Welcome To Portal Komuniti :: Ukhwah.com

  Create An Account Home  ·  Topik  ·  Statistik  ·  Your Account  ·  Hantar Artikel  ·  Top 10 26-07-2021  

  Login
Nickname

Password

>> Mendaftar <<

  Mutiara Kata
Keep your friends close, and your enemies closer
-- Sun-Tzu

  Menu Utama

  Keahlian Ukhwah.com
Terkini: navratan
Hari Ini: 0
Semalam: 0
Jumlah Ahli: 43152

  Sedang Online
Sedang Online:
Tetamu: 99
Ahli: 0
Jumlah: 99




  Yang Masuk Ke Sini
izad: 5 hari yang lalu
the_brOtherz: 32 hari yang lalu
[< Galeri AHLI >]
569 foto

Galeri AHLI >> AHLI >> JK Aidilfitiri UTM


<<Foto Sebelumnya|Foto Berikutnya >>
JK Aidilfitri UTM JK AIdilfitiri UTM


JK Aidilfitiri UTM
[390 x 235 jpg]

Dihantar olehkamal_82
TarikhDec 10 2004
Hits3740
Undian1
Rating1

Hanya ahli boleh beri rating!
Anda boleh mendaftar di sini
JK Aidilfitri Ukhwah-UTM: Jamuan yang di sediakan ...sedapnya...
Keterangan: JK Aidilfitri Ukhwah-UTM: Jamuan yang di sediakan ...sedapnya...

Komen yang telah dihantar
MeowHidayah
(2004-12-11)
Friskies takde...? hehe
sayatetapsaya
(2004-12-14)
dah kena sental dulu ngan kucin kat belakang tu...;)
ABg IMaM
(2004-12-20)
mouth-watering dishes :)
aiesyah
(2005-02-24)
ikan goreng je laaa,murah dan sedapla jugak!!!
vanadium oksida
(2005-04-05)
eeemmmmmmmmmm..sedapnya.....Ooo.tak ajak saya yer
Rindu Rahayu
(2005-04-19)
JK Aidilfitri 2003
cikacung
(2005-07-04)
hmmm....
aifarina
(2005-12-29)
hmmmm.....sedapnye
armien
(2006-01-31)
sedapnyaeee....boleh tumpang
Addey
(2006-03-19)
bila nak lantak makanan ni?
hati nurani
(2006-03-20)
rindunyer kat utm...oh..utm...
ShahrulZaman
(2007-02-01)
rasa Laparla pulak....sedapnya
hosni mubarak
(2007-02-20)
alhamdulillah... rezeki kurniaan Allah
marul
(2007-10-01)
kuih raya tak ada ke??
riniey
(2008-05-28)
dapnye... perut den dah lapar pula dah ni
sahajabegitu
(2010-04-10)
Makanlah....sementara bolih makan.....!henti sebelum sendat...!ha..ha..

Nak komen? Daftar dulu di sini!

Powered by: mpn eGallery 1.0.0 (257) Addon

© 2001 Copyright for My_eGallery KodRed.fr.st
© 2001 Copyright for myphpnuke Addon by xweber

Credits





Datacenter Solution oleh Fivio.com Backbone oleh JARING Bukan Status MSCMyPHPNuke Portal System

Disclaimer: Posting dan komen di dalam Portal Komuniti Ukhwah.com ini adalah menjadi hak milik ahli
yang menghantar. Ia tidak menggambarkan keseluruhan Portal Komuniti Ukhwah.com.
Pihak pengurusan tidak bertanggung jawab atas segala perkara berbangkit
dari sebarang posting, interaksi dan komunikasi dari Portal Komuniti Ukhwah.com.


Disclaimer: Portal Komuniti Ukhwah.com tidak menyebelahi atau mewakili mana-mana parti politik
atau sebarang pertubuhan lain. Posting berkaitan politik dan sebarang pertubuhan di dalam laman web ini adalah menjadi
hak milik individu yang menghantar posting. Ia sama-sekali tidak ada
kena-mengena, pembabitan dan gambaran sebenar pihak pengurusan Portal Komuniti Ukhwah.com

Portal Ukhwah
Hakcipta 2003 oleh Ukhwah.com
Tarikh Mula: 14 Mei 2003, 12 Rabi'ul Awal 1424H (Maulidur Rasul)
Made in: Pencala Height, Bandar Sunway dan Damansara Height
Dibina oleh Team Walasri




Loading: 0.079939 saat. Lajunya....