Welcome To Portal Komuniti :: Ukhwah.com

  Create An Account Home  ·  Topik  ·  Statistik  ·  Your Account  ·  Hantar Artikel  ·  Top 10 29-07-2021  

  Login
Nickname

Password

>> Mendaftar <<

  Mutiara Kata
If we don't succeed, we run the risk of failure
-- Dan Quayle

  Menu Utama

  Keahlian Ukhwah.com
Terkini: navratan
Hari Ini: 0
Semalam: 0
Jumlah Ahli: 43152

  Sedang Online
Sedang Online:
Tetamu: 69
Ahli: 0
Jumlah: 69




  Yang Masuk Ke Sini
izad: 9 hari yang lalu
the_brOtherz: 36 hari yang lalu
[< Galeri AHLI >]
569 foto

Galeri AHLI >> AHLI >> JK AIdilfitiri UTM


<<Foto Sebelumnya|Foto Berikutnya >>
JK Aidilfitiri UTM JK AIdilfitiri UTM


JK AIdilfitiri UTM
[376 x 252 jpg]

Dihantar olehkamal_82
TarikhDec 10 2004
Hits3939
Undian1
Rating5

Hanya ahli boleh beri rating!
Anda boleh mendaftar di sini
JK Aidilfitri Ukhwah-UTM: amboi makan tak ingat orang lain..semua menjamu selera
Keterangan: JK Aidilfitri Ukhwah-UTM: amboi makan tak ingat orang lain..semua menjamu selera

Komen yang telah dihantar
MeowHidayah
(2004-12-11)
resepi terbaru... AYAM TUNJUK
sayatetapsaya
(2004-12-14)
ayamku....perutku...
kerongsang biru
(2005-02-20)
meriahnye
lailiey
(2005-04-10)
nak join leh tak.
bicarakasih21
(2005-04-20)
nak sikit best nye ....laparnyerr...
syar
(2005-04-29)
sedapnye...org lelaki nie memang kuat makan ke?pelik tul la...
popcorn
(2005-05-13)
wei aku lapaq la ajak la aku makan skali
hajmaz
(2005-09-11)
woi,ayam ambil satu saja..saya nak jugak...
samudra
(2005-12-13)
makan banyakk..kerja malass
nabia
(2005-12-28)
banyak betul la aktiviti kumpulan ukhuwah ni............best nyerrr
aifarina
(2005-12-29)
seronoknye antum menjamu selera.....hehe
nabilpoyo
(2006-01-07)
sedap
nurulsya 87
(2006-02-26)
bestnya.. mesti sedapkan....aum......makan banyak-banyak nanti cepat besar
putrakedah
(2006-03-16)
awat tak bagitahu..kalau tak boleh tolong habiskan..
aura eliya
(2006-04-16)
macam kenal saja yang baju kelabu tu!! ala, control2 lah pulak!!
aleeya maisarah123
(2006-04-18)
utm kl ke utm jb?
aura eliya
(2006-04-19)
UTM skudai
aleeya maisarah123
(2006-09-04)
sama lah kita
mzaidi
(2007-02-08)
ok lawa gambar ni,kalau nak tengok gambar lagi lawatilah http://mohdzaididesa.fotopages.com
ika2410
(2007-04-25)
nak tanya yang baju kelabu tu sayatetapsaya ke?

Nak komen? Daftar dulu di sini!

Powered by: mpn eGallery 1.0.0 (257) Addon

© 2001 Copyright for My_eGallery KodRed.fr.st
© 2001 Copyright for myphpnuke Addon by xweber

Credits





Datacenter Solution oleh Fivio.com Backbone oleh JARING Bukan Status MSCMyPHPNuke Portal System

Disclaimer: Posting dan komen di dalam Portal Komuniti Ukhwah.com ini adalah menjadi hak milik ahli
yang menghantar. Ia tidak menggambarkan keseluruhan Portal Komuniti Ukhwah.com.
Pihak pengurusan tidak bertanggung jawab atas segala perkara berbangkit
dari sebarang posting, interaksi dan komunikasi dari Portal Komuniti Ukhwah.com.


Disclaimer: Portal Komuniti Ukhwah.com tidak menyebelahi atau mewakili mana-mana parti politik
atau sebarang pertubuhan lain. Posting berkaitan politik dan sebarang pertubuhan di dalam laman web ini adalah menjadi
hak milik individu yang menghantar posting. Ia sama-sekali tidak ada
kena-mengena, pembabitan dan gambaran sebenar pihak pengurusan Portal Komuniti Ukhwah.com

Portal Ukhwah
Hakcipta 2003 oleh Ukhwah.com
Tarikh Mula: 14 Mei 2003, 12 Rabi'ul Awal 1424H (Maulidur Rasul)
Made in: Pencala Height, Bandar Sunway dan Damansara Height
Dibina oleh Team Walasri




Loading: 0.081085 saat. Lajunya....