Welcome To Portal Komuniti :: Ukhwah.com

  Create An Account Home  ·  Topik  ·  Statistik  ·  Your Account  ·  Hantar Artikel  ·  Top 10 29-07-2021  

  Login
Nickname

Password

>> Mendaftar <<

  Mutiara Kata
Hasil besar tidak dapat dicapai dengan sekali gerakan. Kita harus terus bergerak ke depan, selangkah demi selangkah seperti ketika kita berjalan.
-- Samuel Smile

  Menu Utama

  Keahlian Ukhwah.com
Terkini: navratan
Hari Ini: 0
Semalam: 0
Jumlah Ahli: 43152

  Sedang Online
Sedang Online:
Tetamu: 73
Ahli: 0
Jumlah: 73




  Yang Masuk Ke Sini
izad: 9 hari yang lalu
the_brOtherz: 36 hari yang lalu
[< Galeri AHLI >]
569 foto

Galeri AHLI >> AHLI >> Buka Puasa KL Sentral


<<Foto Sebelumnya|Foto Berikutnya >>
Buka Puasa KL Sentral Buka Puasa KL Sentral


Buka Puasa KL Sentral
[356 x 188 JPG]

Dihantar olehnur_indah
TarikhNov 07 2004
Hits4365
Undian0
Rating0

Hanya ahli boleh beri rating!
Anda boleh mendaftar di sini
Kenangan Majlis Buka Puasa (selepas): ni bincang ape ni... serius sangat la masalah negara tu kononnye ek...
Keterangan: Kenangan Majlis Buka Puasa (selepas): ni bincang ape ni... serius sangat la masalah negara tu kononnye ek...

Komen yang telah dihantar
MeowHidayah
(2004-11-08)
Ooo.. kang ghupernye baju melayu maroon tu..
khairoo84
(2004-11-08)
?? Kang tu pakai baju melayu ke? nampak macam t-shirt je.
istisafa
(2004-11-08)
apa yang difikirkan oleh kang tu..dan apa pula yang prof tunjuk - tunjuk tu..
MeowHidayah
(2004-11-08)
ntah.. prof komen baju kang tu kot..
nur indah
(2004-11-09)
alahai kaksu.. dorang tu konn2 nak amik gambo kandd la... padahal posing gak... berlakon je tu... ;-p
kaze
(2004-11-09)
ek.. patut la hehe.. wlupapun baju prof lawa :-)
Haslan
(2004-11-09)
prof serius gila tu hehehehehe,jangan kaco
istisafa
(2004-11-10)
Prof makan sorang je ke tembikai tu.. isy isy isy..
suhaimi sr
(2004-11-10)
Sekali lagi seseorg sedang merenung tajam saudara Khalifah. Perasan tak Khalifah ada org tenung dia....
INSPIRASI HATI
(2004-11-10)
a'a lah........ader orang tenung khalifah...(",)
kaze
(2004-11-10)
tenung? wa dah 2 kali dah ni he
MeowHidayah
(2004-11-10)
patut laa dr belakang khalifah nampak cam caiiirr jee.. hehe..
khalifah
(2004-11-10)
tembikai tu saje je prof taknak habiskan...nak buat bekalan musafir namanya....
nur indah
(2004-11-11)
amboi suhaimi... nampak aje dia... tu bukan tenung si khalifah... rasanya khalifah ngan prof tgh wat dialog lucu... konon2 masuk dialog dlm gambo...;p
MeowHidayah
(2004-11-12)
Dia tak maksudkan Prof tu... either Hanisah or Hanan or both of them... uuhuhuuu..
suhaimi sr
(2004-11-24)
Betul tu meowhidayah. Saya maksudkan Hanisah tenung Khalifah kiter tuh....heheh.....
relajihad
(2004-11-27)
banyak pulak buah tembikai ye...
pena sufi
(2004-12-05)
serius pon masih ada yang sempat senyum depan kamera
uqu
(2004-12-11)
ye lah.... ad org menenung Khalifah.. ade gaya plak tenung tu... gurau jerk...jgn ambik hti kak Hanisah
jutawanmuslimah
(2006-04-16)
macam ni ek???...huhu..tak faham...
Ketotoi
(2006-05-26)
"Khalifah, lepas ni anda bayar semua harga makanan ni" perintah Prof kepada khalifah dengan tegasnya
tasbih 30
(2007-03-16)
owh hanisah...hehe
tasbih 30
(2007-03-16)
owh hanisah...hehe
Addey
(2009-02-18)
memang macam ni ke MT ukhwah? rasa terlalu.... tunjukkan yang baik-baik
tmn syurga
(2009-11-05)
.. boleh ke macam tu...

Nak komen? Daftar dulu di sini!

Powered by: mpn eGallery 1.0.0 (257) Addon

© 2001 Copyright for My_eGallery KodRed.fr.st
© 2001 Copyright for myphpnuke Addon by xweber

Credits





Datacenter Solution oleh Fivio.com Backbone oleh JARING Bukan Status MSCMyPHPNuke Portal System

Disclaimer: Posting dan komen di dalam Portal Komuniti Ukhwah.com ini adalah menjadi hak milik ahli
yang menghantar. Ia tidak menggambarkan keseluruhan Portal Komuniti Ukhwah.com.
Pihak pengurusan tidak bertanggung jawab atas segala perkara berbangkit
dari sebarang posting, interaksi dan komunikasi dari Portal Komuniti Ukhwah.com.


Disclaimer: Portal Komuniti Ukhwah.com tidak menyebelahi atau mewakili mana-mana parti politik
atau sebarang pertubuhan lain. Posting berkaitan politik dan sebarang pertubuhan di dalam laman web ini adalah menjadi
hak milik individu yang menghantar posting. Ia sama-sekali tidak ada
kena-mengena, pembabitan dan gambaran sebenar pihak pengurusan Portal Komuniti Ukhwah.com

Portal Ukhwah
Hakcipta 2003 oleh Ukhwah.com
Tarikh Mula: 14 Mei 2003, 12 Rabi'ul Awal 1424H (Maulidur Rasul)
Made in: Pencala Height, Bandar Sunway dan Damansara Height
Dibina oleh Team Walasri




Loading: 0.07947 saat. Lajunya....