Welcome To Portal Komuniti :: Ukhwah.com

  Create An Account Home  ·  Topik  ·  Statistik  ·  Your Account  ·  Hantar Artikel  ·  Top 10 29-07-2021  

  Login
Nickname

Password

>> Mendaftar <<

  Mutiara Kata
Apa yang dilihat, dimakan, didengar akan jadi sebahagian daripada diri kita
-- Imam Al-Ghazali

  Menu Utama

  Keahlian Ukhwah.com
Terkini: navratan
Hari Ini: 0
Semalam: 0
Jumlah Ahli: 43152

  Sedang Online
Sedang Online:
Tetamu: 67
Ahli: 0
Jumlah: 67




  Yang Masuk Ke Sini
izad: 9 hari yang lalu
the_brOtherz: 36 hari yang lalu
[< Galeri AHLI >]
569 foto

Galeri AHLI >> AHLI >> simple shida


<<Foto Sebelumnya|Foto Berikutnya >>
Su dan Wida ABg IMaM


simple shida
[368 x 243 jpg]

Dihantar olehsimpLe_sHida
TarikhFeb 13 2005
Hits4390
Undian0
Rating0

Hanya ahli boleh beri rating!
Anda boleh mendaftar di sini
kenangan sewaktu walimah ukhtie..
Keterangan: kenangan sewaktu walimah ukhtie..

Komen yang telah dihantar
MeowHidayah
(2005-02-18)
ermm.. yg tudung pink tu cam penah tgk.. org kelantan ke? ade iras2 x-coursemate matrix 95
simpLe sHida
(2005-02-19)
eh.. bukan. kami spm pun 99.. so.. salah org laa tu.. ni all mmbers ana..
simpLe sHida
(2005-02-19)
pd antum yg lihat pic ni.. sedekahkan al-Fatihah pd arwah intan syafarin hanni.. sebelah tudung pink.. yg ke rahmatullah 11.2 bersama 3 lg beradiknya
Kang
(2005-02-19)
Alfatihah... salah seorang dari 4 beradik yang pergi mendahului kita semua. Sahabat karib shida_sederhana
Hanan
(2005-02-20)
Semoga mereka ditempatkan bersama ruh2 org bertaqwa, tentu nostalgia tgk gambar ni.
kaze
(2005-02-20)
kawan shida? mesti terkejut kan..
MeowHidayah
(2005-02-20)
alahaii.. kes salah org lagi... apa2 pun takziah buat shida_sempoi atas kehilangan tu... nampak cam ceria aje orgnye tu...
MeowHidayah
(2005-02-20)
kaze.. lama tak nampak? gi mano demo? prof pun lama dah tenggelam, mana dia pi? ke ana ni yg lama tenggelam? hehe...
simple shida
(2005-02-22)
kaze: ana redha..pasrah..:( prof..?? aah.. pi mane ekk?
wawa 83
(2005-02-23)
Innalillahiwainnailaiirojiun...
kaze
(2005-02-23)
ada gak online.. jarang respon je.. bz skit, bos selalu panggil hehe
Kang
(2005-02-25)
Prof agak tak berapa sihat sejak kebelakangan ini... Ini kawan shida dari tadika kan?
NailahAl-farafisyah
(2005-02-25)
yang mana satu shida nih?
simple shida
(2005-02-26)
kwn dr sek ren..1-6..umah dekat je.. * shida yg bju kuning..
simple shida
(2005-02-26)
dr kiri.. nisha,shida,cikwan, arwah hanni, ayu & azwa..
sauf
(2005-03-07)
saya tidak bersalah
zulman
(2005-03-08)
emmm ... kenangan menjadi ingatan
ismi safiza
(2005-03-11)
al-fatihah
amin rawana
(2005-03-13)
amiinn..isk..sedihnya...
riyas
(2005-03-24)
al-fatihah... semoga ruh mereka dicucuri rahmat dan tergolong dlm golongan org yg beriman....
zailani
(2005-03-24)
baju raya ker n tempah ktner?
ABg IMaM
(2005-03-29)
alfatihah....:(((
angin monsun
(2005-03-29)
shida asal mnaa...moga bersabar dgn kehilangan kwnmu
Prof Muslim
(2005-04-11)
oo...rupanya yg berita sedih dgr adalah kwn Shida... Al-fatihah semoga mereka adik beradik dicucuri rahmat..Amin
Imam Baihaqi
(2005-09-02)
assalamualaikum sumeee
lieza05
(2005-12-16)
SAYA macam KNL PL yang PAKAI BAJU KUNING siapa ERK,orang Johor KE? BEKAS STUDENT KUIM ke?
Faryzan Islamic
(2006-01-10)
akak oh akak!!
abadikan 03
(2006-02-16)
Assalamualaikum..boleh kenalan kak baju berbunga biru kat tgh2 tu..
Addey
(2006-03-18)
iak? nokia 3310 pun ada jugak?
sakti
(2006-06-16)
Yaa.......... Allah tempatkan ruh sahabatmu ini disisi Mu Yang Agung dan Maha Pengampun
khalidah
(2006-08-05)
sekali tengok macam sis saya. Dua kali tengok rupanya baju sama.
Daeng Jati
(2006-12-07)
Anak pengetua sekolah saya yang meninggal tu...
neezam7
(2006-12-16)
salaam. semua ini sedara ana ini :-)
shuhaibah
(2007-02-11)
sama-samalah menjaga aurat dan akhlak...semoga sahabat-sahabat faham apa itu aurat
saffar
(2007-02-27)
angkat telefon tu...mak awak suruh balik...gurau saja...salam ukhwah.
marul
(2007-10-01)
Al-fatihah..moga rohnya ditempatkan dikalangan orang-orang yang soleh..
madyie
(2007-11-21)
tu enset trgantung ke,mmang corak baju kak shida
transmissionline
(2008-01-16)
ooo .. ni kes anak pegawai TLDM tu ... ingat .... keluar front page newspaper

Nak komen? Daftar dulu di sini!

Powered by: mpn eGallery 1.0.0 (257) Addon

© 2001 Copyright for My_eGallery KodRed.fr.st
© 2001 Copyright for myphpnuke Addon by xweber

Credits





Datacenter Solution oleh Fivio.com Backbone oleh JARING Bukan Status MSCMyPHPNuke Portal System

Disclaimer: Posting dan komen di dalam Portal Komuniti Ukhwah.com ini adalah menjadi hak milik ahli
yang menghantar. Ia tidak menggambarkan keseluruhan Portal Komuniti Ukhwah.com.
Pihak pengurusan tidak bertanggung jawab atas segala perkara berbangkit
dari sebarang posting, interaksi dan komunikasi dari Portal Komuniti Ukhwah.com.


Disclaimer: Portal Komuniti Ukhwah.com tidak menyebelahi atau mewakili mana-mana parti politik
atau sebarang pertubuhan lain. Posting berkaitan politik dan sebarang pertubuhan di dalam laman web ini adalah menjadi
hak milik individu yang menghantar posting. Ia sama-sekali tidak ada
kena-mengena, pembabitan dan gambaran sebenar pihak pengurusan Portal Komuniti Ukhwah.com

Portal Ukhwah
Hakcipta 2003 oleh Ukhwah.com
Tarikh Mula: 14 Mei 2003, 12 Rabi'ul Awal 1424H (Maulidur Rasul)
Made in: Pencala Height, Bandar Sunway dan Damansara Height
Dibina oleh Team Walasri




Loading: 0.084467 saat. Lajunya....