Welcome To Portal Komuniti :: Ukhwah.com

  Create An Account Home  ·  Topik  ·  Statistik  ·  Your Account  ·  Hantar Artikel  ·  Top 10 31-07-2021  

  Login
Nickname

Password

>> Mendaftar <<

  Mutiara Kata
"Ketahuilah kiranya kebahagiaan orang yang dikuasai oleh kemalasan, maka beratlah mereka untuk berjuang, berlatih dan bekerja untuk sucikan diri dan akhlak."
-- Imam Al-Ghazali

  Menu Utama

  Keahlian Ukhwah.com
Terkini: navratan
Hari Ini: 0
Semalam: 0
Jumlah Ahli: 43152

  Sedang Online
Sedang Online:
Tetamu: 102
Ahli: 0
Jumlah: 102




  Yang Masuk Ke Sini
izad: 10 hari yang lalu
the_brOtherz: 38 hari yang lalu
[< Galeri AHLI >]
569 foto

Galeri AHLI >> AHLI >> albesuty


<<Foto Sebelumnya|Foto Berikutnya >>
akuzakie alfiraq UUM


albesuty
[356 x 229 jpg]

Dihantar olehalbesuty
TarikhOct 30 2003
Hits5016
Undian3
Rating8.33333

Hanya ahli boleh beri rating!
Anda boleh mendaftar di sini
peserta akhir tarik tali antara zone cno pj
Keterangan: peserta akhir tarik tali antara zone cno pj

Komen yang telah dihantar
Kang
(2003-10-30)
Woit Zack..... Albesuty ni hang rupanya... isk terpedaya aku... hahaha. Salam ukhwah. Jumpa terawih kat mesjid!
isa-vr4
(2003-10-30)
mantap!!!
farisHaq
(2003-10-31)
salam ukhuwwah, bila final?
aidilshah
(2003-11-01)
tarik bang jangan tak tarik.. hehehee :-) ana minat juga acara ni sbb silap2 haribulan boleh menang kan :-)
wida widi
(2003-11-01)
saperdia nih
RaihanFan
(2003-11-03)
ooo :)
farisHaq
(2003-11-03)
ooo ada bomoh tarik tali kat sini ye... patut la menang!!
Kakyong
(2003-11-04)
Ooo...geng Kang rupanya...
Firdaus Azimi
(2003-11-05)
tul ke masuk final..badan cekeding2 je..hehhe..
Mohdzakri
(2003-11-07)
Takkan yang belakang aje ribat?..orang depan pun kena ribat jugak,baru kuat pertahanan dari serangan musuh..
kakciknah
(2003-11-13)
pakcik nii semua gagah belaka,,,,,tahniah..
mohahomu
(2003-11-17)
alhamdulilah....nie geng tarik tali ker tarik bulu idung?? hehe
ikramhakim
(2003-11-23)
semoga tenaga tarik tali tu boleh berterusan untuk beribadah...he...he...
putrakedah
(2003-12-10)
tarik tali dengan sapa bang?dengan kerbau ker?
badri
(2003-12-14)
ukhwah kalian nampak teguh dan utuh, syabas!
syaa
(2004-01-27)
ooooo..ni awk rupenyer..dh kenal dah...
man-z
(2004-02-13)
ni main bole ke??
farah caesura
(2004-02-18)
uiks takde yg pakai shorts ke
johnjovi 3000
(2004-03-17)
yang mana satu "anchor" @ sauh tali tue agaknye yer..?
cahya ilham
(2004-03-21)
fuyoooooooo.....3 generasi nih.....
puteri balqis
(2005-02-25)
oooo....ini rupenye jaguh tarik tali yer...
akiera
(2005-02-25)
buatlah jersi baru seragam...
albanna
(2005-05-24)
bagus tutup auraat.....
ahmad azhar
(2005-07-17)
macam pernah jumpa
nabilpoyo
(2006-01-07)
macam team bola saja
emas
(2006-10-05)
semangat perpaduan

Nak komen? Daftar dulu di sini!

Powered by: mpn eGallery 1.0.0 (257) Addon

© 2001 Copyright for My_eGallery KodRed.fr.st
© 2001 Copyright for myphpnuke Addon by xweber

Credits





Datacenter Solution oleh Fivio.com Backbone oleh JARING Bukan Status MSCMyPHPNuke Portal System

Disclaimer: Posting dan komen di dalam Portal Komuniti Ukhwah.com ini adalah menjadi hak milik ahli
yang menghantar. Ia tidak menggambarkan keseluruhan Portal Komuniti Ukhwah.com.
Pihak pengurusan tidak bertanggung jawab atas segala perkara berbangkit
dari sebarang posting, interaksi dan komunikasi dari Portal Komuniti Ukhwah.com.


Disclaimer: Portal Komuniti Ukhwah.com tidak menyebelahi atau mewakili mana-mana parti politik
atau sebarang pertubuhan lain. Posting berkaitan politik dan sebarang pertubuhan di dalam laman web ini adalah menjadi
hak milik individu yang menghantar posting. Ia sama-sekali tidak ada
kena-mengena, pembabitan dan gambaran sebenar pihak pengurusan Portal Komuniti Ukhwah.com

Portal Ukhwah
Hakcipta 2003 oleh Ukhwah.com
Tarikh Mula: 14 Mei 2003, 12 Rabi'ul Awal 1424H (Maulidur Rasul)
Made in: Pencala Height, Bandar Sunway dan Damansara Height
Dibina oleh Team Walasri




Loading: 0.098897 saat. Lajunya....