Welcome To Portal Komuniti :: Ukhwah.com

  Create An Account Home  ·  Topik  ·  Statistik  ·  Your Account  ·  Hantar Artikel  ·  Top 10 27-07-2021  

  Login
Nickname

Password

>> Mendaftar <<

  Mutiara Kata
Selalunya, bila kita berusaha menenggelamkan kapal orang lain, kita lupa untuk mengawal kapal kita sendiri. Kapal kita tenggelam terlebih dahulu.

-- Kang

  Menu Utama

  Keahlian Ukhwah.com
Terkini: navratan
Hari Ini: 0
Semalam: 0
Jumlah Ahli: 43152

  Sedang Online
Sedang Online:
Tetamu: 84
Ahli: 0
Jumlah: 84




  Yang Masuk Ke Sini
izad: 6 hari yang lalu
the_brOtherz: 33 hari yang lalu
[< Galeri AHLI >]
569 foto

Galeri AHLI >> AHLI >> Buka Puasa KL-Sentral


<<Foto Sebelumnya|Foto Berikutnya >>
Buka Puasa KL-Sentral serikandi mujahidah


Buka Puasa KL-Sentral
[392 x 192 jpg]

Dihantar olehHanan
TarikhNov 09 2004
Hits4228
Undian0
Rating0

Hanya ahli boleh beri rating!
Anda boleh mendaftar di sini
Kenangan Majlis Buka Puasa 2004 di ibu negara Ukhwah.com (KL-Sentral)
Keterangan: Kenangan Majlis Buka Puasa 2004 di ibu negara Ukhwah.com (KL-Sentral)

Komen yang telah dihantar
khairoo84
(2004-11-09)
amboi.... Prof_Muslim dgn sahabatnya (BOB) sibuk memandang ushar "makcik" yang jalan bawak tray hijau tu! berkenan ke?........ hik! hik!
istisafa
(2004-11-09)
aik, tak puasa mata yaa..
Hanan
(2004-11-09)
khalifah nak lawan mata kaei ke..
nur indah
(2004-11-09)
Hanan nak kena haaa!!! apesal gambo den pelik2 aje ni... Hanan pekena akak ye??? ;-p
kaze
(2004-11-09)
hehe...
khairoo84
(2004-11-10)
ha ah la... kak kaei pelik je tu. patutnya dia pandang kamera photographer untuk iklan ubat gigi.
khalifah
(2004-11-10)
ish mana ada.......
Kang
(2004-11-11)
Khalifah jelingan manja!
awla89
(2004-11-13)
nape buka puasa skali ngan pompuan?hehe...bahaye nih..
SyAhEeDa
(2004-11-17)
a'a la awla.. bahye~ takut timbul fitnah lak nnt
kasihmu-amanahku
(2004-11-20)
jelingan manja yg bisa membunuh tu hehehe
Firdaus Azimi
(2004-11-24)
mula2 jeling..pastu..hehe..leh la sandingkan khalifahkan kan kan...
kaze
(2004-11-25)
haaaabis la hehehe
MeowHidayah
(2004-11-29)
musim nyakat bab kawin... huhuuuu...
RuMaishaaa
(2004-12-03)
:) semuanya seronok berposing yer..perut dah kenyang katakan.,..
Firdaus Azimi
(2004-12-08)
cuma perut ni lapo kan nasi minyak kaei...hehe,...jeng jengjeng.
nur indah
(2004-12-18)
sukati hang la Firdaus wehh... ;-p
Firdaus Azimi
(2004-12-22)
hehehe...marah ke...jgn la marah..kang kalo marah kang hilang lak seri bakal pengantin..adoi..heh
nur indah
(2004-12-24)
tak le marah.. cume pelik je.. apesal asyik ckp pasal kawen, pengantin je... sape lak yg nak kawen ni?? ke Firdaus ni tok nujum?? ;-p
aKujErr
(2005-05-24)
eh eh ..ape atas meja tu..huhu
tornado
(2006-06-28)
laki dan perempuan duduk makan semeja?mereka dah kahwin agaknya..
nina nur
(2006-08-23)
~bosan~
theonlyone 578
(2006-09-23)
apa salahnya laki dan perempuan duduk semeja? tukan tempat terbuka..
kakisamun
(2007-08-20)
..kalau yang tak puasa boleh berbuka sekali tak??? haha
mujahid007
(2007-08-29)
iye,...cuma kena jaga batas2nyerrrrrr.....
InsaF82
(2007-12-06)
aik!!! awat cheq seorang saja lelaki kat c...tu

Nak komen? Daftar dulu di sini!

Powered by: mpn eGallery 1.0.0 (257) Addon

© 2001 Copyright for My_eGallery KodRed.fr.st
© 2001 Copyright for myphpnuke Addon by xweber

Credits





Datacenter Solution oleh Fivio.com Backbone oleh JARING Bukan Status MSCMyPHPNuke Portal System

Disclaimer: Posting dan komen di dalam Portal Komuniti Ukhwah.com ini adalah menjadi hak milik ahli
yang menghantar. Ia tidak menggambarkan keseluruhan Portal Komuniti Ukhwah.com.
Pihak pengurusan tidak bertanggung jawab atas segala perkara berbangkit
dari sebarang posting, interaksi dan komunikasi dari Portal Komuniti Ukhwah.com.


Disclaimer: Portal Komuniti Ukhwah.com tidak menyebelahi atau mewakili mana-mana parti politik
atau sebarang pertubuhan lain. Posting berkaitan politik dan sebarang pertubuhan di dalam laman web ini adalah menjadi
hak milik individu yang menghantar posting. Ia sama-sekali tidak ada
kena-mengena, pembabitan dan gambaran sebenar pihak pengurusan Portal Komuniti Ukhwah.com

Portal Ukhwah
Hakcipta 2003 oleh Ukhwah.com
Tarikh Mula: 14 Mei 2003, 12 Rabi'ul Awal 1424H (Maulidur Rasul)
Made in: Pencala Height, Bandar Sunway dan Damansara Height
Dibina oleh Team Walasri




Loading: 0.083257 saat. Lajunya....