Welcome To Portal Komuniti :: Ukhwah.com

  Create An Account Home  ·  Topik  ·  Statistik  ·  Your Account  ·  Hantar Artikel  ·  Top 10 21-09-2021  

  Login
Nickname

Password

>> Mendaftar <<

  Mutiara Kata
Orang-orang yang suka memuji dan mengampu bukan kawan sejati, kerana merosakkan hati kawannya.
-- -- Saidina Ali

  Menu Utama

  Keahlian Ukhwah.com
Terkini: navratan
Hari Ini: 0
Semalam: 0
Jumlah Ahli: 43152

  Sedang Online
Sedang Online:
Tetamu: 68
Ahli: 0
Jumlah: 68




  Yang Masuk Ke Sini
HIKAL: 21 jam, 4 minit yang lalu
[< Galeri AHLI >]
569 foto

Galeri AHLI >> AHLI >> safa indah


<<Foto Sebelumnya|Foto Berikutnya >>
mihar123 drzul-f


safa indah
[362 x 266 jpg]

Dihantar olehsafa_indah
TarikhDec 25 2005
Hits4091
Undian1
Rating1

Hanya ahli boleh beri rating!
Anda boleh mendaftar di sini
kumpulan Wufi Poli Ungku Omar. Kini digelar U-Soft. Ana dua dari kiri. Tapi sekarang dah tak ada sebab dah gred. Diganti pelapis2 seterusnya
Keterangan: kumpulan Wufi Poli Ungku Omar. Kini digelar U-Soft. Ana dua dari kiri. Tapi sekarang dah tak ada sebab dah gred. Diganti pelapis2 seterusnya

Komen yang telah dihantar
Kang
(2005-12-26)
Seng nomor loro seko kiri ngaceng
istisafa
(2005-12-27)
apa laa kang cakap ni..
riyas
(2005-12-28)
jowa..jowa...
qurratu ain
(2005-12-28)
terkenang sebuah memori lalu.. kisah psahabatan kita bersama...
qurratu ain
(2005-12-28)
di dalam satu pengajian..menuntut ilmu & pengalaman..
qurratu ain
(2005-12-28)
indahnya kenangan di saat bersama sahabat2...
safa indah
(2005-12-29)
yang kanan sekali tu sekarang dah kawin.
INSPIRASI HATI
(2006-01-01)
amboi.....
safa indah
(2006-01-01)
apa yang amboi?
mia sara
(2006-01-06)
oh..safa tu lelaki ye..ingatkan muslimah
nabilpoyo
(2006-01-07)
nasyid ka
Prof Muslim
(2006-01-20)
Salam Safa Indah lama engeng nok jumpek ....hehe
safa indah
(2006-01-23)
weh izza. tak tau cakap jawa jangan cakap daa
muslimah johor
(2006-01-31)
seng nolis mulo2 sekali ki orak ngaceng po? :p gurau saja
auni1011
(2006-02-15)
sopo wong jowo?
transmissionline
(2006-02-15)
kumpulan ni ada bergerak bawah platform mana-2 persatuan ke kat PUO tu ?
safa indah
(2006-02-22)
Under Kelab Nasyid PUO
ridwan daie
(2006-04-15)
Lelaki rupenya....heheh. Nama bunyi macam perempuan saja
fahim
(2006-04-19)
Cantik jam tangan kat tangan mamat belah kiri tu...
aura eliya
(2006-04-19)
tah hapa-hapa saja fahim ni..
safa indah
(2006-05-31)
hehe, saya sampai sekarang tak ada jam tangan.......
hafiz86
(2006-06-27)
lawa betul lah kopiah dia warna hitam,saya pun ada satu
safa indah
(2006-08-10)
yang nombor 2 dari kanan dah nak kawin. yang nombor 2 dari kiri belum ada calon.. huhu
redhailahi
(2006-08-11)
alhamdulillah..saya bekas budak PUO..salam perjuangan dari saya..
fatimah-azzahra
(2006-09-09)
bagus, tak nampakmcm belajar poli, nampak macam student agama..hehhe
farah hanan
(2006-11-03)
grrr....
safa indah
(2006-11-16)
farah_hanan... are u orait?
sadiqah
(2007-01-18)
assalamualaikum..lawa bunga kat belakang tu..
mohamad
(2007-03-26)
salam ukhwah dari ana.... eh..ada bunga ke kat belakang??
Nil
(2007-08-29)
safa indah...lelaki rupanya ek...
RaudhatuL Muttaqin
(2007-10-05)
em.. kenal ni.. AJk kamsis.. em.. minat 2 dr kanan(z...s..).. selalu tengok dr jauh saja.. takkan nak ngorat.. hehehe. tapi tu semua kenangan beberapa tahun yang lepas (4thun agaknya)
RaudhatuL Muttaqin
(2007-10-11)
oh.. dah kahwin rupanya si dia tu.. alahai.. tak apalah.. semoga gembira selalu ye Z...S... :(
battrisya88
(2007-12-07)
amboi.... macam nasyid...
Addey
(2008-07-04)
awa bunga kat belakang
syahadahtul nur
(2009-01-24)
assalamualaikum semua...

Nak komen? Daftar dulu di sini!

Powered by: mpn eGallery 1.0.0 (257) Addon

© 2001 Copyright for My_eGallery KodRed.fr.st
© 2001 Copyright for myphpnuke Addon by xweber

Credits





Datacenter Solution oleh Fivio.com Backbone oleh JARING Bukan Status MSCMyPHPNuke Portal System

Disclaimer: Posting dan komen di dalam Portal Komuniti Ukhwah.com ini adalah menjadi hak milik ahli
yang menghantar. Ia tidak menggambarkan keseluruhan Portal Komuniti Ukhwah.com.
Pihak pengurusan tidak bertanggung jawab atas segala perkara berbangkit
dari sebarang posting, interaksi dan komunikasi dari Portal Komuniti Ukhwah.com.


Disclaimer: Portal Komuniti Ukhwah.com tidak menyebelahi atau mewakili mana-mana parti politik
atau sebarang pertubuhan lain. Posting berkaitan politik dan sebarang pertubuhan di dalam laman web ini adalah menjadi
hak milik individu yang menghantar posting. Ia sama-sekali tidak ada
kena-mengena, pembabitan dan gambaran sebenar pihak pengurusan Portal Komuniti Ukhwah.com

Portal Ukhwah
Hakcipta 2003 oleh Ukhwah.com
Tarikh Mula: 14 Mei 2003, 12 Rabi'ul Awal 1424H (Maulidur Rasul)
Made in: Pencala Height, Bandar Sunway dan Damansara Height
Dibina oleh Team Walasri




Loading: 0.083793 saat. Lajunya....