Welcome To Portal Komuniti :: Ukhwah.com

  Create An Account Home  ·  Topik  ·  Statistik  ·  Your Account  ·  Hantar Artikel  ·  Top 10 24-06-2021  

  Login
Nickname

Password

>> Mendaftar <<

  Mutiara Kata
Apa yang dilihat, dimakan, didengar akan jadi sebahagian daripada diri kita
-- Imam Al-Ghazali

  Menu Utama

  Keahlian Ukhwah.com
Terkini: navratan
Hari Ini: 0
Semalam: 0
Jumlah Ahli: 43152

  Sedang Online
Sedang Online:
Tetamu: 65
Ahli: 0
Jumlah: 65




  Yang Masuk Ke Sini
the_brOtherz: 19 jam, 10 minit yang lalu
jasadkudisini: 8 hari yang lalu
hajime_kindaichi: 10 hari yang lalu
isa777_musa: 11 hari yang lalu
zam_rizal: 20 hari yang lalu
wanja: 30 hari yang lalu
[< Galeri AHLI >]
569 foto

Galeri AHLI >> AHLI >> Majlis Oktoberians


<<Foto Sebelumnya|Foto Berikutnya >>
Majlis Oktoberians Majlis Oktoberians


Majlis Oktoberians
[451 x 236 jpg]

Dihantar olehAdmin
TarikhOct 21 2003
Hits10101
Undian3
Rating6.66667

Hanya ahli boleh beri rating!
Anda boleh mendaftar di sini
Bacaan doa selamat oleh adib_saat...
Keterangan: Bacaan doa selamat oleh adib_saat...

Komen yang telah dihantar
Fatimah azZahra
(2003-10-21)
amin....
SaLaFiaN
(2003-10-21)
Al-Fadhil Ustaz aDiB_SaaT Al-Hafiz...tu dia...jangan marah nooo aDiB...hidup JGIM! :P
littlemuslimah
(2003-10-21)
hmm... aamiiin.. ustaz aDiB_SaaT membacakan doa.. =)
bsursicub4gal
(2003-10-21)
alhamdulillah..sempurna akhirnya majlis itu..tahniah ustaz adib saat..:)
khalifah
(2003-10-22)
muttaqin tengah halau semut api tu......
Kang
(2003-10-22)
Heheehe... itulah suruh pindah tempat lebih romantik taknak pulak... tanggungla semut api tu
Qudwah Hasanah
(2003-10-22)
tak tahan la masa tu..banyak sangat semut api...berapi jugak dibuatnya...
Engku Salina
(2003-10-22)
eh! ada semut api ke??? napa akak tak perasan pon???
amirul mukminin2x
(2003-10-22)
Amin! Alhamdulillah!
permata islam
(2003-10-22)
ni kat majlis mana?majlis yg menyambut hari jadi oktoberian tu ke?
Engku Salina
(2003-10-23)
ya permata islam... ni majlis menyambut hari lahir oktoberians... :)
Ms Nik
(2003-10-23)
semut api banyak...makanan pon banyak jugak...semuanya banyak..salam utk semua oktoberians
Maryam
(2003-10-23)
macam kenal sajer??? :P
prince muslim90
(2003-10-23)
semut pun nak sambut majlis oktoberians gak..tapi semut target kek aja yg lain tak nak
aDiB SaaT
(2003-10-24)
bukan ustaz la, masih pelajar lagi tu.. baca doa makan jer... semua orang boleh buat
izdham
(2003-10-24)
macam mana nak perasan cik sal oii... kalau dah makan tak ingat dunia
BrotherMon
(2003-10-25)
salafian ! org baca doa...enta tgk kamera..... brothermon tgk sapa tu ?? :P
SaLaFiaN
(2003-10-25)
Apala BrotherMon! Orang bukan sengaja pandang kamera, terpandanglah! :P BrotherMon cuci mata ke?
nur indah
(2003-10-26)
syukran adib baca doa ari tu... lupa nak suh baca doa pjg2 lagik.. bior org yg tgh lapo gile tu terdera sumenye... hehehe, jgn mare...:))
nawra albahira
(2003-10-27)
:)
SaLaFiaN
(2003-10-28)
Doa dipendekkan sebab nampak Kak Kaei macam lapar betul. Kesian pulak...panjang² nanti merajuk pulak :P
nur marha
(2003-11-02)
wahh... masing-masing dengan begitu tekun membaca doa makan....
Mohdzakri
(2003-11-07)
Wakho larabbukum udu'ni as tajiblakum....
nur indah
(2003-11-09)
ewah2 dhany... sape yg lapo?? akak ke dhany?? :P
prince muslim90
(2003-11-09)
ana rasa dua-dua lapar kot hihihihi
SaLaFiaN
(2003-11-10)
Memang dua-dua lapar pun. At least ana mengaku la juga :-P Banyak bantai kek ye Kak Kaei...ekekeke...
nur indah
(2003-11-13)
mane ade akak bantai kek tu.. akak potong kek tu ade la dhany oiii.. :p
MuTTaQiN
(2003-11-22)
Assalamualaikum betul kata kalifah ana tgh halau semut api
MuTTaQiN
(2003-11-22)
banyak sgt kaki ana kena gigit
MuTTaQiN
(2003-11-22)
Kak salina tak nampak kot sebab banyak semut api tgh berkumpul kat pokok
ustaz cyber
(2003-12-02)
selamat malamm
ustaz cyber
(2003-12-02)
berkelah dibawah pohon yang rendang
Shahidatul
(2004-01-12)
AMIN SIAP JUGAK AKHIRNYA
putrihidayah
(2004-01-14)
nk join jugak nie boleh.?mkanan byk tu..da tunjuk kena berikn
tuyup
(2004-01-18)
amin.. syukur alhamdulillah dikurniakan rezeki oleh Allah S.W.T
nahijah
(2004-02-14)
eee tak sabarnya nak mkn.lapar ni.ajaklah kome sekali..
anis assyifa
(2004-04-20)
confir tengah baca doa makan ni...
nuraini
(2004-05-14)
aiks...ana tengok ada sorang tu duk tenung 'maut' kat makanan dlm plastik tu..sabor2...he..he......
abdulhamid
(2004-05-23)
yang penting silaturahmi...makanan bab kedua..ana jeles dgn antum orang..syabas walaupun sederhana tapi penuh bermakna...
MAZRINAINA
(2004-06-26)
makan jangan tak makan tapi sebelum tu bacalah doa....
islamicgirl85
(2004-09-01)
biasalah la tu nuraini tengah lapar la tu
niena
(2004-10-09)
kat maner nie?????
ainnurhasana
(2005-01-22)
alhamdulillah..nak makan baca doa dulu,macam ni la elok,mempraktikkan islam dalam kehidupan harian...:-)
Ar-raudhah419
(2005-04-29)
alhamdulillah.....Setiap suapan itu pasti ada baraqahnya
Ar-raudhah419
(2005-04-29)
alhamdulillah.....Setiap suapan itu pasti ada baraqahnya
mie fairudz
(2005-05-05)
ya Allah...berkatilah rezeki kami ini..dan jauhkan kami dari api neraka. perkenankanlah ya Allah.amin. sila..sila jemput makan...
MaWaR84
(2005-05-08)
a'kum.....meriah ekk majlis nagn semut2 api...hhhee....amin....jemput makan....
fieyza
(2005-05-22)
sampai hati korang,makan tak ajak.
ahmad azhar
(2005-06-24)
betul-betul ke posing saja tu
pujangga boy85
(2005-07-03)
hehehe.......pandai pula dia doa bawah pokok takut kena panas....:P
nadiah 85
(2005-08-23)
alhamdulillah
khalifah 85
(2006-02-18)
amin...terlaksana sudah hajat para oktoberians untuk menyambut hari lahir bersama2 rakan ukhwah..mabruk ilaikum jamian...
nur namia
(2006-06-28)
sodap ini....hehehe
nur namia
(2006-06-28)
sodap ini....hehehe
Saifuddin
(2007-01-18)
adib ,apa khabar?dah kerja ke?
sitishairah
(2007-06-07)
byknyer makanan....

Nak komen? Daftar dulu di sini!

Powered by: mpn eGallery 1.0.0 (257) Addon

© 2001 Copyright for My_eGallery KodRed.fr.st
© 2001 Copyright for myphpnuke Addon by xweber

Credits





Datacenter Solution oleh Fivio.com Backbone oleh JARING Bukan Status MSCMyPHPNuke Portal System

Disclaimer: Posting dan komen di dalam Portal Komuniti Ukhwah.com ini adalah menjadi hak milik ahli
yang menghantar. Ia tidak menggambarkan keseluruhan Portal Komuniti Ukhwah.com.
Pihak pengurusan tidak bertanggung jawab atas segala perkara berbangkit
dari sebarang posting, interaksi dan komunikasi dari Portal Komuniti Ukhwah.com.


Disclaimer: Portal Komuniti Ukhwah.com tidak menyebelahi atau mewakili mana-mana parti politik
atau sebarang pertubuhan lain. Posting berkaitan politik dan sebarang pertubuhan di dalam laman web ini adalah menjadi
hak milik individu yang menghantar posting. Ia sama-sekali tidak ada
kena-mengena, pembabitan dan gambaran sebenar pihak pengurusan Portal Komuniti Ukhwah.com

Portal Ukhwah
© Hakcipta 2003 oleh Ukhwah.com
Tarikh Mula: 14 Mei 2003, 12 Rabi'ul Awal 1424H (Maulidur Rasul)
Made in: Pencala Height, Bandar Sunway dan Damansara Height
Dibina oleh Team Walasri




Loading: 0.080709 saat. Lajunya....