Welcome To Portal Komuniti :: Ukhwah.com

  Create An Account Home  ·  Topik  ·  Statistik  ·  Your Account  ·  Hantar Artikel  ·  Top 10 30-07-2021  

  Login
Nickname

Password

>> Mendaftar <<

  Mutiara Kata
Tidak hidup dek puji; tidak mati dek keji
-- SMNA (Warga Ukhwah.com)

  Menu Utama

  Keahlian Ukhwah.com
Terkini: navratan
Hari Ini: 0
Semalam: 0
Jumlah Ahli: 43152

  Sedang Online
Sedang Online:
Tetamu: 55
Ahli: 0
Jumlah: 55




  Yang Masuk Ke Sini
izad: 9 hari yang lalu
the_brOtherz: 36 hari yang lalu
[< Galeri AHLI >]
569 foto

Galeri AHLI >> AHLI >> elyss


<<Foto Sebelumnya|Foto Berikutnya >>
elyss muallim


elyss
[361 x 254 jpg]

Dihantar olehelyss
TarikhMar 30 2005
Hits9088
Undian2
Rating1

Hanya ahli boleh beri rating!
Anda boleh mendaftar di sini
Inilah cikgu-cikgu come molek...6 tahun dari sekarang... InsyaAllah...amin
Keterangan: Inilah cikgu-cikgu come molek...6 tahun dari sekarang... InsyaAllah...amin

Komen yang telah dihantar
tumpang
(2005-04-01)
rasa2nya mcm x kenal n x pernah nampak... tp di mana ya...
condemned
(2005-04-01)
emmmm....
istisafa
(2005-04-02)
posing maut bakal cikgu - cikgu.. ;p
riyas
(2005-04-02)
peh...bakal pendidik...semoga menjadi pendidik yg cermelang.... cermelang dlm islam... Insya-Allah. salam ukhwah fillah
elyss
(2005-04-02)
mmm...tulah kelebihan kalau penuntut maktab semuanya muslimah... :>
elyss
(2005-04-02)
insyaAllah mendidik anak bangsa dengan didikan yang berteraskan islam dan syariat..
aKujErr
(2005-04-04)
erm..jernih nya muka cikgu2 muda ni...hehe comel2 blako tue,,huhu,,, salam ukhwah la dr ana yg jauh ni..leh kenal ke...hiihihii
Prof Muslim
(2005-04-11)
hhmm.......
Firdaus Azimi
(2005-04-14)
mmm...peluang utk para rijal yg trang tang tang..hehhe..didtgkan dlm pelbagai rupa dan saiz.sejuk mata mandang.
aqsaku
(2005-04-14)
cikgu..kau ratu hatiku......
raudhahIzzah
(2005-04-18)
kesian depa yg berdiri kat blkg tue... yg duduk tu nampaknya.. beruntung....
raudhahIzzah
(2005-04-18)
semoga ukhwah berkekalan fillah abadan abada...
ABg IMaM
(2005-04-19)
as'kum amik kursus pendidikan ape?...islam ke ape ker?...
elyss
(2005-04-22)
waalaikumsalam...kami amik B.Ed TESL....
elyss
(2005-04-22)
english course
ABg IMaM
(2005-04-22)
kat univ maner?....:)
ABg IMaM
(2005-04-22)
boleh berkenalan dgn yg pakai tudung hijau duduk kiri sekali?...:)
Firdaus Azimi
(2005-04-23)
cewah2...abg imam...pasang jarum nampak..tak baik tau..kita pun nak pasang sama no..tudung biru yg duk tgh2..hikhikhik
elyss
(2005-04-26)
student maktab nih...
elyss
(2005-04-26)
student maktab nih...
elyss
(2005-04-26)
student maktab nih...
SHAMR
(2005-04-26)
alamak elyss nape amik gambar x ajak saya skali? tak aci!!
elyss
(2005-04-29)
ala jaja yg takdek kat kelas kot time nih... kuikuikuikuikui....
nadiahsolehah
(2005-05-06)
alhamdulillah....indahnye ciptaan Allah.....semuenye lawa2.cun melecun lg!!
srikandisutera
(2005-05-16)
masya allah!cantik....pemandangan di belakang nunh...
srikandisutera
(2005-05-16)
subhanallah...cantik....wumput2 menghijau
anis najihah
(2005-05-16)
insyaallah...smoga kiter sume jadik cikgu2 yg best..best giler..
elyss
(2005-05-17)
SELAMAT HARI GURU ...... walaupun dah terlewat wish.......... : )
elyss
(2005-05-17)
SELAMAT HARI GURU ...... walaupun dah terlewat wish.......... : )
firdaus 9
(2005-07-04)
gambar xclear...so bagi 1 rating saja
TIHANI
(2005-07-20)
insyaallah..amin.
afizam
(2005-08-27)
semoga cita2 anti sekalian termakbul....amin
Shahida09
(2005-09-09)
Salam ukhwah from me
anis najihah
(2005-09-15)
emmmm....semoga ikatan ukhwah berkekalan...abadan abada...
anis najihah
(2005-09-23)
ooooppppsssssss......siapa yang paling comel kat sni ye???
murshidaidah
(2005-09-25)
come nya akak2 sekarang...........
great teacher
(2005-10-02)
maktab mana ye...macam kenai lah seorang dua...
ilham thahurah
(2005-11-18)
siapa paling come..???? mestilah yang insan yang berdiri setentang dengan si tudung biru yang duduk tu... hukhukhuk...ahaksss
ilham thahurah
(2005-11-24)
rindunyerr...pada sahabat-sahabat semua...
pai
(2005-11-27)
nilah istri2 come molek...2 tahun dari sekarang... InsyaAllah...amin
MuSaFiR SaYYaFF
(2005-12-01)
cewah cewah... masing2 pun tengah control panel... eehhehe
diean aulia
(2005-12-03)
1.... 2... 3... cisssss.... puasa masing masing ya...
ilham thahurah
(2005-12-12)
eh...pai...ada yang berkenan ke .....calon istri...yang mana satu tu...ooooo...????
Bukhara
(2005-12-30)
bagus la kalau ada cita-cita yang mulia begitu
Angahmuslimah
(2006-02-16)
semoga mencapai cita kalian....salam ukhwah
Bi-klate
(2006-06-16)
Assalamualaikum...hawaq haluis sangat ni...macam kenai saja tempat ni.Amboi possing sakan nampak.Yang duduk tu elok2 takut nanti mengelonsor kebawah.
Bi-klate
(2006-06-16)
Semoga persahabatan hampa semua berkekalan....yang tengah berdiri 2 dari kanan sapa nama.
anis najihah
(2006-07-28)
urmmm.....nanti outing sama-sama ye!!! : )
raudhahIzzah
(2006-08-01)
indahnya ciptaan TUHAN..errr, maksud ana pemandangan yang indah....
Al-Maralim
(2006-09-08)
Kejernihan wajahmu sempurna pada pandanganku,
rafieq
(2006-10-05)
cikgu ke ini???xnampak macam cikgu pun..
akwa
(2006-10-11)
bakal2 cikgu lah ni...
sumaiyyah86
(2006-12-06)
...huda ke paling tinggi tu?
sumaiyyah86
(2006-12-06)
lah...k-zack pun ada...?
Al-Qarni
(2007-05-10)
nak cari calonla....
anis najihah
(2007-06-06)
tengah buat apa semua sekarang ini ye??
faiz ins
(2007-06-26)
CANTIKNYACPOKOK kat BELAKANG TUU...PANDAI TUKANG KEBUN TU JAGA... EHHH!!! CIKGU PUN CANTIK juga... PANDAI MAK AYAH JAGA...
indah humaira
(2007-09-11)
mudah-mudahan sahabat yang dalam gambar dapat menjadi pendidik dan tercapai impian shabat2 untuk menjadi cikgu
nurhaziqah
(2009-10-21)
wah dah tahun akhir kita semua yang dalam gambar ni..tahun depan dah nak grad dah..ukhwah fillah =)
sakinah283
(2010-02-16)
iyakah.............dah nak grade ye.................tahniah...............!!

Nak komen? Daftar dulu di sini!

Powered by: mpn eGallery 1.0.0 (257) Addon

© 2001 Copyright for My_eGallery KodRed.fr.st
© 2001 Copyright for myphpnuke Addon by xweber

Credits





Datacenter Solution oleh Fivio.com Backbone oleh JARING Bukan Status MSCMyPHPNuke Portal System

Disclaimer: Posting dan komen di dalam Portal Komuniti Ukhwah.com ini adalah menjadi hak milik ahli
yang menghantar. Ia tidak menggambarkan keseluruhan Portal Komuniti Ukhwah.com.
Pihak pengurusan tidak bertanggung jawab atas segala perkara berbangkit
dari sebarang posting, interaksi dan komunikasi dari Portal Komuniti Ukhwah.com.


Disclaimer: Portal Komuniti Ukhwah.com tidak menyebelahi atau mewakili mana-mana parti politik
atau sebarang pertubuhan lain. Posting berkaitan politik dan sebarang pertubuhan di dalam laman web ini adalah menjadi
hak milik individu yang menghantar posting. Ia sama-sekali tidak ada
kena-mengena, pembabitan dan gambaran sebenar pihak pengurusan Portal Komuniti Ukhwah.com

Portal Ukhwah
Hakcipta 2003 oleh Ukhwah.com
Tarikh Mula: 14 Mei 2003, 12 Rabi'ul Awal 1424H (Maulidur Rasul)
Made in: Pencala Height, Bandar Sunway dan Damansara Height
Dibina oleh Team Walasri




Loading: 0.081859 saat. Lajunya....