Welcome To Portal Komuniti :: Ukhwah.com

  Create An Account Home  ·  Topik  ·  Statistik  ·  Your Account  ·  Hantar Artikel  ·  Top 10 02-08-2021  

  Login
Nickname

Password

>> Mendaftar <<

  Mutiara Kata
If we don't succeed, we run the risk of failure
-- Dan Quayle

  Menu Utama

  Keahlian Ukhwah.com
Terkini: navratan
Hari Ini: 0
Semalam: 0
Jumlah Ahli: 43152

  Sedang Online
Sedang Online:
Tetamu: 69
Ahli: 0
Jumlah: 69




  Yang Masuk Ke Sini
izad: 12 hari yang lalu
the_brOtherz: 40 hari yang lalu
[< Galeri AHLI >]
569 foto

Galeri AHLI >> AHLI >> JK AidilFitri 1424


<<Foto Sebelumnya|Foto Berikutnya >>
kenduri awekzz


JK AidilFitri 1424
[410 x 219 JPG]

Dihantar olehsunan-faqih
TarikhDec 28 2003
Hits11513
Undian0
Rating0

Hanya ahli boleh beri rating!
Anda boleh mendaftar di sini
Sessi taaruf sesama muslimin di bahagian atas Masjid Kolej Islam Malaya....masing2 mempamerkan kehebatan mengalunkan nasyid secara spontan dek risau terkena taaruf...
Keterangan: Sessi taaruf sesama muslimin di bahagian atas Masjid Kolej Islam Malaya....masing2 mempamerkan kehebatan mengalunkan nasyid secara spontan dek risau terkena taaruf...

Komen yang telah dihantar
Hanan
(2003-12-29)
macam ni rupanya suasana muslimin
MeowHidayah
(2003-12-29)
ape maksud keterangan akhie sunan tu..?? enggak paham sihh..
sunan-faqih
(2003-12-29)
Maksud ana, apabila seseorang rijal ditunjuk oleh yang lain, dia mesti bernasyid spontan...kalau tak, kena bertaaruf. Itulah modul taaruf kali ni....
Engku Salina
(2003-12-29)
semua kena nanyi lagu nasyid, siapa tak leh, kenalah taarufkan diri mrk...
littlemuslimah
(2003-12-29)
a'ah betul kata akh sunan-faqih dan kak Engku_Salina tu... MeowHidayah dah faham ke?
MeowHidayah
(2003-12-29)
oo.. ok.. mekaceh..
aidilshah
(2003-12-29)
1 – 1 saya sayang Allah, 2 – 2 sayang Rasulullah, 3 – 3 sayang ibu-ayah, 1, 2, 3 sayang semuanya. :-)
nawwal
(2003-12-29)
hehe....best gak nasyid tu akh aidilshah..hmm..tuan engineer..nta tak kena nasyid ke??
Hafiz Qiee
(2003-12-29)
nasyid aidilshah tu paling meletup pada JK hari tu..!
aidilshah
(2003-12-30)
iyerlah tuu akh hafiz_qiee :-) enta pun samalah jugak..
sunan-faqih
(2003-12-30)
Disebabkan modul dah bertukar, semua org kena bernasyid selepas bertaaruf...analah last sekali..."Diucapkan Selamat Hari Raya...3X"
nawwal
(2003-12-30)
ek ele..itu je ke yg nta nasyid...komanla...hehe
Ms Nik
(2003-12-30)
erm..cam seronoknyer jer bunyinyer...
Hafiz Qiee
(2003-12-30)
serius..nasyid yang dibawa..abg adilshah ni..sedap betul..cute je bunyinye!
kamalhisyam
(2003-12-31)
ana kena dua kali nasyid..kali pertam selamat dari kena taaruf..he..he..nyanyi lagu kemaafan di aidilfitri ( in-team) kali kedua lak demi cinta suci..
sunan-faqih
(2003-12-31)
Matlamat kita untuk bertaaruf jer, modul tu hanya penyeri bukan penting pun...lagipun sukatila ana nak nasyid lagu apa...bukannya anti dgr pun..:-P:-P
khalifah
(2003-12-31)
ish..malu betul masa tu...............
kaze
(2003-12-31)
kaze macam tu macam nak nyanyi habis je.. tp semua tgk semacam je..:-)
aza
(2003-12-31)
kenapa semua orang tak nak kena taaruf...?boleh terangkan sikit taaruf tu macam mana?
Engku Salina
(2003-12-31)
khalifah malu??? mcm tak caya je... :p
Engku Salina
(2003-12-31)
taaruf tu perkenalkan diri...
stefaisle
(2003-12-31)
ala jealousnyer tak dapat join
i-z-a-h
(2004-01-01)
wah! kena nyanyi time taaruf..? hehe.. apa2 pun mcm kenal je lagu aidilshah tue..hehe..ala2 rabbani
Prof Muslim
(2004-01-03)
Mcm persidangan besar..jer?
khaulah alazwar
(2004-01-06)
ukhuwwah Fillah...tidakkan musnah...walaupun ombak walau badai mendesak...=)
kaze
(2004-01-07)
tautan erat tak mgkin padam, dgn ismullah kita berbaiah..bertemu berpisah hanya kenangan semata, redha Allah kita cari, moga┬▓ kita kan dirahmati...
siti aishah
(2004-01-07)
harap2 golongan muslimat kite pun tetap bersatu..ukhwah itu indah
khaulah alazwar
(2004-01-08)
eh..kaze tau nasyid tu?...dengan niat yang suci..bertemu kembali di negeri abadi...
kaze
(2004-01-09)
..demikian manisnya... aa tgk igt dah :-) "Tuhan kau telah memberitahu kami tentang pristiwa akhir zaman, peristiwa dizman kami ini...
sanwalie
(2004-01-18)
bertemu dab berpisah kerana Allah....kul yarabb...
anzite
(2004-02-26)
waw...bagihnye boleh asah bakat...
irda82
(2004-03-19)
rasanya mcm ada nampak belalang... ye tak?
singatimur
(2004-05-03)
waa best jugak ye cam ni lama dah ana tak buat macam ni :p
murnirah
(2004-05-07)
assalamu'laikum..bleh ana join?hmm..sesi taaruf, best tuh..
nuraini
(2004-06-23)
cam rombongan meminang...he....he.......
green wave white
(2004-07-02)
assalamualikum........bakal2 pelapis negara...sejuk hati..anak yg soleh..amin..
diana alisyah
(2004-07-27)
aaaa?
pai
(2004-09-29)
meminang..? sape yang tekene pinang?
kinan
(2004-10-05)
bagus laa tu amal kan taaruf selalu utk mengerat kan tali ukhuwah..
relajihad
(2004-11-14)
inilah suasana islam sebenar
kak in comel
(2004-12-04)
ahhamdulillah..sejuk perut ibu mengandung...
irshahril
(2005-01-24)
usrah itu memang penting untuk menguji bakat
NurulJihad85
(2005-02-27)
Salam perjuangan yg tak pernah berkesudahan...."HIDUP ISLAM RUNTUHKAN JAHILIYAH!!!"
anakMERDEKA
(2005-11-19)
yupsz!maka usrah la selalu..ek!
Faryzan Islamic
(2006-01-07)
nasyid???
aqilatul
(2006-03-19)
nasyid yang baik dapat mendidik jiwa
aqilatul
(2006-03-19)
mendidik jiwa dalam erti kata kat kena menghayati bukan sekadar mendengar iramanya yang sedap sahaja...
Addey
(2006-03-19)
malam ni kita jihad
Saifuddin
(2006-08-29)
perlu nasyid satu lagu penuh ke atau sebahagian saja?
mohamad
(2007-03-27)
wah...best ni.
atie82
(2007-07-28)
macam ini lah..islamic muslim....
nafisah
(2007-12-10)
oooo.... taaruf sajalah kalau tak boleh bernasyid, hehehe, taaruf kan benda baik

Nak komen? Daftar dulu di sini!

Powered by: mpn eGallery 1.0.0 (257) Addon

© 2001 Copyright for My_eGallery KodRed.fr.st
© 2001 Copyright for myphpnuke Addon by xweber

Credits





Datacenter Solution oleh Fivio.com Backbone oleh JARING Bukan Status MSCMyPHPNuke Portal System

Disclaimer: Posting dan komen di dalam Portal Komuniti Ukhwah.com ini adalah menjadi hak milik ahli
yang menghantar. Ia tidak menggambarkan keseluruhan Portal Komuniti Ukhwah.com.
Pihak pengurusan tidak bertanggung jawab atas segala perkara berbangkit
dari sebarang posting, interaksi dan komunikasi dari Portal Komuniti Ukhwah.com.


Disclaimer: Portal Komuniti Ukhwah.com tidak menyebelahi atau mewakili mana-mana parti politik
atau sebarang pertubuhan lain. Posting berkaitan politik dan sebarang pertubuhan di dalam laman web ini adalah menjadi
hak milik individu yang menghantar posting. Ia sama-sekali tidak ada
kena-mengena, pembabitan dan gambaran sebenar pihak pengurusan Portal Komuniti Ukhwah.com

Portal Ukhwah
ę Hakcipta 2003 oleh Ukhwah.com
Tarikh Mula: 14 Mei 2003, 12 Rabi'ul Awal 1424H (Maulidur Rasul)
Made in: Pencala Height, Bandar Sunway dan Damansara Height
Dibina oleh Team Walasri




Loading: 0.082937 saat. Lajunya....