Welcome To Portal Komuniti :: Ukhwah.com

  Create An Account Home  ·  Topik  ·  Statistik  ·  Your Account  ·  Hantar Artikel  ·  Top 10 31-07-2021  

  Login
Nickname

Password

>> Mendaftar <<

  Mutiara Kata
Sesiapa menempatkan dirinya di tempat yang menimbulkan persangkaan maka janganlah menyesal kalau orang menyangka buruk padanya
-- Umar Al-Khatab

  Menu Utama

  Keahlian Ukhwah.com
Terkini: navratan
Hari Ini: 0
Semalam: 0
Jumlah Ahli: 43152

  Sedang Online
Sedang Online:
Tetamu: 100
Ahli: 0
Jumlah: 100




  Yang Masuk Ke Sini
izad: 10 hari yang lalu
the_brOtherz: 37 hari yang lalu
[< Galeri AHLI >]
569 foto

Galeri AHLI >> AHLI >> Majlis Kelab Ogos


<<Foto Sebelumnya|Foto Berikutnya >>
Majlis Kelab Ogos Majlis Kelab Ogos


Majlis Kelab Ogos
[446 x 214 jpg]

Dihantar olehAdmin
TarikhAug 18 2003
Hits9924
Undian5
Rating7

Hanya ahli boleh beri rating!
Anda boleh mendaftar di sini
sebhgn muslimah yg hadir...
Keterangan: sebhgn muslimah yg hadir...

Komen yang telah dihantar
aina nasuha
(2003-08-18)
Ramai jugak yer yg hadir...pasti ukhwah makin terjalin..insyaALlah
Engku Salina
(2003-08-18)
ukhwah makin terjalin erat... ukhwah fillah abadan abada...
suatumasa
(2003-08-18)
sekali lg ku tak dapat menghadiri majlis kalian...sob sob sob..:-((
khalifah
(2003-08-18)
hanan makan kek bahagian saya.......
nawwal
(2003-08-19)
hmm....ana pun tak datang...syukran la pada yg ajak ana pegi hari tu...
simba
(2003-08-20)
hi hi hi
nur indah
(2003-08-20)
makanan penuh atas meja... Alhamdulillah.... syukran sal ngan aizan... lain kali jamu le lagik ek... hehe... :))
rizal zam
(2003-08-20)
apa tunggu lagi..makanlah...semuanya comel...
zam rizal
(2003-08-20)
isk..apsal la ana lahir bulan jun..kalu tak, leh makan kek...hihihih :)
FauzanHakim
(2003-08-21)
nak makan jugak..mesti bestkan..salam tuk sumerr
FauzanHakim
(2003-08-21)
amboi kak hanan..mmg dah sedia nak posing tu..ahaks
Hafiz Qiee
(2003-08-24)
cedap nye makanan yang memang sedap sesedapnya..insya Allah:)
shah sobriyanie
(2003-09-02)
setiap yang kita dapat tu datangnya dari allah dan bersyukurlah kepadanya. apa tungggu lagi, makan la...
airzat
(2003-09-06)
ambaoi saudari Hanan...yang lain semua ada pinggan,ante makan dalam balang ke???
airzat
(2003-09-06)
ambaoi saudari Hanan...yang lain semua ada pinggan,ante makan dalam balang ke???
dinulhuda1422h
(2003-09-20)
macam kenduri kawan kawin jer....meriah gitu...
airzat
(2003-09-21)
siapa agaknya gadis misteri yang menoleh kebelakang????
nurul cahaya
(2003-09-22)
aiseh,banyaknyer makanan..bleh habis ke turr?kalau x bleh,pass la kat sini...hehehehehhe
shah sobriyanie
(2003-09-25)
kak lina, siapa yang menoleh ke belakang tu? shah tak nampak la muka dia. nak kenal jugak
shah sobriyanie
(2003-09-25)
kasihan kak lina terpaksa menoleh ke belakang kerana takut tak dapat ambil gambar, gurau ajer
doktor kampung
(2003-10-05)
erm.. mesranya ukhuwwah jika dijalin atas dasar Ilahi....
alfaqierah
(2003-10-05)
airzat>siapa agaknya gadis misteri yang menoleh kebelakang???? ntah..sape yee???
ukhwafillah
(2003-10-16)
ukwafillah pun teringin gak nak join..tp ukhwafillah ahli baru..mungkin lain kali ukhwafillah akan join gak...tunggu je lah...
ukhwafillah
(2003-10-16)
ukwafillah pun teringin gak nak join..tp ukhwafillah ahli baru..mungkin lain kali ukhwafillah akan join gak...tunggu je lah...
bro zul
(2003-10-28)
beleh tolong taarufkan tak sume akhowat yang ada kat atas..itupun kalu tak keberatan..:):):)
al-kulliyah
(2003-10-29)
selamat menjamu
khaledalWaled
(2003-12-25)
doakn kejayaan ana PMR2004
yusma
(2004-01-09)
kat mn gathering di buat
hadiraf azr
(2004-02-17)
alhamdulillah bersyukur kepadaNya dengan rezeki yg telah diberiNya
Azizie
(2004-04-20)
em..jangan lupa bismilah sebelum makan ek...
Long
(2004-05-13)
emmm...ko nie azizie ..mesti lupo punya..aper ak yer..lio je mata kat mane...kat kemera...ewahewah...
sirna bintang
(2004-08-18)
asyik mkn aje saya tgk..isk isk isk,tak ajak pun..sy pun suka mkn gak kak..ahaks..
hakuryu
(2004-10-14)
peeh summa nyer kontrol ayu
kakciknah
(2004-11-10)
wanita mmg hiasan dunia.............maka hiasilah dgn amal solehah n kebajikan
uzair
(2005-02-03)
assalamualaikum sesiapa yg mengucap lailaillah maka islam lah ia sesungguh org islam itu bersaudra jalin kan persaudraan jgn lh berbunuh bunuhan
uzair
(2005-02-03)
dan bertelagah jika kamu beertelagah dalm satu perkara mka kembali;lah kpd allh
MIRASAFIAH
(2005-02-18)
TRINGIN NK JOIN GAK..ANA AHLI BARU..SALAM PERKENALAN..
helmiidham
(2005-03-02)
tgh makan or tgh bergaya tu....
rajulun wasimun
(2005-03-29)
nyam..nyam..sedapnyeeee
popcorn
(2005-05-13)
amboii cantiknya....pandai masak ka
diyan huwaina
(2005-12-12)
comelnye akak2....(",)
Addey
(2006-03-19)
cantik sungguh ku memandang meja makan tu
Suzanah
(2006-04-23)
sedapnyeeeee....
khairulazmi06
(2006-08-11)
nak bukak puasa ke?
khairulazmi06
(2006-08-11)
nak bukak puasa ke?puasa sunat bulan reajab?
khairulazmi06
(2006-08-11)
nak bukak puasa ke?puasa sunat bulan rejab?
rahman
(2006-08-27)
MasyAllah....Sejuk mata ana memandangnya. salam ukhwah kepada semua
isyumul
(2006-10-07)
TAKBIR!!!
mohamad
(2007-10-10)
ramai nya..
Ampun Maaf
(2007-10-11)
selamat menjamu selera...Bismillah...ampun maaf!
syukbah
(2008-01-14)
buka puasa ganti ke?huhu
al afasi
(2008-11-25)
tak ada kaum adam ke..

Nak komen? Daftar dulu di sini!

Powered by: mpn eGallery 1.0.0 (257) Addon

© 2001 Copyright for My_eGallery KodRed.fr.st
© 2001 Copyright for myphpnuke Addon by xweber

Credits





Datacenter Solution oleh Fivio.com Backbone oleh JARING Bukan Status MSCMyPHPNuke Portal System

Disclaimer: Posting dan komen di dalam Portal Komuniti Ukhwah.com ini adalah menjadi hak milik ahli
yang menghantar. Ia tidak menggambarkan keseluruhan Portal Komuniti Ukhwah.com.
Pihak pengurusan tidak bertanggung jawab atas segala perkara berbangkit
dari sebarang posting, interaksi dan komunikasi dari Portal Komuniti Ukhwah.com.


Disclaimer: Portal Komuniti Ukhwah.com tidak menyebelahi atau mewakili mana-mana parti politik
atau sebarang pertubuhan lain. Posting berkaitan politik dan sebarang pertubuhan di dalam laman web ini adalah menjadi
hak milik individu yang menghantar posting. Ia sama-sekali tidak ada
kena-mengena, pembabitan dan gambaran sebenar pihak pengurusan Portal Komuniti Ukhwah.com

Portal Ukhwah
Hakcipta 2003 oleh Ukhwah.com
Tarikh Mula: 14 Mei 2003, 12 Rabi'ul Awal 1424H (Maulidur Rasul)
Made in: Pencala Height, Bandar Sunway dan Damansara Height
Dibina oleh Team Walasri




Loading: 0.083802 saat. Lajunya....