Welcome To Portal Komuniti :: Ukhwah.com

  Create An Account Home  ·  Topik  ·  Statistik  ·  Your Account  ·  Hantar Artikel  ·  Top 10 22-06-2021  

  Login
Nickname

Password

>> Mendaftar <<

  Mutiara Kata
Jika kamu ingin tinggi, jangan hanya merenung gunung, panjatlah. Jika kamu ingin bijaksana, jangan merenung kitab, amalkanlah.
-- Meow (warga Ukhwah.com)

  Menu Utama

  Keahlian Ukhwah.com
Terkini: navratan
Hari Ini: 0
Semalam: 0
Jumlah Ahli: 43152

  Sedang Online
Sedang Online:
Tetamu: 71
Ahli: 0
Jumlah: 71




  Yang Masuk Ke Sini
jasadkudisini: 7 hari yang lalu
hajime_kindaichi: 9 hari yang lalu
isa777_musa: 9 hari yang lalu
zam_rizal: 18 hari yang lalu
wanja: 29 hari yang lalu
MTMKi: 36 hari yang lalu
Kang: 36 hari yang lalu
[< Galeri AHLI >]
569 foto

Galeri AHLI >> AHLI >> sahabat amin


<<Foto Sebelumnya|Foto Berikutnya >>
safiee iiu kaze


sahabat amin
[288 x 365 jpg]

Dihantar olehsahabat_amin
TarikhDec 10 2003
Hits8522
Undian11
Rating7.72727

Hanya ahli boleh beri rating!
Anda boleh mendaftar di sini
Salam Ukhwah dari Madinah Al-Munawwarah...
Keterangan: Salam Ukhwah dari Madinah Al-Munawwarah...

Komen yang telah dihantar
QISTINA-ALEA
(2003-12-10)
ASSALAMUALAIKUM,,ANTA BELAJAR JAT MANA DI MADINAH
QISTINA-ALEA
(2003-12-10)
ASSALAMUALAIKUM,ANTA BELAJAR KAT MANA DI MADINAH
selembut salju
(2003-12-10)
a'kum..salam ukhwah..lama dah ker kat sana...blaja sana?
MuTTaQiN
(2003-12-10)
yang mana amin?konfius??
MuTTaQiN
(2003-12-10)
Jangan marah noo,ana memain jek
darul numan81
(2003-12-10)
dah tentulah yg baju oren tu Amin.. oppss.. hehehe.. semestinya yg berjubah putih.. :-))
Engku Salina
(2003-12-10)
tergelak akak baca komen korang... sian kat adik amin tu... hehehe...
Engku Salina
(2003-12-10)
alamak!!! takde kaki... nampak cam terapung jek... takutnya... 8)
sahabat amin
(2003-12-10)
ikiki!!...dah kluar pun...gambar nie masa pergi umrah...yg baju oren tu penyeri gambar jer....:-D
sahabat amin
(2003-12-10)
ukht Qistina...ana bukan blaja kat sana...ziarah ke Madinah...ni berdekatan dgn pasar kurma....memang banyak betui kurma kat situ...!!
RuMaishaaa
(2003-12-10)
erm...bilala dapat ku jejak ke sana yer..berangan jugak
Hanan
(2003-12-14)
memang berseri.. salam harmonis buat amin
adeq shiFa
(2003-12-14)
salam ukhwah dari adeq_shiFa... :P
kaze
(2003-12-15)
salam ukhwah.. tgk gambar tu kan terasa nak g sana.. kan
zahratul ikhwan
(2003-12-15)
wow....anta dah pergi madinah
nadia is
(2003-12-20)
seronok pakcik tu ada gak yg sudi bergambar dgnnya..:)
sahabat amin
(2003-12-21)
susah jugak nak pujuk pakcik tu bergamba...malu katanya...:-p
achik solehah
(2003-12-24)
assalamualaikum...sahabat_amin. Salam ukhwahfillah dari achik_solehah! camner sahabat_amin pujuk pakcik tu nak ambik gambar dgn dia?..
QISTINA-ALEA
(2003-12-24)
ASSALAMUALAIKUM,ANA PUN ADA CITA2 NAK PEGI SANA INSYA-ALLAH
qalbun nisa
(2003-12-24)
assalamualaikum.. wa..seronotnya dapat jejak madinah munawwarah. Insya ALLAH, ada rezeki, teringin nak pi sana, amin....
HeArtBroKenkiD
(2003-12-25)
muka enta cam muka junior ana kat sekolah la... sebijik... BTW, salam ukhwah dari ana..
sahabat amin
(2003-12-26)
taklah sampai pujuk2...ana pelawa je...terus dia terima... bangga ada jugak org nak bergambar dgn dia...:-)
sahabat amin
(2003-12-26)
Heartbrokenkid,itu kembar ana tu...tp berlainan ibu/bapak...:-p
furqani nur
(2003-12-28)
assalamualaikum...bila lah ana dapat ke sana...tentu seronok dapat pergi ke tempat rasullallah...
kakciknah
(2003-12-28)
manis nyer muka dia bila senyum..tuu saper sebelah tuu..taknak perkenal ker??
Putra Aiman
(2003-12-29)
assalamualaikum....tinginnya nak piii!!
sahabat amin
(2004-01-01)
pakcik tu x sempat nak taaruf...dia malu kot !!
Aleya
(2004-01-05)
A'kum...Leh kenal...Kat mana tu..
sahabat amin
(2004-01-05)
waalaikumussalam...nak kenal..pm lah,yek
happy
(2004-01-06)
akum..amin g sane studi ker?
happy
(2004-01-06)
oiii,kecik2 dah g umrah..beshnyer..happy2
ainulyaqin
(2004-01-06)
sampaikan slam ana pd pkck sblh
aza
(2004-01-07)
sahabat_amin yang mana? mesti yang kanan tu kan...ha...kita tere..tak yah bagi tau pun dah tau...hehehe...
aza
(2004-01-07)
alamak...camana boleh silap ni...sebenarnya mula2 nak cakap yang kiri tu..alahai...silap...boleh terlupa mana kiri mana kanan...hehehe...
sunan-faqih
(2004-01-11)
Wajah yang jernih melambangkan peribadi yang mulia, Salam ukhuwwah dari abg..
nabsyaz
(2004-01-13)
Beruntng anta dpt berkunjung ke bumi islam yg terpelihara kesuciannya
sahabat amin
(2004-01-16)
InsyaAllah,akh sunan..salam ukhwah kembali
sanwalie
(2004-01-23)
sejukk mate memandang tengok adik kite..mengajilah selagi ade hayat..kul yarab
SHANA eina
(2004-01-25)
uikszz.. study ke g melawat? mesti seronokkann... ^_^
aimanwan
(2004-01-29)
alhamdulillah.....bila dah jejak bumi madinah n mekkah..rasa teringin nak jejak buat kali ke-2.sama┬▓lah berdoa semoga dapat jejakkan kaki ke sana...
AllifIskandar
(2004-01-29)
Salam persahabatan dari ahli dan sahabat baru.
amirlutfi
(2004-02-01)
amirlutfi
(2004-02-01)
Senenau nyer umur kau nie berapa??Kau belajau lag yek??Emm bagus ler mcm tue....
rabiah-adawiyyah
(2004-02-01)
assalamualaikum...salam ukhwah...enta belajar di uim ke??
aimanwan
(2004-02-04)
erm.....nak tanya...sapa nama sahabat kaler oren tu
sahabat amin
(2004-02-13)
ntah laa...x sempat nak taaruf... :-D
fairuzah
(2004-02-20)
mamat cleaner mana lak nih...ngesngesss...
MuSaFiR SaYYaFF
(2004-03-20)
ahhh.... hatiku tertawan dek jejaka hemsem berbaju oren tu.. temukanlah aku dengannya amin... :P..
sahabat amin
(2004-03-22)
tertawan...?dia dah ader yg empunya .. :-)
intifada
(2004-03-22)
err..ustaz dari maner ni????????????????
nawwal
(2004-04-10)
assalamualaikum ustaz min SHAMS...:-))
MuTTaQiN
(2004-04-11)
tak sangka amin walaupun umur 15 tapi jangut dah lebat cam umur 30 an apa rahsia anta amin,oh ya kenapa pengang penyapu
sahabat amin
(2004-04-17)
bukan belaja kat sana....gi ziarah laaa....tp,kalu belaja kat sana,best gak..!
sahabat amin
(2004-04-17)
waalaikumussalam kpd yg bagi salam...
sahabat amin
(2004-04-17)
rahsianyer...buat perangai mcm org umur 30 an..matangkan diri...oit!oit..!! nta silap orang daa...
nawwal
(2004-04-18)
MuTTaQiN ni mmg nak kenakan org nampaknyer..asifah la ye dik amin, akak tak prasan pun gambo nta ni dulu..ni kak alang yg kabo..hehe..
sahabat amin
(2004-04-20)
dah lama dah letak... baru perasan ker.. isk,isk,isk.... ^.^ --hehehe..gurau ekks !
nawwal
(2004-04-23)
a'a amin, akak baru prasan...hehe...takpe, nanti akak gi SHAMS, akak nak serang amin...TUNGGUUUU...:p
nawwal
(2004-04-23)
a'a amin, akak baru prasan...hehe...takpe, nanti akak gi SHAMS, akak nak serang amin...TUNGGUUUU...:p
sahabat amin
(2004-04-30)
alaa..org nak study nie..jgn la main serang2...thn nie PMR..kalu ader org kacau ana study,nnti dah x gempaq la result PMR SHAMS ...!heheheihih
pena sufi
(2004-05-30)
anta study kat SHAMS??? anta kena tak ustazah saerah?tapi tak taulah kalau anta tak sempat jumpa dia...senior anta tentu kenal...success selalu ye dik
sahabat amin
(2004-06-04)
ustazah saerah..?? ntah la..x kenal la..err,bro pena_sufi nie ex-SHAMS ker..?!
sahabat amin
(2004-06-04)
.....pelajar SMK(A) Sheikh Abdul Malek,Kuala Terengganu......SHAMS!!
pena sufi
(2004-06-07)
uikss...ana jadi muslimin plak...confius ana!!!
pena sufi
(2004-06-07)
ustazah saerah nie ajar bahasa arab tinggi...pindah ke sekolah ana tahun 2001...anta form 1 kot...sebab tue tak sempat jumpa
MuTTaQIN
(2004-06-26)
ooo yeka...matangkan diri..ish..tapi takan sampai muka pun nampak tua..ish2 ni mesti selalu marah ni..sebab tu jangut banyak dan muka berkedut..o
MuTTaQIN
(2004-06-26)
oh ya warna oren tu tak sesuao dengan anta lain kali baik pilih baju yang canti...oh ye mamat pakai jubah sebelah anta hensem lah ...
sahabat amin
(2004-07-03)
lor..malu lah pulak...//sori,ingatkan pena-sufi nie laki2...hihihik ...
sahabat amin
(2004-07-03)
tue tandanya muka org yg kuat bekerja..rajin aper...b'kedut2 muka menahan panas tp masih sempat tersenyum...marah..? cool jerk..
sahabat amin
(2004-07-03)
ntah la..mulanya pakai baju lain,tp mamat pakai jubah tue bagi baju oren ning..katanya,nie busana muslim..x tau laa ..
Babussalam
(2004-07-14)
Seronoknyer dapat belajar kat Madinah..Semoga ilmu yang amin tuntut dan pelajari itu bermanfaat buat diri amin,dan seluruh umat sejagat
hakima
(2004-09-10)
Salam perkenalan buat sahabat amin. ambil gambar bila ni?muka kamu macam budak sekolah menengah.study dekat madinah ke?ambil jurusan aper?
sahabat amin
(2004-09-11)
sekali lagi nak bagitau...bukan study kat madinah..nie masa gi sana daa..
puteri muslimah
(2004-09-12)
kecik2 dah dpt gi madinah........bgs btl yer
MasturaMaaz
(2004-09-20)
alah cute nye:) Ish..tak pe ada ubi ada bas..ada rezeki sampai lah kesana tu:)
nawwal
(2004-09-24)
Amin..GOOD LUCK PMR!!!! igt akak sokmo...heheh =p
man-z
(2004-10-04)
semoga anta di saluti rahmat di sana. insyaallah
man-z
(2004-10-04)
semoga anta di saluti rahmat di sana. insyaallah
siti along85
(2004-10-05)
jadilah pemuda islam yang berguna
mawarkuning
(2004-10-10)
wahhhhh......bestnya.....taun bila pegi ni? salam ukhwah dari mawarkuning ;)
sahabat amin
(2004-11-20)
insya-Allah kak nawwal..
sahabat amin
(2004-11-20)
ni dh lama.. thn 2003...
alhidayah
(2004-11-22)
murah rezeki die...
relajihad
(2004-11-27)
herm... besh tol yerk?.. bila lah ana nak pi sana jugak?... moga Allah melimpah kurni kepada kita... insyaAllah kita semua akan kesana :)
relajihad
(2004-11-27)
herm... besh tol yerk?.. bila lah ana nak pi sana jugak?... moga Allah melimpah kurni kepada kita... insyaAllah kita semua akan kesana :)
sahabat amin
(2004-12-02)
insyaAllah ;-)
nur ikhlas
(2004-12-06)
assalamualaikum....salam ukhwah dari ana :)
sahabat amin
(2004-12-25)
salam ukhwah nur ikhlas...
gingie
(2004-12-25)
oo..nie ke shbt_amin..baru kenal muka..
gingie
(2004-12-25)
patut la kena kacau..comel rupa orangnya..kikiki
sahabat amin
(2004-12-25)
comel ...??ish ish ish...(tergelak sorang2..ahahah):D
anis wizana
(2005-01-18)
askum.salam perkenalam dari akak..
fiezarmy
(2005-02-10)
amin yg baju merah ke?
sahabat amin
(2005-02-24)
w'salam...baju merha..???er..ye r kut..=P
ewashahid
(2005-02-26)
baju oren tu keje ape?
eta
(2005-05-26)
blajar bebaik..
nur taqwa
(2005-07-29)
belajar pandai2 sampai masuk u ek!! jangan hampakan harapan orang tua kita. (",)
wardinainayat
(2005-10-30)
Assalamualaikm..dari akak..belajor rerajin ye dik....
kalimahsuci
(2005-11-28)
seronoknya dapat pergi madinah..
nurjannahtulfirdaus
(2006-02-20)
salam...mesra alam...buat anda semua..
bintulhizm
(2006-04-08)
assalamualaikum...ana cuma nak tanya..lelaki pakai baju oren tu pekerja hotel ke?
shaue319
(2006-10-11)
salam ukhwah dari saya.....
azidi
(2006-10-15)
enta amk kursus ap kat sana?
Daeng Jati
(2006-12-02)
Orang arab tu kerja syarikat minyak apa? macam talisman saja..
nur kasih87
(2006-12-28)
seronoknya.....muda2 lagi dah dapat pergi sana....

Nak komen? Daftar dulu di sini!

Powered by: mpn eGallery 1.0.0 (257) Addon

© 2001 Copyright for My_eGallery KodRed.fr.st
© 2001 Copyright for myphpnuke Addon by xweber

Credits





Datacenter Solution oleh Fivio.com Backbone oleh JARING Bukan Status MSCMyPHPNuke Portal System

Disclaimer: Posting dan komen di dalam Portal Komuniti Ukhwah.com ini adalah menjadi hak milik ahli
yang menghantar. Ia tidak menggambarkan keseluruhan Portal Komuniti Ukhwah.com.
Pihak pengurusan tidak bertanggung jawab atas segala perkara berbangkit
dari sebarang posting, interaksi dan komunikasi dari Portal Komuniti Ukhwah.com.


Disclaimer: Portal Komuniti Ukhwah.com tidak menyebelahi atau mewakili mana-mana parti politik
atau sebarang pertubuhan lain. Posting berkaitan politik dan sebarang pertubuhan di dalam laman web ini adalah menjadi
hak milik individu yang menghantar posting. Ia sama-sekali tidak ada
kena-mengena, pembabitan dan gambaran sebenar pihak pengurusan Portal Komuniti Ukhwah.com

Portal Ukhwah
ę Hakcipta 2003 oleh Ukhwah.com
Tarikh Mula: 14 Mei 2003, 12 Rabi'ul Awal 1424H (Maulidur Rasul)
Made in: Pencala Height, Bandar Sunway dan Damansara Height
Dibina oleh Team Walasri




Loading: 0.085273 saat. Lajunya....