Welcome To Portal Komuniti :: Ukhwah.com

  Create An Account Home  ·  Topik  ·  Statistik  ·  Your Account  ·  Hantar Artikel  ·  Top 10 02-08-2021  

  Login
Nickname

Password

>> Mendaftar <<

  Mutiara Kata
Tak semestinya melakukan apa yang anda sukai tetapi menyukai apa yang anda lakukan
-- Kang Razzi Armansur

  Menu Utama

  Keahlian Ukhwah.com
Terkini: navratan
Hari Ini: 0
Semalam: 0
Jumlah Ahli: 43152

  Sedang Online
Sedang Online:
Tetamu: 81
Ahli: 0
Jumlah: 81




  Yang Masuk Ke Sini
izad: 12 hari yang lalu
the_brOtherz: 40 hari yang lalu
[< Galeri AHLI >]
569 foto

Galeri AHLI >> AHLI >> Tazakka


<<Foto Sebelumnya|Foto Berikutnya >>
kasihmu-amanahku KRIS


Tazakka
[253 x 250 gif]

Dihantar olehsuffian
TarikhSep 25 2003
Hits9592
Undian14
Rating7.14286

Hanya ahli boleh beri rating!
Anda boleh mendaftar di sini
Group Tazakka berasal dari Kota Bandung INDONESIA. Mereka ni sahabat baik Saujana...
Keterangan: Group Tazakka berasal dari Kota Bandung INDONESIA. Mereka ni sahabat baik Saujana...

Komen yang telah dihantar
RuMaishaaa
(2003-09-26)
SALAM ALAIK..erm..kepelikan sikit bila menyebut nama group ni..Tp..ALL THE BEST
irda82
(2003-09-26)
Assalaamualaikum. Selamat berjuang .handsome semua yer :-)
farisHaq
(2003-09-26)
oh semoga sukses selalu, pian udah ajak mereka join sama ukhwah blum?
khalifah
(2003-09-27)
macam tak cukup ahli jer! bleh join???? kuikuikui
Kakyong
(2003-09-27)
a'ah..molek gak tu khalifah....jadi pen'sumbang' suara...:P
muslimahsejati
(2003-09-28)
salam ukhwah buat semua.......
AL FAKIR ILALLOH
(2003-09-28)
Mereka adlh santri Daarut Tauhiid Bandung pimp Aa gym, nama Tazakka sesuai dgn missi DT yaitu manajemen qolbu, artinya kita sentiasa membersihkan hati
Hanan
(2003-09-28)
semoga berjaya....
Jaydie
(2003-10-01)
tazzakka, tazkiyatunnafs , penyucian hati dan jiwa
sebiru-laut
(2003-10-01)
sejuk mata hang tengok kalian ni
evasukma
(2003-10-03)
selamat datang ke malaysia...insya-allah saya beli kaset yg original!ehehe...bravo my brother!!
achik solehah
(2003-10-04)
assalamualaikum Tazakka ...salam perjuangan dari ana buat antum sekalian !! semoga kalian sentiasa dirahmati Allah
bro pujie
(2003-10-04)
teruskan perjuangan dakwah anda..sama┬▓ kita martabatkan dunia seni nasyid di pelusuk dunia, insyaAllah..salam ukhwah dari ana...
AL FAKIR ILALLOH
(2003-10-05)
Mau kenal mas hal, kang denny dan kang aldin TAZAKKA?just check www.tazakka.net
nur indah
(2003-10-05)
assalamu'alaikum... slmt berjuang... :)
elfudhail
(2003-10-06)
arigato gozaimas ... hait!! heheheh salam ukhwah buat TAZAKKA. bunyi macam "tarzan ka??" gurau je... :p
ma N
(2003-10-06)
amboi posing....macam model....TERUSKAN PERJUANGAN
Hafiz Qiee
(2003-10-07)
salam`alaik..semoga berjaya dari hafiz...
mawardah solehah85
(2003-10-08)
salam ukhwah....
Rei
(2003-10-08)
wah hensem2 ahlinya yer
Rabbit cute
(2003-10-09)
Okkk.... Semoga berjaya!!!!
MuSaFiR SaYYaFF
(2003-10-10)
Erm.. Salam ukwhah.. ni kroni ukhwah jugak ye? mantap!
nurana
(2003-10-13)
salam ukhwah..semoga berjaya
Shazlia
(2003-10-14)
Subhanallah....
mardiah65
(2003-10-14)
semoga berjaya dunia akhirat
hanim
(2003-10-14)
semoga sentiasa diberkati Allah
Hafiz Qiee
(2003-10-14)
selamat maju jaya!! dari hafiz..!!!
muslimah sejati
(2003-10-15)
semoga terunkan kawan dgn saujana .
Hafiz Qiee
(2003-10-15)
kopiah..kalian sungguh menawan..carikkan hafiz tahu boleh tak?
juju anne
(2003-10-16)
assalamualaikum...
juju anne
(2003-10-16)
wahh..cowok indon rupanya...
juju anne
(2003-10-16)
semoga kalian success sokmo
yan
(2003-10-19)
assalamualaikum.....ape2 pun saya ucapkan ma'an najah
am boyz 85
(2003-10-21)
semoga kalian success sokmo...aik..tu pandang sapa tu....ehehe... selamat maju jaya
maisarah
(2003-10-23)
dtglah spore!
SAYANG
(2003-10-23)
BOLEH JOIN KUMPULAN NIE TAK ?BUAT ALBUM BERSAMA
zaidah83
(2003-10-29)
smart2 belako!jadilah p'dakwah yang baik,bukan rupe jadi nilaian tapi rupe hanye sbg promosi utk org m'beli kaset nasyid utk diambil manfaat drnya.:)
mawarkasih
(2003-11-02)
Salam sayang untuk antum semua.Wassalam
mariyaa83
(2003-11-04)
Semoga berjaya!!!!
nadia is
(2003-11-06)
first time dengar nama group ni..apepun, selamat berjuang!!
ummuhabibah
(2003-11-08)
MAK OI..ENSHEMNYE
anaksemut
(2003-11-12)
kehensemannyer terselah laa...
Rahman87
(2003-11-13)
ape name album terbaru group ni?
cool gurlz
(2003-11-15)
assalammualaikum, naper handsome2 sangat????
nailahAl-farafisyah
(2003-11-30)
Assalamualaikum... salam perjuangan dari ana ... istiqamahlah dalam perjuangan tegakkanlah agama islam dimuka bumi ini ikhlaskan niat dalam melakukan
nailahAl-farafisyah
(2003-11-30)
sesuatu tabahkan hati dalam menempuh tribulasi-tribulasi kehidupan..
siti204
(2003-12-04)
oh ye ke?boleh la berkenalan....
nanalah
(2003-12-10)
ingat group nasyid m'sia
farraliesa
(2003-12-18)
good luck!!...
mawarMujahiddah
(2003-12-19)
salam perkenalan....napa ana tak tahu kewujudan kumpulan nie di muka bumi Allah ?? baru wujud ke antum semua?
putrihidayah
(2003-12-23)
salam ukhwah...lum kenal lgi ble nk promosi album kat tganu ...mesti bestkn k teruskn usaha dn perjuangan anda..
isman
(2004-01-11)
askum.salam ukhwah ........
amirtilmizi
(2004-01-11)
a`skum tazakka..salam ukhwah fillah..rasenye krg sorang lagi..gue join boleh nggak? ;)= hehehe..
qanaah
(2004-01-26)
askum tazakkz....semoga berjaya ye...
qanaah
(2004-01-26)
askum tazakkz....semoga berjaya ye...
annah
(2004-01-30)
a'kum....salam ukhwah....selamat maju jaya....semoga berjaya dalam mencapai apa yang diinginkan..
jiha
(2004-02-04)
aduhhh...pusing nye kepala guee..ana bisaa saja lihat wajah kalian tapi dimana yah...
nur islami
(2004-02-05)
udahnya tengok laman webnya.....
linlord
(2004-02-12)
good luck and all da best utk korang yek......bernasyid sambil berdakwah.....chaiyyookkkk!!!
Nasliyana-Wafa
(2004-02-18)
wazalika min fadhli robbukum...betulkan niat dlm menyampaikan dakwah sebenar ....semoga success.....
kalbalqismunawwarah
(2004-02-29)
semoga berjaya dalam kerjaya anda
intan permata
(2004-03-06)
ade rupe saujana ngan firdaus sket..anywhere,good luck!!!!!!
Suara Alam
(2004-03-07)
ana tetap suka Al-Jawaher...apapun moga success
Iman Hayati
(2004-03-10)
Assalamualaikumm..teruskan perjuangan kalian semua.
Aind
(2004-03-11)
goodluck and chaiyo..chaiyo to this group.......boleh tahan jugak abang2 ni ye.
izham HiGh-RoLe
(2004-04-08)
chaiyo...
izham HiGh-RoLe
(2004-04-08)
chaiyo...chaiyo jugaklah
ziemaira
(2004-04-19)
gambate!!!!!!all the best
SrikandiSejati
(2004-04-21)
Salam ukhwah dari saya utk korang.. semoga success dlm segala bidang yg diceburi..
brothersuf
(2004-04-22)
semoga berjaya
muslimah 87
(2004-05-02)
ukhwah fillah abadan abada!!!
panarol
(2004-05-14)
hm..sejuk mata memandang.harap sejuk telinga mendengar.pepun all da' best!janji msg yg disampaikan canggih2 smuanyer..slamat berjuang!!!
nur cenderawasih
(2004-05-15)
assalamualaikum...
witty gurlz
(2004-05-29)
waduh....ensem banget kamu...leh kenalan sih!!!!
kirana-84
(2004-06-01)
Assalamualaikum....semoga berjaya..!!!!!
hajime kindaichi
(2004-06-13)
bile nak datang malaysia..
Aleya
(2004-07-25)
A'kum semua..Leh kenal ngan ada semua tak?
edlin
(2004-09-10)
Bila nak datang Malaysia. Hiasi peribadi ngan akhlak yang terpuji.
gadismontel
(2004-10-07)
GOOD LUCK...teruskan usaha dalam memertabatkan nasyid
minthin
(2004-10-16)
sapa kate nasyid xbest....smoge success sokmo
miss 3
(2004-10-22)
ya Allah, perindahkan akhlak mrk sptmana Engkau mengindahkan wajah mrk... Salam sukses utk pejuang agamaNya
adrenida fr
(2004-11-22)
macam macam.. semua tuh student 'u' macam saujana gak ke? tanya je..
awla89
(2004-11-30)
assalamualaikum..semuga kalian semua ditempatkan dalam golongan yg bertaqwa..peace..
Annursyam
(2004-12-06)
assalammualaikum....lakukan yang terbaik....
gingie
(2004-12-22)
mm..no comment..sbb gingie xpenah dgr lagi lagu2 dr kumpulan nie..ape pun..good luck in everything u do!!
SuhailMdAsri
(2005-03-26)
Salam Perkenalan, semoga antum dapat memartabatkan nasyid dimata dunia, jangan jadi seperti penasyid yang hanya mahu ke'glamoran'..
SuhailMdAsri
(2005-03-26)
Wajah adalah tidak penting, yang penting adalah mesej yang ingin disampaikan... Suara pun penting... :P
iqbal rasid
(2005-04-01)
semoga ukhwah nie kekal untuk selamanye..
syarifah kp
(2005-04-20)
ooo sahabat saujana rupanye...bla nak bawak dtg malaysia? lagu diorang best tak? kalau dtg c ni mesti meletup... betul tak?
zalai
(2005-10-23)
memang asal indonesia ke
Najlaa139
(2005-10-30)
bersama2lah kita mmartabatkan industrri nasyid..islam itu indah
ratu assayyidah
(2005-11-15)
assalamualaikum...salam ukhwah
ratu assayyidah
(2005-11-15)
sungguh handsome ciptaan Allah
enigma
(2006-01-04)
salam.....tak pernah dengar,tapi teruskan perjuangan kalian
nurulislamiafiqah
(2006-02-08)
wah!hensem2 semuanya ek...sesuai lah dengan nama kumplan anda. TAZAKKA...
Wafiyah
(2006-02-08)
Subhanallah...sungguh indah bangat ciptaan ALLAH!! Selamat berjuang di dunia&akhirat
usrah shika
(2006-03-12)
Assalamualaikum..semoga success..lagu dah ada kat pasaran ke?
MUSLIMAH IDAMAN
(2006-07-17)
salam ukhwah untuk kalian.....semoga berjaya dunia akhirat.........
yatie X
(2006-07-22)
salam..teruskan usha berdakwah.smge berjaya.insyaAllah.
dr daie
(2006-08-05)
moga peribadi mulia menjadi cermin diri... moga akhlak mukmin penghias sanubari!!! do for your dakwah thingy! kok bisa ketemu di indonesia ya... salam ukhwahfillah...
nabilpoyo
(2006-09-19)
indonesi aduduk mana ni
Nawarah
(2006-10-19)
ukhwahfillah abadan abada...
NurSenyum
(2006-11-16)
Pesanan buat kita..."Senyumlah dalam apa jua keadaan, senyumlah ketika ditimpa kesulitan, senyumlah kerana ianya anugerah dari ALLAH"...
NurSenyum
(2006-11-16)
"Sukar untuk menjelaskan keikhlasan, lagi sukar untuk menzahirkan kejujuran tapi lagi sukar dan pahit untuk mengatakan ketulusan hati. Renungilah dan hargailah sesuatu...
NurSenyum
(2006-11-16)
....yang bermakna itu, kerana ia akan hilang...." Ingatlah hidup hanya sementara..apa yang kita miliki tidak akan berkekalan...
NurSenyum
(2006-11-16)
Kisah suka dan duka..marilah kita harungi semua kerana ianya mengajar kita erti dewasa...InsyaALLAH
NurSenyum
(2006-11-16)
Terima kasih,adik...
nurulizzaishak
(2007-03-24)
assalamualaikum.. moga usaha kalian menjalan dakwah Agama ALLAH mendapat
nurulizzaishak
(2007-03-24)
berkat di ccNya.. AMIN...Go0g luck
mzaidi
(2007-04-16)
Assalamualaikum,cantik gambar kat sini,kalau ada masa lawatlah album digital ini http://mohdzaididesa.fotopages.com
student
(2007-04-20)
good luck dan selamat berjuang
aurora24
(2007-04-29)
ha3... no komen! sincerely.... geli hati menengoknya (",) banyak sangat komen dpd muslimat
aurora24
(2007-04-29)
apa-apa pun, sejuk mata memandang.didoakan dapat isteri solehah. ameeen
aurora24
(2007-04-29)
apa-apa pun, sejuk mata memandang.didoakan dapat isteri solehah. ameeen
sitishairah
(2007-05-31)
sweetnyer....semoga sukses dalam bidang yang diceburi...

Nak komen? Daftar dulu di sini!

Powered by: mpn eGallery 1.0.0 (257) Addon

© 2001 Copyright for My_eGallery KodRed.fr.st
© 2001 Copyright for myphpnuke Addon by xweber

Credits





Datacenter Solution oleh Fivio.com Backbone oleh JARING Bukan Status MSCMyPHPNuke Portal System

Disclaimer: Posting dan komen di dalam Portal Komuniti Ukhwah.com ini adalah menjadi hak milik ahli
yang menghantar. Ia tidak menggambarkan keseluruhan Portal Komuniti Ukhwah.com.
Pihak pengurusan tidak bertanggung jawab atas segala perkara berbangkit
dari sebarang posting, interaksi dan komunikasi dari Portal Komuniti Ukhwah.com.


Disclaimer: Portal Komuniti Ukhwah.com tidak menyebelahi atau mewakili mana-mana parti politik
atau sebarang pertubuhan lain. Posting berkaitan politik dan sebarang pertubuhan di dalam laman web ini adalah menjadi
hak milik individu yang menghantar posting. Ia sama-sekali tidak ada
kena-mengena, pembabitan dan gambaran sebenar pihak pengurusan Portal Komuniti Ukhwah.com

Portal Ukhwah
ę Hakcipta 2003 oleh Ukhwah.com
Tarikh Mula: 14 Mei 2003, 12 Rabi'ul Awal 1424H (Maulidur Rasul)
Made in: Pencala Height, Bandar Sunway dan Damansara Height
Dibina oleh Team Walasri




Loading: 0.081178 saat. Lajunya....