Array
Welcome To Portal Komuniti :: Ukhwah.com

  Create An Account Home  ·  Topik  ·  Statistik  ·  Your Account  ·  Hantar Artikel  ·  Top 10 26-05-2022  

  Login
Nickname

Password

>> Mendaftar <<

  Mutiara Kata
Allah don't give us what we want, instead He gives us what we need
-- Spaghetigoreng (Warga Ukhwah.com)

  Menu Utama

  Keahlian Ukhwah.com
Terkini: navratan
Hari Ini: 0
Semalam: 0
Jumlah Ahli: 43152

  Sedang Online
Sedang Online:
Tetamu: 50
Ahli: 0
Jumlah: 50




  Yang Masuk Ke Sini
Daeng_Jati: 2 hari yang lalu
Kang: 6 hari yang lalu
Abdullah: 30 hari yang lalu
[< Galeri AHLI >]
569 foto

Galeri AHLI >> AHLI >> kakarot


<<Foto Sebelumnya|Foto Berikutnya >>
JK AidilFitri 1424 Mohd Hafiz Bin Mohd Salleh


kakarot
[352 x 219 JPG]

Dihantar olehkakarot
TarikhDec 31 2003
Hits10769
Undian10
Rating7.8

Hanya ahli boleh beri rating!
Anda boleh mendaftar di sini
Bersama coursemate beraya di desa
Keterangan: Bersama coursemate beraya di desa

Komen yang telah dihantar
ummu amir
(2004-01-01)
Assalamualaikum.salam ukhwah,salam perkenalan.cantik background...kat mana?
Hanan
(2004-01-01)
salam harmonis.. buat video klip ke
Engku Salina
(2004-01-02)
amboi... mcm modelling jek... model sawah padi... :)
Engku Salina
(2004-01-02)
kakarotnya yg mana satu???
kakarot
(2004-01-02)
Nak kata buat video klip pun tak juga, tp cuba teka mana satu kakarot?
ummu amir
(2004-01-02)
hmmm...kalau mcm tu,hanya org yg kenal kakarot sjlah yg boleh teka...mcm mana tu?...
farisHaq
(2004-01-02)
saya rasa yg kiri skali
kaze
(2004-01-03)
:-) rasanya yg seorang je tu, yg kasi masuk baju hehe
StokinWangi
(2004-01-04)
saya rasa kakarot xde dlm gambar sbb dah tergolek masuk dlm sawah ;-b
Kakyong
(2004-01-05)
kakarot ni suka makan karot ke?...kalau ye..bagus la utk bekalan vitamin A.....:D
kaze
(2004-01-06)
kakarot..tak nak jawab ke..?
kakarot
(2004-01-06)
eee... kakarot nak jwbla ni, knp mesti yang masuk baju, apa reason, teka lagi
kakarot
(2004-01-06)
Hei StokinWangi kakrot masih kuat lagi la walaupun dah berlawan ngan Bezeta, jd takkanlah nak tergolek masuk dalam sawah plak
StokinWangi
(2004-01-06)
kakarot - yg di tengah sawah...jadi scarecrow... (caption tiada kena mengena dgn baju.puas hati?)
kaze
(2004-01-07)
ooo tu naaa...
achik solehah
(2004-01-11)
ana pun teka kakarot yg 4 dari kanan tu..sbb tinggi dia lain dari yg lain...hehehe...jgn marah ha kakarot..!
darul numan81
(2004-01-18)
ana rasa kakarot yg sedang ambik gambar ni kot.. sbb tu dia tak tahu nak xplain mcm mana sbb dia mmg takde dlm gambo ni..hehehe
nice pesan
(2004-01-19)
agak nyerlah... yg maner yerk ...
khaulah alazwar
(2004-01-19)
Indah permai bumi kita....=)
ummu amir
(2004-01-19)
hmmm...banyak betul org buat tekaan...yang pasti...hanya kakarot mampu menjawabnyer...kan kan kan... :)
adlan
(2004-02-08)
assalamualaikum warahmatullah. salam ukhwah buat kakarot. enta ni pn anak murid sifu mustar ke, bole ilangkn diri pulak..eheh.
nuraini
(2004-02-12)
ni berbaris ramai-ramai nak sambut apa?....he...he....
PutriAlya
(2004-02-24)
beraya ke..singgah jap nak amik gambar ...cuba terangkan...nampak mcm berposing je...
MuSaFiR SaYYaFF
(2004-03-06)
Barisan kanak2 Ribena.. which 1 is kakarot ek? i guess kakarot yang kirriiiii sekali. betul kaka?
intifada
(2004-03-22)
wa...posing baik nampak?....
taurus ds 84
(2004-04-28)
sesegar.....hijau dau...nan! nyanyi erk?
atmim
(2004-05-10)
wah..terasa sejuk dirasa,hehe..
kirana-84
(2004-06-01)
ehm...tengak buat video klip ke ??????
mujahid syam
(2004-06-18)
apasal tgh tu macam malu2 jer..
Pudina
(2004-07-08)
amboi hensemnya jejaka kat dalam gambar ni.sapa yang masih solo lagi. leh kita berkenalan??????????
lie za
(2004-07-24)
erm... cam amik pic utk kulit album jerk.
aisyah j
(2004-09-20)
sejuk mata memandang sawah padi kat belakang gambar tu. Salam ukhwah...
mawaddahwarahmah
(2004-09-26)
kakarot oh kakarot.....
pai
(2004-09-29)
macam buat cover albumje....
beb
(2004-09-29)
kang masuk lintah plak...jage2
nursyafiqa adilla
(2004-11-10)
ni mesti tengah tunggu kumpulan Hijjaz lalu kot..nak amik autograph yer.....gurau jer..
azizah smai
(2004-11-19)
hai...org lain tgk kamera, yg sorg 2, tgk saper?
ukhtisarah
(2004-12-12)
wah posing sakan nampak....kat mane tue....
lah
(2004-12-27)
indah betul dunia ni
goku g
(2005-01-15)
wat gapo mu nok teko??kakarot tu sajo nok mapuh koghe=)
faryzan islamic
(2005-03-09)
Buat apa kat tepi jalan tu?
ilhamku21
(2005-03-30)
bpe org sbnr'ye ni?
vanadium oksida
(2005-04-06)
cantiknya....background...warna hijau gitu...:)
aKujErr
(2005-04-22)
ganazz posing korang ye.. kontrol maut tuu..huhu
MOHAMADNIZAM
(2005-04-24)
jejaka pilihan masa kini............
nanalah
(2005-05-27)
desa tu kat mana?...mcm kat kampung sy aje...sawah padi yg menghijau..cantik giler kg sy
nuriman21
(2005-08-07)
wuiyoooo....cantiknya....padi nan hijau ....he.,.he.,.. syukurila dengan setiap pemberian ALLAH.
rohah
(2005-09-28)
yang mana satu kakarot?????????????lawa background, sejuk mata memandang. kat mana tu....kakarot.
ayuAnnisa
(2005-10-07)
lawanye.....backgrOund....ingat kat kampung...
anakMERDEKA
(2005-11-19)
llaa..awat p berdiri tepi jalan 2 rame2...dok tunggu bas ka..la,sian ngat aih dok berdari lama2 kat situ..dok la dulu tengok permandangan smbl irup udara..
amyra myra
(2006-01-05)
macam buat video klip saja..video klip pesawah padi ke? kakarot...macam karot saja..tapi tak nampak pun sesiapa yang macam karot kat dalam gamba tu ek..:)
one85
(2006-03-26)
posing mauutt gituu...
puterisabby
(2006-05-30)
macam videoclip yang terhangat di pasaran
ukhwatul
(2008-01-15)
Hehe... ada bakat jadi model sawah padi..jangan marah ye, gurau2 pagi.
insan wardah
(2008-03-10)
cantik background 2...dekat tepi sawah bendang eh??

Nak komen? Daftar dulu di sini!

Powered by: mpn eGallery 1.0.0 (257) Addon

© 2001 Copyright for My_eGallery KodRed.fr.st
© 2001 Copyright for myphpnuke Addon by xweber

Credits





Datacenter Solution oleh Fivio.com Backbone oleh JARING Bukan Status MSCMyPHPNuke Portal System

Disclaimer: Posting dan komen di dalam Portal Komuniti Ukhwah.com ini adalah menjadi hak milik ahli
yang menghantar. Ia tidak menggambarkan keseluruhan Portal Komuniti Ukhwah.com.
Pihak pengurusan tidak bertanggung jawab atas segala perkara berbangkit
dari sebarang posting, interaksi dan komunikasi dari Portal Komuniti Ukhwah.com.


Disclaimer: Portal Komuniti Ukhwah.com tidak menyebelahi atau mewakili mana-mana parti politik
atau sebarang pertubuhan lain. Posting berkaitan politik dan sebarang pertubuhan di dalam laman web ini adalah menjadi
hak milik individu yang menghantar posting. Ia sama-sekali tidak ada
kena-mengena, pembabitan dan gambaran sebenar pihak pengurusan Portal Komuniti Ukhwah.com

Portal Ukhwah
Hakcipta 2003 oleh Ukhwah.com
Tarikh Mula: 14 Mei 2003, 12 Rabi'ul Awal 1424H (Maulidur Rasul)
Made in: Pencala Height, Bandar Sunway dan Damansara Height
Dibina oleh Team Walasri




Loading: 0.10307 saat. Lajunya....