Welcome To Portal Komuniti :: Ukhwah.com

  Create An Account Home  ·  Topik  ·  Statistik  ·  Your Account  ·  Hantar Artikel  ·  Top 10 24-06-2021  

  Login
Nickname

Password

>> Mendaftar <<

  Mutiara Kata
Bila telah sampai di puncak tetapi meneruskan pendakian, bermakna anda sedang menurun, bukan lagi mendaki
-- Seminar "Creating Wealth"

  Menu Utama

  Keahlian Ukhwah.com
Terkini: navratan
Hari Ini: 0
Semalam: 0
Jumlah Ahli: 43152

  Sedang Online
Sedang Online:
Tetamu: 63
Ahli: 0
Jumlah: 63




  Yang Masuk Ke Sini
the_brOtherz: 17 jam, 43 minit yang lalu
jasadkudisini: 8 hari yang lalu
hajime_kindaichi: 10 hari yang lalu
isa777_musa: 11 hari yang lalu
zam_rizal: 20 hari yang lalu
wanja: 30 hari yang lalu
[< Galeri AHLI >]
569 foto

Galeri AHLI >> AHLI >> helmisuhaimi


<<Foto Sebelumnya|Foto Berikutnya >>
siti syairah mencarisinar


helmisuhaimi
[213 x 304 jpg]

Dihantar olehhelmisuhaimi
TarikhDec 17 2003
Hits8967
Undian29
Rating7.68965

Hanya ahli boleh beri rating!
Anda boleh mendaftar di sini
Assalamualaikum..salam ukhwah untuk semua.. perjuangan kita masih belum selesai..
Keterangan: Assalamualaikum..salam ukhwah untuk semua.. perjuangan kita masih belum selesai..

Komen yang telah dihantar
kaze
(2003-12-18)
salam ukhwah.. apa yg di tengok tu.. buah rambutan ke? ke antara cara┬▓ bposing helmi [grau je]
Qudwah hasanah
(2003-12-18)
wahhh..ganasnya posing...tak sangka....tengah jeling pokok durian ke tu???
aisyah sophea
(2003-12-18)
hai...askum..mie...tgh tgok apa tu???
perantausepi
(2003-12-18)
jangan jeling2 nanti juling.... he he he.... salam ukhuwwah dari ana
helmisuhaimi
(2003-12-18)
Assalamualaikum semua... sebenarnya tue gambar saya kat klcc.. send gambar nie jerkla..yg lain belum scan..;) salam perkenalan untuk semua...
farisHaq
(2003-12-18)
mcm pernah kulihat, tapi.......
kaze
(2003-12-19)
tp... mmg tak kenal :-) tu pkok ape sbnrnya..
han
(2003-12-19)
haa...yg atas skit tu...yg merah tu tulun jolokkan..
helmisuhaimi
(2003-12-19)
yang merah mane tue.. saya tgh merenung masa depan tue... nampak cerah jerk..hehhe
nadia is
(2003-12-20)
bukan setakat cerah..memang terang benderang...:) salam ukhwah
Putra Aiman
(2003-12-20)
salam ukhwah
helmisuhaimi
(2003-12-23)
salam ukhwah untuk nadia_is dan Putra_Aiman
littlemuslimah
(2003-12-26)
masih jauh lagi perjalanan kita yer... selamat berjuang sahabatku (baca dalam rentak lagu) ehehe.. salam ukhuwwah =)
MeowHidayah
(2003-12-26)
Haaaaa... merendek buah rambutan eekkk... hehe..
helmisuhaimi
(2003-12-27)
littlemuslimah macam tau2 jerk saya suka menyanyi..
sutera
(2003-12-31)
tengok apa tu?sedang merenung apa akan terjadi esok atau hari mendatang????tengok dan lihat dan renunglah kehidupan kita....mana yang baik kita ambik
helmisuhaimi
(2003-12-31)
dua2...hari esok dan hari mendatang... bila agaknyer islam akan berkembang dan bersinar kembali??
sanwalie
(2004-01-18)
merenung ciptaaan tuhan....zikrullah selalu...selamat dunia akhiratt..kul yarab
helmisuhaimi
(2004-01-19)
ermmm..betul tue sanwalie...
alifmimyanun
(2004-02-03)
ngurr.. ngko tgh sekodeng ke ape.? ha hah
alifmimyanun
(2004-02-03)
scan kat mane nih?
helmisuhaimi
(2004-02-04)
ustad...wei...aku scan kat itd la...ko send la gambar ko...
aisyah sophea
(2004-02-07)
erm....miee.....:)
Rosa Muslimah
(2004-02-07)
ehm apa tuh yang dilihat,
Rosa Muslimah
(2004-02-07)
salam ukhwah dari indonesia
balqies06
(2004-02-11)
tunggu buah x gugur ker...merenung masa depan tuuu...
hafiiiz
(2004-02-16)
eh, slam...
helmisuhaimi
(2004-02-17)
wei hafiz...lame tak dengo kabo ko??? ape2pun salam ukhwah utk semuaer...
anzite
(2004-02-26)
ai...jaga2 nanti jatuh buah atas kpala baru tau!!
MuSaFiR SaYYaFF
(2004-03-20)
perjuanganku belum selesai dalam memastikan buah2 itu menjadi hak mutlakku.. - bisik helmi dalam hati .. :P
intifada
(2004-03-22)
eh????ni pehal plak??
helmisuhaimi
(2004-04-09)
eh..manela pokok tue ade buah...bunga ader la...
anis assyifa
(2004-04-20)
jauhnya masa depanku...tengok atas kejap...mana tau kot-kot ada buah...
farah caesura
(2004-04-23)
hehehe mie.. sonok sgt ke citer pasal buah jeee... rambutan la jambu la ahahaha
izzatul ihsan
(2004-05-03)
rasa mcm pernah tgk je lah
helmisuhaimi
(2004-05-06)
eh, pernah tgk ??
farah caesura
(2004-05-13)
isk
helmisuhaimi
(2004-05-14)
kenape nie farah...semacam jerk...
pena sufi
(2004-05-30)
ana pun berharap agar sinar gemilang kembali mewarnai masa depan hidup Islam
ainnor
(2004-05-31)
Assalamualaikum...biasanya ambil gambar tgk kamera....malu yer....
MuSaFiR SaYYaFF
(2004-06-05)
merenung masa depan di bawah pepohon nan rendang.... nak jadi pengusaha ladang ye? hehe.. Salam ukhwah
helmisuhaimi
(2004-06-13)
eh..camner tau saye nak jadi usahawan...=)
nurfaqihah
(2004-06-25)
awk tengok aper.. ader dugong ekk kat atas sana
alifmimyanun
(2004-07-04)
nak scan kene pakai akaun tak.?
alifmimyanun
(2004-07-04)
nak scan kene pakai akaun tak.?
al hafizahgirl
(2004-07-08)
dah lain rupa mie sekarang ye?
al hafizahgirl
(2004-07-08)
tak ade rezeki lagi nak jumpa...maaf..
helmisuhaimi
(2004-07-09)
lain...eh samer jerk la..eh..mane ade dugong kat atas pokok..hehe..ustad..scan tak perlu guna akaun..
qaulah atrah
(2004-07-13)
ader bakat jadik model tuk promote.. "makanlah buah-buah tempatan.." hehe ^-^
farah caesura
(2004-08-04)
alifmimyanum.. ko ni buta intenet ke? scan gambar pakai akaun maybank!! muahahaa
farah caesura
(2004-08-04)
kelakar sioT ko nie alifmimyanum... muahahaha.. rajin2 la jumpa bdk IT ye.. ahahaha
alifmimyanun
(2004-08-04)
iyelah, makin merepek ko ni.
MasturaMaaz
(2004-09-20)
ai..possing..cam tgh buat video klip pulak ek:)
helmisuhaimi
(2004-09-21)
video klip?? hehehe...satu mase nanti kot..insyaallah
durratun nasihin
(2004-09-25)
awak tgk apa tue...tgu buah durian jatuh ker?...jgn lupa pass kat saya 1 bj erk...
pai
(2004-09-29)
tggu buah ape bang...? buah hati ke...
pai
(2004-09-29)
buah hati knape pnjat pokok...? merajuk.....
itsjustme
(2004-09-29)
apa yang helmi nampak kat atas tu..leh citekan sikit..hehehe salam ukhwah.
siti along85
(2004-10-05)
mesra alam...renunglah ciptaan tuhan walaupun ianya hanyalah pokok durian..
liliey
(2004-10-13)
rase cam tangok iklan salem cool planet.. buat2 tak pandang kamera la plak..
cheq miel
(2004-10-14)
merenung mase depan ye?nmpak ape yek?
al besouty
(2004-11-05)
macam iklan rokok pun ader....
helmisuhaimi
(2004-11-14)
iklan rokok..ish..taknakla..roikok pun tak nak sentuh apatah lagi nak buat iklan..jgn isap rokok..bahaya tue..
relajihad
(2004-11-14)
bulan jatuh ke riba... adoiii!! sakit nyer peha ana
andromeda
(2004-12-27)
hahaha
vanadium oksida
(2005-04-06)
haahh..buat ape tu....tgh tunggu bauh durian jatuh ker..ekkk..bahaya tu baik gi jauh2 nanti tak pasal2 kena kepala nanti..kan susah x dapat kawain bar
espiranza
(2005-04-06)
uish..merenunh masa depan...;))
mohdshafik
(2005-04-11)
waaaaa....buat JAMBU di bawah pokok JAMBU.....haaaaaaaaa
alifmimyanun
(2005-05-23)
dulu lain sekarang lain
firdaus 9
(2005-07-03)
dia tengok orang tgh kencing di atas pokok tu
SaLaFiaN
(2005-07-18)
Wahhh...lasernya mulut... Tak sangka kita sekelas rupanya Encik Helmi... :)
samudra
(2005-12-17)
kalau saya ambil tali gantung tu,,bubuh kat leher,,lesai masalah
balqis 84
(2006-02-12)
best posing!
Faryzan Islamic
(2006-06-19)
tengok buah mempelam ke?hehe
nabilpoyo
(2006-06-20)
merenung masa depan tu...
fauzy fx86
(2006-12-10)
ni macam pokok petai saja
shaue319
(2007-02-17)
shaue319
(2007-02-17)
hahaha... sajew wak lawok...
mohamad
(2007-04-16)
tengah buat apa tu??... nengok ada buah pelam yang dah masak ke???
sailormoon
(2007-04-28)
heheh...kalau ada yang masak bagi lah sikit...(^^,)
shas uom
(2007-05-23)
salam.. macam kenal.
Helmisuhaimi
(2007-05-24)
eh..kenal ke..
Helmisuhaimi
(2010-02-01)
Lama tidak menjenguk. Masih ada lahi rupanya gambarku ini. huhu
ibtisam nisa
(2010-07-27)
salam ukhwah.. ada lagi insyallah.. walau nyawa terpisah dari jasad gambar akan tetap menjadi kenangan,,

Nak komen? Daftar dulu di sini!

Powered by: mpn eGallery 1.0.0 (257) Addon

© 2001 Copyright for My_eGallery KodRed.fr.st
© 2001 Copyright for myphpnuke Addon by xweber

Credits





Datacenter Solution oleh Fivio.com Backbone oleh JARING Bukan Status MSCMyPHPNuke Portal System

Disclaimer: Posting dan komen di dalam Portal Komuniti Ukhwah.com ini adalah menjadi hak milik ahli
yang menghantar. Ia tidak menggambarkan keseluruhan Portal Komuniti Ukhwah.com.
Pihak pengurusan tidak bertanggung jawab atas segala perkara berbangkit
dari sebarang posting, interaksi dan komunikasi dari Portal Komuniti Ukhwah.com.


Disclaimer: Portal Komuniti Ukhwah.com tidak menyebelahi atau mewakili mana-mana parti politik
atau sebarang pertubuhan lain. Posting berkaitan politik dan sebarang pertubuhan di dalam laman web ini adalah menjadi
hak milik individu yang menghantar posting. Ia sama-sekali tidak ada
kena-mengena, pembabitan dan gambaran sebenar pihak pengurusan Portal Komuniti Ukhwah.com

Portal Ukhwah
ę Hakcipta 2003 oleh Ukhwah.com
Tarikh Mula: 14 Mei 2003, 12 Rabi'ul Awal 1424H (Maulidur Rasul)
Made in: Pencala Height, Bandar Sunway dan Damansara Height
Dibina oleh Team Walasri




Loading: 0.08129 saat. Lajunya....