Array
Welcome To Portal Komuniti :: Ukhwah.com

  Create An Account Home  ·  Topik  ·  Statistik  ·  Your Account  ·  Hantar Artikel  ·  Top 10 16-06-2024  

  Login
Nickname

Password

>> Mendaftar <<

  Mutiara Kata
Rahsia kejayaan hidup adalah persediaan seseorang untuk menyambut datangnya kesempatan.
-- Benjamin Disraeli

  Menu Utama

  Keahlian Ukhwah.com
Terkini: navratan
Hari Ini: 0
Semalam: 0
Jumlah Ahli: 43152

  Sedang Online
Sedang Online:
Tetamu: 206
Ahli: 0
Jumlah: 206




  Yang Masuk Ke Sini
hajime_kindaichi: 15 hari yang lalu
[< Galeri AHLI >]
569 foto

Galeri AHLI >> AHLI >> Majlis Oktoberians


<<Foto Sebelumnya|Foto Berikutnya >>
Majlis Oktoberians Riyadhfannil


Majlis Oktoberians
[486 x 261 jpg]

Dihantar olehEngku_Salina
TarikhNov 03 2003
Hits12084
Undian7
Rating8.42857

Hanya ahli boleh beri rating!
Anda boleh mendaftar di sini
edika dan nur_indah sedang memotong kek... yg lain2 tu sedang sibuk menghidang makanan...
Keterangan: edika dan nur_indah sedang memotong kek... yg lain2 tu sedang sibuk menghidang makanan...

Komen yang telah dihantar
Kang
(2003-11-03)
Yang baju hijau muda tu kalau tak silap Casper kan? Ha'ahlah Casper_id.....
farisHaq
(2003-11-03)
oh kek brapa tingkat tu...?
Engku Salina
(2003-11-03)
amboi kang... :P
Kang
(2003-11-03)
ye Sal... kenapa? Nak 100 PLUS? Ada depan tu. Warna kuning; warna hijau pun ada
Riyadhfannil
(2003-11-03)
ermm...bestnyerr tengok dapat makan free...kenyang mata je nampaknya:)
Engku Salina
(2003-11-04)
farishaq, ada satu kek coklat, satu kek biru dan kek pandan 5 tingkat...
Engku Salina
(2003-11-04)
kek coklat tu paling sedap... manis cam madu... hehehe...:)
Khairul Izwan
(2003-11-04)
ruginya x pergi..
Kang
(2003-11-04)
Tak faham lah Sal... kek tu dibuat dari madu? Ye ke? :lol: Hebatnya!
nurul cahaya
(2003-11-04)
nur_indah sempat berposing walaupun sedang busy...kontrol...
Qudwah hasanah
(2003-11-05)
kek tu sedap...tapi paling sedap adalah nasi impit ngan kuahnya....slurrppp..sampai menjilat jari....
Kang
(2003-11-06)
sampaikan Qudwah_hasanah tapau dalam poket.... heheheheh
Qudwah hasanah
(2003-11-06)
eh...salah la kang...safa tapau dalam beg ajelah....
Kakyong
(2003-11-06)
Sal...kek madu?...nak resipi boleh?...boleh buat kek raya...
khaulah alazwar
(2003-11-06)
subhanallah...meriahnye...rindunye ana dekat kak kaie...akak...bila kita nak jumpe ni????
Mohdzakri
(2003-11-07)
Senyum itu sedekah,tapi jangan seyum sorang-sorang ye nanti apa pulak orang kata
khalifah
(2003-11-07)
alaaaa,rindunye kat kek...kuikuikui
mawarputih
(2003-11-09)
kang nie dari hari tue lagi asyik mengusik si casper... ada apa2 ker nie kang...??? Jangan diusik casper.."adik" ana tue...
wida widi
(2003-11-09)
kak yong kalo nak resepi kek madu mintak kat kang..dia iron chef kalo resepi2 yg guna madu
nur indah
(2003-11-09)
isk.. mukaku lagi.. boring plak tgk.. hehehe.. sal, kek madu? betoi tu wida.. iron chef kek madu ialah kang.. :)) rindu awak jugak khaulah!!:P
Kang
(2003-11-10)
weh!
Kang
(2003-11-10)
Ala bunga... mana ada usik... sajalah tanya-tanya biar dia lebih rajin online
SaLaFiaN
(2003-11-10)
Ish...jangan kacau Ustazah UIA tuuu...
nur indah
(2003-11-13)
ehem... dhany tu meng'warning' ke ape ek? ehem... :p
irda82
(2003-11-14)
eh...tumpang tanya.4 dari kiri tu ainul ke?
mohahomu
(2003-11-17)
alhamdulilah....kalau tak abis hulur2 laaa orang kat sini!!!!!!
ainul nabila
(2003-11-19)
itu bukan ana la irda...
mawarputih
(2003-11-21)
Hihihi... Pandai kang cover yer. Hmm, Dhany.. jangan tak jawab soalan cepumas kak kaie tue..
kakciknah
(2003-12-06)
jgn lupa baca bismillah tuuu..nanti makan bertemankan tetamu yg tak diundang pulak...
putrakedah
(2003-12-10)
edika dan nur_indah sedang memotong kek... yg lain2 tu sedang sibuk menunggu untuk habiskan juadah semaximum yang boleh....
wufi
(2003-12-16)
Walaupun dah masuk bulan november ana tetap nak mengucapkan selamat hari jadi kepada semua Oktoberians. Semoga diberkati Allah S.W.T..
kauthsar
(2003-12-16)
dan walaupun december ana tetap nak ucapkan slmt hr lahir kpd novemberians.moga dirahmatNya amin..
mawarMujahiddah
(2003-12-19)
hai casper. saya baru nampak awak....cunlah!! tengah buat apa sebenornya tue..
mann haron
(2003-12-30)
buat kat mana ni yer?cam kenal jer tempat tu.....
kastury ac
(2004-01-25)
assalamualaikum.....
saiful
(2004-02-21)
ASSALAMUALAIKUM SEMUA...CANTIK BAJU CASPER HIJAU BUMI TUHAN
amirul mukminin12
(2004-02-27)
assalamualaikum...macam kenal ajer semua tuh...cantik sungguh ciptaan tuhan
zulhilmi
(2004-03-12)
Assalamualaikum, apasal ada sorang je lalaki? Adakah ini petanda kaum lelaki telah pupus?
Madawiyah
(2004-07-25)
Assalamualaikum.....awak semua pa kabar??Boleh kita berkenalan...Saya asal sarawak...casper ....cantik nyer awak....
arifsafwan
(2004-09-26)
akm,makan kek 2,bagi-bagi la sikit
relajihad
(2004-11-24)
isk isk isk... abis pupus kaum adam :)
faizuljb
(2005-03-08)
Gambar yang menarik,angle bleh tahan,penataan cahaya yang menarik..tetapi yang baju hijau tu lagi menarik..berkenalan bleh
ABg IMaM
(2005-03-29)
woi faizuljb....cakap terus laa....nak cilok2 konon....ceh...saya pun nak kenal dgn gadis bertudung hijau yg pandang ke bawah tu....boleh?...
albanna
(2005-05-24)
wah,banyakye makanan.........jjgn membazir yek!!!!
albanna
(2005-05-24)
wah,banyakye makanan.........jjgn membazir yek!!!!
mukmin sejati
(2005-07-27)
assalamualaikum....salam perkenalan..
hafiz86
(2006-06-26)
em sedap nya air oren tu,boleh bagi sikit tak,haus lah saya
ibnualawiyyin
(2007-02-17)
assalamulaikom.assa antom fi khair wal afiaah daiman ibada..
mohamad
(2007-04-16)
salam ukhwah.....owh ni sambutan hari lahir untuk bulan oktober ke??... best lah.
haffiss86
(2008-10-23)
salam ukhwah...wow 2 kek span ka?sedapnya

Nak komen? Daftar dulu di sini!

Powered by: mpn eGallery 1.0.0 (257) Addon

© 2001 Copyright for My_eGallery KodRed.fr.st
© 2001 Copyright for myphpnuke Addon by xweber

Credits





Datacenter Solution oleh Fivio.com Backbone oleh JARING Bukan Status MSCMyPHPNuke Portal System

Disclaimer: Posting dan komen di dalam Portal Komuniti Ukhwah.com ini adalah menjadi hak milik ahli
yang menghantar. Ia tidak menggambarkan keseluruhan Portal Komuniti Ukhwah.com.
Pihak pengurusan tidak bertanggung jawab atas segala perkara berbangkit
dari sebarang posting, interaksi dan komunikasi dari Portal Komuniti Ukhwah.com.


Disclaimer: Portal Komuniti Ukhwah.com tidak menyebelahi atau mewakili mana-mana parti politik
atau sebarang pertubuhan lain. Posting berkaitan politik dan sebarang pertubuhan di dalam laman web ini adalah menjadi
hak milik individu yang menghantar posting. Ia sama-sekali tidak ada
kena-mengena, pembabitan dan gambaran sebenar pihak pengurusan Portal Komuniti Ukhwah.com

Portal Ukhwah
Hakcipta 2003 oleh Ukhwah.com
Tarikh Mula: 14 Mei 2003, 12 Rabi'ul Awal 1424H (Maulidur Rasul)
Made in: Pencala Height, Bandar Sunway dan Damansara Height
Dibina oleh Team Walasri




Loading: 0.087374 saat. Lajunya....