Array
Welcome To Portal Komuniti :: Ukhwah.com

  Create An Account Home  ·  Topik  ·  Statistik  ·  Your Account  ·  Hantar Artikel  ·  Top 10 19-07-2024  

  Login
Nickname

Password

>> Mendaftar <<

  Mutiara Kata
Jiran adalah lebih berharga berbanding saudara jauh
-- Seminar

  Menu Utama

  Keahlian Ukhwah.com
Terkini: navratan
Hari Ini: 0
Semalam: 0
Jumlah Ahli: 43152

  Sedang Online
Sedang Online:
Tetamu: 151
Ahli: 0
Jumlah: 151




  Yang Masuk Ke Sini
yanokage: 8 hari yang lalu
Rashdin: 25 hari yang lalu
khalifah: 30 hari yang lalu
[< Galeri AHLI >]
569 foto

Galeri AHLI >> AHLI >> Majlis Oktoberians


<<Foto Sebelumnya|Foto Berikutnya >>
Majlis Oktoberians jk ziarah


Majlis Oktoberians
[463 x 230 jpg]

Dihantar olehEngku_Salina
TarikhOct 21 2003
Hits7295
Undian0
Rating0

Hanya ahli boleh beri rating!
Anda boleh mendaftar di sini
Gelakkan siapa tu Kang???
Keterangan: Gelakkan siapa tu Kang???

Komen yang telah dihantar
BrotherMon
(2003-10-21)
Kang : "Haha!duduk atas taik burung.."
sesejuksalju
(2003-10-21)
seronoknya duduk bawah bayangan pokok2...mesra alam..;)
prince muslim90
(2003-10-21)
yg sebelah bapa saya tu pun glak pasal apa lak tu
khalifah
(2003-10-22)
semua menanti dgn penuh kesabaran.....
ainul nabila
(2003-10-22)
amboi izdham...macho nampak..nak pegi tak cakap kat kite pun yer..ahaks
Ms Nik
(2003-10-23)
kontrol senyum nampak...
Qudwah hasanah
(2003-10-23)
semua kontrol hensem...padahal masa ni perut dah menyanyi...
aDiB SaaT
(2003-10-24)
brothermon.. tak sabar nak terkam tu...
izdham
(2003-10-24)
nak buat macam mana memang dah macho pun.. hehehheheh
BrotherMon
(2003-10-25)
adib....memang pun..
nur indah
(2003-10-26)
sape yg perasan macho tu??? 'ala kulli hal, sori sesangat kat sesape yg dah menyanyi2 perut dia aritu... ampun ye...:))
apis otai
(2003-11-07)
alamak lawaknya
putrihidayah
(2003-12-24)
mesti tak sabo nk makan kn...cepat22 amik ceh takdelah abg22 ni mesti sabarkn...
johnjovi 3000
(2004-03-17)
semua muka lapar gila...dah amik bau, air liur mula keluar..segala persekitaran tak dihindarkan lagi...bila dibukak plastik tu,pasti mereka menerkam!!
abdulhamid
(2004-05-23)
antum sunnguh sungguh sporting ..ana kagum..
nuraini
(2004-06-10)
he...he...MR KANG tunjuk lalat yang berterbangan .....opsss...sory, gurau jer......
kakciknah
(2004-07-15)
bestnya...suka.........ketawa boleh tegangkan kulit muka tau..!!
nezam
(2004-07-18)
tunggu ape bwh pokok tu...pendatang tanpa izin ke ..tunggu nak kena anto balik
amyamira
(2004-10-09)
cam ne tak faham la
tirmidziy02
(2004-10-17)
yg atas tikar tu lagi best....bila nak rasmi...x lapor dah ni!!!
relajihad
(2004-11-28)
perut dah berbunyi nih :)
ahmad azhar
(2005-06-24)
lagi lagi yang macam ni......boring
pujangga boy85
(2005-07-03)
hehehehe...semua cover senyum lah.....:P
insyra syafiqah
(2005-09-23)
tak pernah tengok ull ini..... bahagia umat islam sedunia....
rohah
(2005-09-28)
lapar nieeeeeee, jom mai makan!!!!!!
Addey
(2006-03-17)
Kenduri arwah ke?
nafisah
(2007-10-11)
apa yang tunggu lagi tu? buka lah kek tu
iana
(2008-03-01)
nak jugak kek itu...

Nak komen? Daftar dulu di sini!

Powered by: mpn eGallery 1.0.0 (257) Addon

© 2001 Copyright for My_eGallery KodRed.fr.st
© 2001 Copyright for myphpnuke Addon by xweber

Credits





Datacenter Solution oleh Fivio.com Backbone oleh JARING Bukan Status MSCMyPHPNuke Portal System

Disclaimer: Posting dan komen di dalam Portal Komuniti Ukhwah.com ini adalah menjadi hak milik ahli
yang menghantar. Ia tidak menggambarkan keseluruhan Portal Komuniti Ukhwah.com.
Pihak pengurusan tidak bertanggung jawab atas segala perkara berbangkit
dari sebarang posting, interaksi dan komunikasi dari Portal Komuniti Ukhwah.com.


Disclaimer: Portal Komuniti Ukhwah.com tidak menyebelahi atau mewakili mana-mana parti politik
atau sebarang pertubuhan lain. Posting berkaitan politik dan sebarang pertubuhan di dalam laman web ini adalah menjadi
hak milik individu yang menghantar posting. Ia sama-sekali tidak ada
kena-mengena, pembabitan dan gambaran sebenar pihak pengurusan Portal Komuniti Ukhwah.com

Portal Ukhwah
Hakcipta 2003 oleh Ukhwah.com
Tarikh Mula: 14 Mei 2003, 12 Rabi'ul Awal 1424H (Maulidur Rasul)
Made in: Pencala Height, Bandar Sunway dan Damansara Height
Dibina oleh Team Walasri




Loading: 0.082965 saat. Lajunya....