Welcome To Portal Komuniti :: Ukhwah.com

  Create An Account Home  ·  Topik  ·  Statistik  ·  Your Account  ·  Hantar Artikel  ·  Top 10 24-06-2021  

  Login
Nickname

Password

>> Mendaftar <<

  Mutiara Kata
Tak semestinya melakukan apa yang anda sukai tetapi menyukai apa yang anda lakukan
-- Kang Razzi Armansur

  Menu Utama

  Keahlian Ukhwah.com
Terkini: navratan
Hari Ini: 0
Semalam: 0
Jumlah Ahli: 43152

  Sedang Online
Sedang Online:
Tetamu: 71
Ahli: 0
Jumlah: 71




  Yang Masuk Ke Sini
the_brOtherz: 17 jam, 39 minit yang lalu
jasadkudisini: 8 hari yang lalu
hajime_kindaichi: 10 hari yang lalu
isa777_musa: 11 hari yang lalu
zam_rizal: 20 hari yang lalu
wanja: 30 hari yang lalu
[< Galeri AHLI >]
569 foto

Galeri AHLI >> AHLI >> JK Aidilfitri 1424H


<<Foto Sebelumnya|Foto Berikutnya >>
JK Aidilfitri 1424H JK Aidilfitri 1424H


JK Aidilfitri 1424H
[486 x 242 jpg]

Dihantar olehAdmin
TarikhDec 23 2003
Hits4900
Undian0
Rating0

Hanya ahli boleh beri rating!
Anda boleh mendaftar di sini
muslimah mengambil hidangan tgh hari...
Keterangan: muslimah mengambil hidangan tgh hari...

Komen yang telah dihantar
nawwal
(2003-12-23)
nuril_ain..anti dah tak sabar ke makan tu?duk terjenguk2 kat blkg tu..hehehe..jgn marah noo...
aniisa tasnim
(2003-12-23)
hehe... smeua nampak macam malu malu jer...
Qudwah hasanah
(2003-12-23)
masa makan...lupakan dulu keadaan persekitaran...---->falsafah kak hanan
sunan-faqih
(2003-12-23)
Haa...kalau nak tau, muslimin yang membelakangi kita nih brothersuf dari kump Suflife, roomate ana...sempat menyinggah sblm show di PWTC
cenderawasih
(2003-12-23)
makan...makan...jgan malu-malu...kalau malu...lapar.....
zero cool
(2003-12-24)
wuaaa...ruginya tak ikut..taun dopan buat la lagi. nak sambut raya gempaknye lepas habis SPM taun depan.
han
(2003-12-24)
sedap nyer....makan reramai lak tu..best nyerr..tp saye x dpt dtg... :-(
QISTINA-ALEA
(2003-12-24)
alamak sunan-faqih akak tak nampak ler muka brothersuf ,blh tlg pusingkan tak gambar tu he he
nawwal
(2003-12-24)
ala kak QISTINA....brothersuf tu student UIAPJ gak...cari je kat sini..mesti jumpa punya.. :-D Luqman Hadi adlh peserta terMUDA masa JK hari tu..:-)
Qudwah hasanah
(2003-12-24)
luqman comel...tetapi handzalah tetap di hati....heheheh...nasib baik dapat jumpa handzalah hari tu.dapat lepas rindu and peluk cium..sayang handzalah
farisHaq
(2003-12-24)
mmm yg depan tu tlg cepat sket yer, org blakang dah x sabar
littlemuslimah
(2003-12-25)
ye laa yang depn tu cepat sket yer.. ramai lagi kat belakang.. ehehehe =)
shah sobriyanie
(2003-12-25)
orang kat sana sedap ajer makan kek dan hidangan yang ada tapi shah kat sini serik makan ubat dan jarum tertusuk kat tangan..
furqani nur
(2003-12-25)
sabar shah.... itulah dugaan namanya....
Hanan
(2003-12-25)
safa.. falsafah apelak.. :(
Qudwah hasanah
(2003-12-26)
wah...kak hanan macam tak tau pulak...falsafah akak....makan-makan..jangan fikir keadaan sekeliling...heheheh
nice pesan
(2003-12-28)
shah bawak2 bersabar ingat Allah bebanyak yer duk kat ospital itulah lumrahnye
littlemuslimah
(2003-12-28)
shah>> kami doakan shah sehat balik... terasa nak melawat shah laa. tapi jauh... doa ana kirimkan buat shah
nawwal
(2003-12-28)
ala shah....sabor la...nanti akak belanja cokelat, OK??
sumayyah fy
(2003-12-29)
amboi....sahabat ana ni....first ambil makanan...hai cik fikra dah lapar ke?
pyee
(2003-12-30)
Akak...tolong ambik, adik tak sampai...
Kang
(2003-12-30)
sumayyah, fikra... macamana dengan JK Kisdar? Nurse nice_pesan bagi nasihat...
cenderawasih
(2003-12-30)
qudwah...taksabar2 menunggu giliran...lapar ke???nampaknya fikra bejaya mendahului yg lain2...
shah sobriyanie
(2004-01-07)
kak nawwal kena ingat janji kak nawwal nak belanja shah coklat tu bila shah join nanti
Qudwah hasanah
(2004-01-12)
hehehe...bab makan jangan ketinggalan yek...
sanwalie
(2004-01-14)
makan selaghi rezki masih ade....
nawwal
(2004-01-18)
shah>>sorry, lama tak jenguk..shah nak join prog yg mana?kala akak join, akak blanje la coklat tu..insya Allah..
sumayyah fy
(2004-02-07)
apa dia kang?ana tak faham la...:-)
anzite
(2004-02-26)
sedapnye makanan tie....
belalang kampung
(2004-03-04)
ekk..muslimin muslimat makan campur ker..
Engku Salina
(2004-04-01)
kan asing2 tu... muslimin sebelah kiri dewan... muslimat sebelah kanan dewan...
Engku Salina
(2004-04-01)
takkan nak asingkan bekas makanan tu kot...
lukmanhafizi
(2004-04-08)
btul tu engku saye sokong....
DarkenX
(2004-05-13)
wahh lauk sedap meh sikit
zanaNabila 88
(2004-09-30)
tak malu ker......minta lauk orang
miranda
(2004-10-14)
Sedapnya diorang makan. Tak boleh join ke?
Quranulkarim 83
(2005-04-08)
sdap gak
SayaKamu
(2005-11-09)
hmmmmmmmmmm

Nak komen? Daftar dulu di sini!

Powered by: mpn eGallery 1.0.0 (257) Addon

© 2001 Copyright for My_eGallery KodRed.fr.st
© 2001 Copyright for myphpnuke Addon by xweber

Credits





Datacenter Solution oleh Fivio.com Backbone oleh JARING Bukan Status MSCMyPHPNuke Portal System

Disclaimer: Posting dan komen di dalam Portal Komuniti Ukhwah.com ini adalah menjadi hak milik ahli
yang menghantar. Ia tidak menggambarkan keseluruhan Portal Komuniti Ukhwah.com.
Pihak pengurusan tidak bertanggung jawab atas segala perkara berbangkit
dari sebarang posting, interaksi dan komunikasi dari Portal Komuniti Ukhwah.com.


Disclaimer: Portal Komuniti Ukhwah.com tidak menyebelahi atau mewakili mana-mana parti politik
atau sebarang pertubuhan lain. Posting berkaitan politik dan sebarang pertubuhan di dalam laman web ini adalah menjadi
hak milik individu yang menghantar posting. Ia sama-sekali tidak ada
kena-mengena, pembabitan dan gambaran sebenar pihak pengurusan Portal Komuniti Ukhwah.com

Portal Ukhwah
Hakcipta 2003 oleh Ukhwah.com
Tarikh Mula: 14 Mei 2003, 12 Rabi'ul Awal 1424H (Maulidur Rasul)
Made in: Pencala Height, Bandar Sunway dan Damansara Height
Dibina oleh Team Walasri




Loading: 0.079829 saat. Lajunya....