Welcome To Portal Komuniti :: Ukhwah.com

  Create An Account Home  ·  Topik  ·  Statistik  ·  Your Account  ·  Hantar Artikel  ·  Top 10 29-07-2021  

  Login
Nickname

Password

>> Mendaftar <<

  Mutiara Kata
Allah SWT memberikan kita dua telinga, dua mata, satu mulut dan otak di tengah antaranya, mesti bersebab. Dengar dan lihat kanan kiri, timbang dengan otak.
-- Kang

  Menu Utama

  Keahlian Ukhwah.com
Terkini: navratan
Hari Ini: 0
Semalam: 0
Jumlah Ahli: 43152

  Sedang Online
Sedang Online:
Tetamu: 83
Ahli: 0
Jumlah: 83




  Yang Masuk Ke Sini
izad: 9 hari yang lalu
the_brOtherz: 36 hari yang lalu
[< Galeri AHLI >]
569 foto

Galeri AHLI >> AHLI >> JK AIdilfitiri UTM


<<Foto Sebelumnya|Foto Berikutnya >>
JK AIdilfitiri UTM JK AIdilfitiri UTM


JK AIdilfitiri UTM
[386 x 269 jpg]

Dihantar olehkamal_82
TarikhDec 10 2004
Hits4189
Undian2
Rating2.5

Hanya ahli boleh beri rating!
Anda boleh mendaftar di sini
JK Aidilfitri Ukhwah-UTM: bergambar bersama kumpulan nasyid UTM ukhwatun-muslimin......
Keterangan: JK Aidilfitri Ukhwah-UTM: bergambar bersama kumpulan nasyid UTM ukhwatun-muslimin......

Komen yang telah dihantar
MeowHidayah
(2004-12-11)
abg2 ensem UTM...
ika2410
(2004-12-14)
assalamualikum,ana nk tanya yg mana ahli kump. nasyid UTM ukhwatun-muslimin???
sayatetapsaya
(2004-12-14)
waaa...ana takde dalam gambar...tengah mengemas...
teman siber
(2004-12-15)
ni yang ader nie semua laa kut... 12 org termasuk percussion... tambah 1 org jurukamera...heheh
wnizyani
(2004-12-21)
jejaka idaman malaya...
nizyan
(2004-12-22)
assalamualaikum...ukhwatul muslimin yg hebat...
soutul jihad
(2004-12-24)
salam ukhwah dari kami ukhwatul muslimin...bkn ukhwatun muslimin...generasi 10&11...generasi 6 pun ada...abg. kami,akhi syed...
surya
(2005-01-14)
Hmm...ade muslim_TrusT x kat situ?
wardinainayat
(2005-08-22)
assalamualaikum...hmm bagus lah generasi muda sekarang yang berada dizaman yang sudah semakin tiba ke penghujung masih mengutamakan irama nasyid sebagai hiburan...tahniah.
asiahmurni
(2005-09-10)
salam ukhwah buat semua
asiahmurni
(2005-09-10)
salam ukhwah buat semua
syafika
(2005-09-12)
salam ukhwafillah dari ana
Imam Baihaqi
(2005-09-24)
wahh,,wajah2 pejuang semunye,,insyaallah,,
rohah
(2005-11-09)
cuba lah nyanyi satu lagu.....hehehe.salam ukhwah untuk jejaka idaman utm.
abdyilahi
(2005-11-10)
cayooooooooooooooooooooooooooo
syedhafiz
(2005-12-10)
wan anda jangan poyo sgtla
nabilpoyo
(2006-02-24)
sampin johor stail
hati nurani
(2006-03-20)
ukhwatul muslimin budak-budak ktdi kan...
hati nurani
(2006-03-20)
terkenang nostalgia di utm...
Truth
(2006-03-29)
ala..macam mana gambar saya tak di ambil ni..hm..mesti adex2 unsurx2 sabotaj..redha saja lah..
wedelia
(2006-09-13)
macam nak pergi beraya saja.hehe..salam ukhwah dr ana..
theonlyone 578
(2006-09-23)
alahai..jejaka2 idaman malaya...hehe
jauhtapi dekat
(2006-11-07)
bila nak buat album,lama dah tunggu ni
mzaidi
(2007-02-08)
ok lawa gambar ni,kalau nak tengok gambar lagi lawatilah http://mohdzaididesa.fotopages.com
muslimah1301
(2007-02-26)
wah..ni mesti nak cari jodoh..hehehe..gurau..jangan marah..
student
(2007-04-10)
salam ukhwah..peace untuk semua
farah hanan
(2007-11-20)
hmm...
salfin castle
(2009-01-06)
memang sah nak cari jodoh ini...hmmm nak yang bagaimana??ana agen pencari jodoh....

Nak komen? Daftar dulu di sini!

Powered by: mpn eGallery 1.0.0 (257) Addon

© 2001 Copyright for My_eGallery KodRed.fr.st
© 2001 Copyright for myphpnuke Addon by xweber

Credits





Datacenter Solution oleh Fivio.com Backbone oleh JARING Bukan Status MSCMyPHPNuke Portal System

Disclaimer: Posting dan komen di dalam Portal Komuniti Ukhwah.com ini adalah menjadi hak milik ahli
yang menghantar. Ia tidak menggambarkan keseluruhan Portal Komuniti Ukhwah.com.
Pihak pengurusan tidak bertanggung jawab atas segala perkara berbangkit
dari sebarang posting, interaksi dan komunikasi dari Portal Komuniti Ukhwah.com.


Disclaimer: Portal Komuniti Ukhwah.com tidak menyebelahi atau mewakili mana-mana parti politik
atau sebarang pertubuhan lain. Posting berkaitan politik dan sebarang pertubuhan di dalam laman web ini adalah menjadi
hak milik individu yang menghantar posting. Ia sama-sekali tidak ada
kena-mengena, pembabitan dan gambaran sebenar pihak pengurusan Portal Komuniti Ukhwah.com

Portal Ukhwah
Hakcipta 2003 oleh Ukhwah.com
Tarikh Mula: 14 Mei 2003, 12 Rabi'ul Awal 1424H (Maulidur Rasul)
Made in: Pencala Height, Bandar Sunway dan Damansara Height
Dibina oleh Team Walasri




Loading: 0.097104 saat. Lajunya....