Array
Welcome To Portal Komuniti :: Ukhwah.com

  Create An Account Home  ·  Topik  ·  Statistik  ·  Your Account  ·  Hantar Artikel  ·  Top 10 25-02-2024  

  Login
Nickname

Password

>> Mendaftar <<

  Mutiara Kata
"Kalau besar yang dituntut dan mulia yang dicari, nescaya banyaklah kepayahan dan kesusahan melaluinya, panjang jalannya dan banyak rintangannya."
-- Imam Al-Ghazali

  Menu Utama

  Keahlian Ukhwah.com
Terkini: navratan
Hari Ini: 0
Semalam: 0
Jumlah Ahli: 43152

  Sedang Online
Sedang Online:
Tetamu: 70
Ahli: 0
Jumlah: 70




  Yang Masuk Ke Sini
Rashdin: 2 hari yang lalu
ainunnadwah: 26 hari yang lalu
[< Galeri AHLI >]
569 foto

Galeri AHLI >> AHLI >> zaidahbest


<<Foto Sebelumnya|Foto Berikutnya >>
nurulain nurulain


zaidahbest
[330 x 271 jpg]

Dihantar olehzaidahbest
TarikhOct 30 2004
Hits7146
Undian3
Rating8

Hanya ahli boleh beri rating!
Anda boleh mendaftar di sini
assalamualaikum...gambar kenangan di matrik..2003/2004
Keterangan: assalamualaikum...gambar kenangan di matrik..2003/2004

Komen yang telah dihantar
zaidahbest
(2004-10-31)
inilah gambar kenangan sewaktu di matrikulasi..kenangan bersama kwn2 tf29...kalo ader yg tgk...can u remember our memory?so sweet with all of u..
MeowHidayah
(2004-11-01)
matrikulasi kat mane tu?
Kang
(2004-11-03)
Nampak macam kat taman UIA PJ
kinan
(2004-11-06)
ishh..jangan la senyum sampai mati ...sekodar jee lah senyum tu ....
zaidahbest
(2004-11-07)
o...kat matrix perak....gopeng hegend
zaidahbest
(2004-11-07)
yer ker cam taman uia pj...rasanyer kontraktor sn tiru landskap kat sini kot
zaidahbest
(2004-11-07)
kita org satu tutor mmg rapat...so seumuanyer suke senyum memanjang...senyum kan sedekah...cam lagu raihan tu...senyumla....a.....senyumla...a...
zaidahbest
(2004-11-07)
tqla kang,kinan,meowhidayah...antar komen
zaidahbest
(2004-11-07)
kinan
alhidayah
(2004-11-23)
zaidah tetap cun ek...
Kang
(2004-12-17)
gopeng hegend? heheheh macam coppenhegend
assakinah
(2005-02-24)
saye kenal awak dan damia'.....
a-nur
(2005-09-22)
manis....semuanya bertudung..kan elok
riyas
(2006-02-20)
(**,)
transmissionline
(2006-03-01)
Ooo .. ni matriks kat Lawan Kuda kan ?? Jalan nak pergi Kota Baru tu ...
safiya06
(2006-04-13)
amboi....come2 blaka nooo...
zaid hanafi
(2006-08-22)
baguih2
zaid hanafi
(2006-08-22)
baguih2
relajihad
(2006-11-08)
Subhanallah... wanita hiasan dunia...
masturat
(2007-01-17)
alhamdulillah......tetapkan iman anda
nurza khumaira
(2007-02-04)
salam.. saya pun mtrik gopeng juga tapi tahun 2005/2006..salam ukhwah, salam aspirasi
fareesya
(2007-02-21)
hehehe
anis87
(2007-03-20)
Salam.saya pun dr matrik perak 2005/2006...salam ukhwah..buat nurza khumaira,kita sama matrik dulu kan?
Abbas
(2008-02-07)
http://www.perigiduit.com/?ref=abbas6803

Nak komen? Daftar dulu di sini!

Powered by: mpn eGallery 1.0.0 (257) Addon

© 2001 Copyright for My_eGallery KodRed.fr.st
© 2001 Copyright for myphpnuke Addon by xweber

Credits





Datacenter Solution oleh Fivio.com Backbone oleh JARING Bukan Status MSCMyPHPNuke Portal System

Disclaimer: Posting dan komen di dalam Portal Komuniti Ukhwah.com ini adalah menjadi hak milik ahli
yang menghantar. Ia tidak menggambarkan keseluruhan Portal Komuniti Ukhwah.com.
Pihak pengurusan tidak bertanggung jawab atas segala perkara berbangkit
dari sebarang posting, interaksi dan komunikasi dari Portal Komuniti Ukhwah.com.


Disclaimer: Portal Komuniti Ukhwah.com tidak menyebelahi atau mewakili mana-mana parti politik
atau sebarang pertubuhan lain. Posting berkaitan politik dan sebarang pertubuhan di dalam laman web ini adalah menjadi
hak milik individu yang menghantar posting. Ia sama-sekali tidak ada
kena-mengena, pembabitan dan gambaran sebenar pihak pengurusan Portal Komuniti Ukhwah.com

Portal Ukhwah
Hakcipta 2003 oleh Ukhwah.com
Tarikh Mula: 14 Mei 2003, 12 Rabi'ul Awal 1424H (Maulidur Rasul)
Made in: Pencala Height, Bandar Sunway dan Damansara Height
Dibina oleh Team Walasri




Loading: 0.288905 saat. Lajunya....