MTMKi: 36 hari yang lalu
Kang: 36 hari yang lalu
[< Galeri AHLI >]
569 foto

Galeri AHLI >> AHLI >> ridwan


<<Foto Sebelumnya|Foto Berikutnya >>
Hanisah simple shida


ridwan
[393 x 236 jpg]

Dihantar olehridwan_daie
TarikhSep 24 2004
Hits8985
Undian5
Rating9.4

Hanya ahli boleh beri rating!
Anda boleh mendaftar di sini
Foto mase kat dalam dewan kuliyyah...tgh tunggu lecturer. Saya duduk sebelah kanan sekali baris depan.
Keterangan: Foto mase kat dalam dewan kuliyyah...tgh tunggu lecturer. Saya duduk sebelah kanan sekali baris depan.

Komen yang telah dihantar
nur islami
(2004-09-24)
ramainya...!!!
Hanan
(2004-09-24)
seronoknya amek gamba dalam kelas. IPT mana ek nih.. nampak selesa untuk melelapkan mata.. hehe.. salam harmonis utk ridwan
MeowHidayah
(2004-09-24)
Salam perkucingan drpd ana... meeooowwwww...
MeowHidayah
(2004-09-24)
suasana biasa dlm kelas.. byk kekosongan di ruangan hadapan..
MeowHidayah
(2004-09-24)
Mek Hanan tau nak ngorok aje ek.. hehe.. ndak2 kelas dlm kul 1, kul 2 gitu... addduusss... time kritikal betull..
Prof Muslim
(2004-09-24)
eh..byk kerusi .kosong jom meow kita pakat duduk..meh
MeowHidayah
(2004-09-25)
tu laa.. tapi nak duduk bukan student lagi dah... hehe..
Prof Muslim
(2004-09-25)
ala...takpa... ek kan ? ridwan, kan ?
ridwan daie
(2004-09-25)
cmnilah kehidupan pelajar mekanikal dari kuittho, jepun...sgt selesa utk merehatkat badan dan mata
ridwan daie
(2004-09-25)
ni sempat begambar ni sebab tgh tunggu prof la.....tp tak dtg2
kasihmu-amanahku
(2004-09-26)
mari merehatkan mata....hehehe
ridwan daie
(2004-09-27)
perli nampak....!
pai
(2004-09-29)
mak oi... ni dewan kuliah ke dewan PWTC... kayenyer...
pai
(2004-09-29)
kerusi tu empuknyer... ni kalo letak kat rumah ana ni... best ni....
pai
(2004-09-29)
bole gak anak kucing ana tido... asik tido kat simen je...
ridwan daie
(2004-09-30)
ni sebenarnya bukan dewan kuliah...ni cuma bilik theatre je
ridwan daie
(2004-09-30)
kalau dewan kuliah lagi class drp bilik theatre ni
QISTINA-ALEA
(2004-10-01)
UIA D BEST:):):)
khaulah alazwar
(2004-10-01)
ada jugak yang merehatkan mata tu=)tapi tak pe supaya lebih segar waktu belajar nnt=)
ridwan daie
(2004-10-04)
sian kucing, pai kasi tdo kt simen je, ish...
ridwan daie
(2004-10-04)
biasela tu khulah_alazwar, diorang nk rehat sikit sblm blajar nk cover ngntuk sb tahajjud pjg
ridwan daie
(2004-10-04)
sangka baik...sangka baik
june blur
(2004-10-06)
Luas dewan memndg, JGN kecik sudut mta mmndg (JGn WaT TaIk MaTa Ekk)
khaulah alazwar
(2004-10-06)
ridwan_daie,moga itulah yang diharapkan..study pun ok...husnuzzon=)
budak85
(2004-10-06)
fullamak...posing sakan sume...pelbagai gaye...ade yg mengereng..ade yg feelin'..ade yg nmpk cm nk tido..ke dh tido tu??...ade yg siap tayang handset
ridwan daie
(2004-10-07)
nilaa bebudak mekanikal yang nakal tapi semanya satu hati
Prof Muslim
(2004-10-10)
oo..tunggu prof ke..tak leh masa mari masa tu..ada kelas aerobik...hehehe nak kena ajar...hik..hik
MeowHidayah
(2004-10-24)
prof jadi instructor aerobik ghupenye... hehe...
hurun ein
(2004-10-25)
akh ridwan, ni sumer dak kelas nta ke? sumer lelaki ek?? =)
ridwan daie
(2004-10-27)
bukan instructor aerobik....instructor aerodynamic le
ridwan daie
(2004-10-27)
ada perempuan tp diorang duk kat bhgn tepi sket, diorang cuma 4 sekawan je
NURLIA
(2004-11-01)
SALAM PERKENALAN DARI SAYA.....SELAMAT MENJALANI IBADAH PUASA DAN SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI.....:)
NURLIA
(2004-11-01)
.........RAYA TAHUN NIE BALIK KAMPUNG KE.........
NURLIA
(2004-11-01)
....BEST NYER SUASANA BELAJAR CAM NIE....TERINGAT MASA BELAJAR KAT KOLEJ DULU.....
Awana19
(2004-11-06)
wah bestnya dewan kuliah ...sungguh berbeza dgn tempat sy belajar..
ukhuwwahfillah
(2004-11-22)
seronoknya antum semua yang dah dapat study kat u.ni yang membakar semangat ana untuk pi u pula
nurse intan
(2004-12-09)
duduk, sandar, pastu zzzzzzzzz. erk! jgn mare..
harahaz
(2004-12-14)
kenapa depan kosong belakang penuh????samalah macam kat tempat saya
liliey
(2004-12-18)
cam kenal jerrr...
nur taqwa
(2004-12-28)
course ape ramai l'laki ni..
error nick name
(2005-01-27)
lame tak nampak...still the same...
honey ikhlas
(2005-02-17)
kat u maner ni ek....leh citer ckit x....kan aper ...tuk pengetahuan jer.........
irdeena shah
(2005-03-01)
sempat lagi korang berposing ye...iniler bebudak aman skrg...tapi bagus gak coz diorang ni datng awal untuk tnggu lecture msk...bukan senang nak jumpe
irdeena shah
(2005-03-01)
sempat lagi korang berposing ye...iniler bebudak aman skrg...tapi bagus gak coz diorang ni datng awal untuk tnggu lecture msk...bukan senang nak jumpe
shaharatul qibtiah
(2005-03-02)
dari kuittho ker jepun???:)
MaWaR84
(2005-05-03)
syoknye berposing....salam ukhwah..
ifti hanan
(2005-05-05)
Amboi..anak2 bujang ni..salam ukhwah
popcorn
(2005-05-07)
bleh gagah hanpa ni noh
Pdaus
(2005-05-07)
kalau nak tunjuk gambaq dewan kuliah kat Sudan ni Mesti hangpa insaf...
GHAIZAH 8485
(2005-05-09)
buat jejaka2 dalam gambar...slm ukhwah...
ouyangfeng
(2005-07-07)
khabarnya tgh keluar 4 bulan IPB...doakan ana...
asiahmurni
(2005-08-12)
salam ukhwah...........buat semua
maisarahlisa
(2005-09-25)
amboihhh yang kat tepi sekali tu.. lenaya tidur.. bangunn oii he he he
ridwan daie
(2005-12-18)
dah bangun dah ni
ridwan daie
(2005-12-18)
lepas ni berpindah ke utm pula, InshaAllah :)
ummu-khubaib
(2005-12-31)
ridwan-daie....moga istiqomah dengan jalan dakwah sekarang.
dhatiku jua
(2006-04-13)
nampak empuk saja kerusi tu..sedap untuk tidur.hehehe
hurun ein
(2006-04-20)
salam...erm, ridwan_daie yang mana satu? konpius la..
hurun ein
(2006-04-20)
eh, nak mai uTm ke? bila ek..
missdodot
(2006-07-16)
ini kat u mana.........ridwan daie yang mana ini.........yang dok bars depan 2 seorang saja....
aye
(2006-09-22)
sambil tunggu lecture...bacalah buku spitas lalu...jangan nak berposing saja...bebazir masa saja..ni nasihat ajk disiplin..
mzaidi
(2007-02-08)
ok lawa gambar ni,kalau nak tengok gambar lagi lawatilah http://mohdzaididesa.fotopages.com
insan mencari
(2007-03-23)
kat mana ni?
ndb
(2007-09-27)
ni kat mana???
nafisah
(2007-10-11)
satu dua tiga lekuk, laki2 saya ketuk... hehe
aishah ay
(2008-08-02)
salam.. erm, ni lah suasana sebenar dalam kuliah..hehe

Nak komen? Daftar dulu di sini!

Powered by: mpn eGallery 1.0.0 (257) Addon

© 2001 Copyright for My_eGallery KodRed.fr.st
© 2001 Copyright for myphpnuke Addon by xweber

Credits





Datacenter Solution oleh Fivio.com Backbone oleh JARING Bukan Status MSCMyPHPNuke Portal System

Disclaimer: Posting dan komen di dalam Portal Komuniti Ukhwah.com ini adalah menjadi hak milik ahli
yang menghantar. Ia tidak menggambarkan keseluruhan Portal Komuniti Ukhwah.com.
Pihak pengurusan tidak bertanggung jawab atas segala perkara berbangkit
dari sebarang posting, interaksi dan komunikasi dari Portal Komuniti Ukhwah.com.


Disclaimer: Portal Komuniti Ukhwah.com tidak menyebelahi atau mewakili mana-mana parti politik
atau sebarang pertubuhan lain. Posting berkaitan politik dan sebarang pertubuhan di dalam laman web ini adalah menjadi
hak milik individu yang menghantar posting. Ia sama-sekali tidak ada
kena-mengena, pembabitan dan gambaran sebenar pihak pengurusan Portal Komuniti Ukhwah.com

Portal Ukhwah
Hakcipta 2003 oleh Ukhwah.com
Tarikh Mula: 14 Mei 2003, 12 Rabi'ul Awal 1424H (Maulidur Rasul)
Made in: Pencala Height, Bandar Sunway dan Damansara Height
Dibina oleh Team Walasri




Loading: 0.081453 saat. Lajunya....