Welcome To Portal Komuniti :: Ukhwah.com

  Create An Account Home  ·  Topik  ·  Statistik  ·  Your Account  ·  Hantar Artikel  ·  Top 10 31-07-2021  

  Login
Nickname

Password

>> Mendaftar <<

  Mutiara Kata
Janganlah kamu bersikap lemah, dan janganlah pula kamu bersedih hati, padahal kamulah orang-orang yang paling tinggi darjatnya, jika kamu orang-orang yang beriman.
-- ali-Imran: 139

  Menu Utama

  Keahlian Ukhwah.com
Terkini: navratan
Hari Ini: 0
Semalam: 0
Jumlah Ahli: 43152

  Sedang Online
Sedang Online:
Tetamu: 81
Ahli: 0
Jumlah: 81




  Yang Masuk Ke Sini
izad: 10 hari yang lalu
the_brOtherz: 38 hari yang lalu
[< Galeri AHLI >]
569 foto

Galeri AHLI >> AHLI >> dinulhuda1422h


<<Foto Sebelumnya|Foto Berikutnya >>
Jundullah Al Asad JK Aidilfitri 1424H


dinulhuda1422h
[247 x 310 jpg]

Dihantar olehdinulhuda1422h
TarikhSep 21 2003
Hits9272
Undian10
Rating6.8

Hanya ahli boleh beri rating!
Anda boleh mendaftar di sini
Seringkali ku tatap diriku,
Terasa malu kepadaMu,
Kerna kutahu betapa hinanya diri,
Untuk mengapai persada kasihMu.
Keterangan: Seringkali ku tatap diriku, Terasa malu kepadaMu, Kerna kutahu betapa hinanya diri, Untuk mengapai persada kasihMu.

Komen yang telah dihantar
RuMaishaaa
(2003-09-26)
salam ukhwah..apsal serius sgt ni??
irda82
(2003-09-26)
Assalaamualaikum.ooo...inilah dinulhuda. Pertahanan Awam ye .salam ukhwah fillah
dinulhuda1422h
(2003-09-26)
Alamak besarnya gambar...ingatkan kecik jer..
farisHaq
(2003-09-26)
salam ukhuwwah dr saya... :-D bila nak muncul dlm prgm ukhwah?
Kang
(2003-09-26)
Kecik? Gambar asal ni 2 kali monitor 17 inci. Dah kecikkan
dinulhuda1422h
(2003-09-26)
Salam ukhwah jugak dari ana.Ooo dah kecikkan..
dinulhuda1422h
(2003-09-27)
Insyaalah kalau ada peluang ana join tambah2 kalau turun kat JB.Insyaalah ana boleh turun bagi sokongan dan bantuan.
darul numan81
(2003-09-27)
assalamualaikum.. hari tu kata sebaya,tp nampak matured dari umur sebenar. salam ukhuwah dari ana..
dinulhuda1422h
(2003-09-28)
waalaikumussalam...nampak matured ke? lawak adelaa. Terpaksa serius sebab masa kat kem latihan kat pulapor hari tu.
kokokranc
(2003-09-28)
assalamualaikum, abg ghani, buleh kenal,??hahahahah
wira
(2003-09-28)
lawa misai,bilalah aku nak tumbuh misai...
dinulhuda1422h
(2003-09-29)
Waalaikumussalam kokokranc....misai tu dapat alaun tau.hehe...
teman siber
(2003-09-29)
dinulhuda... bukan PULAPOR LAA tapi PULAPA (pusat Latihan Pertahanan Awam)... janggut tak kena cukur ker... :)
dinulhuda1422h
(2003-09-30)
PULAPA eks...:) salah eja...
anjang
(2003-09-30)
ermmmm...mcm ku kenal orng ini...tapi di mana yaa????
achik solehah
(2003-10-04)
assalamualaikum along !..hehe jumpa juga gambo akhi kat sini...salam ukhwahfillah dari achik
dinulhuda1422h
(2003-10-04)
Waalaikumusslam achik_solehah...anjang kenal ana eks..kiranya femous laa ni. Just joking je...
dinulhuda1422h
(2003-10-04)
nur indah
(2003-10-05)
ni leftenan muda mane plak ni ek??? erkk jgn mare.. salam ukhuwwah fillah.. :)
najib4040
(2003-10-05)
salam ukhwah dari ana
oriental
(2003-10-06)
salam ukhwah dari saya...tak kenal saya ke?
sesejuksalju
(2003-10-06)
ِِِِسلام فركنالن دري انا...أخوكم في الاسلام..
sesejuksalju
(2003-10-06)
معاف...جادي توليسن جاوي فول....
ma N
(2003-10-06)
ya Allah....sekali tentera daaaa....
dinulhuda1422h
(2003-10-07)
nur indah, ana ni nampak cam leftenan muda eks? kalau cam tu ada can laa yer..najib salam ukhwah juga dari ana.oriental..cam kenal jer enta ni..
dinulhuda1422h
(2003-10-07)
sesejuksalju, salam perkenalan gak dari ana. ingat nak balas jawi gak..tapi keyboard biasa jer.. ma N ni tentera pirectlaaa...
Hafiz Qiee
(2003-10-07)
salam`alaik..semoga berjaya dari hafiz...
oriental
(2003-10-07)
takkan tak kenal saya....2 tahun lepas pernah satu kelas.terkejut juga tengok awak kat sini.saya baru jer join ukhwah.com ni...
MuSaFiR SaYYaFF
(2003-10-10)
oo.. ni la dinulnya... heheh.. macam muka ketua pelajar sek ana laa.. form 6 up.. chee.. muka dinul ala2 bdk 19 thn laa.. ni misti pakai BML ni.hee:)
dinulhuda1422h
(2003-10-11)
Nilaaa nampaknya dinulhuda1422h. MuSaFiR SaYYaFF kata sama dengan ketua pelajar sekolah enta eks..tapi ana penolong jer.. ada ke 19 tahun :).
dinulhuda1422h
(2003-10-11)
Selamat berjaya juga untuk Hafiz Qiee...oriental saya rasa saya dah ingat awak. Sebelum balik kampung call saya. Kita pi minum2, lama tak jumpa kan..
juju anne
(2003-10-12)
assalamualaikum. nampak macam nak senyum,tapi kena kontrol buat -buat serius sikit
juju anne
(2003-10-12)
bagi depa semua tabik kat anta
dinulhuda1422h
(2003-10-12)
Walaikumussalam...nape kn bebuat serius tu juju anne. hihik. kalau tgk sibudak dinulhuda1422h tu. serius skit tp klu terperasan, seriustu buat2 jer tu
Hafiz Qiee
(2003-10-14)
yes sir!!!!!!!sir...komunis sedang dalam pelayaran..diharapkan..sir sudah bersedia!!..
zaidah83
(2003-10-15)
assalamualaikum...salam perkenalan... kenal saye tak? tak kenal? sampai hati...semoga ukhwah yang terjalin berkekalan...
dinulhuda1422h
(2003-10-15)
Bola satu dari bola 2, perairan Laut China Selatan dalam bahaya, Sila hantar bantuan. Roger and out...
dinulhuda1422h
(2003-10-15)
waalaikumussalam zaidah83. Kenal sangat awak. Awak kan yang accident basikal ngan saya masa sekolah dulu kan...:). Masih segar dalam Ingatan..
zaidah83
(2003-10-15)
hahahaha..nasib baik ingat..kalau tak....kite tembak guna senapang gajah...
dinulhuda1422h
(2003-10-15)
alamak senapang gajah...guna pistol air dah laaa...baru best..:)
zaidah83
(2003-10-15)
anak sedare dah curik pulak pistol air tu...
Hafiz Qiee
(2003-10-15)
masya Allah..nak perang kat laut cina selatan tak boleh pakai pistol air..kena pakai mesingun..baru best!!
nurulenash
(2003-10-17)
a'kum... salam ukhwah.. whatever,gud luck.. :)
dinulhuda1422h
(2003-10-25)
Hafiz, Ana nak jadi tentera udara. So ana kena perang di awangan :)
dinulhuda1422h
(2003-10-25)
walaikumussalam nurulenash..salam harmonis dari ana. apa yang pasti marila kita sesama lakukan yang terbaik dalam hidup kita :)
zaidah83
(2003-10-29)
salam ramadhan...hensem abang kite ni kan? mesti ramai peminat..:)
zaidah83
(2003-10-29)
semoga terus istiqamah dalam perjuangan Islam dan dapat mendidik keluarga di masa akan datang ke arah matlamat Islam..:)
Nur Hati
(2003-10-30)
alamak... camner bpoleh kenal gambar nie??? hehehehehe... Salam Ukhwah ...
dinulhuda1422h
(2003-10-31)
kenal mane? hehe
dinulhuda1422h
(2003-11-04)
salam Ramadhan jugak utk adik zaidah kita.pose jangan tak pose tau..hehe...
zaidah83
(2003-11-04)
insyaallah..saye akan menghayati ramadhan seolah2 inilah kali terakhir saye menyambutnya.. ahlan wasahlan ya ramadhan..:)
nadia is
(2003-11-06)
salam ukhwah utk akhi ghani..ni ghupenye enta..insyaAllah, bakal mujahid di medan perang..:)
huffaz87
(2003-11-06)
assalammualaikum syeihk dinulhuda aper khabar..?
maz aadf
(2003-11-08)
assalamualaikum dinulhuda.....
dinulhuda1422h
(2003-11-13)
yelaa enti nadia_is, inilah dia dinulhuda1422h rupanya yer :)
dinulhuda1422h
(2003-11-13)
walaikumussalam huffaz87 dan maz aadf. alhamdulillah ana sihat sokmo. pose ni jer yang penat skit...hehe besalaaa...
kamal 82
(2003-11-21)
emmm saper nui .....bdk utm ker
MuSaFiR SaYYaFF
(2003-11-23)
tumpeng lalu ketua pelajarku.. :P..semua greet Ramadhan2 ni.. ana nak greet Selamat Hari Raya .. amacam?ana org 1st greet hari raya tak?? :))
dinulhuda1422h
(2003-12-02)
Betul tu MuSaFiR SaYYaFF.enta orang pertama...mesti byk dapat duit raya...kongsilaa skit yer...:)
dinulhuda1422h
(2003-12-02)
Assalamualaikum...kamal 82..a'ah..ana pun bdk utm gak...rasanya pernah nampak enta kat utm..kalau jumpa tegur2 laa yer....
budu cap ketereh
(2003-12-10)
ASSALAMUALAIKUM..ALAHAII...JUMPA GHANI LA PULAK.HARI TU DAH KACAU UMAR,TP SAMPAI SKRG DIA XLEH TEKA SAPE ANA..HEHEHE..GUESS WHO?
dinulhuda1422h
(2003-12-10)
Walaikumussalam budu cap ketereh.....alamak gadis misteri atau lelaki misteri nih..poning...poning.....
zaidah83
(2003-12-10)
nak tumpang senyum je leh tak? :)
dinulhuda1422h
(2003-12-18)
Boleh sesangatlaa cik zaidah ooii...manja sungguh adik aku sorang nih....
mawarMujahiddah
(2003-12-19)
wah!!tegap lah bang...nak gi perang ke?
dinulhuda1422h
(2003-12-22)
Nampak tegap ke :) tak tahu lak sebelumni.Tu muka baru lepas kena dera dik ooiii...
teman siber
(2003-12-26)
kena dera kaa... mendera org...wakarimasta :)
teman siber
(2003-12-31)
amboi sibuk ngan PSM noo... kaa dah tak bleh online dalam bilik... hehehe. nik ngan peng apa habaq? hilimi dah stat keje 2/1 nie kat tmpt nik dulu
edy
(2004-01-05)
macam kenal aje ngko ni...ni masa kat utm pahang kan...ingat lagi tak kita johan perbarisan peringkat negeri Pahang 2001 kategori jabatan...
dinulhuda1422h
(2004-01-06)
edy..mestilaaa ingat. kan tu seragam dia.Comon edy...bagitahulaaa sapa enta ni.....
dinulhuda1422h
(2004-01-06)
teman_siber...apa habaq hang sekarang?dah boleh keje ke?Hilmi dapat keje kat Sibu kan....jauhnya...tapi tak per..janji ok.
echak
(2004-01-09)
erm...abg ipar den...
dinulhuda1422h
(2004-01-09)
abg ipar?
dinulhuda1422h
(2004-01-09)
abg ipar?
zaidah83
(2004-01-10)
e'eh....ade adik ipar nampak...dah kawen upenye..:)
echak
(2004-01-11)
hehe...tak de saje je..gurau...kak zaidah cayukkk!!
dinulhuda1422h
(2004-01-15)
ana ni mudah lagi, mana laa kawin lagi.cuba tengok gambar atas, monyok jer..
dinulhuda1422h
(2004-01-15)
dinulhuda1422h
(2004-01-15)
ana ni muda lagi, mana laa kawin lagi.cuba tengok gambar atas, monyok jer..
zaidah83
(2004-01-16)
echak....jangan nakal2 dok sini... dok diam2..nanti kakak hang marah..abang ipar hang ni dahla garang.kakak hang apa habaq?
oriental
(2004-01-20)
Assalamualaikum...Lama tak dengar kabar?sihat tak?camana Bisnes Komputer. Ok tak?Nak join boleh?
dzihnin
(2004-01-21)
nak tergelak pulak pagiĀ² ni...jgn marah..hihi ^-^
dinulhuda1422h
(2004-01-28)
Laa..dzihnin nape nak tergelak pulak,ana control macho macam tu pun ada effect lucu lagi ek..ish...ish....
dinulhuda1422h
(2004-01-28)
Walaikumussalam oriental,Bisnes ok jer...tapi lembab skit sebab ana byk kerja skit akhir2 ni. PSM nak kena submid hujung bulan jan ni laa...takut jer
dinulhuda1422h
(2004-01-28)
Adik 2 0rang ni memang kelakar sungguh. Nantilaa hujung bulan ni abg balik. Kirim salam kat mak ngan ayah..
teman siber
(2004-02-08)
submit dah ker psm... present bila... tarikh betul nye... nak turun skudai nie... sediakan tempat tinggal, makan dan minum noo.. tetamu nak mai... heh
zaidah83
(2004-02-12)
kite pun nk turun skudai laa..sediaknla jgk tmpat tinggal b'taraf 5 bintang serta mkn&minum yg enak2 belaka ye..tetamu special plak yg nk mai..:)
teman siber
(2004-02-23)
haa... dgq tu dinulhuda... ramai nya peminat:)
dinulhuda1422h
(2004-02-27)
ayaa...nanti jatuh miskinlaaa ana ni. yerlaa semua mintak mahal2..ish..ish.....tapi kalau nak turun bagitahu k. ana sedia berkhidmat :)
Rabbit cute
(2004-03-01)
assalamualaikum... waahhh.. baju kawat ke??
dinulhuda1422h
(2004-03-03)
Nampak macam bebudak ATMA tak?
rabbit cute
(2004-03-06)
Budak ATMA??..ermmmm... kena trim dulu misai & rambut... :-)
dinulhuda1422h
(2004-03-06)
Misai tu dibayar elaun tau. Bukan calang2 misai tuh :)
zaidah83
(2004-03-14)
waaa....camne sambutan jk utm? bz nampak skrg..tahniah..akhirnya b'jaya buat jk...
dinulhuda1422h
(2004-03-14)
Alhamdulillah ok jer tapi 18 orang jer yang datang. Masa tu hujan lebat sangat.
zaidah83
(2004-03-21)
congrat again...kualiti lbih diutamakan dari kuantiti..hehe..dengar2 jk tu hebat...jgn lupe kat kite ni dahlaaa...wat jk utm, dak uia leh join ke?:)
zaidah83
(2004-03-21)
sekarang ni mesti kat kampung kan? maklumlaaaa..esok kan nak gi vote..pilihla calon terbaik....selamat mengundi..
intifada
(2004-03-22)
wa..tak nsemnye!!! ish....jangan marah yer... 'setiap kejadian Allah sempurna'
soutul jihad
(2004-04-05)
a'kum...hehehe...ketua lujnah!ape cerita terbaru?enta dh habis ker?wassalam
dinulhuda1422h
(2004-04-15)
ana alhamdulillah dah habis dah. bulan ogos ni konvo.enta camana?
jambuus
(2004-04-22)
hensemlah wak ni..tentera ke?
dinulhuda1422h
(2004-05-01)
assalamualaikum semua...lama dah ana tak jengok site ni...apa kbr semua? sihat?
zaidah83
(2004-05-11)
kite nak jawab...... !! kite sehat2 je.. peminat no 1 kene la jawab dulu...:)
dinulhuda1422h
(2004-05-13)
adik saya sorang ni...awak tu bila nak balik kampung.mak ayah tunggu nih...apa nih, dah tak ingat kat family ker?
aenis
(2004-05-24)
hai blh kenal2
aenis
(2004-05-24)
mcm pernh ku liht rupa ini tp di mana yer...
aenis
(2004-05-24)
awak nk sain autograph blh
aenis
(2004-05-24)
mmg sah ler pernh ku lihat dan ku tatap berkali2 wajah ini
aenis
(2004-05-24)
gajah mati meninggalkan gading, harimau mati meninggalkan
aenis
(2004-05-24)
kerbau dipegang pada talinya, manusia dipegang pada tangannya
aenis
(2004-05-24)
kalau sudi katakan sudi, kalau tak sudi boleh blah.
aenis
(2004-05-24)
Terlajak perahu boleh diundur, terlajak kereta pun boleh
aenis
(2004-05-24)
Air dicincang takkan putus tapi kalau daging dicincang tanda nyer aderkenduri kawen
aenis
(2004-05-24)
Pinggan tak retak nasi tak dingin, kalau orang tak hendak tanda nyer kitatak lawa
minthin
(2004-05-25)
askommm.....salam perkenalan ..:)
minthin
(2004-05-25)
4 long..idup ni byk dugaan ...harap bersabo byk2 deh...
dinulhuda1422h
(2004-05-30)
amboi...aenis....hebatnya awak berfalsafah...senyum sambil tergelak saya dibuatnya....apa-apa hal pun salam perkenalan dari saya jugak.
dinulhuda1422h
(2004-05-30)
waalaikumussalam minthin....salam perkenalan jugak.teruskan perjuangan ini kerana ia tiada hujungnya.pastikan kita sentiasa berada di hadapan.
dinulhuda1422h
(2004-05-30)
insyaalah apa yang kita nak akan tercapai.paling penting jgn mudah putus asa.
e da
(2004-06-03)
a'kum...nak knal leh?
e da
(2004-06-03)
hmmmmmmm......nak tanya! jgn mare plak...
e da
(2004-06-03)
parut kat dagu tu sbb kena temabak kat komunis ker?
e da
(2004-06-03)
mak kiter ckp kalu marah copat tua...lagi pun tak elok kalau slalu sgt marah nie..ante nie dari pasukan jpa ke brape..? rasa nye mcm ponah tgk........
raudatulraihan
(2004-06-04)
salam dinulhuda....lama menyepi....bz ye?
dinulhuda1422h
(2004-06-05)
walaikumussalam cik e_da.ish...enti ni tanya parut lak dah.tu parut masa diorang pegang ramai2 cukur janggut ana.luka la sikit.diorang nak disiplin.
dinulhuda1422h
(2004-06-05)
raudatulraihan....ana ok jer.kerja kat ner skrg?ana kerja ngajar kolej dulu skjp.ajar subjek science computer.
e da
(2004-06-05)
kira cam ente nie tak bleh dok diam ler...masa org nak cukur janggut pun kena pengang ramei..isk..isk...
raudatulraihan
(2004-06-09)
ana kat keje kat kuantan...mtbe
dinulhuda1422h
(2004-06-13)
siap lagu lagi tu...time kasih :)
ansarallah
(2004-06-14)
Abang Ghani...la,kata dh keja?buleh la blanja pasni.. (PraktikalFAB)
dinulhuda1422h
(2004-06-28)
semua join tak ni JK untuk UTM bagi kali kedua. planinglaa apa-apa yer.janji bagi faedah pada semua.
teman siber
(2004-08-25)
en ghani...kabare...
hazize
(2004-08-31)
tergezut tengok uniform abg prof...halet chotore?(pe kabo tika nie?)ingat anda bertangungjawab apa yang anda ucap. ...teruskan perjuangan anda.
dinulhuda1422h
(2004-09-16)
teman_siber, ana ok jer/hazize, insyaAllah ana akan bertanggungjawab diatas semua benda yang ana buat.
pyee
(2004-09-18)
hehee,,,hensem la abg ni,,, guano demo? apo kabo,,, lamo x jmp demo..pyee
niena
(2004-10-09)
wei.. kita duk satu jabatan la.. cwangan mana yek??
dinulhuda1422h
(2004-10-26)
selamat berpuasa pyee, niena. ana dulu cawangan kuantan, lepas tu tukar kat johor dan sekarang, entah dah tak aktif lagi.
nurse intan
(2004-11-04)
uiii...garangnye muke...
relajihad
(2004-11-17)
Tabikkk!!
nurulnisa
(2004-12-05)
sabass..inspector sahab!! tabik springgg
teman siber
(2004-12-09)
gani bila nak mai skudai... che mat dah tunggu hang...
nuraiman khairunnissa
(2004-12-19)
assalamualaikum... senyum la skit, ya sahabat..; )
dinulhuda1422h
(2004-12-27)
loorr nampak garang ke.....control tu. sarjen majer ada kat depan...baru lepas kawad..
amyra myra
(2005-02-27)
garangnye? gerun seh..hehe slm ukhwah dr sy
dinulhuda1422h
(2005-03-28)
salam ukhwah jugak..
aphyz mciszurich
(2005-04-11)
assalamualaikum, sheikh ghani! Enta apa kabo. Ingat kawe dok? apiz poli la. dah keje ke skg? Nik fariz, omaq apa habaq. Diaorg mana skg?
aphyz mciszurich
(2005-04-11)
ana skg kat kuantan, bermukim disini. msg kalau terbaca pesanan ini, 016-7414600.
dinulhuda1422h
(2005-04-19)
apiz, ingat lagi, ana tercari2 no enta.lama tak dengar kabar? sihat?alamak, sekarang tak der kredit. ni no ana 012-7149710
dinulhuda1422h
(2005-04-19)
faris kerja KL, umaq ambik master, ana buat bisnes komputer.
mie fairudz
(2005-05-05)
tabik tuan!..
MaWaR84
(2005-05-11)
salam ukhwah tuk saudara.....dinulhuda1422h
dinulhuda1422h
(2005-05-24)
namasted mie fairuz
anakMERDEKA
(2005-11-19)
aik!orang mana ni...lain macam saja bny..
samudra
(2005-12-29)
jeneral yang kalah perang
pinky azz
(2006-01-25)
assalamualaikum..kenal tak siapa ini?
yanyes
(2006-02-13)
assalamualaikum..wbrt
Addey
(2006-04-02)
waaaaah
arsyie
(2007-04-04)
Vitamin_Hati
sailormoon
(2007-04-30)
Panglima 4 Divisyen ni....heheh(^^,)
dr nik
(2007-09-16)
tabik hormat Tuan!
dr nik
(2007-10-02)
tuan, lama dah tak join ukhwah.com?

Nak komen? Daftar dulu di sini!

Powered by: mpn eGallery 1.0.0 (257) Addon

© 2001 Copyright for My_eGallery KodRed.fr.st
© 2001 Copyright for myphpnuke Addon by xweber

Credits





Datacenter Solution oleh Fivio.com Backbone oleh JARING Bukan Status MSCMyPHPNuke Portal System

Disclaimer: Posting dan komen di dalam Portal Komuniti Ukhwah.com ini adalah menjadi hak milik ahli
yang menghantar. Ia tidak menggambarkan keseluruhan Portal Komuniti Ukhwah.com.
Pihak pengurusan tidak bertanggung jawab atas segala perkara berbangkit
dari sebarang posting, interaksi dan komunikasi dari Portal Komuniti Ukhwah.com.


Disclaimer: Portal Komuniti Ukhwah.com tidak menyebelahi atau mewakili mana-mana parti politik
atau sebarang pertubuhan lain. Posting berkaitan politik dan sebarang pertubuhan di dalam laman web ini adalah menjadi
hak milik individu yang menghantar posting. Ia sama-sekali tidak ada
kena-mengena, pembabitan dan gambaran sebenar pihak pengurusan Portal Komuniti Ukhwah.com

Portal Ukhwah
© Hakcipta 2003 oleh Ukhwah.com
Tarikh Mula: 14 Mei 2003, 12 Rabi'ul Awal 1424H (Maulidur Rasul)
Made in: Pencala Height, Bandar Sunway dan Damansara Height
Dibina oleh Team Walasri




Loading: 0.084658 saat. Lajunya....