Welcome To Portal Komuniti :: Ukhwah.com

  Create An Account Home  ·  Topik  ·  Statistik  ·  Your Account  ·  Hantar Artikel  ·  Top 10 24-06-2021  

  Login
Nickname

Password

>> Mendaftar <<

  Mutiara Kata
Air yang mengapungkan kapal, air juga yang menenggelamkan kapal
-- Kata Bijaksana

  Menu Utama

  Keahlian Ukhwah.com
Terkini: navratan
Hari Ini: 0
Semalam: 0
Jumlah Ahli: 43152

  Sedang Online
Sedang Online:
Tetamu: 62
Ahli: 0
Jumlah: 62




  Yang Masuk Ke Sini
the_brOtherz: 18 jam, 7 minit yang lalu
jasadkudisini: 8 hari yang lalu
hajime_kindaichi: 10 hari yang lalu
isa777_musa: 11 hari yang lalu
zam_rizal: 20 hari yang lalu
wanja: 30 hari yang lalu
[< Galeri AHLI >]
569 foto

Galeri AHLI >> AHLI >> syah solehah


<<Foto Sebelumnya|Foto Berikutnya >>
ainul nabila teman siber


syah solehah
[266 x 237 jpg]

Dihantar olehsyah_solehah
TarikhJan 03 2004
Hits11735
Undian39
Rating8.66667

Hanya ahli boleh beri rating!
Anda boleh mendaftar di sini
Sahabat2 seperjuangan yang sentiasa diingati...
Keterangan: Sahabat2 seperjuangan yang sentiasa diingati...

Komen yang telah dihantar
kaze
(2004-01-03)
salam ukhwah semua.. macam 3 dara pingitan plak :-) grau je he
ummu amir
(2004-01-03)
hmmm...mcm pernah kulihat gadis2 ni...tp di mana ya?ooo...di dewan utama KMPP...betul tak?...
AdAwiAh 1210
(2004-01-03)
salam ukhwah penuh kasih sayang buat syah_solehah...
syah solehah
(2004-01-03)
haa... pandai fariza @ lebih dikenali... ummu_amir... hehe, tul la tu... kat dewan KMPP.. tetiba teringat diaorang, so, antar laa...
syah solehah
(2004-01-03)
Salam buat kaze & adawiah_1210...
syah solehah
(2004-01-03)
tiga dara pingitan pun, tiga dara pinggitan lahhh.... :-)
Hanan
(2004-01-04)
salam harmonis dan salam perkenalan..
Kakyong
(2004-01-04)
salam syah...ni masa matriks ye??..
ummu amir
(2004-01-04)
hai syah...kenapa enti habaq satu Malaya nama ana?...malulah...pecah rahsia...tapi,dari mana enti tau?musykil...musykil...feninglah...
syah solehah
(2004-01-04)
hehe.. org terer laa... jangan marah haaa... kak yong, a'a ni masa matriks..
Sumaiyah o9
(2004-01-05)
assalamualaikum wahh muda nya muka ...errmm berapa umur korang semua eh? dah boleh mengundi dah ke?
Hafiz Qiee
(2004-01-05)
Salam ukhwah fillah dari hafiz..semoga dirahmati Allah selalu..wasalam
ummu amir
(2004-01-05)
heh..heh..ana tau...ni,mesti keje si 'al-u...' tu yg bgtau hang kan...nanti,dia nak kena belasah tu...
rutab
(2004-01-05)
akm. pe khaba ?. leh tak saye nak kenal dengan yang duduk tengah. nie mailsaye [email protected]
syah solehah
(2004-01-07)
baik alhamdullillah, boleh, apa salahnya. ana tak tau la nak bagitau cara nak hubungi dia, PM la.. heh
syah solehah
(2004-01-07)
Sumaiyah, kami 22 tahun laa.. hehe..
syah solehah
(2004-01-07)
Salam ukhwah buat hafiz
syah solehah
(2004-01-07)
buat ummu_amir, ini sendiri punya keje laa, tiada berkaitan hidup atau pun yang telah meninggal dunia.. heh
littlemuslimah
(2004-01-07)
ooo.. matriks KMPP ghupanya... tetiba jaa ghasa ghindu kat kampung.. oh penang! nantikan kepulangan ku ghaya haji nih nooo... =)
ABg IMaM
(2004-01-08)
Assalamualaikum...mudahan2 anda bertiga jadi mahasiswi muslimah harapan ummah :)
limaunipis
(2004-01-09)
nak tanya .....yang mana satu syah solehah?
i-z-a-h
(2004-01-10)
Assalamualaikum.. Salam kenalan dari izah jugak! wassalam
achik solehah
(2004-01-11)
salam ukhwahfillah juga buat syah_solehah.... ana jiran KMPP...KMK, Kulim
syah solehah
(2004-01-12)
Salam ukhwah untuk littlemuslimah,abg Imam,limaunipis,i-z-a-h & achik...
syah solehah
(2004-01-12)
nak tau mana satu syah_solehah.. tanyala ummu_amir.. heh
farisHaq
(2004-01-13)
rutab nak kenal yg duk tgh sajer ker? yg duk tepi2 tak nak?
limaunipis
(2004-01-13)
ummu_amir mana satu syah solehah? :)
limaunipis
(2004-01-13)
tepi ke tengah ke kiri ke kanan ke...nak kenal mana satu syah solehah je
ummu amir
(2004-01-14)
sori,lama x masuk
ummu amir
(2004-01-14)
yang paling kiri,baju ungu tu dia lah tu,cik syah kita...
limaunipis
(2004-01-14)
syah solehah ..hubungi i di YM - limaunipis2000 ada perkara penting nak bagitau ni
dinulhuda1422h
(2004-01-15)
Salam ukhwah dari ana, yang mana satu syah solehah ni?
irda82
(2004-01-16)
Asaslamualaikum
budakbarubelajar
(2004-01-18)
yg tgh2 tu leh tahan...
ibnrusyd
(2004-01-20)
Indahnya ciptaan Allah S.w.t
Prof Muslim
(2004-01-20)
yg mana satu syah_solehah?
alifmimyanun
(2004-01-29)
err, akan ku ngurati ketige2nye.
AllifIskandar
(2004-01-29)
Salam persahabatan dari ahli dan sahabat baru.
darulnaim
(2004-02-04)
darulnaim
(2004-02-04)
betul kata sahabat2 semua tu .. sbb ketiga2 cun .. saya pun nak berkawan dgn awk tapi kalo boleh yg tengah tu .. salam persahabata.... ASSALAMUALAIKUM
pLatipus
(2004-02-09)
Subahanallah....... comey-comey belako nie.... Sesungguhnya memang indah ciptaan Allah Ta'ala
orgkiter
(2004-02-10)
orgkiter tanak kata aper.... memang dijadikan wanita itu sebagai hiasan dunia....
syah solehah
(2004-02-11)
erm.... pihak atasan leh tolong padam tak gambor nih?? takut gak syah... hehe, bahaya la pulak rasanya..:-)
Al Irshadi
(2004-02-12)
a'kum... salam ukhuwwah dari ana.. selamat berjuang..
HANG
(2004-02-14)
BERAPE BANYAK SENYUM DAAAA.....
redzuan 227
(2004-02-16)
banyak senyum lah bagus hang...aper lah...senyum kan sedekah paling murah.....kan net kan net..
chihiro
(2004-02-18)
kite kenal awk..kite matrix kmpp gak.bilik kite seblh bilik awk mase 1st sem..
aliflamra
(2004-02-20)
senyum sokmo....
syah solehah
(2004-02-21)
ermmm.. kenal ke chiciro?? hehe,saper namer??
ummu qistina
(2004-02-21)
salam ukhwah dan perjuangan untuk akhawat bertiga
el maslul
(2004-02-23)
salam ukhwah...
atie
(2004-02-23)
salam ukhwah buat tiga dara pingitan
nailofar ain
(2004-03-12)
senyum itu sedekah........salam ukhwah
Long
(2004-03-13)
untuk perjuangan mu.... istiqamah bersama islam... :) salam ukhwah.... :)
Long
(2004-03-13)
jauh perjuangan ini... tabahkan dan tetapkan perjuangan mu bersama islam.. :)...
Long
(2004-03-13)
penuh rintangan.. penuh cabaran perjuangan ini.. kekalkan untuk perjuangan mu yg murni.. untuk islam... :)
syah solehah
(2004-03-15)
Syukran wahai sahabat semua...
johnjovi 3000
(2004-03-17)
assalamualaikum...salam kenal..sy baru je lagi kat sini
syah solehah
(2004-03-17)
Salam kenal dari ana juga.. jom ramaikan Ukhwah.com
Iman Hayati
(2004-03-18)
A'kum..alahai,manis2nya adik2 ni..smoga ukhwah kalian bertiga sentiasa tjalin.
kimi uniten7
(2004-03-18)
..............
syah solehah
(2004-03-19)
Terima kasih... moga2 macam tu laaa...
AiFi
(2004-03-20)
selamat mengundi..kalau dah leh ngundi la ;)
cahya ilham
(2004-03-21)
mari lah mari.......kite g ngundi...tunaikan kewajipan...kpd parti......
dehearty ku
(2004-03-22)
salam ukhwah ku buat 3 charlie angels ni..tengah tu saper ek..?kim salam..
intifada
(2004-03-22)
kiut..kiut...heh.hehe..
syah solehah
(2004-03-31)
insya_Allah.. nanti saya kem salam ek, dehearty...
dehearty ku
(2004-04-03)
makaseh, syah solehah...
ibnu haizim
(2004-04-05)
a`kum...cun2 nye 3 dara gersang nie..heheh...gurau je..salamperkenal..insyallah
Daeng Jati
(2004-04-14)
Daeng Jati
(2004-04-14)
a'kum..cute gak awak bertiga.....tapikan..........x de ape la..salam perkenalan ok
Daeng Jati
(2004-04-14)
a'kum..cute gak awak bertiga.....tapikan..........x de ape la..salam perkenalan ok
rutab
(2004-04-14)
ermm ada tak no phone atau emaail dia... yang duduk tengah tue... student alazhar... wassalam
apisklate
(2004-04-16)
assalamulaikum..bole knlan tak semua ngn adik...
mcdu
(2004-04-19)
akum......mane satu awak ha?
abglong
(2004-04-25)
abglong
(2004-04-25)
yg tgh mcm kenal je>>.ain ke tu,,gambar kat smkl
Azizie
(2004-04-28)
Assalamulaikum...Salam ukhwah untuk semua.
KhilafahIslamiyah
(2004-04-28)
Assalammualaikum..Kenapa anti nak tunjuk gambar anti?
KhilafahIslamiyah
(2004-04-28)
Assalammualaikum..Kenapa anti nak tunjuk gambar anti?
doktor kampung
(2004-05-02)
mm.. ana pon nak tanye... kenapa tunjuk gambar?
rusyd aiman
(2004-05-05)
insyaalah...cantik2 belaka...mesti cantik juga akhlaknya..
rusyd aiman
(2004-05-05)
nuraiman khairunnissa
(2004-05-07)
assalamualaikum... manis2 akak2 nie...
syah solehah
(2004-05-10)
Waalaikummussalam... Ukhwah fillah buat semua
LaNG
(2004-05-11)
Manisnyer cik adik 3 dara pingitan nie...hee...
syah solehah
(2004-05-12)
Uihh... 3 dara pingitan.. heh... ok gak kan?? Itu kisah lam, skarang tak berjumpa dah.. maybe bila salah sorang kenduri, jumpa kot.. ;-)
sedamai ukhwah
(2004-05-22)
assalamualaikum...indahnya ciptaan tuhan..salam ukhwah fillah dari ana ...boleh ana nak kenal lebih dekat lagi([email protected])
usamah
(2004-05-26)
semua cantik2.....ingatan untuk kita semua.....jaga pergaulan
syah solehah
(2004-05-29)
kenal lebih dekat? boleh kalau kerana Allah. Ukhwah fillah kan? Insya-Allah usamah, kami jaga pergaulan..
pena sufi
(2004-05-30)
salam ukhwah...cantiklah akak2 kat ukhwah...yang tengah tue ramai peminat.
dakwah ilahi
(2004-05-31)
Salam ukhwah utk smua.......yang penting jaga diri hiasi peribadi..kim salam kt yang tukang ambik gambaq
syah solehah
(2004-06-07)
insya_Allah.. nanti saya kem salam ek.. saya pun dah lupa sapa yang amik gambar
faizbukharyy
(2004-06-10)
:)
hannacool
(2004-06-14)
:)
aidil
(2004-06-23)
kirum salam kat akak yg tengah tu yer
alifmimyanun
(2004-07-04)
amboi, memilih.
rijalulmuslim
(2004-07-07)
salam ukhwah...muslimah sejati
dehearty ku
(2004-07-28)
a'kum..yg tgh tu saper?..apa kbr?
tHeaMadz
(2004-07-30)
a'kum...ada no telipon??...
zaim bushra
(2004-08-03)
assalamualaikum ya aina
azareenzulaikha
(2004-08-05)
assalamualaikum...comei-comei...insyaallah secomei akhlaknya juga...AMIN..banyak peminat eh...nak minat gaklah.salam ukhwah
terrorist
(2004-08-07)
kesian yg tengah2 tu kena himpit
tanah hitam
(2004-08-20)
assalammualaikum.........buat sahabat bertiga.ana juga dr kmpp 03/04.....kita sama ker?salam perkenalan pada shbt2 ana-kak izzati,kak kinah,farah
syah solehah
(2004-08-25)
ana kmpp first batch.. anyway, salam ukhwah...
islamic kigs
(2004-08-28)
emmm..cute2lAH..UHKTI SUMER...
saiful
(2004-08-31)
yang mana pilihan hatiku...tak tahu nak pilih sebab semuanya solehah belaka...kena solat istikhorah...gurau jer
saiful
(2004-08-31)
ermmm...jeng...jeng...semoga kalian dalam rahmat Allah Ta'ala
pukau
(2004-09-09)
nak bekenalan yg tgh jeling2 tu la..
adilla
(2004-09-17)
lawanyaaaaaaaa....nak jadi kakak angkat leh?
aina rosyada
(2004-09-22)
wahh posing2 gitu..
pai
(2004-09-29)
a.... kirim salam kat si tudung hijau tu ek... as'kum
sesejuksalju
(2004-09-30)
salam ukhuwah sahabiah semua....
sya ryn
(2004-09-30)
salam ukhwah untuk anda bertiga,,,kalau boleh sya nk pilih yg tengah tu....ehm..
zaim bushra
(2004-10-05)
cutenye...
kinan
(2004-10-05)
alahai ....ni lah jadi nya bila letakkan gambar ..macam2 nak buat ..ehehhee..tp ikut laa...asal kan bahagia..
itsjustme
(2004-10-10)
salam ukhwah...
syafika
(2004-10-17)
Assalamualaikum...lawa2 akak2 ni.akak study mana
ummu amir
(2004-10-20)
hah syah...jumpa masa kenduri tu...kenduri hang la...bila?????
naqsyaband
(2004-11-09)
INGAT ALLAH SELALU
relajihad
(2004-11-17)
pandangan mata adalah panah2 iblis.. barang siapa menundukkan pandangannya kerana Allah nescaya akan dikurniakan nikmat iman
faiz sj
(2004-11-25)
boleh berkenalan???
setanggisyurga
(2004-12-03)
salam perkenalan buat you all yg ader anto komen..dan buak aka2 yg bertiga tue..buleh kenai you all
setanggisyurga
(2004-12-03)
salam perkenalan buat you all yg ader anto komen..dan buak aka2 yg bertiga tue..buleh kenai you all
hafizie
(2004-12-16)
salam ukhwah.........
syah solehah
(2004-12-20)
amboi ummu.. sabor la.. kalau ada jodoh tak kemana.. hah, yang kanan dah berpunya, baru jer.. hmmm
atik
(2004-12-27)
salam perkenalan....
dinulhuda1422h
(2004-12-27)
salam harmonis dari saya....
al razi82
(2005-01-20)
comel2 blake...bleh berkenalan
ainnurhasana
(2005-01-22)
alhamdulillah..sumer pun bertudung labuh...:-)
azl rocxets
(2005-01-23)
ceh....yg kasik komen semue nk ngorat je..blah lar...tunjuk baik konon
dakwah ilahi
(2005-01-23)
kim slm utk smua...jaga diri hiasi peribadi...jgn lupe sholat...
riz
(2005-02-04)
askum
ar raze
(2005-02-17)
emm...nak berkenalan boley??
Izzul islam
(2005-02-22)
ponat eden nak baca...
hasfiz
(2005-02-27)
3 dari kiri tu sape nama.. ;)
ammublues
(2005-03-07)
akum...nak tnya...yg tengah tu sapa namanya??
aKujErr
(2005-03-28)
jgn tnya yg tgh saje beb .. tnya semua la.. haha.. comel jgk hoh tgh tu..huhu.. salam ukhwah semua.. assalamualaikum
SuhailMdAsri
(2005-03-29)
hmmm... anak2 gadis yang bakal mengharumkan nama ISLAM...
ABg IMaM
(2005-03-29)
boleh tak taaruf semua skali dari kanan ke kiri?...:)
addey
(2005-04-20)
ana nak yang tengah...amboi..macam manusia kena jual pulak..tapi memang ana nak pun..hehehe
mie fairudz
(2005-05-05)
mcm kenal jer..
syah solehah
(2005-05-13)
me, amie and nana(sudah berumahtangga);-).mie.. memang kenal pun..
hariz
(2005-05-27)
salam ukhwah,boleh kenalan
kakciknah
(2005-06-26)
wanita hiasan dunia...........pandai2 laa jaga diri..akhlak,,,,
Imam Baihaqi
(2005-07-04)
salam ukhwah fillah min ana
altamira
(2005-07-18)
salam ukhwah nak pergi melancong secara berkumpulan boleh contact ana
SliparPink
(2005-08-09)
ni kumpulan nasyid SOLEHAH ke?
Imam Baihaqi
(2005-09-15)
ahli kumpulan power ranger atau jet man ini,,,,gurau jee
Imam Baihaqi
(2005-09-15)
ahli kumpulan power ranger atau jet man ini,,,,gurau jee
qarin 5
(2005-09-29)
assalamualaikum..aii 3 sekawan boleh berkenalan..terutama yang tengah2 tuu..comell.. :-)
ibn wanza
(2005-11-02)
salam ukhuwah..senyum nampak manis, tapi kalau terlebih manis, bahaya....;-p
putra adi
(2005-11-02)
assalamualaikum, semoga menjadi insan yang benar-benar solehah, salam ukhwah dari saya
abdyilahi
(2005-11-07)
BERSAMA MENJANA IMAN MENJADI ABDY KEPADA ILAHI, TUHAN YANG KEKAL
abdyilahi
(2005-11-07)
boleh TAARUF TAK, NO TEL NAK minta,boleh TAK
nabilpoyo
(2006-01-07)
banyak nya peminat
nanComp 85
(2006-01-16)
ramai juga peminat syah solehah sampai soalan saya nak bagi pun dah tak tau nak bagi apa..........
nanComp 85
(2006-01-16)
apa-apa pun teruskan la perjuangan anda sebagai seorang wanita islam yang soleha ok
nanComp 85
(2006-01-16)
assalamualaikum
naini
(2006-02-04)
assalamualaikum.....
Faryzan Islamic
(2006-02-10)
salam ukhwah
amar kun
(2006-02-15)
boleh tak buang gambar ni? komen-komen menjurus ke arah fitnah
aiman harith
(2006-02-16)
yang mana satu syah solehah ek.....
abadikan 03
(2006-03-01)
banyak peminat....sampai sakit tangan nak tekan most ni tuk tulis
BonaFide
(2006-03-03)
wawawawa
umairah86
(2006-03-09)
assalamualaikum wbt... salam ukhwah..
Ghufranallah
(2006-04-03)
salam ukhwah..hai rien.....semoga berbahagia.....
Ketotoi
(2006-06-01)
3 dara pingitan tak mengapa, jangan 3 dara pungutan udah lah,, gurau jangan mayah yekk
imthiyaz
(2006-06-18)
salam ukhwah
khairulazmi06
(2006-07-31)
seindah hiasan adalah wanita solehah
hidayat tuan
(2007-01-09)
assalamualaikum..saya ingin berkenalan dengan gadis yang di tengah tu boleh tak?
deli
(2007-02-05)
no komen
azlan aris
(2007-04-18)
salam ukhwah... berkenalan?
yobbulan
(2007-05-28)
jika hati seindah bulan,jangan biarkan ia mendung....hehe indahnya ciptaan Allah,salam perkenalan
ABg IMaM
(2007-11-08)
boleh berkenalan dengan amie?....:-)
mans
(2007-11-24)
seindah hiasan adalah wanita solehah
mans
(2007-11-24)
seindah hiasan adalah wanita solehah
Vitamin Hati
(2008-01-12)
syah_solehah tu S/U masa pegang MPD aman damai, campus usm.hikhik
akasia
(2008-01-23)
nak masuk meminang Boleh?
marul
(2008-12-25)
salam ukwah dr marul..
mualim66
(2010-03-22)
salam persaudaraan islam....

Nak komen? Daftar dulu di sini!

Powered by: mpn eGallery 1.0.0 (257) Addon

© 2001 Copyright for My_eGallery KodRed.fr.st
© 2001 Copyright for myphpnuke Addon by xweber

Credits





Datacenter Solution oleh Fivio.com Backbone oleh JARING Bukan Status MSCMyPHPNuke Portal System

Disclaimer: Posting dan komen di dalam Portal Komuniti Ukhwah.com ini adalah menjadi hak milik ahli
yang menghantar. Ia tidak menggambarkan keseluruhan Portal Komuniti Ukhwah.com.
Pihak pengurusan tidak bertanggung jawab atas segala perkara berbangkit
dari sebarang posting, interaksi dan komunikasi dari Portal Komuniti Ukhwah.com.


Disclaimer: Portal Komuniti Ukhwah.com tidak menyebelahi atau mewakili mana-mana parti politik
atau sebarang pertubuhan lain. Posting berkaitan politik dan sebarang pertubuhan di dalam laman web ini adalah menjadi
hak milik individu yang menghantar posting. Ia sama-sekali tidak ada
kena-mengena, pembabitan dan gambaran sebenar pihak pengurusan Portal Komuniti Ukhwah.com

Portal Ukhwah
Hakcipta 2003 oleh Ukhwah.com
Tarikh Mula: 14 Mei 2003, 12 Rabi'ul Awal 1424H (Maulidur Rasul)
Made in: Pencala Height, Bandar Sunway dan Damansara Height
Dibina oleh Team Walasri




Loading: 0.083426 saat. Lajunya....