Welcome To Portal Komuniti :: Ukhwah.com

  Create An Account Home  ·  Topik  ·  Statistik  ·  Your Account  ·  Hantar Artikel  ·  Top 10 24-06-2021  

  Login
Nickname

Password

>> Mendaftar <<

  Mutiara Kata
Sesiapa menempatkan dirinya di tempat yang menimbulkan persangkaan maka janganlah menyesal kalau orang menyangka buruk padanya
-- Umar Al-Khatab

  Menu Utama

  Keahlian Ukhwah.com
Terkini: navratan
Hari Ini: 0
Semalam: 0
Jumlah Ahli: 43152

  Sedang Online
Sedang Online:
Tetamu: 70
Ahli: 0
Jumlah: 70




  Yang Masuk Ke Sini
the_brOtherz: 19 jam, 41 minit yang lalu
jasadkudisini: 8 hari yang lalu
hajime_kindaichi: 10 hari yang lalu
isa777_musa: 11 hari yang lalu
zam_rizal: 20 hari yang lalu
wanja: 30 hari yang lalu
[< Galeri AHLI >]
569 foto

Galeri AHLI >> AHLI >> JK AidilFitri 1424


<<Foto Sebelumnya|Foto Berikutnya >>
JK AidilFitri 1424 JK AidilFitri 1424


JK AidilFitri 1424
[361 x 251 JPG]

Dihantar olehsunan-faqih
TarikhDec 28 2003
Hits4419
Undian2
Rating5.5

Hanya ahli boleh beri rating!
Anda boleh mendaftar di sini
Antara muslimin muslimat yang menghadiri JK AidilFitri 1424 di Dewan Al-Hikmah Masjid Kolej Islam Malaya, Petaling Jaya.
Keterangan: Antara muslimin muslimat yang menghadiri JK AidilFitri 1424 di Dewan Al-Hikmah Masjid Kolej Islam Malaya, Petaling Jaya.

Komen yang telah dihantar
MeowHidayah
(2003-12-29)
fuuhhh... kagum ambo ngknyee... khusyu' sungguh..
nawwal
(2003-12-29)
eh..kak kaei ke tu?naper ngan tangan akak tu...nak jd invisible ke??:-))
Hanan
(2003-12-29)
sepantas kilat ...
alfaqierah
(2003-12-30)
a'a..tgn kak kaei jd magic..nape tu kak? :D
littlemuslimah
(2003-12-30)
eee nape tu??? takut ana....
Engku Salina
(2003-12-30)
rilek wani... jgn takut... akak ada... hehehe...
nawwal
(2003-12-30)
kak Kaei..mana akak ni??Tolongla jwb persoalan yg hangat ni....
Kakyong
(2003-12-30)
eh tak tahu ke??....kak kaei ada pakai ilmu tu...
sunan-faqih
(2003-12-31)
Uuih, hebat kak, selalu org pakai 'malabis' aje, akak pakai ilmu...hmm
i-z-a-h
(2004-01-01)
eheik.. apa sal lelakinye semua tak kai kopiah... trend raye kali nie ke? em...
Kakyong
(2004-01-02)
Ilmu "tangan kipas"....sekali gerak...tak nampak bilah jari...tapi nampak cam kipas..
nur indah
(2004-01-02)
weh!! ade2 je la kome sume ni... ermm, akak pon x tau ilmu ape tu, yg akak tau cameraman/woman ni yg punye ilmu?? idak gitu?? :P
Prof Muslim
(2004-01-03)
takpa...semua tahun.depan pakai serban.....fesyen marhaban.....hehe
khaulah alazwar
(2004-01-06)
kak kaei buat ape tu? ana dekat belakang akak pun tak tahu...=(
nur indah
(2004-01-09)
akak tgh bancuh air... x nampak ke khaulah?? :P
Kakyong
(2004-01-11)
Tu la...kepantasan kurang dari 0.0001 saat....lagi cepat dari gaban tu...sebab tu kita tak perasan kan Khaulah....
nawwal
(2004-01-18)
oo....kakyong ni...minat gaban ek??hehe...:-))
wida widi
(2004-01-25)
hehehe...si muka bulat dr pandangan sisi
Kakyong
(2004-01-30)
Eh Nawwal....macam tak biasa plak....kan tu rancangan kegemaran zaman kanak2 dulu kan??....Nawwal pun mesti minat gak ni...heheheh...kakyong tau....:P
kawanbaru
(2004-02-21)
wah mesti best kan pi sana...
zack 11
(2004-02-27)
mesti ada yg main mata masa ni, hihihi...
khaulah alazwar
(2004-03-06)
walau dah lama...nak jawab jugak...=)xnampak la kak kaie=)
ummuhabibah
(2004-03-06)
menjeling-menjeling kubersebelahan,ehehh
kakciknah
(2004-05-01)
yaaaaaaa...bestnya..semua kyusuk blake....mesti perasaan gembira ada..lapar pun ada...
nawwal
(2004-05-19)
kakyong....nak jawab balik...mmg nawwal suke tgk citer gaban...hihih
kakyong
(2004-09-09)
yeah...boleh la kita geng nawwal....
riderjeans
(2005-01-29)
bagus2 korang nie ader kemajuan untuk blaja
abdyilahi
(2005-11-10)
kontrol jangan tak
Addey
(2006-04-02)
tengok? lantai pun hijau.....hehe
Imam Baihaqi
(2006-11-18)
buat apa tuuu,,,,,
ilahkisas
(2007-08-17)
YANG kat BLKNG TU MACAM DAH NGANTUK saja?
zainabila
(2008-02-20)
memberi sesuatu yang bermunafaat

Nak komen? Daftar dulu di sini!

Powered by: mpn eGallery 1.0.0 (257) Addon

© 2001 Copyright for My_eGallery KodRed.fr.st
© 2001 Copyright for myphpnuke Addon by xweber

Credits





Datacenter Solution oleh Fivio.com Backbone oleh JARING Bukan Status MSCMyPHPNuke Portal System

Disclaimer: Posting dan komen di dalam Portal Komuniti Ukhwah.com ini adalah menjadi hak milik ahli
yang menghantar. Ia tidak menggambarkan keseluruhan Portal Komuniti Ukhwah.com.
Pihak pengurusan tidak bertanggung jawab atas segala perkara berbangkit
dari sebarang posting, interaksi dan komunikasi dari Portal Komuniti Ukhwah.com.


Disclaimer: Portal Komuniti Ukhwah.com tidak menyebelahi atau mewakili mana-mana parti politik
atau sebarang pertubuhan lain. Posting berkaitan politik dan sebarang pertubuhan di dalam laman web ini adalah menjadi
hak milik individu yang menghantar posting. Ia sama-sekali tidak ada
kena-mengena, pembabitan dan gambaran sebenar pihak pengurusan Portal Komuniti Ukhwah.com

Portal Ukhwah
Hakcipta 2003 oleh Ukhwah.com
Tarikh Mula: 14 Mei 2003, 12 Rabi'ul Awal 1424H (Maulidur Rasul)
Made in: Pencala Height, Bandar Sunway dan Damansara Height
Dibina oleh Team Walasri




Loading: 0.080819 saat. Lajunya....