Welcome To Portal Komuniti :: Ukhwah.com

  Create An Account Home  ·  Topik  ·  Statistik  ·  Your Account  ·  Hantar Artikel  ·  Top 10 30-07-2021  

  Login
Nickname

Password

>> Mendaftar <<

  Mutiara Kata
Kecantikan tidak terletak pada wajah seseorang tapi pada mata yang memandang
-- Kata Bijaksana

  Menu Utama

  Keahlian Ukhwah.com
Terkini: navratan
Hari Ini: 0
Semalam: 0
Jumlah Ahli: 43152

  Sedang Online
Sedang Online:
Tetamu: 71
Ahli: 0
Jumlah: 71




  Yang Masuk Ke Sini
izad: 9 hari yang lalu
the_brOtherz: 36 hari yang lalu
[< Galeri AHLI >]
569 foto

Galeri AHLI >> AHLI >> Majlis Perkahwinan Syamer


<<Foto Sebelumnya|Foto Berikutnya >>
Majlis Perkahwinan Syamer Majlis Perkahwinan Syamer


Majlis Perkahwinan Syamer
[231 x 425 jpg]

Dihantar olehNaza_Firman
TarikhJan 12 2005
Hits11617
Undian13
Rating7.53846

Hanya ahli boleh beri rating!
Anda boleh mendaftar di sini
Selamat Pengantin Baru Syam dan Erlinawaty. Majlis persandingan di Merbau Sempak
Keterangan: Selamat Pengantin Baru Syam dan Erlinawaty. Majlis persandingan di Merbau Sempak

Komen yang telah dihantar
mujahadatunnafsi
(2005-01-12)
Kuningnya, tahniah syam, semoga bahagia
Hanan
(2005-01-12)
Semoga berbahagia selamanya. Sama2 cantik, bagai pinang dipinang dibelah dua.
amyra myra
(2005-01-12)
padan..padan...moga bahagia sampai ke sana...
alea13
(2005-01-12)
mabruk 'alaikuma.. :-)
NaZa FirmaN
(2005-01-13)
kecerian terpancar diwajah pengantin...:)
atie82
(2005-01-13)
congratulations...moga bahagia hendaknyer..
riyas
(2005-01-14)
selamat pengantin baru....semoaga bahagia hingga ke akhir hayat....
MeowHidayah
(2005-01-14)
nak tanya satu soklan best... Best tak kawin..?? huhuu...
cempedak
(2005-01-15)
tahniaH..mabruk, mabruk,..alaikum!!!
simpLe sHida
(2005-01-15)
slmt p'gntin baru.. wah.. kuning bersilau-silau...memancar...
pena sufi
(2005-01-16)
selamat pengantin baru...naper syam nampak kurus???
fiezarmy
(2005-01-17)
tahniah, moga kekal hingga ke akhir hayat, dan bertemu semula di syuga. amin
ABg IMaM
(2005-01-17)
barakallahu lakuma wa baraka alaikuma wa jama' bainakuma fi khair:)
amnanuhabatricsyah
(2005-01-17)
subhanallah tabarakallah ......moger bahagie ke akhir hayat
amnanuhabatricsyah
(2005-01-17)
subhanallah tabarakallah ......moger bahagie ke akhir hayat
izdham
(2005-01-17)
wahh kuningnya raja sehari kita ni... selamat pengantin baru..
izdham
(2005-01-17)
wahh kuningnya raja sehari kita ni... selamat pengantin baru..
eizani 83
(2005-01-17)
selamat pengantin baru...semoga kekal selamanya..Insya-Allah...
wawa 83
(2005-01-20)
Semoga kekal selamnya bersama rahmat ILLAHi.. AMiN.
nur indah
(2005-01-22)
manisnya pengantin ni.. bagai pinang dibelah 2...cantik kaler baju pengantin ni, kaler pinang masak ek?? silau pandangan.. ;-)
eeiyss islamicstyle
(2005-01-24)
ala..... cantik ar... MA'ASSALAMAH
erma
(2005-01-25)
ewah ..... semoga bahagia hendaknya ,wassalam
ros nur
(2005-01-25)
bagai pinang di belah dua..padan sungguh..
nuraiman khairunnissa
(2005-01-31)
assalamualaikum... wah... sama cantik sama padan... aduh, silaunya... hihik.. gurau jer. ape2 pun, semoga berbahgia...
yatie86
(2005-02-02)
wah...macam pinang dibelah dua..comelnya isteri dia..
princess ixora
(2005-02-03)
selamat pengantin baru..... semoga kekal ke akhir hayat...
zAruN
(2005-02-03)
semoga kekal jodoh sampai ke anak cucu...
jash
(2005-02-03)
congrates 2 the couples.. juz wanna know,, bile kawen?
ummusafiah
(2005-02-07)
bagai pinang d belah 2....TAHNIAH!!!
yusra
(2005-02-14)
asal tak diri dekat2 kan dah sah tu...
ruhul islami
(2005-02-17)
tersenyum ana baca komen yusra.. =)
rinie
(2005-02-21)
assalamualaikum,selamat pengantin baru,amboi kuning di raja lagi
mashi
(2005-02-22)
bagai pinang dibelah dua
mashi
(2005-02-22)
semoga bahagia dunia & akhirat
kamalhisyam
(2005-02-24)
semoga Allah memberkati
fariz
(2005-02-28)
('',)
muslimahsejati
(2005-02-28)
selamat pengantin baru buat kak erlinawaty dan abg syam..moga bhgian sokmo
edlin
(2005-03-02)
sweetnya.... semoga dirahmati Allah....
Rashdin
(2005-03-09)
wah bleh bgi img die tak via pm
fierdowsi
(2005-03-09)
selamat pengantin baru gaks..moga kekal hg akhir..moga bahagia dunia akhirat
srikandizinnirah
(2005-03-11)
emmm... indah ciptaan tuhan....smga bhgia
iftihakim
(2005-03-14)
semoga berbahagia
shakirah
(2005-03-15)
mmmm..bleh tahan ek..moga kekal ke akhir hayat
erlina
(2005-03-24)
terima kasih buat semua sahabat.... :-)
love fillah
(2005-03-29)
(",) sama cantik sama padan... semoga bahagia hingga ke syurga. ami...
mfairuz
(2005-04-03)
insyaallah semoga anta bahagia dan menjadi suami yg baik...
bicarakasih21
(2005-04-09)
salam ukhwah cam sham inteam laa...cantiknye ciptaan tuhan...merbau sempah area maner?cam kenal...
bicarakasih21
(2005-04-09)
alamak sori mmg syam inteamla....
pai
(2005-04-13)
macam bes jer kawin ni.. nak kawin gak lah...
mawarkasih
(2005-04-13)
tahniah....selamat pengantin baru
melati 84
(2005-04-14)
tahniah100x
melati 84
(2005-04-14)
tahniah100x
aqsaku
(2005-04-14)
cantik x penting maner janji hati suker samer suker...mahligai kasih di bina pengikat janji setia,,
syaakiroh
(2005-04-15)
tahniah...semoga berbahagia sehingga keakhirnya
amiratulizzah
(2005-04-16)
come nyer,,,..
uhud147
(2005-05-01)
Tahniah :) moga berbahagia ke anak cucu :) kuningnye pakngah dan makngah :)
cahaya kepujian
(2005-05-04)
assalamualaikum...congrate! pas ni turn saper lak?..hehe..
kuahdurian
(2005-05-07)
macam sultan Kedah...
GHAIZAH 8485
(2005-05-10)
Selamat Pengantin Baru...Moga berbahagia....
annur83
(2005-05-16)
slmt pngntin baru..mg bhgia hgga akhir hayat...cntik ye..ala...malu2 la pulak a.sham..he2
nurhaziqah
(2005-05-18)
alhamdulillah...amboi,berseri-seri antuma...syam dan isteri...bagai pinang dibelah dua x lapan...moga bahagia ke anak cucu.
marsyalaila
(2005-06-28)
cantiks
ummuhabibah
(2005-07-14)
macam artis bollywood saja
viviana
(2005-07-21)
So cute.... Mabruk... Jalinkan kasih sayang setulus mungkin... Sentiasa doakan kebahagiaan kalian.
su maiyyah
(2005-07-24)
Semoga ikatan yang dibina utuh hingga ke akhir hayat...InsyaAllah...
ainsri
(2005-07-25)
comeinya bagai pinang dibelah dua
SitiSabarini
(2005-08-12)
alhamdulillah........... moga bahagia selamanya...
al-nadiah
(2005-08-25)
semoga diriku jua seperti kalian,Ya Allah kurniakanku pasangan yang beriman, menemaniku mengecap cintaMU..Aminnn
Imam Baihaqi
(2005-09-09)
aduhhh,,terangnyerr
mawaddahkarimah
(2005-09-13)
BILA2 HATI DAH TERJALIN SELAMAT PENGANTIN DAKU UCAPKAN MOGA REDHA ALLAH BERSINAR SELALU TANDA BERMULA BAHTERA HIDUP...........
harmoni melodi
(2005-09-23)
Tahniah abang Syam. Akhirnya bertmu jdoh...semoga ikatan suci ini akan berkekalan hingga ke akhirnya.
luvsalsabila
(2005-10-01)
luvsalsabila
(2005-10-01)
ala...ana minat syam..hehe...semoga bahagia hgg akhir hayat...amin
luvsalsabila
(2005-10-01)
ala...ana minat syam..hehe...semoga bahagia hgg akhir hayat...amin
alan36963
(2005-10-07)
memang secocok.. ni lah cinta yang mendapat keredhaan Allah
mslina
(2005-10-07)
moga dirahmatNya
cahaya maya
(2005-10-17)
semoga kekal selamanya...
wardah qlate
(2005-10-26)
WADUH WADUH................CANTIK SESUAI
abdyilahi
(2005-11-10)
syam, jeling sapa tu, AIKS, DAH BERSANDING NAK JELING orang LAIN LAGI ke (gurau)
ratu assayyidah
(2005-11-15)
alhamdulilah...terbina sebuah masjid semoga berbahagia...
pai
(2005-11-26)
syam jeling orang yang jeling kat istri dia
ainul fakhsya
(2005-12-11)
Tahniah..abang syam.Selamat Pengantin Baru.Semoga berkekalan hingga ke akhir hayat
samudra
(2005-12-13)
macam pinang masak tak dibelah...sewa kat mana tu baju tu
hanan2503
(2005-12-28)
semoga bahagia ke anak cucu..
qudwah
(2006-01-08)
moga berbahagia
lubna
(2006-01-12)
moga dirahmati Allah selalu
naini
(2006-02-04)
semoga berkekalan....
ainul nabila
(2006-02-05)
wahh comelnya..nanti saya anta gambar saya kahwin ye.hikhikhik
kakciknah
(2006-02-19)
alhamdulilah.........
farah hanan
(2006-02-25)
memang rasa sehari betul...
farah hanan
(2006-02-25)
ala..silap eja pula...memang raja sehari betul...
broshahir
(2006-03-04)
mabruk..
farafisyah
(2006-03-09)
tahniah...semoga bahagia sentiasa...amin
samudra
(2006-03-11)
bang..kak..pinjam baju pengantin tu"
Hamas Ayasy
(2006-03-21)
macam raja la..tapi sehari saja:-)
qurratu qalbi85
(2006-03-28)
Selamat menambahkan umat Nabi Muhammad s.a.w
Nil
(2006-04-09)
Alfun mabruk kepada kedua mempelai
ismi atikah
(2006-04-10)
salam... Alfun mabruk
sufia
(2006-04-23)
alhamdulillah.......dah jodoh tak kemana. allah pertemu kan juga
sufia
(2006-04-23)
alhamdulillah.......dah jodoh tak kemana. allah pertemu kan juga
sufia
(2006-04-23)
alhamdulillah.......dah jodoh tak kemana. allah pertemu kan juga
hanif
(2006-05-29)
alhamdulillah.......dah jodoh tak kemana. allah pertemu kan juga.. syukur lah banyak2 moga berkekalan juga dr nan..
hanif
(2006-05-29)
alhamdulillah.......dah jodoh tak kemana. allah pertemu kan juga.. syukur lah banyak2 moga berkekalan juga dr nan..
mieIKIM
(2006-06-10)
uh,kakak.
Bi-klate
(2006-06-21)
Tahniah...selamat pengantin baru..semoga antum berdua bahagia keanak cucu..yang tahan tu kuning sangat, sakit mata la.
imthiyaz
(2006-07-02)
salam. barakallahu fikuma
rafieq
(2006-07-28)
bila mereka kawin?tak tahu pula aku..huhu
NURUL IMAN0307
(2006-08-15)
bagai pinang dibelah dua
qibtiyah
(2006-08-23)
alahai..cutenyerrr...memang padan..
faried
(2006-09-05)
tahniah,moga di panjangkan umur dan mendapat zuriat yang soleh dan solehah untuk menegak agama ISLAM di muka bumi ALLAH.
raudhah iws05
(2006-10-21)
comey nya...moga diberkati Allah...
ieman mukmin
(2006-11-04)
tahniah...semoga kekal bahagia di dunia hingga akhirat
jauhtapi dekat
(2006-11-07)
mabruk.semoga sampai akhir hayat
nur kasih87
(2006-12-17)
lah....dah kahwin?semoga berbahagia....
aimanhafidz
(2007-01-01)
kuning nya....silau mata ana.hehehehe
azrina zainal
(2007-01-06)
=)
wihdatul asrar
(2007-01-21)
selamat pengantin baru... bila kahwin??
dibaa
(2007-02-24)
=)
ShahrulZaman
(2007-03-14)
MACAMANA NI KOMEN DAH BANYAK TENTU org TAK PERASAN KOMEN AKU. HAHAHAHA
roy
(2007-03-16)
cantekkk...tahniah(walaupun da 2 tahun)hehe
redgirl
(2007-03-19)
awt kedua-duanya pandang tempat lain..
izzul islam
(2007-03-21)
comei nya..
aznida
(2007-04-01)
selamat pngantin baru..nak tanya syam ada sdara kat upc ke??
adeqzinnirah
(2007-05-04)
selamat pengantin baru...moga di dalam rahmatNya selalu
adeqzinnirah
(2007-05-04)
selamat pengantin baru...moga di dalam rahmatNya selalu
kakisamun
(2008-11-12)
.. anak dah berapa ye??? nak tanya pengalaman ini.. ehehe..
asyiya mizuki
(2009-02-07)
AH SAN TIE BIL KHAIR..semoga BERBHGIA hingga kat anak CUCU dan KEKL DUNIA AKHIRT...MANTOB...
ikrimah
(2009-10-22)
majlis persandingan??...boleh sanding ke

Nak komen? Daftar dulu di sini!

Powered by: mpn eGallery 1.0.0 (257) Addon

© 2001 Copyright for My_eGallery KodRed.fr.st
© 2001 Copyright for myphpnuke Addon by xweber

Credits





Datacenter Solution oleh Fivio.com Backbone oleh JARING Bukan Status MSCMyPHPNuke Portal System

Disclaimer: Posting dan komen di dalam Portal Komuniti Ukhwah.com ini adalah menjadi hak milik ahli
yang menghantar. Ia tidak menggambarkan keseluruhan Portal Komuniti Ukhwah.com.
Pihak pengurusan tidak bertanggung jawab atas segala perkara berbangkit
dari sebarang posting, interaksi dan komunikasi dari Portal Komuniti Ukhwah.com.


Disclaimer: Portal Komuniti Ukhwah.com tidak menyebelahi atau mewakili mana-mana parti politik
atau sebarang pertubuhan lain. Posting berkaitan politik dan sebarang pertubuhan di dalam laman web ini adalah menjadi
hak milik individu yang menghantar posting. Ia sama-sekali tidak ada
kena-mengena, pembabitan dan gambaran sebenar pihak pengurusan Portal Komuniti Ukhwah.com

Portal Ukhwah
Hakcipta 2003 oleh Ukhwah.com
Tarikh Mula: 14 Mei 2003, 12 Rabi'ul Awal 1424H (Maulidur Rasul)
Made in: Pencala Height, Bandar Sunway dan Damansara Height
Dibina oleh Team Walasri




Loading: 0.08606 saat. Lajunya....