Array
Welcome To Portal Komuniti :: Ukhwah.com

  Create An Account Home  ·  Topik  ·  Statistik  ·  Your Account  ·  Hantar Artikel  ·  Top 10 16-06-2024  

  Login
Nickname

Password

>> Mendaftar <<

  Mutiara Kata
"The word impossible is not in my dictionary"
-- Napoleon Bonaparte

  Menu Utama

  Keahlian Ukhwah.com
Terkini: navratan
Hari Ini: 0
Semalam: 0
Jumlah Ahli: 43152

  Sedang Online
Sedang Online:
Tetamu: 207
Ahli: 0
Jumlah: 207




  Yang Masuk Ke Sini
hajime_kindaichi: 15 hari yang lalu
[< Galeri AHLI >]
569 foto

Galeri AHLI >> AHLI >> JK Convest


<<Foto Sebelumnya|Foto Berikutnya >>
adlan JK Convest


JK Convest
[454 x 231 jpg]

Dihantar olehAdmin
TarikhAug 26 2003
Hits12478
Undian6
Rating7.33333

Hanya ahli boleh beri rating!
Anda boleh mendaftar di sini
Kumpulan 4...
Keterangan: Kumpulan 4...

Komen yang telah dihantar
akuzakie
(2003-08-26)
salam ukhwah...
Kang
(2003-08-26)
Awat kaei masam aje? Terlupa nak jahit tudung ke?
Engku Salina
(2003-08-26)
hehehe... kaei terkejut agaknya tu... maklumlah tgh tunggu seseorg....
khaulah alazwar
(2003-08-26)
ala2 wida..nak jeling org tapi tak jd:)hujung sana kak nhafidz ngan kak k.lin...rupanya jodoh kita disini ye kak...
permaisuri hati
(2003-08-26)
kak kaei...senyumlah sket...letih ker?...
Engku Salina
(2003-08-26)
nhafidz tu sama dgn selembut_bayu ke???
kakyong
(2003-08-26)
eh wida...tutup mata tu skit..eheh...tajam benor..menusuk kalbu gitu..eheheh
darul numan81
(2003-08-26)
kak salina, selembut bayu ngan nhafidz adalah org yg sama. dia ni junior ana masa kat uitm dulu,lama terpisah,tak sangka jumpa semula dlm ukhwah :)
darul numan81
(2003-08-26)
ana tahu saper yg kak kaei tunggu masa tu..hehehe... Khaulah, akak gembira sgt dpt jumpa hari tu cam tak caya lak..:)
suatumasa
(2003-08-26)
tak habis kaei kena usik yer Sal...:-).Wida punya tenungan tembus...tajamnya...
khaulah alazwar
(2003-08-26)
kenape k darul_numan tak percaye???akak tak caye ana kenal akak ek=) kesian akak..nasib baik tak kenakan akak lagi =)
darul numan81
(2003-08-26)
khaulah buat akak terkejut ler...tak kenalkan diri tetiba panggil nama akak..nakal yea tak mau bagitau nick masa mula2 tu..:-P
Hafiz Qiee
(2003-08-26)
salam..komuniti ukhwah dari hafiz..buat akak akak ..:)
nur indah
(2003-08-26)
weh... weh... mengada betoi alin, sal... sabo je le teman... :P
nhafidzs
(2003-08-26)
ha'ah kak salina, mmg org yg sama ;) khaulah.. berjumpa gak kite.. terkejut sbb mubtasimah ada sama.
akuzakie
(2003-08-27)
apsal la kak kaei tue monyokk jerr.... letih kott? yg lelain semua kontrol ayu.. t'utama alin & wida
mujahidah 84
(2003-08-27)
kak wida'....control ayulah tu..hehehe
mujahidah 84
(2003-08-27)
kak.kaei...awai sedih sangat tu?oh...belum makan lagi ye..
littlemuslimah
(2003-08-27)
kak kaei sedih ke penat. penat agaknya... baru sampai kot masa tu.. =)
mujahidah 84
(2003-08-27)
ye tak ye gak....akak sampai lewat skit hari tu...
khaulah alazwar
(2003-08-27)
kak darul_numan...biasalah ana..=)ingatkan tak nak kasi tau terus...tapi kesian tengok akak..udahla dtg dr jauh...
littlemuslimah
(2003-08-27)
hihihi..misi kak khaulah tak pernah tak berjaya..berjaya saja.kak darul_numan81 ingat ana lagi ke?ana tak leh nak tipu sbb kak darulnuman yg tegur dl
darul numan81
(2003-08-27)
kak sal,kak kaei dah marah tu sebab rasa dia dah bocor..hehehe.. . err zakie, mana ada control.itu muka selamba ler...:P
darul numan81
(2003-08-27)
oppss..rahsia kak kaei dah bocor ler..tersalah eja tu, jgn salah faham
kakyong
(2003-08-27)
Bukan!Bukan!!...kak Kaei bukan lapor, bukan penat...tapi...tengah tahan debor dihati...dup..dup....kikikikik
darul numan81
(2003-08-27)
nakalnyer khaulah hari tu..nasib akak tak nangis. erm.. buat littlemuslimah,akak mmg nak kenal sgt org yg guna nick ni..nak tahu "kecik" ke orgnya :P
nur indah
(2003-08-28)
weh!! ape plak ni..pepandai je kome sume ni..akak penat la dik oii... baru2 je sampai..lapo plak tu...nak senyum pon x larat.. mengadanye alin, fizah!
khaulah alazwar
(2003-08-28)
kak Lin..nakal ke ana???itu baru separuh je =)nnt ana nak kenakan akak lagi??boleh ke..nntikan JK seterusnye =)
khaulah alazwar
(2003-08-28)
sian kak kaei..tp jgn bimbang...dah tradisi JK ukhwah..kak kaei adalah ratu ukhwah yg akan kena sakat..tahniah ratu...=)
nur indah
(2003-08-28)
amboi khaulah,sedap ye awak bagik gelaran kat akak.ratu kena sakat ye?awak plak ratu menyakat ye? mengada betoi kome sume ek!sakat la org lain plak :P
kakyong
(2003-08-28)
Taknak...sakat org lain tak best...meh semua....sakat lagi..lagi..dan lagi..
darul numan81
(2003-08-29)
yea betul..jom reramai kita sakat RATU kita ni..err, kak RATU..org yg akak nntikan tu sampai tak masa JK?hehehe
darul numan81
(2003-08-29)
err..klau ada JK lagi..ana tak sanggup nak pi.. takut ler ngan kenalan khaulah..:P
darul numan81
(2003-08-29)
kak kaei..antara akak ngan saya..siapa yea yg dok tengah2 tu?sembunyi lak dia..
kakyong
(2003-08-29)
Engku kan yg dok antara kaei ngan alin...
wida widi
(2003-08-29)
eh..nadia kot..kak engku camerawoman nya..
nur indah
(2003-08-29)
nyorok lak adik sebelah akak tu... amboii alin, mengadanye.. akak mane ade tunggu sesape.. sampai pon lewat.. kome la yg dok tunggu akak.. heheheh..
isa-vr4
(2003-08-30)
apesal sedih je kak kat depan tu...duit hilang ke??
BrotherMon
(2003-09-01)
eeeeeeee....seramnye.. :P
SaLaFiaN
(2003-09-01)
Sedih pasai 'cik abang' tak mai kot :)
shah sobriyanie
(2003-09-01)
korang ni cukup bagus dan wanita seperti korang la yang dikatakan hiasan dunia.
alang 1701
(2003-09-02)
hiasan dunia? yee..sebaik2 perhiasan adelah wanita solehah...
khaulah alazwar
(2003-09-02)
ala kak Lin..jgn la merajuk...tak pe..nnt ana pujuk akak ye..kat sini tak boleh =)
khaulah alazwar
(2003-09-02)
kak kaei...RATU kena sakat....ape kabo akak??jom kita sakat akak kite ni..kak Yong..kita geng=)
shah sobriyanie
(2003-09-02)
persaudaraan sejati dalam islam la yang akan melahirkan wanita solehah, mahkota hati para lelaki soleh
nur indah
(2003-09-03)
isa, akak x ilang duit laa..dhany ni mengada yek.. jaga la kome!khaulah, akak sihat, alhamdulillah.. :P
ululazmin
(2003-09-03)
salam ukhwah.........cantiknye semua anak sape la ni
khaulah alazwar
(2003-09-04)
Alhamdulillah la kak kaei sihat..boleh tolong nyakat=)
nhafidzs
(2003-09-07)
khaulah.. udah... udah lah nyakat tu.. kesian kak kaei tu..
al-kauthar
(2003-09-08)
alhamdulillah..ramai yg hadir..tahniah buat semua..
ABg IMaM
(2003-09-10)
senyum2laa dlm bergambar...baru come skit..alahai :)))
tengkunizamuddin
(2003-09-10)
belajar..........rajin-rajin,...,...,......999000900
tengkunizamuddin
(2003-09-10)
walaupun jauh tahi lalat masih di ingatan....he...he..!
shah sobriyanie
(2003-09-10)
sesungguh perkara dunia yang paling aku sukai ialah wanita solehah, sabdaan nabi s.a.w.
khalifah
(2003-09-12)
ape yg kamu merapu nie tengkunizamuddin oi............
khalifah
(2003-09-12)
patutlah keje kat opis tak siap.....bertenet rupanyer....
wida widi
(2003-09-16)
fifi.. saper tengkunizamuddin tuh..member kamu ha
khaulah alazwar
(2003-09-16)
kak nhafidz...perjuanganku belum lagi selesai...=)
nhafidzs
(2003-09-17)
oo.. like that ah? kalau cam tu apa lagi.. teruskan usahamu.. ;)
mizie hafiz80
(2003-09-21)
yang pakai cermin mata tu mesti minat baulu
airzat
(2003-09-22)
semua senyum...nape nur_indah macam marah je??nampak kucing ke??
SyAhEeDa
(2003-09-28)
kenapa lak kak kaei nak marah kalo tgk kucing??
SyAhEeDa
(2003-09-28)
semua ckp kak kaei cam marah... tak pe kak!! u r still cute as always :)
adlan
(2003-10-02)
k.kaei x dpt mkn burger fillet o fish, tu yg msm tu...hehe
nur indah
(2003-10-05)
hehehe... senyum salah, masam salah.. nak wat camane kan??? tapi x kisah le nak kate ape pon... hehehe.. posing pelbagai memek muke.. leh gitu???:))
adlan
(2003-10-07)
k.kaei, pnjm tipon ats meja bole?
MuSaFiR SaYYaFF
(2003-10-11)
x kenallah.. waduh..muka berubah2 ni.. isk.. terkonpius tipah dibuatnya... mesranya.. bagus! Chow you! bebeh. :)
sohibussamahah
(2003-10-14)
yg baju hitam tu mcm penah nampak je
nur indah
(2003-11-09)
tu bukan hp akak lan oii.. kak engku punye le.. :P
adlan
(2003-11-11)
k.kaei, org x kire, org nak kerepek pisang gak...:)
Kakyong
(2003-11-13)
kerepek pisang??...kat sana pisang berapa harganya?....mesti mahal kan??
adlan
(2003-11-14)
sesisir paling murah pn RM6..tu pun payah nak jumpe yg murah..hehehe..
shah sobriyanie
(2003-11-23)
bila agaknya shah boleh join sekali... ada makan free tak? tapi nak tidur kat mana erk!!>?>??!?
adlan
(2003-11-23)
Selamat Hari Raya Aidilfitri...:)
nur indah
(2003-12-05)
lan, ade ke org wat kerepek pisang kat sana?? thn ni akak x wat kepek pisang la... almond london ngan tart gulung ade la... nak ke?? :))
mentari suram
(2003-12-16)
yg pakai spek,dok ujung skali tu nisa ke?
nhafidzs
(2003-12-22)
assalamualaikum.. yg dok hujung sekali tu.. nhafidzs.. analah tu..
rizal04
(2004-01-01)
assalamualikum,salam ukhwah.selamaqt tahun baru masihi 2004
adlan
(2004-01-22)
assalamualaikum. dh lame x wat kaco kat sini :). k.kaei, mane ade krpk pisang kt sini. almond london??? uii msti mahal..:)
adlan
(2004-01-22)
rindu nak mkn pisang berangan..
nur indah
(2004-01-24)
wa'alaikumussalam lan.... amboi, wat kaco ke?? wat le kepek pisang lain kali, ade gak pekdahnye...hehehe.. mahal tu idak le lan,blh bg diskaun.. :))
adlan
(2004-01-25)
k.kaei, akak ajak la k.yong jd bisnes partner..bukak kilang kerepek..eheh.
KakYong
(2004-02-07)
hah??...bukak kilang kerepek??...rasanya sebelum keluor kilang...kerepek tu masuk perut dulu...ehehehe...
adlan
(2004-02-13)
kalo mcm tu, bukak kilang dodol je la k.yong..
nur indah
(2004-02-17)
ekekeke... kilang kerepek dalam perut...:))
adlan
(2004-02-24)
assalamualaikum. Selamat Tahun Baru Hijrah dari ana..
urbanlegend
(2004-04-15)
urbanlegend
(2004-04-15)
sori tertekan...wida mata tu cover2 sikit...menakutkan jerk
IbnHawqal
(2004-07-03)
huk alohh....sedekah laaa sikit senyuman tu..bukan kena bayor pun.masam mencuka aje akak kite tu..
nawai2 fiez
(2004-08-06)
eh...yg b'tahi lalat kat mulut tu mcm prnh tgk je...tak silap sy bdk sekolah sy dulu...
nawai2 fiez
(2004-08-06)
itu shahiran kan?>......e betulla ni.....o..kwn ngan eng,salina yer...sy bdk Syamsul maarif dulu...
zaim bushra
(2004-10-12)
assalamualaikum.......
relajihad
(2004-11-17)
salam ukhwah
ABg IMaM
(2004-12-20)
a'kum....wei....gambar ramai2...tp citer kerepek pisang....citerlah bola ker citer masjid ker....apa daaaaaaa :P
nur indah
(2004-12-24)
w'salam tok imam... eleh... jels la tuh... orgnye suke aa nak cite ape pon... hehe... ;-p
lah
(2004-12-27)
a'kum ramai ni nak kemana
samudra
(2005-12-13)
cutenya botol air meneral tu
shuhaibah
(2007-01-13)
setiap perkataan haruslah diiringi dengan ingatan kpdNyaaaaaa...k.sme2lah kita sama-sama meningati...............
shuhaibah
(2007-01-13)
setiap perkataan haruslah diiringi dengan ingatan kpdNyaaaaaa...k.sme2lah kita sama-sama meningati...............
mzaidi
(2007-01-30)
ok cantik lah gambar kalau nak tengok banyak lagi gambar please visit:- http://mohdzaididesa.fotopages.com
madyie
(2007-11-21)
adus...malu rasa nak tengok gambar ni...semuanya comel2...brtuahnye badan berkanun.alhamdulillah
nurkekasih
(2008-01-06)
alhmdlh....kurnian allah,comey2 blake
ikrimah
(2009-02-01)
salam.....manisnya muslimat ni semua....perhiasan dunia kan...

Nak komen? Daftar dulu di sini!

Powered by: mpn eGallery 1.0.0 (257) Addon

© 2001 Copyright for My_eGallery KodRed.fr.st
© 2001 Copyright for myphpnuke Addon by xweber

Credits





Datacenter Solution oleh Fivio.com Backbone oleh JARING Bukan Status MSCMyPHPNuke Portal System

Disclaimer: Posting dan komen di dalam Portal Komuniti Ukhwah.com ini adalah menjadi hak milik ahli
yang menghantar. Ia tidak menggambarkan keseluruhan Portal Komuniti Ukhwah.com.
Pihak pengurusan tidak bertanggung jawab atas segala perkara berbangkit
dari sebarang posting, interaksi dan komunikasi dari Portal Komuniti Ukhwah.com.


Disclaimer: Portal Komuniti Ukhwah.com tidak menyebelahi atau mewakili mana-mana parti politik
atau sebarang pertubuhan lain. Posting berkaitan politik dan sebarang pertubuhan di dalam laman web ini adalah menjadi
hak milik individu yang menghantar posting. Ia sama-sekali tidak ada
kena-mengena, pembabitan dan gambaran sebenar pihak pengurusan Portal Komuniti Ukhwah.com

Portal Ukhwah
Hakcipta 2003 oleh Ukhwah.com
Tarikh Mula: 14 Mei 2003, 12 Rabi'ul Awal 1424H (Maulidur Rasul)
Made in: Pencala Height, Bandar Sunway dan Damansara Height
Dibina oleh Team Walasri




Loading: 0.08369 saat. Lajunya....