Welcome To Portal Komuniti :: Ukhwah.com

  Create An Account Home  ·  Topik  ·  Statistik  ·  Your Account  ·  Hantar Artikel  ·  Top 10 31-07-2021  

  Login
Nickname

Password

>> Mendaftar <<

  Mutiara Kata
Rahsia kejayaan hidup adalah persediaan seseorang untuk menyambut datangnya kesempatan.
-- Benjamin Disraeli

  Menu Utama

  Keahlian Ukhwah.com
Terkini: navratan
Hari Ini: 0
Semalam: 0
Jumlah Ahli: 43152

  Sedang Online
Sedang Online:
Tetamu: 94
Ahli: 0
Jumlah: 94




  Yang Masuk Ke Sini
izad: 10 hari yang lalu
the_brOtherz: 37 hari yang lalu
[< Galeri AHLI >]
569 foto

Galeri AHLI >> AHLI >> abu rozai


<<Foto Sebelumnya|Foto Berikutnya >>
ABg IMaM achik solehah


abu rozai
[341 x 265 JPG]

Dihantar olehabu_rozai
TarikhJun 15 2004
Hits4706
Undian2
Rating9

Hanya ahli boleh beri rating!
Anda boleh mendaftar di sini
ukhwahfillah abdan abada
Keterangan: ukhwahfillah abdan abada

Komen yang telah dihantar
Prof Muslim
(2004-06-19)
Yg mana satu Abu Rozai ?
kaze
(2004-06-21)
duduk or pakai towel.. wlupapun salam ukhwah...
muslimah88
(2004-07-04)
Assalamualaikum...salam ukhwah dr ana
batrisyia
(2004-08-19)
sape plak kaze tu?
maisuribalqis
(2004-10-06)
yang duduk senyum nampak gigi tu pakai ubat gigi aper
jannahsyurga
(2004-10-07)
bleh tau pemandangan belakang tu kat maner????
jannatulraudhah
(2004-12-01)
pi berkelah ke? kat mane tu...apa2 pun salam ukhwah dari ana..assalamualaikum
ibtisam 102
(2004-12-15)
apsal korang nampak x heppy
waaniey
(2004-12-16)
suka lh tu...
waaniey
(2004-12-16)
x malu lh korang ni...letak gambar kat dlm ni....
waaniey
(2004-12-16)
x malu lh korang ni...letak gambar kat dlm ni....
SaLaFiaN
(2005-01-20)
Kenapa waaniey?
mimiey
(2005-02-12)
tak takut ke dengan sunami
nailofar iman
(2005-02-18)
korang sumer nih bt rehlah kat pantai chendering kan....knl sgt ngn background kat blkng tuh...tmpt ana rehlah gak tuh..
asleen
(2005-06-30)
slm ukhwah dr saya...
dukumanis84
(2005-08-20)
eh,eh...macam knalj er
dukumanis84
(2005-08-20)
eh,eh...macam kenal saja
wan syazana
(2005-09-28)
assalamualaikum...macam kenal saja
nnn
(2005-10-08)
amboi...nak mandi lauk rupenya. nanti kan batal posa. ok.lah salam ukhwah dan slmat brpuasa
abu rozai
(2005-12-13)
semua adalah student UTM skudai....masa itu tsunami belom lagi berlaku ye....
tasbih 30
(2006-02-28)
ditepi pantai yang indah... kududuk mhayati kebesaranmu ya Allah
Addey
(2006-03-18)
sempat tak main istana2?
DrMuslim
(2006-03-26)
orang chendering ke
alleef
(2006-03-29)
handsome lah semua.... alhamdullilah
ilal haQ
(2006-05-26)
cek ingatkan hangpa nak pergi tangkap ikan...berkelah ghupanya.
mohamad
(2006-12-28)
ni kat pantai mana?.... macam best saja...
syahirahsoid
(2007-04-02)
yang baju putih...alo...

Nak komen? Daftar dulu di sini!

Powered by: mpn eGallery 1.0.0 (257) Addon

© 2001 Copyright for My_eGallery KodRed.fr.st
© 2001 Copyright for myphpnuke Addon by xweber

Credits





Datacenter Solution oleh Fivio.com Backbone oleh JARING Bukan Status MSCMyPHPNuke Portal System

Disclaimer: Posting dan komen di dalam Portal Komuniti Ukhwah.com ini adalah menjadi hak milik ahli
yang menghantar. Ia tidak menggambarkan keseluruhan Portal Komuniti Ukhwah.com.
Pihak pengurusan tidak bertanggung jawab atas segala perkara berbangkit
dari sebarang posting, interaksi dan komunikasi dari Portal Komuniti Ukhwah.com.


Disclaimer: Portal Komuniti Ukhwah.com tidak menyebelahi atau mewakili mana-mana parti politik
atau sebarang pertubuhan lain. Posting berkaitan politik dan sebarang pertubuhan di dalam laman web ini adalah menjadi
hak milik individu yang menghantar posting. Ia sama-sekali tidak ada
kena-mengena, pembabitan dan gambaran sebenar pihak pengurusan Portal Komuniti Ukhwah.com

Portal Ukhwah
Hakcipta 2003 oleh Ukhwah.com
Tarikh Mula: 14 Mei 2003, 12 Rabi'ul Awal 1424H (Maulidur Rasul)
Made in: Pencala Height, Bandar Sunway dan Damansara Height
Dibina oleh Team Walasri




Loading: 0.081234 saat. Lajunya....