Welcome To Portal Komuniti :: Ukhwah.com

  Create An Account Home  ·  Topik  ·  Statistik  ·  Your Account  ·  Hantar Artikel  ·  Top 10 23-09-2021  

  Login
Nickname

Password

>> Mendaftar <<

  Mutiara Kata
Help Ever, Hurt Never
-- Tulisan di belakang lori

  Menu Utama

  Keahlian Ukhwah.com
Terkini: navratan
Hari Ini: 0
Semalam: 0
Jumlah Ahli: 43152

  Sedang Online
Sedang Online:
Tetamu: 89
Ahli: 0
Jumlah: 89




  Yang Masuk Ke Sini
HIKAL: 3 hari yang lalu
[< Galeri AHLI >]
569 foto

Galeri AHLI >> AHLI >> aye


<<Foto Sebelumnya|Foto Berikutnya >>
nurulain jk konvo uiam 2007


aye
[512 x 392 jpg]

Dihantar olehaye
TarikhSep 10 2007
Hits3729
Undian1
Rating1

Hanya ahli boleh beri rating!
Anda boleh mendaftar di sini
Kenangan bersama saudara Faisal Tehrani
Keterangan: Kenangan bersama saudara Faisal Tehrani

Komen yang telah dihantar
mohamad
(2007-09-11)
salam...ana org pertama bagi komen...salam ukhwah dari ana...
firdaus 9
(2007-09-15)
mana 1 faisal tehrani? "_? huh!? :O Adakah yang badan besar dan rambut macam org bangun tidur tu? "_? huhu! :D :P
LinCikedot
(2007-09-23)
ahakss..amboi firdaus 9
syahidatul
(2007-09-24)
aye lah yang paling smart saya tengok.. huhu
atie82
(2007-09-25)
Hmm Syahidatul...en aye ini yang mana satu ek??
lubaina
(2007-09-26)
macam kenal saja yang bkopiah merah tu...
lubaina
(2007-09-26)
macam kenal saja yang bkopiah merah tu...
lubaina
(2007-09-26)
ashabul yamin ke?
lubaina
(2007-09-26)
ex-student matrik melaka (2003/2004)
pencintamu
(2007-10-01)
salam ukhwah..........em.faisal tehrani.......
RaudhatuL Muttaqin
(2007-10-03)
mana si aye?
mohamad
(2007-10-04)
hehe...antum semua tak kenal akhi aye ke?. (^_^).
sadiqah
(2007-10-04)
akhi aye hujung berbaju putih..
mohamad
(2007-10-04)
huh....ukhti dah gitau. ana tak gitau ye.. (^_^).hehe
muslimah83
(2007-10-07)
oOOO...itu rupanya aye...apapun salam ukhwah bah..
aidilshah
(2007-10-09)
aye enta join army ke?
RaudhatuL Muttaqin
(2007-10-10)
oo.. itu aye ;)
Abu Ruqayyah
(2007-10-20)
bergambar dengan penulis syiah
madyie
(2007-11-10)
slam dari ambe untuk semua,yamin smart sekali situ
Linn
(2008-03-05)
eh, itu ke aye?
Saifuddin
(2008-04-11)
Aye, demo jumpa Faisal, kirim Salam kepadanya...Leftenan Muda Palapes intake 24...betul ke yang kawe faham
nasrun qalbi
(2008-07-08)
yang berkopiah merah tu wajahnya macam Hiro dalam cerita Heroes pulak..(^_^)
syahadahtul nur
(2008-10-24)
hm, besnye dapat jumpa faisal tehrani.

Nak komen? Daftar dulu di sini!

Powered by: mpn eGallery 1.0.0 (257) Addon

© 2001 Copyright for My_eGallery KodRed.fr.st
© 2001 Copyright for myphpnuke Addon by xweber

Credits





Datacenter Solution oleh Fivio.com Backbone oleh JARING Bukan Status MSCMyPHPNuke Portal System

Disclaimer: Posting dan komen di dalam Portal Komuniti Ukhwah.com ini adalah menjadi hak milik ahli
yang menghantar. Ia tidak menggambarkan keseluruhan Portal Komuniti Ukhwah.com.
Pihak pengurusan tidak bertanggung jawab atas segala perkara berbangkit
dari sebarang posting, interaksi dan komunikasi dari Portal Komuniti Ukhwah.com.


Disclaimer: Portal Komuniti Ukhwah.com tidak menyebelahi atau mewakili mana-mana parti politik
atau sebarang pertubuhan lain. Posting berkaitan politik dan sebarang pertubuhan di dalam laman web ini adalah menjadi
hak milik individu yang menghantar posting. Ia sama-sekali tidak ada
kena-mengena, pembabitan dan gambaran sebenar pihak pengurusan Portal Komuniti Ukhwah.com

Portal Ukhwah
Hakcipta 2003 oleh Ukhwah.com
Tarikh Mula: 14 Mei 2003, 12 Rabi'ul Awal 1424H (Maulidur Rasul)
Made in: Pencala Height, Bandar Sunway dan Damansara Height
Dibina oleh Team Walasri




Loading: 0.084191 saat. Lajunya....