Array
Welcome To Portal Komuniti :: Ukhwah.com

  Create An Account Home  ·  Topik  ·  Statistik  ·  Your Account  ·  Hantar Artikel  ·  Top 10 16-05-2022  

  Login
Nickname

Password

>> Mendaftar <<

  Mutiara Kata
Cukuplah Allah bagiku, tidak ada Tuhan selain daripada-Nya. Hanya kepada-Nya aku bertawakkal.
-- at-Taubah: 129

  Menu Utama

  Keahlian Ukhwah.com
Terkini: navratan
Hari Ini: 0
Semalam: 0
Jumlah Ahli: 43152

  Sedang Online
Sedang Online:
Tetamu: 70
Ahli: 0
Jumlah: 70




  Yang Masuk Ke Sini
Abdullah: 20 hari yang lalu
muslimin23: 24 hari yang lalu
MTMKi: 36 hari yang lalu
IbnuKhaldun: 49 hari yang lalu
[< Galeri AHLI >]
569 foto

Galeri AHLI >> AHLI >> JK AidilFitri 1424


<<Foto Sebelumnya|Foto Berikutnya >>
JK AidilFitri 1424 JK AidilFitri 1424


JK AidilFitri 1424
[206 x 285 JPG]

Dihantar olehsunan-faqih
TarikhDec 28 2003
Hits5467
Undian1
Rating1

Hanya ahli boleh beri rating!
Anda boleh mendaftar di sini
Bacaan ayat-ayat suci KalamuLLah daripada akh farisHaq yang diundang khas dari UIA Gombak...A'uzubiLLahi minassyaitaniRRajim...
Keterangan: Bacaan ayat-ayat suci KalamuLLah daripada akh farisHaq yang diundang khas dari UIA Gombak...A'uzubiLLahi minassyaitaniRRajim...

Komen yang telah dihantar
MeowHidayah
(2003-12-29)
mesti sogho best ni...
QISTINA-ALEA
(2003-12-29)
ASSALAMUALAIKUM..OOO ABG RAHIM DGN fARIS-HAQ SATU TEMPAT BLAJA KER
sunan-faqih
(2003-12-29)
Wa'alaikumussalam..ana tolong jawab yeh..mmg satu tempat belajar kat UIA Gombak, cuma Abg Rahim baru habis (kos HS) sementelah akh farisHaq masih....
sunan-faqih
(2003-12-29)
..belajar @ sambung belajar cuma dia peringkat Post Graduate..
littlemuslimah
(2003-12-29)
a'ah betul lah tu maklumat dari sunan tu. harap kekaburan kak QISTNA-ALEA telah nyata... sedih tak dapat dengar alunan suci dari akh.. =(
sunan-faqih
(2003-12-29)
Tulah anti little, bgn lmbat lagi...hehe :-) Ops, lupa anti ada kelas macam kawan anti sorang tu...hmm
littlemuslimah
(2003-12-29)
hmm tau pun. kelas tak leh tuang, nanti markah kurang =)
Kang
(2003-12-29)
FarisHaq, warga Ukhwah dan eksekutif yang aktif! Khabarnya paling awal datang ye?
nawwal
(2003-12-29)
iye..iye..akh farishaq adlh peserta terawal yg tiba..dibawakan khas dr UIA GOMBAK!!
farisHaq
(2003-12-29)
hmmm sape yg jemput saya baca quran nie.... x pernah seumur hidup saya baca utk majlis.. :P
farisHaq
(2003-12-29)
kpd pihak penganjur maap diatas segala kekurangan.... mana tau qiraatnya x perfect dan x kene maqam :-P
Hanan
(2003-12-29)
lepas ni banyak time lagilah.. dah terserlah :)
littlemuslimah
(2003-12-30)
ana yang jemput akh... tak pernah baca utk majlis sebelum ni? tak pe laa... dah ada dah pon pengalaman. lepas ni boleh la baca lagi ek =) tq sbb sudi
sunan-faqih
(2003-12-30)
Saper suruh tuang kelas...org tuang air jer...hehe...Akh farisHaq baca macam dah berpengalaman...MABRUK laka!!!
nawwal
(2003-12-30)
na'am...alfun MABRUK ilaika...:-)
RuMaishaaa
(2003-12-30)
:)bos..sekali seumur hidup pun takpe baca quran..Nnt nak jmput utk nyanyi lak yer..
farisHaq
(2003-12-31)
sori la saya x menyediakan perkhidmatan nyanyi2 nie :P
i-z-a-h
(2004-01-01)
ehem..ehem..
BrotherMon
(2004-01-02)
Info tambahan : Buat pengetahuan semua..farishaq hanya sediakan perkhidmatan nganya ketupat je..hehe :P
BrotherMon
(2004-01-02)
ralat * NGANYAM KETUPAT........TAK GITU ? :p
Kakyong
(2004-01-02)
nape izah??...tersakit tekak ke?...kakyong ada menyediakan perkhidmatan menjual strepsils...:P
nur indah
(2004-01-02)
tu dia qari kita.. diam2 tu byk gak kelebihannye.. hehehe.. :)
farisHaq
(2004-01-02)
saya pun perlu strepsils nie.... tp x de ker ubat tradisional org2 dahulu
aemanpsycho
(2004-01-04)
hehe...aper laaa abg faris..org dah maju skang..x guner tradisional pnyer...
farisHaq
(2004-01-05)
hmm jgn lupa akar kita :-P
achik solehah
(2004-01-05)
akh FarisHaq...strepsils byk kt kdai, pgi la beli..hihihi..x pon, minum jer air jampi ayat kursi ...i'Allah lancar bacaan tu.
sumayyah fy
(2004-01-08)
akh FarisHaq memang berbakat....terutama dlm aktiviti menganyam ketupat...ana pun nak menuntut ilmu....senang ummi ana time raya...tak perlu la beli..
farisHaq
(2004-01-13)
x pe masih byk masa sblm raya akan dtg :P
kakyong
(2004-01-17)
ha??...org sakit tekak kena makan akar??....erk...erk...tolong!!! tercekik karang!!!
farisHaq
(2004-01-17)
sape makan akar dia la yg akan tercekik ;D
ummimq
(2004-06-18)
Wslmwr. Aslmwr. Alhamdulillah umi cadangkan nyanyi lagu selimut putih saja - dakwah bil hal tu :). gurau ya.wslmwr
humairatulhusna
(2004-09-16)
assalamualaikum..... barakallahulaka...
HuffazGirl
(2004-10-29)
asqum wbt...alhamdulillah tenang n sejuk mate mmandang...di mane pun kita mbace al-qrn...............yg plg penting niat kita hanya krn allah
HuffazGirl
(2004-10-29)
mudah2han istiqamah..kl masih rase ade yg silap blh di perbaiki kan faris haq.
HuffazGirl
(2004-10-29)
kesempatan ini ira nak ucapkn selamat mjalani ibadah pose............bersame2lh kita mnmbhkn amaln kita di bln yg penuh barakah ini......-salam perant
HuffazGirl
(2004-10-29)
kesempatan ini ira nak ucapkn selamat mjalani ibadah pose............bersame2lh kita mnmbhkn amaln kita di bln yg penuh barakah ini..-salam perantauan
HuffazGirl
(2004-10-29)
kesempatan ini ira nak ucapkn selamat mjalani ibadah pose............bersame2lh kita mnmbhkn amaln kita di bln yg penuh barakah ini..-salam perantauan
addey
(2005-05-03)
no komen...kacak
Nuratiq
(2005-08-07)
Lain kali boleh pasang speaker.....kami semua pun nak dengar....^_^
iana
(2008-03-01)
salam ukhwah...

Nak komen? Daftar dulu di sini!

Powered by: mpn eGallery 1.0.0 (257) Addon

© 2001 Copyright for My_eGallery KodRed.fr.st
© 2001 Copyright for myphpnuke Addon by xweber

Credits





Datacenter Solution oleh Fivio.com Backbone oleh JARING Bukan Status MSCMyPHPNuke Portal System

Disclaimer: Posting dan komen di dalam Portal Komuniti Ukhwah.com ini adalah menjadi hak milik ahli
yang menghantar. Ia tidak menggambarkan keseluruhan Portal Komuniti Ukhwah.com.
Pihak pengurusan tidak bertanggung jawab atas segala perkara berbangkit
dari sebarang posting, interaksi dan komunikasi dari Portal Komuniti Ukhwah.com.


Disclaimer: Portal Komuniti Ukhwah.com tidak menyebelahi atau mewakili mana-mana parti politik
atau sebarang pertubuhan lain. Posting berkaitan politik dan sebarang pertubuhan di dalam laman web ini adalah menjadi
hak milik individu yang menghantar posting. Ia sama-sekali tidak ada
kena-mengena, pembabitan dan gambaran sebenar pihak pengurusan Portal Komuniti Ukhwah.com

Portal Ukhwah
Hakcipta 2003 oleh Ukhwah.com
Tarikh Mula: 14 Mei 2003, 12 Rabi'ul Awal 1424H (Maulidur Rasul)
Made in: Pencala Height, Bandar Sunway dan Damansara Height
Dibina oleh Team Walasri




Loading: 0.08327 saat. Lajunya....