Welcome To Portal Komuniti :: Ukhwah.com

  Create An Account Home  ·  Topik  ·  Statistik  ·  Your Account  ·  Hantar Artikel  ·  Top 10 22-06-2021  

  Login
Nickname

Password

>> Mendaftar <<

  Mutiara Kata
Bila sesuatu telah sempurna akan mulalah kelihatan cacat celanya.

-- Saidina Abu Bakar

  Menu Utama

  Keahlian Ukhwah.com
Terkini: navratan
Hari Ini: 0
Semalam: 0
Jumlah Ahli: 43152

  Sedang Online
Sedang Online:
Tetamu: 70
Ahli: 0
Jumlah: 70




  Yang Masuk Ke Sini
jasadkudisini: 7 hari yang lalu
hajime_kindaichi: 9 hari yang lalu
isa777_musa: 9 hari yang lalu
zam_rizal: 18 hari yang lalu
wanja: 29 hari yang lalu
MTMKi: 36 hari yang lalu
Kang: 36 hari yang lalu
[< Galeri AHLI >]
569 foto

Galeri AHLI >> AHLI >> Majlis Oktoberians


<<Foto Sebelumnya|Foto Berikutnya >>
Majlis Oktoberians Majlis Oktoberians


Majlis Oktoberians
[409 x 271 jpg]

Dihantar olehEngku_Salina
TarikhNov 03 2003
Hits9416
Undian3
Rating4

Hanya ahli boleh beri rating!
Anda boleh mendaftar di sini
Bergambar beramai2 sesama muslimin...
Keterangan: Bergambar beramai2 sesama muslimin...

Komen yang telah dihantar
MeowHidayah
(2003-11-03)
Phewwwiittt...!! Abang2 hensem sekalian... hehe... jgn konfius ekkk...
Riyadhfannil
(2003-11-03)
Seronoknya kalau dapat join sama┬▓ masa ni ek...:)
nurul cahaya
(2003-11-03)
kontrol...kontrol...
aina nasuha
(2003-11-05)
ramai lg yg ana tak kenal..tak nek perkenalkan ker sahabat2 kita nie..salam ukhwah buat semua
uqu
(2003-11-05)
satu...dua...tiga...peace
Qudwah hasanah
(2003-11-05)
kontrol...jangan tak kontrol...terutamanya jejaka yang bebraju hitam kat hujung sekali tu...heheheheh
sahabat amin
(2003-11-05)
wah...kontrol macho kau,prince_muslim...bapak borek anak rintik....
khalifah
(2003-11-06)
kesian airzat kena tahan napas...kukuikui
Kakyong
(2003-11-06)
Ni ke bakal team bola sepak ukhwah.com?...
khaulah alazwar
(2003-11-06)
aaa kak Yong...betul la kot=)..Boleh ke??Insya Allah boleh tu......practice la dr sekarang no =)
azilah 2002
(2003-11-06)
assalamualaikum... nak tanya ni buat kat mana ni
Mohdzakri
(2003-11-07)
Jaga diri baik-baik ye,jangan nakal-nakal,sayagilah Islam melebihi dari diri kita
Engku Salina
(2003-11-07)
waalaikumussalam wbt... program ni dibuat kat taman tasik perdana, KL... :)
Kakyong
(2003-11-07)
Kalau inilah teamnya kan...herm..nampak gayanya ada harapan....
AdAwiAh 1210
(2003-11-07)
control...control...especially si baju hitam paling tepi tu..
khalifah
(2003-11-08)
boleh menang ker?????
ummuhabibah
(2003-11-08)
seronoknye berposing
mawarputih
(2003-11-09)
tinggi Dhany dengan Edika lebih kurang sama jer kan... Hihihih....
Kakyong
(2003-11-09)
Sapa "pom-pom boy" nya?...yg mawarputih sebut 2 org tu pun boleh kot...:P
nur indah
(2003-11-09)
hehehe.. po-pom boy?? :)) dengan penuh gayanye.. mengontrol muke masing2...:P yg ujung skali x dapat posing ngan spek itamnye... kesian... :))
Kang
(2003-11-10)
siot aje sapa sorok spekku...
Maryam
(2003-11-12)
Ha ah... tinggi dhanny ngan edika lebih kurang je..camana ni dhanny?
Kang
(2003-11-13)
Dhanny, walaupun kecil tubuhnya, tapi otak dan tindakannya besar!
mawarputih
(2003-11-17)
Siapa agaknya yang sorok spek Kang ari tue...??? Melilau satu taman Kang cari spek dia... Jangan2 Dhany kot? Maklumlah, tindakan Dhany kan besar...
Kakyong
(2003-11-18)
ye betul...kecik2 cili padi...besar2 cili Cameron Highland..(cili Cameron Hihgland yg mcm epal tu nama apa erk??..)
khaulah alazwar
(2003-11-18)
oooo nakal ye....=)ntah-ntah kang yang silap letak...=)
SaLaFiaN
(2003-11-20)
Ooo...kutuk orang! Isk...nasib baik dah nak dekat raya....ku redha dengan ketentuan-Nya...isk...isk..isk...apa ada pada rupa fizikal :-(
SaLaFiaN
(2003-11-20)
Sejuk hati bila Kang backing :-P Takpela Kak Maryam & Kak mawarputih, kecil ana kecil lagi cik akak b'dua. Termasuk kakyong :P Kecilku penuh makna =)
mawarputih
(2003-11-21)
Ish... tak lah kak kaulah... Memang spek kang dicuri... Dan ana tahu siapa yang punya kerja...
mawarputih
(2003-11-21)
Shh... kak kaie, kak wida... jgn pecah lobang... Ini rahsia kita bertiga tau..
mawarputih
(2003-11-21)
Alahai... Dhany dah merajuk dah. Abislah kita Maryam. Ya Akhi... Jgnlah camtu... akak gurau jer. Don't take it serius ok...!!
mawarputih
(2003-11-21)
Betul kata enta. Apa yang ada pada rupa, sekadar tpt pandangan manusia. Hanya iman dan taqwa yang mebezakan kita disisNya.
nur indah
(2003-11-23)
dhany majuk ke?? alahai, bertambahlah paras kecomelanmu wahai dhany... hehehe... betul kang, kecik2, tapi mantap gitu!! :))
sufi suci82
(2003-12-04)
kontrol hensem nampak.....selamat hari raya!
kakciknah
(2003-12-06)
hai..cute + hansome laa..semua...control....ok,,1,2,3,..klik!!wow....smile sokmo
putrakedah
(2003-12-10)
Para pelakon UKHWAH THE MOVIE
wafa qistina
(2003-12-13)
ya Allah...lawa-lawa semua tumbuhan di dalam gambar...saujana mate memandang... Ehh macho nye tangge tu....halus buatannye..hehe
achu
(2003-12-15)
emm..boleh tahan ye..bersyukurlah apa yang kita ada
Engku Salina
(2003-12-18)
kakyong cili tu namanya capsicum... spek kang tu plak akak dah jumpa & pulangkan pd kang... hehehe...
mawarMujahiddah
(2003-12-19)
setahu ana...si dhany bukan lahir lan 10...camner leh tercampak tue..
SaLaFiaN
(2003-12-23)
Ehe...ana sekadar memeriahkan majlis. Sekadar meraikan sahabat2 yang lain...ehe...
nur indah
(2003-12-24)
dhany nak raikan akak la tu, ape lagi.. ye tak dhany?? hehehe... :))
putrihidayah
(2003-12-24)
salam perjuangan .....bersihyer tempat ni kat maner yek?
cutemuslimah
(2003-12-31)
wah..ni reramai ni dari mane dan hendak ke mana?
hazwan
(2004-01-22)
no komen,psl kontrol sangat
SitiSabarini
(2004-01-25)
cam kenal je tempat ni
asmielia
(2004-03-02)
kat mne ni ek???
nailofar ain
(2004-03-12)
yg dua kiri kanan tu macam hulubalang lak.:) jgn marah....
alyamin
(2004-04-23)
macho man laa...you all brother...
tuyup
(2004-05-28)
baju biru tu,salafian ke?
nuraini
(2004-06-09)
ewah....macho-macho belako.....aha....sape yg masih solo tu bolehlah pilih yg mana berkenan dihati...he...he....gurau jer....
SaLaFiaN
(2004-08-07)
Ehe...tak perasan plak soalan tuyup...ehe...ye kot... :)
anidakira
(2004-09-17)
syukur!sungguh sempurna ciptaan tuhan...
jamila
(2004-11-11)
jagalah ikatan ukhwah anda!
ayaz
(2004-11-25)
ikhlaskan hati utk ber silaturrahim...
zailani
(2005-03-25)
waw hnsem2 lah kullu ar-rijal kt c2.apsal 3 org tu,ggster ker?
imam baihaqi
(2005-03-31)
kumpulan nasyid baru ke nie
vanadium oksida
(2005-04-12)
nak gi mane ramai-ramai nie yer...?
ahmad azhar
(2005-05-04)
semua bukan main kontrol lagi yek
albanna
(2005-05-24)
alhamdulillah...dapat jugak kite b'sama
ahmad azhar
(2005-07-17)
kenapa serius sangat
maisarahlisa
(2005-09-24)
Inilah barisan kita..yang ikhlas berjuang.. he he hee
nabilpoyo
(2006-01-07)
team bola ke
mohamad
(2007-04-16)
wah... hebat ni.
hani7893
(2007-07-26)
tak ada komen, semua sopan

Nak komen? Daftar dulu di sini!

Powered by: mpn eGallery 1.0.0 (257) Addon

© 2001 Copyright for My_eGallery KodRed.fr.st
© 2001 Copyright for myphpnuke Addon by xweber

Credits





Datacenter Solution oleh Fivio.com Backbone oleh JARING Bukan Status MSCMyPHPNuke Portal System

Disclaimer: Posting dan komen di dalam Portal Komuniti Ukhwah.com ini adalah menjadi hak milik ahli
yang menghantar. Ia tidak menggambarkan keseluruhan Portal Komuniti Ukhwah.com.
Pihak pengurusan tidak bertanggung jawab atas segala perkara berbangkit
dari sebarang posting, interaksi dan komunikasi dari Portal Komuniti Ukhwah.com.


Disclaimer: Portal Komuniti Ukhwah.com tidak menyebelahi atau mewakili mana-mana parti politik
atau sebarang pertubuhan lain. Posting berkaitan politik dan sebarang pertubuhan di dalam laman web ini adalah menjadi
hak milik individu yang menghantar posting. Ia sama-sekali tidak ada
kena-mengena, pembabitan dan gambaran sebenar pihak pengurusan Portal Komuniti Ukhwah.com

Portal Ukhwah
ę Hakcipta 2003 oleh Ukhwah.com
Tarikh Mula: 14 Mei 2003, 12 Rabi'ul Awal 1424H (Maulidur Rasul)
Made in: Pencala Height, Bandar Sunway dan Damansara Height
Dibina oleh Team Walasri




Loading: 0.08151 saat. Lajunya....