Welcome To Portal Komuniti :: Ukhwah.com

  Create An Account Home  ·  Topik  ·  Statistik  ·  Your Account  ·  Hantar Artikel  ·  Top 10 27-07-2021  

  Login
Nickname

Password

>> Mendaftar <<

  Mutiara Kata
Hasil besar tidak dapat dicapai dengan sekali gerakan. Kita harus terus bergerak ke depan, selangkah demi selangkah seperti ketika kita berjalan.
-- Samuel Smile

  Menu Utama

  Keahlian Ukhwah.com
Terkini: navratan
Hari Ini: 0
Semalam: 0
Jumlah Ahli: 43152

  Sedang Online
Sedang Online:
Tetamu: 32
Ahli: 0
Jumlah: 32




  Yang Masuk Ke Sini
izad: 6 hari yang lalu
the_brOtherz: 34 hari yang lalu
[< Galeri AHLI >]
569 foto

Galeri AHLI >> AHLI >> Kem Ibadat dan Motivasi


<<Foto Sebelumnya|Foto Berikutnya >>
Kem Ibadat dan Motivasi kasih kekaish


Kem Ibadat dan Motivasi
[710 x 449 jpg]

Dihantar olehAdmin
TarikhApr 02 2007
Hits4054
Undian1
Rating10

Hanya ahli boleh beri rating!
Anda boleh mendaftar di sini
Telah selesai dengan jayanya!
Ukhwah.com bersama PMI Kolej Legenda mengadakan Kem Ibadat & Motivasi pada 30, 31 Mac dan 1 April bertempat di SMK Dato Shahardin, Labu, Negeri Sembilan. Salah satu program yang begitu berjaya.
Keterangan: Telah selesai dengan jayanya! Ukhwah.com bersama PMI Kolej Legenda mengadakan Kem Ibadat & Motivasi pada 30, 31 Mac dan 1 April bertempat di SMK Dato Shahardin, Labu, Negeri Sembilan. Salah satu program yang begitu berjaya.

Komen yang telah dihantar
firdaus 9
(2007-04-02)
mana gambar akhawat kita? "_?
sadiqah
(2007-04-02)
alhamdulillah..dah selesai..sayu saja tarik beg nak balik
mohamad
(2007-04-02)
heheh...kak hanan nak pergi tunaikan haji ke?? :-)
aL-azyM
(2007-04-02)
Hehe..pertama kali bas tu sampai sini..
saussan saffanah
(2007-04-04)
macam kena pakse balik saja...
Iman Hayati
(2007-04-06)
Baiknya Hanan..angkat beg adik manja kita redgirl:-)..ringan saja tu begnye:-)
mohamad
(2007-04-13)
owh.... itu bukan beg kak hanan?. ingatkan beg kak hanan,sebab nak pergi umrah. (^_^)
Norhaslina
(2007-04-14)
di sini tersemat cita-cita(hehe lagu warisan)..terpalit kenangan indah yang tak kulupa..
mzaidi
(2007-04-16)
Assalamualaikum,cantik gambar kat sini,kalau ada masa lawatlah album digital ini http://mohdzaididesa.fotopages.com
redgirl
(2007-04-18)
kak hanan yang pelawa diri u tarikan beg redgirl
mohamad
(2007-04-18)
hehehe....manja juga redgirl ni. :-) :-). ingatkan garang sangat. :-)
sadiqah
(2007-04-19)
erm.......
redgirl
(2007-04-23)
ha2..garang?? muka memang lah nampak garang..tapi hakikatnya..(^_^)
mohamad
(2007-04-29)
sekadar pendapat sahaja. jangan marah ye.
redgirl
(2007-05-06)
tapi..bagi org yang mula-mula lihat or nampak muka redgirl memang akan kata garang dan serius saja budak ni..
redgirl
(2007-05-06)
dah biasa dah..(^_^)
redgirl
(2007-05-06)
tapi kakak kita yang kat belakang tu pun(baju biru)..macam nak pergi haji..he2..
saussan saffanah
(2007-05-28)
huhu~tiba-tiba saja kakak baju biru jadi subjek,,,haha
sadiqah
(2007-06-04)
ehemmmm......
aL-azyM
(2007-06-13)
MEMPERTAHANKAN DIRI lah TU..
sadiqah
(2007-06-14)
emmm..siapalah akak berbaju biru tu ye??..
mohamad
(2007-07-30)
siapa lagi.....ukhti sadiqah empunye diri... (^_^)
sadiqah
(2007-08-09)
eh...sampaikan salam ana pada ukhti tu ye....(^_^)...
mohamad
(2007-08-16)
(^_^)....insyaALLAH..... tapi, kalau ana tak cakap pun....dia dah tau dah...
marul
(2007-09-26)
tak dapat join..:( nak join lain kali...
RaudhatuL Muttaqin
(2007-10-04)
jom jom jom... jom jom jom join ;)
broshahir
(2008-01-11)
pernah juga naik bas ni dulu... :)
mohamad
(2008-02-03)
broshahir pernah naik bas kolej legenda???. study sini ke dulu??

Nak komen? Daftar dulu di sini!

Powered by: mpn eGallery 1.0.0 (257) Addon

© 2001 Copyright for My_eGallery KodRed.fr.st
© 2001 Copyright for myphpnuke Addon by xweber

Credits





Datacenter Solution oleh Fivio.com Backbone oleh JARING Bukan Status MSCMyPHPNuke Portal System

Disclaimer: Posting dan komen di dalam Portal Komuniti Ukhwah.com ini adalah menjadi hak milik ahli
yang menghantar. Ia tidak menggambarkan keseluruhan Portal Komuniti Ukhwah.com.
Pihak pengurusan tidak bertanggung jawab atas segala perkara berbangkit
dari sebarang posting, interaksi dan komunikasi dari Portal Komuniti Ukhwah.com.


Disclaimer: Portal Komuniti Ukhwah.com tidak menyebelahi atau mewakili mana-mana parti politik
atau sebarang pertubuhan lain. Posting berkaitan politik dan sebarang pertubuhan di dalam laman web ini adalah menjadi
hak milik individu yang menghantar posting. Ia sama-sekali tidak ada
kena-mengena, pembabitan dan gambaran sebenar pihak pengurusan Portal Komuniti Ukhwah.com

Portal Ukhwah
Hakcipta 2003 oleh Ukhwah.com
Tarikh Mula: 14 Mei 2003, 12 Rabi'ul Awal 1424H (Maulidur Rasul)
Made in: Pencala Height, Bandar Sunway dan Damansara Height
Dibina oleh Team Walasri




Loading: 0.08134 saat. Lajunya....