Welcome To Portal Komuniti :: Ukhwah.com

  Create An Account Home  ·  Topik  ·  Statistik  ·  Your Account  ·  Hantar Artikel  ·  Top 10 22-06-2021  

  Login
Nickname

Password

>> Mendaftar <<

  Mutiara Kata
Bila seseorang itu sentiasa meninggi diri, dirinya saja yang lebih dari orang lain, dirinya saja yang hebat, pastilah dialah orang yang paling rendah nilai, maruah, akhlak dan kedudukannya
-- Kang

  Menu Utama

  Keahlian Ukhwah.com
Terkini: navratan
Hari Ini: 0
Semalam: 0
Jumlah Ahli: 43152

  Sedang Online
Sedang Online:
Tetamu: 79
Ahli: 0
Jumlah: 79




  Yang Masuk Ke Sini
jasadkudisini: 7 hari yang lalu
hajime_kindaichi: 9 hari yang lalu
isa777_musa: 9 hari yang lalu
zam_rizal: 18 hari yang lalu
wanja: 29 hari yang lalu
MTMKi: 36 hari yang lalu
Kang: 36 hari yang lalu
[< Galeri AHLI >]
569 foto

Galeri AHLI >> AHLI >> Saifuddin


<<Foto Sebelumnya|Foto Berikutnya >>
Majlis Oktoberians raudhahasanah


Saifuddin
[273 x 281 gif]

Dihantar olehdarul_numan81
TarikhOct 27 2003
Hits4394
Undian3
Rating4

Hanya ahli boleh beri rating!
Anda boleh mendaftar di sini
inilah sahabat ukhwah yg menggunakan nick Saifuddin.. berasal dari kelantan. Wassalam..
Keterangan: inilah sahabat ukhwah yg menggunakan nick Saifuddin.. berasal dari kelantan. Wassalam..

Komen yang telah dihantar
Saifuddin
(2003-10-28)
assalammualaikum salam ukhwah dari saya selamat berpuasa semoga kita dirahmati dan diberkatiNya
darul numan81
(2003-10-28)
Alhamdulillah..muncul juga gambar akhie Saifuddin ni.. moga akhie tabah dalam menghadapi dugaan n cabaran terutama di bulan Ramadhan ni..wassalam
Engku Salina
(2003-10-29)
waalikumussalam wbt... salam ukhwah jua dari ana... :)
Qudwah hasanah
(2003-10-29)
alhamdulillah....selamat berpuasa dari ana....moga-moga anta tetap tabah dalam mengahdapi setiap ujian dari-Nya.....
Kang
(2003-10-29)
heheh... Saifuddin... bila dapat jumpa lagi ye?
darul numan81
(2003-10-30)
erm..nak tanya sikitler...antara Kang dengan akhie Saifuddin, siapa yg lebih muda ekk?
zam rizal
(2003-10-30)
isk, ni Cik ke Encik ni?? :)
RaihanFan
(2003-10-30)
salam ukhuwah pak cik ... salam kenal ..salam sayang ..salam cinta .. .. hihi
Hanan
(2003-10-31)
salam harmonis dan selamat berpuasa
ii
(2003-11-03)
salam ukhuwwah juga ya...
shafawi78
(2003-11-03)
salam persaudaraan Islam jua dari ana....
littlemuslimah
(2003-11-06)
salam persaudaraan Islam jua dari ana... =)
khalifah
(2003-11-08)
tak disangka2,berjumpa juga kita di mesjid kajang..............
Saifuddin
(2003-11-10)
khalifah, ada masa call saya 03-90752872 sambungan 159
Ms Nik
(2003-11-15)
Salam Ukhwah...tahniah, gambar dah kuar !! Ramadhan Karim
nur ulfah
(2003-12-11)
abg saifuddin...ingat saya lagi tak?ingat firdaus kat astro..sure igt saya...:)
achik solehah
(2003-12-17)
assalam alaik..slm ukhwahfillah dari achik..ni..padi kt kedah ke?
dinulhuda1422h
(2003-12-18)
assalamualaikum ayah aji....segak jer nampak? sihat?
ainulyaqin
(2004-01-06)
assalamualaikum.....
tuyup
(2004-01-18)
assalamualaikum..... saya pun orang kelantan jugak
fudhla85
(2004-01-29)
saya belajar kat kelantan.....
maisarahlisa
(2004-03-16)
cik din.....salam ukhwah......semoga ceria selalu
iman hayati
(2004-04-01)
Salam ukhwah, asya pun dari Klate jugak..
nur islami
(2004-04-11)
salam ukhwah..ana pun oghe klate jugok...
skater
(2004-04-30)
assalamualaikum....diharap panjang umur
MeowHidayah
(2004-09-18)
alahaiii... baru teringat...baru berumahtangga kan?
mutiara maya
(2004-11-09)
assalamualaikum, saye pun ore kelate . .kelate pun ada padi jgk bkn kat kedah je
rinie
(2005-02-25)
assalammualaikum...salam ukhwah dari saya...sy pn ore kelate jgk....
vanadium oksida
(2005-04-05)
Assalammualaikum...abang tnggok tahan ker..?
nurfaqihah
(2005-05-04)
semekom..apsal muker abg nie nak same ngan sepuku ku...?
ahmad azhar
(2005-06-24)
macam kenal saja
nabilpoyo
(2006-01-07)
assalamualaikum pak cik
nurin yin
(2006-01-25)
salam ukhwah
Daeng Jati
(2006-12-11)
ni saifuddin Sendeng kelantan tu ke?
mohamad
(2007-04-16)
salam ukhwah....
izzul islam
(2007-05-02)
ooooooooooo...salam pakcik...
Saifuddin
(2008-04-17)
assalamualaikum, ana pernah belajar teknik Silat Sendeng Anugerah yang asalnya dari Pasir Mas...Guru asal PakCu Saad (ana tak temu)di Pasir Mas ada sahabat di Pasir Mas yang kenal
Saifuddin
(2008-04-17)
Sendeng Kelate ditukar nama ke Sendeng Anugerah maklumat ana dapat bila temu anak murid senior...lebih Global...

Nak komen? Daftar dulu di sini!

Powered by: mpn eGallery 1.0.0 (257) Addon

© 2001 Copyright for My_eGallery KodRed.fr.st
© 2001 Copyright for myphpnuke Addon by xweber

Credits





Datacenter Solution oleh Fivio.com Backbone oleh JARING Bukan Status MSCMyPHPNuke Portal System

Disclaimer: Posting dan komen di dalam Portal Komuniti Ukhwah.com ini adalah menjadi hak milik ahli
yang menghantar. Ia tidak menggambarkan keseluruhan Portal Komuniti Ukhwah.com.
Pihak pengurusan tidak bertanggung jawab atas segala perkara berbangkit
dari sebarang posting, interaksi dan komunikasi dari Portal Komuniti Ukhwah.com.


Disclaimer: Portal Komuniti Ukhwah.com tidak menyebelahi atau mewakili mana-mana parti politik
atau sebarang pertubuhan lain. Posting berkaitan politik dan sebarang pertubuhan di dalam laman web ini adalah menjadi
hak milik individu yang menghantar posting. Ia sama-sekali tidak ada
kena-mengena, pembabitan dan gambaran sebenar pihak pengurusan Portal Komuniti Ukhwah.com

Portal Ukhwah
Hakcipta 2003 oleh Ukhwah.com
Tarikh Mula: 14 Mei 2003, 12 Rabi'ul Awal 1424H (Maulidur Rasul)
Made in: Pencala Height, Bandar Sunway dan Damansara Height
Dibina oleh Team Walasri




Loading: 0.087702 saat. Lajunya....