Welcome To Portal Komuniti :: Ukhwah.com

  Create An Account Home  ·  Topik  ·  Statistik  ·  Your Account  ·  Hantar Artikel  ·  Top 10 31-07-2021  

  Login
Nickname

Password

>> Mendaftar <<

  Mutiara Kata
Betapa banyak lukisan tiruan Mona Lisa, tetapi orang ramai masih lagi berusaha nak melihat lukisan Mona Lisa yang asli.
-- Louis Amstrong

  Menu Utama

  Keahlian Ukhwah.com
Terkini: navratan
Hari Ini: 0
Semalam: 0
Jumlah Ahli: 43152

  Sedang Online
Sedang Online:
Tetamu: 96
Ahli: 0
Jumlah: 96




  Yang Masuk Ke Sini
izad: 10 hari yang lalu
the_brOtherz: 37 hari yang lalu
[< Galeri AHLI >]
569 foto

Galeri AHLI >> AHLI >> JK Convest


<<Foto Sebelumnya|Foto Berikutnya >>
JK Convest JK Convest


JK Convest
[370 x 191 jpg]

Dihantar olehAdmin
TarikhAug 26 2003
Hits9469
Undian4
Rating6.25

Hanya ahli boleh beri rating!
Anda boleh mendaftar di sini
Sayed dari kumpulan Haikal membuat persembahan sambil dibantu oleh dua org penasyid iaitu safie_iiu & farisHaq...
Keterangan: Sayed dari kumpulan Haikal membuat persembahan sambil dibantu oleh dua org penasyid iaitu safie_iiu & farisHaq...

Komen yang telah dihantar
akuzakie
(2003-08-26)
hmmm... suara sayed mmg boleh tahan... walaupun tgh demam... hehehe
littlemuslimah
(2003-08-26)
oOo.. tgh demam ke sayedHAIKAL?.. tp suara nta mmg sedap laa... yang dua org tu pon... sama-sama sedap.. MANTAP gitu! mujur dpt gak tgk p'sembahan ni.
PreTTy HappY
(2003-08-26)
relek nampak...ehehe!
permaisuri hati
(2003-08-26)
gabungan 3 kumpulan nasyid....tp yg dgr suaranya sorg jerh...
aina nasuha
(2003-08-26)
Ala..yg lain tu uara latar jer kan..tolong kan...seganlah Sayed nak nanyi sorang kan..
SuFiE
(2003-08-26)
tul tu takkan sayed nak nyanyi sorang, tapi suara sayed mmg sedap.
darul numan81
(2003-08-26)
semua menyanyi tp disebabkan microfon hanya ada 1 jer..pada sayedHaikal tu..
akuzakie
(2003-08-26)
patutnyer... kena ader sound effect yg best2.. guna speaker PC kan.. tue yg slow jer..
Hafiz Qiee
(2003-08-26)
Mantap sekali suara abg sayed..nie..memang best..tak sia sia..pilih lagu..epilog silam..menang kat IKIM hehe..:)
nur indah
(2003-08-26)
sayed haikal tgh nyanyikan lagu hit dari album mrk....:)
mawardah solehah85
(2003-08-27)
safie_iiu..kawan ana dpt hadiah anta.. bagus buku tu.. Mecari Redha Allah dari ibu bapa
Jaydie
(2003-08-27)
Hai, yang pakai name tag tu saya kenal, namanya Hamzah, ahli kump nasyid AL-MASAR. 3rd voice dia mantap.
farisHaq
(2003-08-27)
isk jaydie! hang biar bebenor!
akuzakie
(2003-08-27)
Errr... konpius... konpius... farishaq.... sila jawab...
farisHaq
(2003-08-27)
apa yg konpiusnyer :P
akuzakie
(2003-08-28)
farishaq nie nama sebenornyer Hamzah ker? x ingat laa... ingatkan farishaq nie nama betul...
Jaydie
(2003-08-28)
Yes, FarisHaQ ni nama sebenarnya Hamzah. Jaydie kenal dia ni. Tak usah nak berselindung disebalik nama samaran. ana kenal ente.
farisHaq
(2003-08-28)
ha ha saja mengkonpiuskan shbt2 semua :-D
akuzakie
(2003-08-29)
HMMM... t'kantoi akhirnyer
alang 1701
(2003-08-29)
persembahan ni pun ana tak sempat tengok..waa..waa..
adlan
(2003-08-29)
ohoo..ada penyamaran tlh terkantoi...akuzakie, jom kite pegi balai buat report nak..
maRhamaH
(2003-08-29)
mantap al-maisar
farisHaq
(2003-08-30)
balai polis tutup la cuti merdeka... :P al-maisar tu kumpulan apa lak?
Jaydie
(2003-08-30)
maRhamaH, bukan al-maisar lah, tapi al-Masar. aku kenal kump. al-Masar sejak tahun 1997 lagi. Tunggulah album Al-Masar nanti terbit.
farisHaq
(2003-08-30)
ya ya masa di tganu kan jaydie.. nasib baik bukan almaisir
khaulah alazwar
(2003-09-02)
akh Jaydie..jgn marah adik maRhamaH..dia tengah blurr sebenarnye tu...
sumayyah fy
(2003-09-03)
assalmmualaikum....wbt,salam ukhwah buat semua.
Jaydie
(2003-09-03)
Khaulah_alazwar, ana bukannya marah, cuma nasihat. kalau marah pun itu tandanya sayang lillahi ta'ala.
sumayyah fy
(2003-09-03)
lagu Epilog silam memang best...tahniah HAIKAL...
al-kauthar
(2003-09-04)
oic...en.hamzah a.k.a en.farishaq...kantoi dah..sume org kenai..
farisHaq
(2003-09-04)
isk ape la al-kauthar nie, kan tujuan ukhwah.com ni pun nak berukhuwwah dan berkenal2 bagus le cam tu :-D
safiee iiu
(2003-09-04)
assalammualaikum semua.minta maaf sebab saya tak pandai sangat lagu haikal.tu yang nampak macam tak nyanyi je.tapi adalah nyanyi sikit sikit.
al-kauthar
(2003-09-05)
iyela en.farisHaq..abih tu..kompius2 kan org..aaa...nak cover eh
maRhamaH
(2003-09-05)
ooo...afwan Al-Masar rupanya....afwan..terima kasih akh Jaydie n kak khaulah....
Raihanfan
(2003-09-05)
waaahh marah tanda sayang eui ....
Raihanfan
(2003-09-05)
aku selalu kena marah
Jaydie
(2003-09-09)
farisHaq, apa khabarnya Aziz, dan Muadz? dah lama tak jumpa antum semua dalam al-Masar.
farisHaq
(2003-09-09)
oh kabar mereka sihat2 aja ;P. kpd al-kauthar:whatever la janji bahagia :D
jaydie
(2003-09-10)
tu bawa lagu apa tu? Attahani ke? nazufu tahanina...... .. nafrahu bilbusyra.
farisHaq
(2003-09-11)
ni bwk lagu haikal le.... bwk lagu tu mana org tau ;P. pepun lagu tu masih bertahan hingga ke hari nie
Rei
(2003-09-11)
FarisHaq tue yg baju mly biru ker?
nuramal
(2003-09-12)
farisHaq awak ni kumpulan nasyid mana? saya peminat nasyid so nak tahulah!
farisHaq
(2003-09-12)
nuramal: saya ni kump nasyid underground :-P tp kalau serius nak tau bleh pm saya, mungkin kita bleh pikirkan sbrg kejesama yg boleh dibuat
farisHaq
(2003-09-12)
utk Rei: saya memakai name tag
nuramal
(2003-09-13)
Insyaallah,kalau diizinkan Tuhan dan umur sayer masih panjang......
Rei
(2003-09-13)
FarisHaq>Ooo..ingatnyer nama awak Faris ..nama awak Hamzah yer...mcm pernah nmpk jer awak ni tp kat maner yer??
Rei
(2003-09-13)
FarisHaQ>awak ambik couse aper kat UIA??
nuramal
(2003-09-13)
aduh...banyak sungguh si Rei tanyer...jenuh farusHaq nak jawabnyer...jawab jangan x jawab...
nuramal
(2003-09-13)
aduh...banyak sungguh si Rei tanyer...jenuh farisHaq nak jawabnyer...jawab jangan x jawab...
farisHaq
(2003-09-13)
Rei: course ilmu wahyu....
asiah
(2003-09-13)
bagusnyer ambil course ilmu wahyu..lehlah turun ilmu sket.....
Rei
(2003-09-14)
FarisHaq>Ooo..harap awak manfaatkan aper yg awak belajar tue..dan sampaikan kat org yg awak kenali..yela..namapun ilmu wahyu..kann??
farisHaq
(2003-09-16)
insyaAllah skrg dlm rangka memantapkan ilmu
nawra albahira
(2003-09-17)
???....abg sayed ni rajin jugak ye kesana kemari.abg fareed tak pulak!
nawra albahira
(2003-09-17)
walauapapun...semoga haikal terus kekal..ingat,imej artis tu kene jage tau!!
jaydie
(2003-09-24)
FarisHaQ: bila ente nak habiskan master? nak sambung PhD ke?
ashwaq
(2003-09-24)
semoga berada di platform yg sbenarnya dlm dunia seni
farisHaq
(2003-09-24)
insyaAllah beberapa purnama lagi..... :D
nadia is
(2003-10-04)
ooo...farisHaq ni abg hamzah rupanya..erm,abg imran sudah...abg hamzah bila lagi? :P
farisHaq
(2003-10-05)
insyaAllah setiap org telah termaktub tarikh n harinya diatas sana.... tinggal kita mengusahakannya :)
nuha cute
(2003-10-06)
A'kum...cam kenal jer ngan yg pakai kopiah tu. Bukan syafie ni ahli kump nasyid kat uia ker?sbb cam penah nampak dia nasyid
farisHaq
(2003-10-07)
syafie ni kan dr kumpulan irfan yg tgh hangat di uia skang! tul tak syafie :P
Impiana Solehah
(2003-10-08)
A'kum... farisHaq sepi tanpa berita. Ape khabar tuan director sekarang?
farisHaq
(2003-10-08)
aeela awk tu yg hilang! saya sentiasa online. jgn la asyik memerap di studio kaed tu. anyway all de best in ur exams :P
kakyong
(2003-10-09)
ooo...taip betul-betul--->Al-masaar....
kakyong
(2003-10-09)
Impiana_Solehah...nak kenalan ngan adik la...jarang online ke?..
farisHaq
(2003-10-09)
Al-Masaar maksudnya 'satu laluan atau perjalanan'. in english=the path
MuSaFiR SaYYaFF
(2003-10-11)
ooooooo... farishaq ada kat sini ya.. instant kedah kan farishaq?? hehehe.. dah kenal dia.yeh yeh
sakinahsalisah
(2003-10-11)
assalamualaikum wrt
sakinahsalisah
(2003-10-11)
assalamualaikum wrt....di sini ana nak komen wahidah faqot,kenapa di kulit album tak di tentukan nama ahli kunpulan
farisHaq
(2003-10-11)
MuSaFiR SaYYaFF>> instant kedah..... x brapa phm ler!!
farisHaq
(2003-10-11)
sakinahsalisah>> tu kene tanya sayed.a.aaa
filzah
(2003-10-13)
farisHaq>>all the best!!!
kakciknah
(2003-10-26)
ana minat sgt dgn lagu nasyid group haikal...teruskan perjuangan antum semua.....semoga berbahgia dan sejahtera selalu..all the best
nawra albahira
(2003-10-27)
haikal??mm..dah beli ke album nye kakciknah??abg syed pesan..die suruh beli...heheh
pixieplacid
(2003-11-01)
hmmm..lagu haikal seme best2 terutama epilog silam n dugaan kasih...
Impiana Solehah
(2003-11-02)
kak yong nak kenalan...boleh je. Mmg saye jarang online. Sibuklah... betul2 free je online.
Impiana Solehah
(2003-11-02)
FarisHaq..thanks walaupun exam dah lepas. Skrang buat ape? Bile abih study? Saye mmg cam ni kat studio je lah.
honey de pooh
(2003-11-02)
ramadhan karim...
sumayyah fy
(2003-11-17)
Ahlan bikudumi ramadhan karim....Narju minn'Allah Ar-Rahman,wal maghfirah
farisHaq
(2003-11-17)
wa nas'alullaha an yataqabbal a'malana fi shahr almubarak
niza
(2004-01-12)
assalamualaikum...nie saya nak tanya..si farisHaq nie yg selalu ader borak ngan saya ker guna YM (farisqalam)
niza
(2004-01-12)
sesungguhnya saya x tau rupanya kwn saya nie artis kump nasyid....:)
farisHaq
(2004-01-18)
niza>> mmg x syak lg saya farisqalam... kat gambar tu sy tlg2 jer kwn saya sayed_haikal sbb geng dia x dtg
niza
(2004-01-21)
farisHaq>> lama x borak ..bz ker...? :)
farisHaq
(2004-01-24)
x de la cuma x nak ganggu student open university :P
omel
(2004-11-08)
good luck to uuuu..........
myasara
(2004-12-15)
akum..x tau nk komen pe..x knal le..hehe
atie82
(2004-12-19)
walaupun tak pernah dengar lagu dr kump.nasyid haikal nie dan tak kenal pun mereka..saya ucapkan good luck for ur all..majulah nasyid untuk negara.
melati 84
(2005-03-02)
kiter pun suka dengar lagu nasyid nie...pehalpun smua kump nasyid m'sia best...cayalahhh
imam baihaqi
(2005-03-31)
nie buat drama ape nie
naini
(2006-02-04)
assalamualaikum
amna liana
(2006-08-03)
sore abang sayed memang best..masa sekolah dulu pun dia best dengan nasyidnyer..
mohamad
(2007-04-16)
salam...nasyid??....hhmmm mesti best ni??...

Nak komen? Daftar dulu di sini!

Powered by: mpn eGallery 1.0.0 (257) Addon

© 2001 Copyright for My_eGallery KodRed.fr.st
© 2001 Copyright for myphpnuke Addon by xweber

Credits





Datacenter Solution oleh Fivio.com Backbone oleh JARING Bukan Status MSCMyPHPNuke Portal System

Disclaimer: Posting dan komen di dalam Portal Komuniti Ukhwah.com ini adalah menjadi hak milik ahli
yang menghantar. Ia tidak menggambarkan keseluruhan Portal Komuniti Ukhwah.com.
Pihak pengurusan tidak bertanggung jawab atas segala perkara berbangkit
dari sebarang posting, interaksi dan komunikasi dari Portal Komuniti Ukhwah.com.


Disclaimer: Portal Komuniti Ukhwah.com tidak menyebelahi atau mewakili mana-mana parti politik
atau sebarang pertubuhan lain. Posting berkaitan politik dan sebarang pertubuhan di dalam laman web ini adalah menjadi
hak milik individu yang menghantar posting. Ia sama-sekali tidak ada
kena-mengena, pembabitan dan gambaran sebenar pihak pengurusan Portal Komuniti Ukhwah.com

Portal Ukhwah
Hakcipta 2003 oleh Ukhwah.com
Tarikh Mula: 14 Mei 2003, 12 Rabi'ul Awal 1424H (Maulidur Rasul)
Made in: Pencala Height, Bandar Sunway dan Damansara Height
Dibina oleh Team Walasri




Loading: 0.08095 saat. Lajunya....