Array
Welcome To Portal Komuniti :: Ukhwah.com

  Create An Account Home  ·  Topik  ·  Statistik  ·  Your Account  ·  Hantar Artikel  ·  Top 10 16-05-2022  

  Login
Nickname

Password

>> Mendaftar <<

  Mutiara Kata
Tiada apa yang paling berharga di dunia ini selain dari kebahagiaan..tiada apa yang paling memilukan selain dari kesedihan
-- Seminar

  Menu Utama

  Keahlian Ukhwah.com
Terkini: navratan
Hari Ini: 0
Semalam: 0
Jumlah Ahli: 43152

  Sedang Online
Sedang Online:
Tetamu: 72
Ahli: 0
Jumlah: 72




  Yang Masuk Ke Sini
Abdullah: 20 hari yang lalu
muslimin23: 24 hari yang lalu
MTMKi: 36 hari yang lalu
IbnuKhaldun: 49 hari yang lalu
[< Galeri AHLI >]
569 foto

Galeri AHLI >> AHLI >> JK Aidilfitri 1424H


<<Foto Sebelumnya|Foto Berikutnya >>
JK Aidilfitri 1424H JK Aidilfitri 1424H


JK Aidilfitri 1424H
[471 x 250 jpg]

Dihantar olehAdmin
TarikhDec 23 2003
Hits5993
Undian0
Rating0

Hanya ahli boleh beri rating!
Anda boleh mendaftar di sini
muslimin sdg mengalunkan Asmaul Husna...
Keterangan: muslimin sdg mengalunkan Asmaul Husna...

Komen yang telah dihantar
nawwal
(2003-12-23)
THE 99 NAMES OF ALLAH.....
kamalhisyam
(2003-12-23)
aidilshah berdiri cam nak nyanyi lagu negaraku je...
Engku Salina
(2003-12-23)
pemuda2 harapan agama, bangsa dan negara...
Qudwah hasanah
(2003-12-23)
betullah...kenapa semua macam nak menyanyi lagu negaraku je nie??
sunan-faqih
(2003-12-23)
Kenape? takkan nak hormat negara ajer kena berdiri..hormat nama ALLAH YANG AGUNG itulah yang lebih aula..lagi kena tegak berdiri..!!
khuzairn
(2003-12-23)
semoga segalanya berjalan lancar dan diberkati Allah...
Prof Muslim
(2003-12-23)
Para pejuang tengah bernasyid......
HakeemyHakeem
(2003-12-23)
Bukan tengah bernasyid, tapi tengah tunggu giliran untuk dijatuhkan hukuman, sebab tu muka serius je!.
kaze
(2003-12-24)
:-)
han
(2003-12-24)
hehehe...kene diri tegakĀ²...klu x..x dpt makan :-D
khaulah alazwar
(2003-12-24)
Jail-jail yang akan menerajui kepimpinan negara pada masa akan datang Insya Allah...
farisHaq
(2003-12-24)
psal tpt duduk ana kosong?
kaze
(2003-12-25)
a'ah farishaq spatutnya sebalah kaze kan, dia kt luar ke, limunan kot..
HeArtBroKenkiD
(2003-12-25)
bestnya... takpe la raya tahun depan insyaAllah...
littlemuslimah
(2003-12-25)
semangat mengalunkan nama-nama Allah
shah sobriyanie
(2003-12-25)
semoga allah memberkatyi kita semua dan komuniti ini
sunan-faqih
(2003-12-26)
Nas aluka yaa man huaLLahullazi laa ilaaha illa huaRRahmanuRRahim...
nawwal
(2003-12-26)
al malik, al Quddus, as Salam, al Mu'min, al Muhaimin.....sambung...sambung...
Prof Muslim
(2003-12-26)
sambung...sambung yg lain dulu sambung.....Prof sambung kemudian yer?
izdham
(2003-12-27)
kaze besarnya ko sampai tak nampak aku
mohazz alfha
(2003-12-28)
eh...ana pon ade??
littlemuslimah
(2003-12-28)
al-'aziz aj-jabbar.....
nawwal
(2003-12-28)
al-mutakabbir....hmm...ana rasa..semua org tahu kan asmaul husna ni...kalau tak ingat..kena la hafal..penting ni...
Engku Salina
(2003-12-29)
mohazz_alfha yg mana satu ya???
alfaqierah
(2003-12-31)
sambung..sambung..sila2..
mawarputih
(2004-01-07)
al-Mutakkabir, al-Khalik, al-Bari' al-Musawwir, al-Ghaffar, al-Khahar, al-Wahhab.......
shah sobriyanie
(2004-01-07)
shah tak ingat la
sanwalie
(2004-01-18)
hafaz molek2...namer Allah....pelindung diri..kul yarab
alifmimyanun
(2004-02-24)
name saye yg nomor 7.
cahya ilham
(2004-03-20)
nas alu ka yaaaaa.........
bubub
(2004-08-03)
wakakakakakaka
usmad
(2004-09-09)
Ar-Razaq Al-Fattah Al-Alemm
intanis kejora
(2004-09-22)
berigatlah bahawa mengingati Allah adalah zikir yang paling baik.
putrihidayah
(2004-11-17)
akum salam ukhwah...nak buat pe berdiri?
raf
(2005-03-27)
ehem!! lagu negaraku ke ni?
al raudah
(2005-06-25)
basahlah bibirmu dengan zikir kepada Allah
ridwan daie
(2005-10-05)
hai abang2 kita ni, tak ada songkok raye ke.....kopiah ke?
ridwan daie
(2005-10-05)
ada tiga kerusi kosong tu....ke mana orangnya, ke bilik air agaknya?
khaulah alazwar
(2005-10-27)
antara sedar atau tidak..dah nak raya pulak sekarang ni...
nramie
(2005-12-06)
no komen
nramie
(2005-12-06)
no komen
redgirl
(2007-03-24)
negaraku..tanah tumpahnya darah ku..
shas uom
(2007-05-23)
eh ni kat kmb ke?

Nak komen? Daftar dulu di sini!

Powered by: mpn eGallery 1.0.0 (257) Addon

© 2001 Copyright for My_eGallery KodRed.fr.st
© 2001 Copyright for myphpnuke Addon by xweber

Credits





Datacenter Solution oleh Fivio.com Backbone oleh JARING Bukan Status MSCMyPHPNuke Portal System

Disclaimer: Posting dan komen di dalam Portal Komuniti Ukhwah.com ini adalah menjadi hak milik ahli
yang menghantar. Ia tidak menggambarkan keseluruhan Portal Komuniti Ukhwah.com.
Pihak pengurusan tidak bertanggung jawab atas segala perkara berbangkit
dari sebarang posting, interaksi dan komunikasi dari Portal Komuniti Ukhwah.com.


Disclaimer: Portal Komuniti Ukhwah.com tidak menyebelahi atau mewakili mana-mana parti politik
atau sebarang pertubuhan lain. Posting berkaitan politik dan sebarang pertubuhan di dalam laman web ini adalah menjadi
hak milik individu yang menghantar posting. Ia sama-sekali tidak ada
kena-mengena, pembabitan dan gambaran sebenar pihak pengurusan Portal Komuniti Ukhwah.com

Portal Ukhwah
© Hakcipta 2003 oleh Ukhwah.com
Tarikh Mula: 14 Mei 2003, 12 Rabi'ul Awal 1424H (Maulidur Rasul)
Made in: Pencala Height, Bandar Sunway dan Damansara Height
Dibina oleh Team Walasri




Loading: 0.082044 saat. Lajunya....