Welcome To Portal Komuniti :: Ukhwah.com

  Create An Account Home  ·  Topik  ·  Statistik  ·  Your Account  ·  Hantar Artikel  ·  Top 10 29-07-2021  

  Login
Nickname

Password

>> Mendaftar <<

  Mutiara Kata
Nothing Last Forever
-- Sidney Sheldon

  Menu Utama

  Keahlian Ukhwah.com
Terkini: navratan
Hari Ini: 0
Semalam: 0
Jumlah Ahli: 43152

  Sedang Online
Sedang Online:
Tetamu: 84
Ahli: 0
Jumlah: 84




  Yang Masuk Ke Sini
izad: 9 hari yang lalu
the_brOtherz: 36 hari yang lalu
[< Galeri AHLI >]
569 foto

Galeri AHLI >> AHLI >> kenangan


<<Foto Sebelumnya|Foto Berikutnya >>
zubaidah Perkhawinan Khalifah-Rumaishaaa


kenangan
[640 x 480 JPG]

Dihantar olehvanadium_oksida
TarikhNov 30 2006
Hits3635
Undian2
Rating10

Hanya ahli boleh beri rating!
Anda boleh mendaftar di sini
ini adalah kenangan bersama kawan-kawan saya ketika berada di melaka...wassalam
Keterangan: ini adalah kenangan bersama kawan-kawan saya ketika berada di melaka...wassalam

Komen yang telah dihantar
aiz
(2006-12-08)
macam pernah tengok saja permandangan gambar ni...kat mana ye
vanadium oksida
(2006-12-08)
kalau nak tahunie lah kat melaka..kat umbai...kenapa org melaka ye....?
aiz
(2006-12-11)
kat medan ikar makan terapung tu ke?
vanadium oksida
(2006-12-14)
emmm...ye lah..kat mana lagi...??org melaka ke awak ini..?
aiz
(2006-12-18)
erm...dah agak dah..pernah 2/3 kali pergi kat situ..aiz memang anak jati melaka
MeowHidayah
(2006-12-26)
salam perkucingan daripada ana... meooww...
putericahaya
(2007-01-11)
melawat melaka bermakna melawat malaysia
kakisamun
(2007-01-17)
dah macam gambar "band" dah.. hahaha..
vanadium oksida
(2007-01-19)
salam perkuncingan pada meow juga
RaudhatuL Muttaqin
(2007-02-21)
macam tak pernah tengok saja pemandangan tu ...hihi..sebab jarang pergi melaka.. hihi
syahidatul
(2007-04-20)
vanadium nya yang mana...
mohamad
(2007-04-22)
Kenapa macam kenal sahaja, yang pakai spek paling kanan.
puyau
(2007-08-20)
assalamualaikum........
moshimoshi
(2007-09-05)
salam ukhwah....
mizie hafiz80
(2008-04-16)
Lepas ambil gambar ni, anda makan mee siam kat warung Pak Ali, kan..?

Nak komen? Daftar dulu di sini!

Powered by: mpn eGallery 1.0.0 (257) Addon

© 2001 Copyright for My_eGallery KodRed.fr.st
© 2001 Copyright for myphpnuke Addon by xweber

Credits





Datacenter Solution oleh Fivio.com Backbone oleh JARING Bukan Status MSCMyPHPNuke Portal System

Disclaimer: Posting dan komen di dalam Portal Komuniti Ukhwah.com ini adalah menjadi hak milik ahli
yang menghantar. Ia tidak menggambarkan keseluruhan Portal Komuniti Ukhwah.com.
Pihak pengurusan tidak bertanggung jawab atas segala perkara berbangkit
dari sebarang posting, interaksi dan komunikasi dari Portal Komuniti Ukhwah.com.


Disclaimer: Portal Komuniti Ukhwah.com tidak menyebelahi atau mewakili mana-mana parti politik
atau sebarang pertubuhan lain. Posting berkaitan politik dan sebarang pertubuhan di dalam laman web ini adalah menjadi
hak milik individu yang menghantar posting. Ia sama-sekali tidak ada
kena-mengena, pembabitan dan gambaran sebenar pihak pengurusan Portal Komuniti Ukhwah.com

Portal Ukhwah
Hakcipta 2003 oleh Ukhwah.com
Tarikh Mula: 14 Mei 2003, 12 Rabi'ul Awal 1424H (Maulidur Rasul)
Made in: Pencala Height, Bandar Sunway dan Damansara Height
Dibina oleh Team Walasri




Loading: 0.079604 saat. Lajunya....