Array
Welcome To Portal Komuniti :: Ukhwah.com

  Create An Account Home  ·  Topik  ·  Statistik  ·  Your Account  ·  Hantar Artikel  ·  Top 10 25-06-2024  

  Login
Nickname

Password

>> Mendaftar <<

  Mutiara Kata
" Jika anda berada dalam jamuan di rumah orang hendaklah menjaga perangai dan menjaga mata; dalam solat menjaga hati; dan dalam pergaulan menjaga lidah."
-- Imam Al-Ghazali

  Menu Utama

  Keahlian Ukhwah.com
Terkini: navratan
Hari Ini: 0
Semalam: 0
Jumlah Ahli: 43152

  Sedang Online
Sedang Online:
Tetamu: 213
Ahli: 0
Jumlah: 213




  Yang Masuk Ke Sini
Rashdin: 1 hari, 7 jam, 22 minit yang lalu
khalifah: 6 hari yang lalu
hajime_kindaichi: 24 hari yang lalu
[< Galeri AHLI >]
569 foto

Galeri AHLI >> AHLI >> JK Kelantan 2004


<<Foto Sebelumnya|Foto Berikutnya >>
JK Kelantan 2004 nurulain


JK Kelantan 2004
[476 x 231 jpg]

Dihantar olehdarul_numan81
TarikhJul 22 2004
Hits7032
Undian0
Rating0

Hanya ahli boleh beri rating!
Anda boleh mendaftar di sini
Para peserta Jk kelantan bergambar bersama adik-adik dari Darul Aitam di akhir program.
Keterangan: Para peserta Jk kelantan bergambar bersama adik-adik dari Darul Aitam di akhir program.

Komen yang telah dihantar
Prof Muslim
(2004-07-22)
hhmmm...ramai juga..Sedih dok amri ari tu ....
nur islami
(2004-07-22)
ramai jugak yer..eh..eh..mana satu ana ni ek?:-)
Hanan
(2004-07-22)
Bila tengok gambar ni br teringat pd adik angkat JK Kelantan.. thanks gambar ni kos ingatkan tggjawab yg lom selesai..
nur islami
(2004-07-22)
tu lah..ana pon still xknl lg adik angkat ana..
NaZa FirmaN
(2004-07-23)
sungguh indah saat2 itu..coz ana dpt bertemu semula 2 orang anak murid yg ana sayangi...sempat jg bergambar kenangan ngan mereka brdua..hihiih
NaZa FirmaN
(2004-07-23)
mereka berdua pun terkejuz,coz x mejangka akan kehadiran bekas gurunya..:-
irda82
(2004-07-24)
aduh! gambar kabur. ana takde gambar ni kat kamera ana.cedih takde gambar utk tengok2 waktu teringat
darul numan81
(2004-07-24)
err..kabur?mungkin gambar asal bersaiz kecil.. then bila ana edit, inilah hasilnya..apapun.. still leh kenal pasti org dlm gambo tu kan?:p
nur islami
(2004-07-26)
kak lin, safa pon xdek pic ni..leh cuci kat safa satu?heheh..
darul numan81
(2004-07-26)
laa..mcm mana leh takde?hari tu byk betul kamera yg guna.. err,klau irda82 tu..kamera dia pd ana & terlupa nak ambil saat ni..maaf byk2 ye irda82..
ainul nabila
(2004-07-26)
ana pun takder...malas nak nyusahkan org..paham2 jelaaaa...
ainul nabila
(2004-07-26)
mana satu ana ni??ada ke tidak ni...
nur islami
(2004-07-26)
masa tu pn kamera safa ada kat kak lin..tp kak lin lupa nk amik..
MeowHidayah
(2004-07-27)
MIA kot...
darul numan81
(2004-07-27)
err..akak lupa nak ambik ke safa?sori ekk. ainul di barisan ke-2..no.8 dari kiri..semua ada dlm ni cuma ana je takde sbb ana yg ambik gambar :p
nur islami
(2004-07-27)
as dok belah akak la...
nur islami
(2004-07-27)
yer la kak lin...
Jundullah Al Asad
(2004-08-08)
owh.. jk.. ingat2.. meh rr kita pepakat wat yg kedua laks...
nur islami
(2004-08-15)
ok sidqi..pasni kita plan jk kelantan 2 plak..biar lg gempak dr jk kelantan 2004..
Hafiz Qiee
(2004-09-01)
ya Allah..kenapa best sangat ni!!
ctmuslimah
(2004-09-20)
nak pi kelantan lagi leh tak?....leh laaaaa... ada ke yg sudi terima kedatangan ku?....
nur islami
(2004-09-21)
boleh je ctmuslimah nak mai klantan lagi...
relajihad
(2004-12-25)
:) next time bleh pesan budu nih :D
ayu ayunie
(2005-05-17)
biler lg nk wat JK Kelantan ni?..
abdulmahadi
(2005-08-18)
ana tak
abdulmahadi
(2005-08-18)
dimaklumkan pun tentang jk klntn. Kenapa tak promosi?
ridwan daie
(2005-10-05)
kak siti p kelantan ni ada apa ni, haaa....demo jange

Nak komen? Daftar dulu di sini!

Powered by: mpn eGallery 1.0.0 (257) Addon

© 2001 Copyright for My_eGallery KodRed.fr.st
© 2001 Copyright for myphpnuke Addon by xweber

Credits





Datacenter Solution oleh Fivio.com Backbone oleh JARING Bukan Status MSCMyPHPNuke Portal System

Disclaimer: Posting dan komen di dalam Portal Komuniti Ukhwah.com ini adalah menjadi hak milik ahli
yang menghantar. Ia tidak menggambarkan keseluruhan Portal Komuniti Ukhwah.com.
Pihak pengurusan tidak bertanggung jawab atas segala perkara berbangkit
dari sebarang posting, interaksi dan komunikasi dari Portal Komuniti Ukhwah.com.


Disclaimer: Portal Komuniti Ukhwah.com tidak menyebelahi atau mewakili mana-mana parti politik
atau sebarang pertubuhan lain. Posting berkaitan politik dan sebarang pertubuhan di dalam laman web ini adalah menjadi
hak milik individu yang menghantar posting. Ia sama-sekali tidak ada
kena-mengena, pembabitan dan gambaran sebenar pihak pengurusan Portal Komuniti Ukhwah.com

Portal Ukhwah
Hakcipta 2003 oleh Ukhwah.com
Tarikh Mula: 14 Mei 2003, 12 Rabi'ul Awal 1424H (Maulidur Rasul)
Made in: Pencala Height, Bandar Sunway dan Damansara Height
Dibina oleh Team Walasri




Loading: 0.087163 saat. Lajunya....