Welcome To Portal Komuniti :: Ukhwah.com

  Create An Account Home  ·  Topik  ·  Statistik  ·  Your Account  ·  Hantar Artikel  ·  Top 10 25-07-2021  

  Login
Nickname

Password

>> Mendaftar <<

  Mutiara Kata
Raja yang setia pada dayang2 yang hanya inginkan kerusi empuk di singgahsana bukan sahaja akan meruntuhkan seluruh istana bahkan seluruh takluk jajahannya...
-- Hanan

  Menu Utama

  Keahlian Ukhwah.com
Terkini: navratan
Hari Ini: 0
Semalam: 0
Jumlah Ahli: 43152

  Sedang Online
Sedang Online:
Tetamu: 81
Ahli: 0
Jumlah: 81




  Yang Masuk Ke Sini
izad: 5 hari yang lalu
the_brOtherz: 32 hari yang lalu
[< Galeri AHLI >]
569 foto

Galeri AHLI >> AHLI >> rozieta


<<Foto Sebelumnya|Foto Berikutnya >>
Daeng Jati simple shida


rozieta
[387 x 269 jpg]

Dihantar olehrozieta
TarikhAug 22 2005
Hits3754
Undian2
Rating1

Hanya ahli boleh beri rating!
Anda boleh mendaftar di sini
buat rakan2 delegasi UKM-UBD, hubungilah ana selalu
Keterangan: buat rakan2 delegasi UKM-UBD, hubungilah ana selalu

Komen yang telah dihantar
perantau
(2005-08-25)
macam kat kampung ayer, brunei ni..
Firdaus Azimi
(2005-08-25)
salam ukhwah fillah..mmmm..nama awak ni banyak kenangan ni...hehe..apapun selamat bergambar beramai2..majulah kedai gambar wong teng keat.
ujang redsea
(2005-08-29)
cute 2 semua tapi yang paling cute yang takpai tudung tu.......
zulman
(2005-08-29)
emmm usahawan kraf tangan..
Shahida09
(2005-08-31)
macam knl saja seorang 2
m aisya
(2005-09-17)
besnyer suasana ini..tempat ni macam berangin saja..
Ashrafi
(2005-10-03)
macam pernah ku lihat tempat ini, tapi di mana ya?
ar rumi
(2005-10-04)
program benda ni...? macam best saja
samudra
(2005-12-13)
tak payah tunjuk-tunjuk bakul tuu..saya tahu bukan kamu yang buatt
alongmina
(2006-08-04)
selamat hari raya!!??(',)
Annursyam
(2006-09-15)
macam kenal saja... ita, ina...
theonlyone 578
(2006-10-31)
macam kenal saja mai, dengan ita 2...hehe
topan
(2007-03-16)
akak,lawo lah..nme apa saji 2,bagi 1 boleh....?????
irashahirah
(2008-04-28)
hehe.. meriahnye... suka tengok orang skowla agamer.. dulu-dulu kita skowla biasa saja...

Nak komen? Daftar dulu di sini!

Powered by: mpn eGallery 1.0.0 (257) Addon

© 2001 Copyright for My_eGallery KodRed.fr.st
© 2001 Copyright for myphpnuke Addon by xweber

Credits





Datacenter Solution oleh Fivio.com Backbone oleh JARING Bukan Status MSCMyPHPNuke Portal System

Disclaimer: Posting dan komen di dalam Portal Komuniti Ukhwah.com ini adalah menjadi hak milik ahli
yang menghantar. Ia tidak menggambarkan keseluruhan Portal Komuniti Ukhwah.com.
Pihak pengurusan tidak bertanggung jawab atas segala perkara berbangkit
dari sebarang posting, interaksi dan komunikasi dari Portal Komuniti Ukhwah.com.


Disclaimer: Portal Komuniti Ukhwah.com tidak menyebelahi atau mewakili mana-mana parti politik
atau sebarang pertubuhan lain. Posting berkaitan politik dan sebarang pertubuhan di dalam laman web ini adalah menjadi
hak milik individu yang menghantar posting. Ia sama-sekali tidak ada
kena-mengena, pembabitan dan gambaran sebenar pihak pengurusan Portal Komuniti Ukhwah.com

Portal Ukhwah
Hakcipta 2003 oleh Ukhwah.com
Tarikh Mula: 14 Mei 2003, 12 Rabi'ul Awal 1424H (Maulidur Rasul)
Made in: Pencala Height, Bandar Sunway dan Damansara Height
Dibina oleh Team Walasri




Loading: 0.079706 saat. Lajunya....