Welcome To Portal Komuniti :: Ukhwah.com

  Create An Account Home  ·  Topik  ·  Statistik  ·  Your Account  ·  Hantar Artikel  ·  Top 10 30-07-2021  

  Login
Nickname

Password

>> Mendaftar <<

  Mutiara Kata
Sesiapa menempatkan dirinya di tempat yang menimbulkan persangkaan maka janganlah menyesal kalau orang menyangka buruk padanya
-- Umar Al-Khatab

  Menu Utama

  Keahlian Ukhwah.com
Terkini: navratan
Hari Ini: 0
Semalam: 0
Jumlah Ahli: 43152

  Sedang Online
Sedang Online:
Tetamu: 76
Ahli: 0
Jumlah: 76




  Yang Masuk Ke Sini
izad: 9 hari yang lalu
the_brOtherz: 36 hari yang lalu
[< Galeri AHLI >]
569 foto

Galeri AHLI >> AHLI >> ketenteramanku


<<Foto Sebelumnya|Foto Berikutnya >>
Ar-Raihana elyss


ketenteramanku
[285 x 262 jpg]

Dihantar olehketenteramanku
TarikhMar 25 2005
Hits4368
Undian4
Rating3.25

Hanya ahli boleh beri rating!
Anda boleh mendaftar di sini
bersama coursemate....
Keterangan: bersama coursemate....

Komen yang telah dihantar
Hanan
(2005-03-25)
Mana satu yang tenteram? Heheh.. salam harmonis dari ana..
hanishumaira
(2005-03-26)
tenteram rasa hati...hehe...salam ukhwah dr sy...
ketenteramanku
(2005-03-27)
akk agak yg mana satu
ketenteramanku
(2005-03-27)
ketenteramanku stand for ruzaini la akk
ketenteramanku
(2005-03-27)
salam uhkwah buat semua
istisafa
(2005-03-29)
salam ukhwah buat semua..
syahidatul
(2005-03-30)
mana satu tenteram..? huhu
MeowHidayah
(2005-04-11)
yg tenteram tu laa..
aqsaku
(2005-04-14)
manisss.. nyerr.... senyum sokmo ekk..
dakwah ilahi
(2005-04-18)
jaga diri hiasi peribadi..senyum memanjang nampak
aKujErr
(2005-04-20)
beso nya gambo diaa..hehe.. mana satu nya dia ni yeekk..hehe
edlin
(2005-04-25)
hehehhhh ka.zai pekabo???
edlin
(2005-04-25)
k.zai kita yang sebelah kanan tue...
ketenteramanku
(2005-04-30)
pandai pun awk edlin
ketenteramanku
(2005-05-03)
salam ukhwah buat semua
addey
(2005-05-04)
cantiknye baju tu....hua..hua..hua
MaWaR84
(2005-05-08)
akum..........salam ukhwah.....utk awak....
ketenteramanku
(2005-05-08)
wasalam......salam ukhwah fillah gak
TIHANI
(2005-07-20)
salam ukhwah fillah
faizbukharyy
(2005-08-06)
salam ukhwah....
ketenteramanku
(2005-08-25)
Kenapa ukhwah.com sekarang tak macam dulu lagi????
shaharatul qibtiah
(2005-10-03)
Assalamualaikum...salam ukhwah..mn satu ketenteramanku...bikin semua tak tnteram ni...;)just kidding..Wasalam
achik solehah
(2005-10-06)
salam perkenalan dari ana. yang speaky tu macam kawan ana kat matrik dulu lah..(^_^)
abdyilahi
(2005-11-10)
STIM SEMACAM saja
diean aulia
(2005-12-03)
mirip kamu berdua..kembar ya...
samudra
(2005-12-13)
dua orang ni lah yang naik teksi pak cik tak bayar ni
ketenteramanku
(2006-01-10)
nampak macam kembar ke????
Addey
(2006-03-17)
cantiknya hidung?
cheekmate
(2006-04-03)
cun juga tudung pink!!!!!!!!!!!!!!! siapa nama?!!!!!!! :)
Ketotoi
(2006-06-09)
kuyu saja mata, berapa rakaat qiamullail mlm tadi?
mzaidi
(2007-01-30)
feel free?please visit:- http://mohdzaididesa.fotopages.com
mzaidi
(2007-04-16)
Assalamualaikum,cantik gambar kat sini,kalau ada masa lawatlah album digital ini http://mohdzaididesa.fotopages.com
azlan aris
(2007-04-17)
salam ukhwah... jangan rapat sangat dengan kamera.. nanti nampak jerawat pula..
mizie hafiz80
(2007-04-27)
Aku setuju dengan Abdyilahi..., nampak macam tengah stim...wargh..wargh..wargh...
Al-Qarni
(2007-05-31)
nak belajar lah teknik penafasan dari yang tak pakai spek itu
syazmi 8283
(2007-09-27)
ye ke tenteram.... macam gelisah saja...
hanan2503
(2008-04-02)
yang ni pun sama..tak perlu nak tayang muka..hantar kat muslimah.com..kat ukhwah ni ada muslim
aL-azyM
(2008-12-08)
kan dah kena sound..haha

Nak komen? Daftar dulu di sini!

Powered by: mpn eGallery 1.0.0 (257) Addon

© 2001 Copyright for My_eGallery KodRed.fr.st
© 2001 Copyright for myphpnuke Addon by xweber

Credits





Datacenter Solution oleh Fivio.com Backbone oleh JARING Bukan Status MSCMyPHPNuke Portal System

Disclaimer: Posting dan komen di dalam Portal Komuniti Ukhwah.com ini adalah menjadi hak milik ahli
yang menghantar. Ia tidak menggambarkan keseluruhan Portal Komuniti Ukhwah.com.
Pihak pengurusan tidak bertanggung jawab atas segala perkara berbangkit
dari sebarang posting, interaksi dan komunikasi dari Portal Komuniti Ukhwah.com.


Disclaimer: Portal Komuniti Ukhwah.com tidak menyebelahi atau mewakili mana-mana parti politik
atau sebarang pertubuhan lain. Posting berkaitan politik dan sebarang pertubuhan di dalam laman web ini adalah menjadi
hak milik individu yang menghantar posting. Ia sama-sekali tidak ada
kena-mengena, pembabitan dan gambaran sebenar pihak pengurusan Portal Komuniti Ukhwah.com

Portal Ukhwah
Hakcipta 2003 oleh Ukhwah.com
Tarikh Mula: 14 Mei 2003, 12 Rabi'ul Awal 1424H (Maulidur Rasul)
Made in: Pencala Height, Bandar Sunway dan Damansara Height
Dibina oleh Team Walasri




Loading: 0.084337 saat. Lajunya....