Welcome To Portal Komuniti :: Ukhwah.com

  Create An Account Home  ·  Topik  ·  Statistik  ·  Your Account  ·  Hantar Artikel  ·  Top 10 02-08-2021  

  Login
Nickname

Password

>> Mendaftar <<

  Mutiara Kata
JANGAN sesekali memulakan jika tidak bersedia untuk menyudahkan

-- Kang

  Menu Utama

  Keahlian Ukhwah.com
Terkini: navratan
Hari Ini: 0
Semalam: 0
Jumlah Ahli: 43152

  Sedang Online
Sedang Online:
Tetamu: 91
Ahli: 0
Jumlah: 91




  Yang Masuk Ke Sini
izad: 12 hari yang lalu
the_brOtherz: 40 hari yang lalu
[< Galeri AHLI >]
569 foto

Galeri AHLI >> AHLI >> JK Kelantan 2004


<<Foto Sebelumnya|Foto Berikutnya >>
JK HOSPITAL JK Kelantan 2004


JK Kelantan 2004
[397 x 270 jpg]

Dihantar olehdarul_numan81
TarikhJul 15 2004
Hits4656
Undian0
Rating0

Hanya ahli boleh beri rating!
Anda boleh mendaftar di sini
Sesi taaruf @ 'Belon Bernama' antara peserta muslimah dan adik-adik dari Darul Aitam (18/6/2004) di Balai Islam Lundang.
Keterangan: Sesi taaruf @ 'Belon Bernama' antara peserta muslimah dan adik-adik dari Darul Aitam (18/6/2004) di Balai Islam Lundang.

Komen yang telah dihantar
Hanan
(2004-07-15)
awat muka kita cam katun.. takutnya.. game ni mmg menakutkan..
Prof Muslim
(2004-07-15)
ntah memang sesuai ngan muka kartun...hehehe
Hanan
(2004-07-15)
sesuai ye... memang a prof ni.. kartun pun katunla.. janji belon tak pecah..
RuMaishaaa
(2004-07-16)
ni la sesi training suara lantang ke tidak..duk jerit..sana sini
kaze
(2004-07-16)
a'ah la.. :-) tu nape hanan.. tkejut ke? hehe
Prof Muslim
(2004-07-22)
selamatkan belon!!!!!
darul numan81
(2004-07-22)
erm..time ni ana raging peserta.. saja je suruh tulis nama atas belon tu.. :P
nur islami
(2004-07-22)
ada org tu takut nk tulis nama atas belon takut pecah kata dia..suruh org lain yg tuliskan..sape tu yer???
Prof Muslim
(2004-07-22)
sapa tu ...yg takut tulis tu ?...hehehe
nur islami
(2004-07-22)
prof..cuba tny kak hanan.rsnya dia tahu sape orgnya...kekekek..
NaZa FirmaN
(2004-07-23)
time ni masing2 semua ambik kesempatan..kesempatan apa ye? hah tulis namalah..lepas tu aktiviti meletupkan belon sana sini..ish terkejut hamba.nakalny
Prof Muslim
(2004-07-23)
Mengikut ilmu nujum Pak Belalang...Prof agaknya tahu sapa...hehehe
Hanan
(2004-07-24)
:P
Prof Muslim
(2004-07-24)
Hah..tengok org tu dtg sendiri......mengaku... heehehehe...
Hanan
(2004-07-24)
Rasa nak masukkan prof dalam belon aje...:P
Prof Muslim
(2004-07-24)
hehehe.... Kesian org tu tengah geram..... hik..hik
darul numan81
(2004-07-26)
sabar Hanan..jgn marah. prof sebenarnya jeles bila nengok kemeriahan JK Kelantan ni..tp dialah jugak yg beria2 suruh hantar gambar semasa JK ni..:))
Hanan
(2004-07-26)
belon ana ada lagi prof, ana dah kempiskan sebelum pecah wat kenangan2.. nak ke.. tak boleh .. heheh
zahratul wardah
(2004-07-27)
belon ana x pecah....
Prof Muslim
(2004-07-28)
ler..aci ke wat gitu..main kempiskan.. isk..Hanan..oo..Hanan....
Hanan
(2004-07-28)
lepas programla.. kalau pecah kena framekan serpihan.. leceh a... kekek
Prof Muslim
(2004-07-31)
ooo..pulak dah....
al besouty
(2004-11-05)
alaa..cucuk jer ngn jarum belon2 tu....
relajihad
(2004-11-14)
hum?... main aci duduk ataih belon ker?
Qalam Akhdar
(2005-07-06)
emm ramai juga ahli portel ni ..... ada kemajuan lah juga.

Nak komen? Daftar dulu di sini!

Powered by: mpn eGallery 1.0.0 (257) Addon

© 2001 Copyright for My_eGallery KodRed.fr.st
© 2001 Copyright for myphpnuke Addon by xweber

Credits





Datacenter Solution oleh Fivio.com Backbone oleh JARING Bukan Status MSCMyPHPNuke Portal System

Disclaimer: Posting dan komen di dalam Portal Komuniti Ukhwah.com ini adalah menjadi hak milik ahli
yang menghantar. Ia tidak menggambarkan keseluruhan Portal Komuniti Ukhwah.com.
Pihak pengurusan tidak bertanggung jawab atas segala perkara berbangkit
dari sebarang posting, interaksi dan komunikasi dari Portal Komuniti Ukhwah.com.


Disclaimer: Portal Komuniti Ukhwah.com tidak menyebelahi atau mewakili mana-mana parti politik
atau sebarang pertubuhan lain. Posting berkaitan politik dan sebarang pertubuhan di dalam laman web ini adalah menjadi
hak milik individu yang menghantar posting. Ia sama-sekali tidak ada
kena-mengena, pembabitan dan gambaran sebenar pihak pengurusan Portal Komuniti Ukhwah.com

Portal Ukhwah
Hakcipta 2003 oleh Ukhwah.com
Tarikh Mula: 14 Mei 2003, 12 Rabi'ul Awal 1424H (Maulidur Rasul)
Made in: Pencala Height, Bandar Sunway dan Damansara Height
Dibina oleh Team Walasri




Loading: 0.079903 saat. Lajunya....