Welcome To Portal Komuniti :: Ukhwah.com

  Create An Account Home  ·  Topik  ·  Statistik  ·  Your Account  ·  Hantar Artikel  ·  Top 10 24-06-2021  

  Login
Nickname

Password

>> Mendaftar <<

  Mutiara Kata
Bila telah sampai di puncak tetapi meneruskan pendakian, bermakna anda sedang menurun, bukan lagi mendaki
-- Seminar "Creating Wealth"

  Menu Utama

  Keahlian Ukhwah.com
Terkini: navratan
Hari Ini: 0
Semalam: 0
Jumlah Ahli: 43152

  Sedang Online
Sedang Online:
Tetamu: 67
Ahli: 0
Jumlah: 67




  Yang Masuk Ke Sini
the_brOtherz: 19 jam 7 saat yang lalu
jasadkudisini: 8 hari yang lalu
hajime_kindaichi: 10 hari yang lalu
isa777_musa: 11 hari yang lalu
zam_rizal: 20 hari yang lalu
wanja: 30 hari yang lalu
[< Galeri AHLI >]
569 foto

Galeri AHLI >> AHLI >> syirqey


<<Foto Sebelumnya|Foto Berikutnya >>
Mini JK Berbuka Puasa bersama Fareast


syirqey
[233 x 345 jpg]

Dihantar olehsyirqey
TarikhNov 29 2003
Hits10636
Undian12
Rating7.16667

Hanya ahli boleh beri rating!
Anda boleh mendaftar di sini
Kumpulan Nasyid Imtiyaz merupakan kumpulan gabungan Mahasiswa Malaysia dan Indonesia berpusat di Institut Agama Islam Negeri Sumatera Utara, Medan.
Keterangan: Kumpulan Nasyid Imtiyaz merupakan kumpulan gabungan Mahasiswa Malaysia dan Indonesia berpusat di Institut Agama Islam Negeri Sumatera Utara, Medan.

Komen yang telah dihantar
aza
(2003-12-03)
assalamualaikum...ooo inilah rupanya kumpulan imtiyaz ye...hmm muda2 lagi...oklah...semoga berjaya...
Engku Salina
(2003-12-04)
assalamualaikum... salam ukhwah jua dari saya... syirqey ni yg mana satu???
humairasyahidza
(2003-12-04)
gud luck
kaze
(2003-12-07)
oo... salam ukahwah ye..
littlemuslimah
(2003-12-09)
hmm mana satu SYIERQEY nih ??? salam harmonis buat IMTIYAZ ... =)
Hanan
(2003-12-10)
little.. salam harmonis tu trade mark akak..:(... hehehe
Hanan
(2003-12-10)
salam harmonis juga utk syierqey
indah hati84
(2003-12-10)
salam indah la plak.......;-)
ibnrusyd
(2003-12-11)
apa lagu popular ye
sham ALLoNe
(2003-12-12)
assalamualaikum!kenalkanlah seorang demi seorang supaya semua org leh kenal ye tak!saya pun kenal sorang jer ket sini! SYIRQEY!!???
badri
(2003-12-14)
assalamualaikum....saya pun sama macam sham Allone. nak berkenalan dengan kumpulan nasyid IMTIYAZ ni.
islam suci
(2003-12-17)
Assalamualaikum,syirqey....salam perkenalan dan ukhwah dari ana....nanti kirim salam kat atlizan ye...:)
putera maroc
(2003-12-26)
assalamualaikum shah...syed nie..kat morocco..amboi2, berseri-seri wajah masing2..alhamdulillah...majulah nasyid utk dakwah islamiyah...:)=
syirqey
(2003-12-28)
Terima kasih pada atas ucapan antum semua.. nak tau syirqey mana satu ker.. tanya kat shamALLoNE. hehe.. dari kiri tu shah (syirqey), zan, aji dan..
syirqey
(2003-12-28)
yang bawah dari kiri fahli dan asri, saya dan zan jer dari Malaysia. Yg lain anak jati Indonesia
syirqey
(2003-12-28)
Thanks to syed.. Good luck to you too.. Insya Allah sama2 lah kita berdoa demi dakwah Islamiyyah
syauqey
(2003-12-29)
jambunye
syauqey
(2004-01-10)
lagu popular maula ya solii ngan munajat
nazzatulfarhan
(2004-01-13)
why tak pernah dengar pun nasyid dari kumpulan ni.. baru ke??/
syirqey
(2004-01-20)
baru tu mmg ya.. nyatanya kami cuma aktif di Medan, Indonesia
qanaah
(2004-01-26)
mesti best lagu antum semua kan. ?? semoga berjaya.
yeopmi in-team
(2004-01-29)
good luck to you all
sanwalie
(2004-02-05)
moge imtiyazz dunia dan akhirat..kul yarab
syirqey
(2004-02-13)
terima kasih semuanya.. Insya Allah
izham HiGh-RoLe
(2004-04-07)
semoga berjaya
jambuus
(2004-04-10)
ha...member nasyid yg sorang tu macam kenal je...shahrizan ye name awak?macam pernah jumpa ye..tapi dimana..pahang kot?kolej islam pahang...
jambuus
(2004-04-10)
eh saya nak panggil shah atau syirqey ni...eh tak sangka lak awak smbung belajo ke medan...bawa diri ke?ingat kak yah ?saya kak rozi member kak yah.
SrikandiSejati
(2004-04-25)
Good luck kepada kumpulan nie... bila nak buat konsert kat Malaysia??
fariqafikriah
(2004-04-27)
Salamualaikum!ahsantum!walaupun jauh namun dekat dhati,kitekan serumpun!!!!!!!!!!
HuffazGirl
(2004-05-21)
assalammualaikum wbt...mcm kenal....mmg kenalpun satu fakulti, ana doakan kumplan nsyd imtiyaz sentiasa sukses n sentiasa di berkati ALLAH.
syirqey
(2004-05-31)
kak rozi?.. kenal lagi saya erk.. panggil shah jer..
syirqey
(2004-05-31)
mana2 sahabat dari kipsas .. plss contact ..
syirqey
(2004-05-31)
forum kipsas di http://jejakmenara.forumer.com
taurus ds 84
(2004-06-23)
ni umo dalam lingkungan braper ni?
syirqey
(2004-07-02)
paling muda 18 dan paling tua 23.. sayalah paling tua.. hehe
annursyam
(2004-09-06)
good luck....lakukan yang terbaik...
safirah 88
(2004-09-23)
Assalamualaikum.salam ukhwah dari saya juga.Tak pernah dengar pun kump.nih.Lagu apa yg.antunna dendangkan?!!Semoga imtiyaz maju jaya.Insya Allah.
syirqey
(2004-10-08)
wsalam, kebanyakan lagu cipt. sdr. x krg yg pernah didendangkan kump popular. bukan artis rakaman. just sekitar IPT dan majlis2 di Medan, Indonesia
sham allone
(2004-10-27)
emm dah selalu naik turun radio kat sekitar indonesia ekk bagusler korang ni!
awla89
(2004-11-30)
teruskan perjuangan..tapi nama imtiyaz tu nama nick yg ana slaloo guna..mana aci tiru..hehe lawak jer..nama tak penting kan..yg lebih penting niat tu
syirqey
(2004-12-08)
hehe.. maner ader guna nama org.. puas pikir tu.. tima kasih..
syauqey
(2004-12-16)
Salah satu angoota group ni dilantik menjadi Presiden Komuniti nasyid Untuk seluruh MEDAN
syauqey
(2004-12-16)
tahniah la, orang malysia dilantik menjadi presiden comunnity nasyid kat medan .. semoga terus maju
syauqey
(2004-12-16)
yang kena lantik tu Vocalist dari group ni juga namanye ATLIZAN
nurintannajihah
(2005-02-16)
gud luck n be d best
ashikinAZAM
(2005-03-29)
semoga berjaya dalam semua bidang diceburi
ah tim
(2005-05-23)
all the best!!
zatie
(2005-07-21)
imtiyaz??????sama nama dengan badan agama kat sekolah. apa pun....good luck
tiqa
(2005-09-17)
assalamualaikum.. maaf lah ye ..muke salah seorang ada mirip kawan lama ana yang baru saja meninggal ....Al-fatihah.....
nabilpoyo
(2006-01-07)
boleh join tak
violetto
(2006-06-05)
BEST OF LUCK TO YOU, SYIRQEY!
Zet
(2007-07-25)
dah ada pengalaman, boleh lah buat album, peminat mesti ramai peminat...
azilla
(2008-01-01)
salam ukhwah...

Nak komen? Daftar dulu di sini!

Powered by: mpn eGallery 1.0.0 (257) Addon

© 2001 Copyright for My_eGallery KodRed.fr.st
© 2001 Copyright for myphpnuke Addon by xweber

Credits





Datacenter Solution oleh Fivio.com Backbone oleh JARING Bukan Status MSCMyPHPNuke Portal System

Disclaimer: Posting dan komen di dalam Portal Komuniti Ukhwah.com ini adalah menjadi hak milik ahli
yang menghantar. Ia tidak menggambarkan keseluruhan Portal Komuniti Ukhwah.com.
Pihak pengurusan tidak bertanggung jawab atas segala perkara berbangkit
dari sebarang posting, interaksi dan komunikasi dari Portal Komuniti Ukhwah.com.


Disclaimer: Portal Komuniti Ukhwah.com tidak menyebelahi atau mewakili mana-mana parti politik
atau sebarang pertubuhan lain. Posting berkaitan politik dan sebarang pertubuhan di dalam laman web ini adalah menjadi
hak milik individu yang menghantar posting. Ia sama-sekali tidak ada
kena-mengena, pembabitan dan gambaran sebenar pihak pengurusan Portal Komuniti Ukhwah.com

Portal Ukhwah
Hakcipta 2003 oleh Ukhwah.com
Tarikh Mula: 14 Mei 2003, 12 Rabi'ul Awal 1424H (Maulidur Rasul)
Made in: Pencala Height, Bandar Sunway dan Damansara Height
Dibina oleh Team Walasri




Loading: 0.080939 saat. Lajunya....