Welcome To Portal Komuniti :: Ukhwah.com

  Create An Account Home  ·  Topik  ·  Statistik  ·  Your Account  ·  Hantar Artikel  ·  Top 10 29-07-2021  

  Login
Nickname

Password

>> Mendaftar <<

  Mutiara Kata
Fungsi jangkaan bukanlah meramalkan masa depan, sebaliknya jangkaan mencipta masa depan itu sendiri
-- W W Wagar

  Menu Utama

  Keahlian Ukhwah.com
Terkini: navratan
Hari Ini: 0
Semalam: 0
Jumlah Ahli: 43152

  Sedang Online
Sedang Online:
Tetamu: 73
Ahli: 0
Jumlah: 73




  Yang Masuk Ke Sini
izad: 9 hari yang lalu
the_brOtherz: 36 hari yang lalu
[< Galeri AHLI >]
569 foto

Galeri AHLI >> AHLI >> kenangan diploma


<<Foto Sebelumnya|Foto Berikutnya >>
Kursus Langkawi Berbuka Puasa di Kelana Sentral


kenangan diploma
[821 x 600 jpg]

Dihantar olehrisya_liyana
TarikhOct 07 2009
Hits3665
Undian0
Rating0

Hanya ahli boleh beri rating!
Anda boleh mendaftar di sini
jamuan akhir semester di rumah kawan.
Keterangan: jamuan akhir semester di rumah kawan.

Komen yang telah dihantar
selembut salju
(2009-10-15)
salam...erm..memang dah janji ke tema biru ni...
sadiqah
(2009-10-15)
salam perkenalan dari sadiqah. erm, yang mana satu risya_liyana ni)..
risya liyana
(2009-10-16)
salam perkenalan juga untuk sadiqah & selembut salju..erm..aah,dah janji..hehe
risya liyana
(2009-10-16)
saya yang duduk bawah,tengah,baju putih bunga biru..hehe
sadiqah
(2009-10-20)
manis-manis belaka..kalau buat persembahan nasyid or boria ok juga ni..hehe.
risya liyana
(2009-10-22)
takut rosak lagu saja kalau kami nyanyi..hehe
syahadahtul nur
(2009-11-01)
salam ukhwah untuk risya dari saya...sweet saja tengok.hehe.
risya liyana
(2009-11-04)
salam ukhwah juga untuk syahadahtul nur..
halesolurun 84
(2009-11-05)
salam ukhwah risya liyana dan sahabat.. :)
risya liyana
(2010-01-02)
salam ukhwah dan salam perkenalan halesolurun 84..
risya liyana
(2010-01-02)
salam ukhwah dan salam perkenalan halesolurun 84..
sakinah283
(2010-02-16)
rasa macam kenal saja yang tepi sekali sebelah kanan..........tak-kusza PITM kan?
risya liyana
(2010-02-24)
aah..semua ni budak PITM..sakinah283 student kusza juga ke?
sakinah283
(2010-02-26)
pernah tengok foto kawan...katanya tu roommate dia kat kusza dulu...siapa nama yang tu?
risya liyana
(2010-02-26)
maksud sakinah283, yang kanan, duduk atas krusi ke?yang pakai spek, tudung belang2 2 ek?
sakinah283
(2010-02-27)
em...ye lah....hehe
risya liyana
(2010-02-27)
oo..yang 2 nama seha..nama penuh fasihah..
sakinah283
(2010-03-03)
ok...thanks.... salam ukhwah untuk risya liyana....
risya liyana
(2010-03-07)
salam ukhwah juga untuk sakinah283
sakinah283
(2010-03-07)
so,study kat mana sekarang?
risya liyana
(2010-03-11)
saya masih kat sini..UDM kusza
risya liyana
(2010-03-11)
saya masih kat sini..UDM kusza

Nak komen? Daftar dulu di sini!

Powered by: mpn eGallery 1.0.0 (257) Addon

© 2001 Copyright for My_eGallery KodRed.fr.st
© 2001 Copyright for myphpnuke Addon by xweber

Credits





Datacenter Solution oleh Fivio.com Backbone oleh JARING Bukan Status MSCMyPHPNuke Portal System

Disclaimer: Posting dan komen di dalam Portal Komuniti Ukhwah.com ini adalah menjadi hak milik ahli
yang menghantar. Ia tidak menggambarkan keseluruhan Portal Komuniti Ukhwah.com.
Pihak pengurusan tidak bertanggung jawab atas segala perkara berbangkit
dari sebarang posting, interaksi dan komunikasi dari Portal Komuniti Ukhwah.com.


Disclaimer: Portal Komuniti Ukhwah.com tidak menyebelahi atau mewakili mana-mana parti politik
atau sebarang pertubuhan lain. Posting berkaitan politik dan sebarang pertubuhan di dalam laman web ini adalah menjadi
hak milik individu yang menghantar posting. Ia sama-sekali tidak ada
kena-mengena, pembabitan dan gambaran sebenar pihak pengurusan Portal Komuniti Ukhwah.com

Portal Ukhwah
Hakcipta 2003 oleh Ukhwah.com
Tarikh Mula: 14 Mei 2003, 12 Rabi'ul Awal 1424H (Maulidur Rasul)
Made in: Pencala Height, Bandar Sunway dan Damansara Height
Dibina oleh Team Walasri




Loading: 0.082965 saat. Lajunya....