Welcome To Portal Komuniti :: Ukhwah.com

  Create An Account Home  ·  Topik  ·  Statistik  ·  Your Account  ·  Hantar Artikel  ·  Top 10 31-07-2021  

  Login
Nickname

Password

>> Mendaftar <<

  Mutiara Kata
Hasil besar tidak dapat dicapai dengan sekali gerakan. Kita harus terus bergerak ke depan, selangkah demi selangkah seperti ketika kita berjalan.
-- Samuel Smile

  Menu Utama

  Keahlian Ukhwah.com
Terkini: navratan
Hari Ini: 0
Semalam: 0
Jumlah Ahli: 43152

  Sedang Online
Sedang Online:
Tetamu: 94
Ahli: 0
Jumlah: 94




  Yang Masuk Ke Sini
izad: 10 hari yang lalu
the_brOtherz: 38 hari yang lalu
[< Galeri AHLI >]
569 foto

Galeri AHLI >> AHLI >> Majlis Kelab Ogos


<<Foto Sebelumnya|Foto Berikutnya >>
Majlis Kelab Ogos Majlis Kelab Ogos


Majlis Kelab Ogos
[465 x 198 jpg]

Dihantar olehAdmin
TarikhAug 18 2003
Hits5086
Undian7
Rating4

Hanya ahli boleh beri rating!
Anda boleh mendaftar di sini
sedang enak menjamu selera...
Keterangan: sedang enak menjamu selera...

Komen yang telah dihantar
munawwar
(2003-08-18)
hish .. ni yg tension ni , gambar2 yg d' antar x de pun gambar ana :(
Engku Salina
(2003-08-18)
alahai munawwar, jgnlah merajuk... meh sini akak suapkan kek... :)
khaulah alazwar
(2003-08-18)
hihihi kesian munawwar..jgn nangis ye...
aina nasuha
(2003-08-18)
ha'ah cian kat munawwar...antor lah gambar nta sendiri...baru puas hati..
khaulah alazwar
(2003-08-18)
munawwar tu muslimat le...
khalifah
(2003-08-18)
lelaki kat belakng tu saper?
farisHaq
(2003-08-19)
ooo itulah sahabat2 dr IGS kroni2 kak nita
Ms Nik
(2003-08-19)
enak m'jamu selera sampai lupa org kat depan ni....hehehe
nawwal
(2003-08-19)
ala munawwar....takpe la gambar anti takde dlm ni...nanti, kalu glemer sangat, susah la pulak
alfaqierah
(2003-08-19)
ade org merajuk ke? hehehe..munawwar,jgn duk buat camtu! mana2 saje mesti nak gambar die ade!!
simba
(2003-08-20)
patutla penuh aritue kat food court KL sentral
the brOtherz
(2003-08-20)
sedapnye depa semua makan..,eh..eh bro yang kt belakang tu mcm kenal ajer...
nur indah
(2003-08-20)
makan dik... jemput makan.. kelihatan kak engku tgh bz ngan acara mengerat keknya... munawwar jgn le majuk... x comeƬ nanti... :))
rizal zam
(2003-08-20)
cak!! nak sikit...tak baik mkn sorang2
FauzanHakim
(2003-08-21)
bestnyerr
farisHaq
(2003-08-21)
kenapa the_brOtherz...... ? x percaye... :D
zulfa
(2003-08-22)
yg tengah mencekik kat belakang yg baju hitam tulah just_me..muke saye tak nampak lam gambar nie...ehehe...
Hafiz Qiee
(2003-08-24)
aik..cawan kat atas meja tu pun pernah tengok?
shah sobriyanie
(2003-09-02)
berseri sungguh muka akak yang bercermin mata tu, yang lain makan dia cuma tersenyum ajer, fikirkan apa tu?
zakuan
(2003-09-28)
cantik lah kak yang pakai jubah ungu...........leh kenal.
doktor kampung
(2003-10-05)
yang jubah ungu tu mengunyah apa... hehehe.... salam uhkhuwwah fillah...
alfaqierah
(2003-10-05)
jubah ungu? kak yah tu..hehe mengunyah kek la tu :)
zulfa asmawi
(2003-10-13)
Alah...janganlah malu-malu,nak tambah cakap jelah
Khairul Izwan
(2003-11-04)
seronoknya makan??
apis otai
(2003-11-07)
bolehtak nak tahu apa alamat awak boleh hantar kad raya
masajihad
(2003-11-14)
semua boleh kenal?boleh e-mail balik kesini.Saya dari Indonesia
QIRANA
(2003-12-14)
syoknyer makan....
ummuhabibah
(2003-12-19)
nyam..nyam..
mujahidfiAllah
(2004-02-08)
mmmm...sedapnya makan..baca bismillah ker...
DarkenX
(2004-05-09)
ala tak adil la nak suap munawwar DarkenX pun nak kek gaks suap la ...
ukhuwah
(2004-06-07)
makan jgn tak makan
atie82
(2004-12-18)
sodap nyer..,dlm asyik m'gumam mknan tu ingat2 gak insan2 yg kurang b'nasib baik kat luar tu ye..,
helmiidham
(2005-03-02)
jalan - jalan cari makan versi islamic
fionaixora
(2005-07-07)
makan untuk idup...
Ketotoi
(2006-05-25)
makcik yang dok tgh2 tu mulut penuh lagi sempat berposing...

Nak komen? Daftar dulu di sini!

Powered by: mpn eGallery 1.0.0 (257) Addon

© 2001 Copyright for My_eGallery KodRed.fr.st
© 2001 Copyright for myphpnuke Addon by xweber

Credits





Datacenter Solution oleh Fivio.com Backbone oleh JARING Bukan Status MSCMyPHPNuke Portal System

Disclaimer: Posting dan komen di dalam Portal Komuniti Ukhwah.com ini adalah menjadi hak milik ahli
yang menghantar. Ia tidak menggambarkan keseluruhan Portal Komuniti Ukhwah.com.
Pihak pengurusan tidak bertanggung jawab atas segala perkara berbangkit
dari sebarang posting, interaksi dan komunikasi dari Portal Komuniti Ukhwah.com.


Disclaimer: Portal Komuniti Ukhwah.com tidak menyebelahi atau mewakili mana-mana parti politik
atau sebarang pertubuhan lain. Posting berkaitan politik dan sebarang pertubuhan di dalam laman web ini adalah menjadi
hak milik individu yang menghantar posting. Ia sama-sekali tidak ada
kena-mengena, pembabitan dan gambaran sebenar pihak pengurusan Portal Komuniti Ukhwah.com

Portal Ukhwah
© Hakcipta 2003 oleh Ukhwah.com
Tarikh Mula: 14 Mei 2003, 12 Rabi'ul Awal 1424H (Maulidur Rasul)
Made in: Pencala Height, Bandar Sunway dan Damansara Height
Dibina oleh Team Walasri




Loading: 0.080547 saat. Lajunya....