Welcome To Portal Komuniti :: Ukhwah.com

  Create An Account Home  ·  Topik  ·  Statistik  ·  Your Account  ·  Hantar Artikel  ·  Top 10 27-07-2021  

  Login
Nickname

Password

>> Mendaftar <<

  Mutiara Kata
Bila kita terlalu sibuk memikirkan kedudukan diri; kita lupa tanggung jawab kita yang sebenar
-- Kang

  Menu Utama

  Keahlian Ukhwah.com
Terkini: navratan
Hari Ini: 0
Semalam: 0
Jumlah Ahli: 43152

  Sedang Online
Sedang Online:
Tetamu: 79
Ahli: 0
Jumlah: 79




  Yang Masuk Ke Sini
izad: 6 hari yang lalu
the_brOtherz: 34 hari yang lalu
[< Galeri AHLI >]
569 foto

Galeri AHLI >> AHLI >> JK Aidilfitri 2007


<<Foto Sebelumnya|Foto Berikutnya >>
JK Aidilfitri 2007 mencari tapak untuk buat program


JK Aidilfitri 2007
[590 x 772 jpg]

Dihantar olehsimple_shida
TarikhNov 10 2007
Hits3569
Undian1
Rating8

Hanya ahli boleh beri rating!
Anda boleh mendaftar di sini
JK Aidilfitri 2007, di Taman KLCC, 4 Nov 2007. Muslimin.
Keterangan: JK Aidilfitri 2007, di Taman KLCC, 4 Nov 2007. Muslimin.

Komen yang telah dihantar
mohamad
(2007-11-11)
salam...nampaknya...mohamad orang terawal memposting...hehe...salam ukhwah untuk semua yang hadir...
mohamad
(2007-11-11)
tu...helmet siapa yang kat depan tu...PROMOTE ke??.... (^_^)
dueramiela
(2007-11-11)
awat lah tak pakai baju melayu.....erm...=p
zulman
(2007-11-12)
percaya lah...ramai ghopenyer..
sayatetapsaya
(2007-11-12)
helmet...??? helmet......
mohamad
(2007-11-12)
tak pakai baju melayu sebab....sebab.....sebab....tengah basuh... (^_^)
Iman Hayati
(2007-11-12)
mohamad nak simpan untuk majlis terbuka rumah dia:-)
muslimin23
(2007-11-12)
waaaa.gambarku keluar juga...tak mungkin..nasik baik tak nampak muka.....
mohamad
(2007-11-13)
hehe....muslimin23... sib baik tak nampak muka ye....(^_^). ada sesiapa nak kenai sama muslimin23...jom2....datang JK.
muslimin23
(2007-11-13)
promot orang nampak..kenapa mohamad tak promot anta sendiri...kan bagus..hehehehhe
adam muslimin
(2007-11-13)
salam...banyak org datang ek...insyaallah lenkli ada jk ana datang huhu
mohamad
(2007-11-13)
hehe...kalau lihat kat gambar diatas, ramainyerr.. orang yang meniru... (^_^)..segan..segan...
afiz1015
(2007-11-15)
ala.. semua buat khusuk saja menulis..tapi bukan buat apa pun.. segan sebab kena tanggap gambor ke..hehehe
afiz1015
(2007-11-15)
yang seorang tu pejam mata kenapa? Ngantuk ke.. Atau tengah ngigau datang ke program..
ABg IMaM
(2007-11-22)
wah syok jugak JK Eidul Fitri kan?...sayanglah tak dapat join :-(
mujahid007
(2007-11-23)
bagus2,jk dapat merapatkan ukhwah sesuai dengan seruan ukhwah.com menyemai kasih memupuk ukhwah
mihar123
(2007-11-24)
mmmmm.....ramai juga yang datang ek
Prof Muslim
(2007-11-26)
Ada juga yang pakai baju melayu.... tu wakil ...2 orang saja.. cuba tengok hehe
mohamad
(2007-11-26)
hehe..prof mempromote diri sendiri.... rasa2 nya...ada 4 orang memakai baju melayu dan prof salah seorang darinya...
ismi atikah
(2007-11-27)
semua gambar tengah duduk posing ek...?? bagus... bagus...
indah hati84
(2007-11-27)
wah..alhamdulillah..ramai jugak belia2 jejaka yang datang jk kali ni.. :)
Prof Muslim
(2007-11-27)
eh ..ye ke Mohamad ...silap Prof tengok hehehe....
Prof Muslim
(2007-11-27)
Ehhhh Ehh. indah_hati84, ada yang berkenan ke ?
mohamad
(2007-11-27)
huhuhu.... dop tau nak kata apa dah... (^_^)
safa indah
(2007-11-30)
eneng wong ngaceng seng paling kiri
firdaus 9
(2007-12-07)
"_?
mohamad
(2007-12-08)
apa yang dicakapkan oleh ukhti safa_indah tu????
owl UM
(2007-12-17)
kat sini pulak... yang tu saya!!! haa!!! yang tu saya!!! haa!!!! tu haa!!!! -Shafiq-
owl UM
(2007-12-17)
wahahahahahaa!!!!!
sayatetapsaya
(2007-12-18)
EM..biasalah pasukan jowo berbahasa...mungkin dia kata...macam kenal saja yang paling kiri tu......huhu...
aL-azyM
(2008-01-01)
Huhu..ramainye..rugi tak join..
Kang
(2008-01-01)
eneng wong ngaceng seng paling kiri (asu tenanan)
sadiqah
(2008-01-04)
kalau dah jowo...jowo juga..hehehe
sailormoon
(2008-02-05)
Paling seronok masa main seven up...(^^,)
mohamad
(2008-02-21)
hehe...main seven up ke?. huh...memang seronok bangat...kerana org ke 2 keluar. :-P
Daeng Jati
(2008-03-28)
nasib baik teman tak ada...

Nak komen? Daftar dulu di sini!

Powered by: mpn eGallery 1.0.0 (257) Addon

© 2001 Copyright for My_eGallery KodRed.fr.st
© 2001 Copyright for myphpnuke Addon by xweber

Credits





Datacenter Solution oleh Fivio.com Backbone oleh JARING Bukan Status MSCMyPHPNuke Portal System

Disclaimer: Posting dan komen di dalam Portal Komuniti Ukhwah.com ini adalah menjadi hak milik ahli
yang menghantar. Ia tidak menggambarkan keseluruhan Portal Komuniti Ukhwah.com.
Pihak pengurusan tidak bertanggung jawab atas segala perkara berbangkit
dari sebarang posting, interaksi dan komunikasi dari Portal Komuniti Ukhwah.com.


Disclaimer: Portal Komuniti Ukhwah.com tidak menyebelahi atau mewakili mana-mana parti politik
atau sebarang pertubuhan lain. Posting berkaitan politik dan sebarang pertubuhan di dalam laman web ini adalah menjadi
hak milik individu yang menghantar posting. Ia sama-sekali tidak ada
kena-mengena, pembabitan dan gambaran sebenar pihak pengurusan Portal Komuniti Ukhwah.com

Portal Ukhwah
Hakcipta 2003 oleh Ukhwah.com
Tarikh Mula: 14 Mei 2003, 12 Rabi'ul Awal 1424H (Maulidur Rasul)
Made in: Pencala Height, Bandar Sunway dan Damansara Height
Dibina oleh Team Walasri




Loading: 0.084956 saat. Lajunya....