Welcome To Portal Komuniti :: Ukhwah.com

  Create An Account Home  ·  Topik  ·  Statistik  ·  Your Account  ·  Hantar Artikel  ·  Top 10 31-07-2021  

  Login
Nickname

Password

>> Mendaftar <<

  Mutiara Kata
"Jika seseorang itu berjalan beriringan dengan kita,ini bermakna, dia merupakan sahabat yang sebenar.Jika seseorang itu berjalan di hadapan kita, ini bermakna dia mementingkan diri sendiri, manakala di belakang kita, ini bermakna orang itu lebih pentingkan kita daripadanya".

-- Mutiara Kata

  Menu Utama

  Keahlian Ukhwah.com
Terkini: navratan
Hari Ini: 0
Semalam: 0
Jumlah Ahli: 43152

  Sedang Online
Sedang Online:
Tetamu: 96
Ahli: 0
Jumlah: 96




  Yang Masuk Ke Sini
izad: 10 hari yang lalu
the_brOtherz: 37 hari yang lalu
[< Galeri AHLI >]
569 foto

Galeri AHLI >> AHLI >> upper SIX sblmku


<<Foto Sebelumnya|Foto Berikutnya >>
syed serikandi mujahidah


upper SIX sblmku
[372 x 245 jpg]

Dihantar olehakayjaja
TarikhApr 21 2005
Hits4211
Undian3
Rating4

Hanya ahli boleh beri rating!
Anda boleh mendaftar di sini
Ini adalah gambar ting. 6 Muslim (atas) SMK Agama Bandar Penawar...ex-senior kat sana...
Keterangan: Ini adalah gambar ting. 6 Muslim (atas) SMK Agama Bandar Penawar...ex-senior kat sana...

Komen yang telah dihantar
Firdaus Azimi
(2005-04-23)
assalamualaikum...mak oi..4 org je jejaka hensem..wanita solehahnya ramai..hehe..salam ukhwah dr ana..cam kumpulan nasyid bergambar ngan peminat lak..
hannah mirwana
(2005-04-24)
membina mahasiswa penggerak ummah (MAMPU) macam kenal jer motto tu =)
MeowHidayah
(2005-04-25)
tapi ana tak brp kenal le plak motto tu...
Hanan
(2005-04-27)
salam harmonis.. ajak semua kawan2 join ukhwah ye:)
Vanadium Oksida
(2005-04-28)
emm..cam kenal aje duduk sebelah org yg pakai pas warna kuning tu..sape yer..
fzzul
(2005-04-28)
yang mane satu akayjaja ni... yang duduk ke yang tak duduk...
naz
(2005-05-16)
ni kat mane ni? bilik diskusi ke? mesti dah banyak perubahan kt sek tu skrg yek.. smoga smkabp trus ke hadapan dr segi akhlak dan moral esp..
firdaus 9
(2005-07-04)
macam motto kelab rakan siswa islah malaysia (KARISMA) tu saja?
alifmimyanun
(2005-08-18)
hah, my fellow mate.
haisyahidah
(2005-09-09)
comellah semua...macam kenal saja
haisyahidah
(2005-09-09)
comellah semua...macam kenal saja
Imam Baihaqi
(2005-09-24)
salam ukhwah fillah min ana ...
abdyilahi
(2005-11-10)
pesal member seorang 2(muslim 2 dari kanan) macam marah saja....
kalimahsuci
(2005-11-29)
assalamualaikum....salam ukhwah dari saya.
keon 5889
(2005-12-03)
ssalam ukhwah
Faryzan Islamic
(2005-12-30)
bergaya, segak, tamapan, ayu, cantik, soleh dan solehah..apa lagi nak ana tambah ni..semua ada
machok
(2006-06-23)
salam ukhwah.......
alifmimyanun
(2006-09-08)
sekolah lama aku. sabar apa kabar ?
norhanan
(2006-09-17)
assalamualaikum...wah..wah..macam ex-student saya masa praktikal kat sana saja...hehehe
ziyan
(2006-11-18)
SALAM UKHWAH..
aimanhafidz
(2007-01-01)
macam kmp nasyid saja....
alongmina
(2007-03-09)
tak naktubuh group nasyeed ke?
marlia1284
(2007-05-21)
assalamualaikum..salam ukhwah ..:-)

Nak komen? Daftar dulu di sini!

Powered by: mpn eGallery 1.0.0 (257) Addon

© 2001 Copyright for My_eGallery KodRed.fr.st
© 2001 Copyright for myphpnuke Addon by xweber

Credits





Datacenter Solution oleh Fivio.com Backbone oleh JARING Bukan Status MSCMyPHPNuke Portal System

Disclaimer: Posting dan komen di dalam Portal Komuniti Ukhwah.com ini adalah menjadi hak milik ahli
yang menghantar. Ia tidak menggambarkan keseluruhan Portal Komuniti Ukhwah.com.
Pihak pengurusan tidak bertanggung jawab atas segala perkara berbangkit
dari sebarang posting, interaksi dan komunikasi dari Portal Komuniti Ukhwah.com.


Disclaimer: Portal Komuniti Ukhwah.com tidak menyebelahi atau mewakili mana-mana parti politik
atau sebarang pertubuhan lain. Posting berkaitan politik dan sebarang pertubuhan di dalam laman web ini adalah menjadi
hak milik individu yang menghantar posting. Ia sama-sekali tidak ada
kena-mengena, pembabitan dan gambaran sebenar pihak pengurusan Portal Komuniti Ukhwah.com

Portal Ukhwah
Hakcipta 2003 oleh Ukhwah.com
Tarikh Mula: 14 Mei 2003, 12 Rabi'ul Awal 1424H (Maulidur Rasul)
Made in: Pencala Height, Bandar Sunway dan Damansara Height
Dibina oleh Team Walasri




Loading: 0.083663 saat. Lajunya....