Welcome To Portal Komuniti :: Ukhwah.com

  Create An Account Home  ·  Topik  ·  Statistik  ·  Your Account  ·  Hantar Artikel  ·  Top 10 31-07-2021  

  Login
Nickname

Password

>> Mendaftar <<

  Mutiara Kata
We can't change the past, but we can change the future.
-- Anonymous

  Menu Utama

  Keahlian Ukhwah.com
Terkini: navratan
Hari Ini: 0
Semalam: 0
Jumlah Ahli: 43152

  Sedang Online
Sedang Online:
Tetamu: 84
Ahli: 0
Jumlah: 84




  Yang Masuk Ke Sini
izad: 10 hari yang lalu
the_brOtherz: 37 hari yang lalu
[< Galeri AHLI >]
569 foto

Galeri AHLI >> AHLI >> Konsert Rabbani


<<Foto Sebelumnya|Foto Berikutnya >>
JK Mesir 2005 JK GANU KITE


Konsert Rabbani
[375 x 294 jpg]

Dihantar olehAdmin
TarikhSep 03 2003
Hits9147
Undian4
Rating3.5

Hanya ahli boleh beri rating!
Anda boleh mendaftar di sini
salah seorang penderma yang budiman...
Keterangan: salah seorang penderma yang budiman...

Komen yang telah dihantar
kakyong
(2003-09-03)
"Alhamdulillah"...kata Pengarah dalam hati...:)
aimanwan
(2003-09-04)
Alhamdulillah...nanti kita perbesarkan tabung tu.INSYA ALLAH
darul numan81
(2003-09-04)
ke hulu ke hilir dhany ngan tabung tu...takde org lain ker yg tolong?
aidilshah
(2003-09-04)
"TERIMA KASIH YER AKAK.. ADA MASA JEMPUT DATANG LAGI..." ekekekkeke... :)
permaisuri hati
(2003-09-04)
derma jgn tak derma...:)
khaulah alazwar
(2003-09-04)
kak Yong yg jauh pun dengar sura hati pengarah..kami yg dekat lagi la dengar...Alhamdulillah..rezeki tu...
khaulah alazwar
(2003-09-04)
Kak Lin..waktu awal tu org lain..dah last tu kasi la dia pulak=)
littlemuslimah
(2003-09-04)
hmm.. alhamdulillah ada gak kutipan hari tu =) semoga terus dimurahkan rezeki =)
littlemuslimah
(2003-09-04)
aimanwan nak tolong besarkan tabung tu ke? alhamdulillah =)
khaulah alazwar
(2003-09-04)
sape nak tau..tu littlemuslimah tengah bg sumbangan....ade lagi dik?
alfaqierah
(2003-09-05)
:) littlemuslimah..medermalah seikhlas hati..buat para sahabat,teruskan menderma utk komuniti tersayang,ok.
nawwal
(2003-09-05)
alhamdulillah, ada jugak yg sudi menderma ye....tahniah la kpd penderma tu...ana rasa, cam kenal 100 peratus je penderma tu..:)
RaihanFan
(2003-09-05)
wah wah danny .. jadi foto model terus eui.. :)
nur indah
(2003-09-05)
sukeny ati dhany ek??? littlemuslimah.... tima kasih atas sumbangan...:)
littlemuslimah
(2003-09-06)
ya Allah... kenapa habaq tu ana... ish malu aih :# yer kak kaei..sama-sama
bintang
(2003-09-06)
Dhanny, apsal sume yang derma pompuan?...ahaks..
SaLaFiaN
(2003-09-06)
Suka hati la kak...ada yang sudi sumbang. Yang derma semua sisters sebab sisters memang kaya, brothers pula pokai sebab kena beli bukuĀ² utk studi :P
SaLaFiaN
(2003-09-06)
Alhamdulillah, walaupun sumbangan tidak sebanyak yang dijangka, tetap puas hati ! Lenguh bawa tabung setimpal laaa...
kakyong
(2003-09-07)
Belilah sweater ukhwah.com!..ala..yg mcm. Pengarah kita pakai tu...:D..(ayat promote.:)
adeq shiFa
(2003-09-08)
alhamdulilah......
AL-INSAN
(2003-09-08)
astaghfirullah....sesunguhnya menunjuk2 itu perbuatan yang ditegah
darul numan81
(2003-09-08)
isk...AL-INSAN,itu bukan menunjuk2ler tp itu salah satu cara utk berkempen bagi perlancaran tabung komuniti...tak baikler kata mcm tue...
littlemuslimah
(2003-09-08)
bukan niat untuk menunjuk-nunjuk... astaghfirullahal'azim... tak pernah terniat macam tu.cuma nak ajak ramai untuk menderma..cuba fikir positif !
littlemuslimah
(2003-09-08)
dan husnu dzon ! husnu dzon . husnu dzon . husnu dzon !
aDiB SaaT
(2003-09-09)
siapa kita yang mampu menilai keikhlasan seseorang ? hanya Allah yang Maha Mengetahui...
AL-INSAN
(2003-09-09)
ana bukan menuduh tapi ana ingin memberi peringatan. ana setuju seperti mana yang aDiB SaaT katakan
SaLaFiaN
(2003-09-10)
Bagus sekiranya AL-INSAN ingin memberi peringatan, cuma sebaiknya ayat yang disusun lebih berhikmah agar tidak disalah tafsirkan. Selamat berjuang !
Engku Salina
(2003-09-10)
kalu tak menyumbang jgnlah bising... biarlah org tu nak menyumbang, lgpon gambar tu sekadar promosi utk Tabung Ukhwah.com
BrotherMon
(2003-09-10)
hahah..apakah ini benar atau sekadar lakonan semata-mata ? :P
littlemuslimah
(2003-09-11)
syukran jazilan buat AL-INSAN atas peringatan itu. =)
munawwar
(2003-09-12)
eh-eh rasanya tu tabung yang dibalut oelh alfaqierah dan nawwal utk JK UIA PJ ?? HAIRAN~
farisHaq
(2003-09-13)
mana pegi gambar yg lg satu? ;p
Hanan
(2003-09-13)
nilah model tabung ukhwah.. :)
SuFiE
(2003-09-15)
littlemuslimah, hai nampaknya anti fofular kat sini rupanya tp jgn la kecik ati ngan apa yg al-insan katakan. dia cuma beri peringatan.
SuFiE
(2003-09-15)
tapi al-insan kenalah gunakan cara yang berhikmah jika mahu beri peringatan supaya orang lain tak terasa, tak gitu?
aidilshah
(2003-09-16)
"dan sesungguhnya perselisihan faham antara para ulama' adalah merupakan nikmat kepada islam jika msg2 berlapang dada" dgn kikhlasan kerana Allah :)
aidilshah
(2003-09-16)
begitulah juga dengan kita, perselisihan itu adalah nikmat maka berlapang dadalah dengan ikhlaskan diri kerana Allah :)
Imam Baihaqi
(2003-09-16)
assalamualaikum,,hai banyak dapat duit
ma N
(2003-10-06)
ermmm...derma t derma jugak tapi biarlah ikhlas....
nawwal
(2003-10-07)
munawwar...bukan ana & alfaqierah je yg balut...kak khaulah & littlemuslimah pun balut gak...syukran la akak & sahabat2 s tolong balut tabung tu.. :)
littlemuslimah
(2003-10-11)
same-same cik nawwal.. =) semua tu tinggal kenangan. pasni dah tak leh dah nak balut tabung ngan kak khaulah sbb akak dah pi main camp.. waaa sedih =(
MuSaFiR SaYYaFF
(2003-10-13)
eh, kak Nawwal.. actually ana pun tolong balut sama.. cuma masa tu ana jd halimunan. tu psal akak2 tak prasan.. ye tak kak littlemuslimah???
putrikusayang
(2003-10-13)
Sesungguhnya tangan yang di atas lebih mulia daripada tangan yang di bawah...
littlemuslimah
(2003-10-14)
hmm... betul la tu cik adik MuSaFiR_SaYYaFF oii... hehehe tapi kak nampak adik.. besa arr mata power.. ehehe =D
juju anne
(2003-10-16)
assalamualaikum...
juju anne
(2003-10-16)
mcm pernah nampak je tempat ni....kat AMF ke???
juju anne
(2003-10-16)
uia pj
littlemuslimah
(2003-10-20)
hmm... mana lagi kalau bukan kat Dewan Al-Malik Faisal tu... dewan kesayangan warga MCIIUM.. hehehe =D juju_anne student uia pj erk??? =)
bintang
(2003-10-24)
dhanny,apsal sume pompuan yg derma?...ahaks...
izzul islam
(2003-10-28)
bersedekahlah anda...
sharkvampz
(2003-10-30)
tangan yang memberi lebih mulia dari tangan yang menerima...tul tak??
nurina
(2003-11-01)
tul lah tue
balqis putih
(2003-11-19)
alhamdulilah....
nudrasyafini
(2003-11-19)
bagus2 alhamdullillah
shah sobriyanie
(2003-11-21)
alhamdulillah.... insya-allah impian suci kita untuk beli rumah sendiri akan tercapai jika semua ambil tindakan....
nawwal
(2003-11-23)
SALAM AIDILFITRI buat dua orang sahabat ana ni..syukran 'ala kad raye..kad little baru ana trima tadi
mawarMujahiddah
(2003-12-19)
wah...bagus lah akak tu...macam kenal je...tapi tak tahu nama...semoga usaha akak diberkati..
nenek uia
(2003-12-22)
akum..
brother wan
(2003-12-23)
alhamdulillah.harap tangan kiri tak nampak
littlemuslimah
(2003-12-25)
nenek_uia> waalaikumsalam warahmatullahi wabarakatuh =)
littlemuslimah
(2003-12-25)
mawarMujahiddah>kenal ke akak tu? kalau nampak kat mana-mana, tegur la ek =)
syed
(2004-01-31)
ALHAMDULILLAH
farah caesura
(2004-02-16)
derma unt apa?
cahya ilham
(2004-03-22)
yes......inilah derma utk saya...timekasih....timekasih....
intan permata
(2004-04-08)
comelnye...bkn orgnye,ye...jgn perasan...tp,swetternyer...mane nk dpt,ha??anyone can answer me??...plzzz
littlemuslimah
(2004-04-10)
hmm boleh Private Message kakyong atau pon kak Engku_Salina dan order swetter tu, berikan alamat enti, intan_permata. =) membeli sambil menyumbang
ukhuwah
(2004-06-07)
alhamdulliah ,buat saham untuk hari akhirat
ansarallah
(2004-06-14)
A'kum..Alhamdulillah..ikhlaskan niat..lillahi ta'ala
ansarallah
(2004-06-14)
A'kum..Alhamdulillah..ikhlaskan niat..lillahi ta'ala
penjejak iman
(2004-07-13)
derma kan takleh nak tunjuk2....ni siap publish gambar nih camne?
brother aizat
(2004-08-16)
aik cam kenal jer ngan baju tu beli kat kamdar kan!
zaim bushra
(2004-09-05)
assalamualaikum..nie akak yang derma nie nama aper?..
mizie hafiz80
(2004-09-25)
hah...bolehlah beli baju baru..ni tak kemana pun baju tu jer ngko orang...!kesian aku tengok....!
relajihad
(2004-12-03)
bagus tue...
SaLaFiaN
(2005-01-09)
Berhati-hatilah ketika berbicara, mengkritik ada adabnya...Islam telah gariskan....Jangan sekadar laungkan Allahu Akbar, tapi tidak menurut sunnahnya!
aKujErr
(2005-04-04)
baik nya dia..byk ke sket buh pitih tue..huhu,, walacamnerPom..ikhlas kan diri anda dlm mmbuat kebaikan,,ok salam ukhwah
abdyilahi
(2005-11-10)
ana dengar, tabung tu dah hilang, ye ke(gurau sajalah)
samudra
(2005-12-18)
ambil nii,,,pergi jauh-jauh jangan minta lagii
mnoor
(2006-03-09)
Addey
(2006-03-17)
Wah siap rakam lagi ye? ni mesti nak bagi motivasi kat orang kedekut ni...rajin2lah menderma.... amalan selepas MATI
Eid
(2006-06-27)
untung kita bagi dua
khairulazmi06
(2006-07-31)
sedekah amal jariah perkara kecil tapi pahalanya besar
alongmina
(2006-08-04)
senyum itu satu sedekah juga..so jom tengok tabung itu then pakat senyum ramai-ramai
alongmina
(2006-08-04)
sowie..lawak saja
qibtiyah
(2007-05-06)
kenapa macam pernah nampak saja
marul
(2008-08-12)
ehe...:) banyakkan bersedekah..

Nak komen? Daftar dulu di sini!

Powered by: mpn eGallery 1.0.0 (257) Addon

© 2001 Copyright for My_eGallery KodRed.fr.st
© 2001 Copyright for myphpnuke Addon by xweber

Credits





Datacenter Solution oleh Fivio.com Backbone oleh JARING Bukan Status MSCMyPHPNuke Portal System

Disclaimer: Posting dan komen di dalam Portal Komuniti Ukhwah.com ini adalah menjadi hak milik ahli
yang menghantar. Ia tidak menggambarkan keseluruhan Portal Komuniti Ukhwah.com.
Pihak pengurusan tidak bertanggung jawab atas segala perkara berbangkit
dari sebarang posting, interaksi dan komunikasi dari Portal Komuniti Ukhwah.com.


Disclaimer: Portal Komuniti Ukhwah.com tidak menyebelahi atau mewakili mana-mana parti politik
atau sebarang pertubuhan lain. Posting berkaitan politik dan sebarang pertubuhan di dalam laman web ini adalah menjadi
hak milik individu yang menghantar posting. Ia sama-sekali tidak ada
kena-mengena, pembabitan dan gambaran sebenar pihak pengurusan Portal Komuniti Ukhwah.com

Portal Ukhwah
© Hakcipta 2003 oleh Ukhwah.com
Tarikh Mula: 14 Mei 2003, 12 Rabi'ul Awal 1424H (Maulidur Rasul)
Made in: Pencala Height, Bandar Sunway dan Damansara Height
Dibina oleh Team Walasri




Loading: 0.085393 saat. Lajunya....