Welcome To Portal Komuniti :: Ukhwah.com

  Create An Account Home  ·  Topik  ·  Statistik  ·  Your Account  ·  Hantar Artikel  ·  Top 10 29-07-2021  

  Login
Nickname

Password

>> Mendaftar <<

  Mutiara Kata
Naikkan layar anda sekaki, anda akan mendapat angin sepuluh kaki
-- Kata Bijaksana

  Menu Utama

  Keahlian Ukhwah.com
Terkini: navratan
Hari Ini: 0
Semalam: 0
Jumlah Ahli: 43152

  Sedang Online
Sedang Online:
Tetamu: 80
Ahli: 0
Jumlah: 80




  Yang Masuk Ke Sini
izad: 9 hari yang lalu
the_brOtherz: 36 hari yang lalu
[< Galeri AHLI >]
569 foto

Galeri AHLI >> AHLI >> JK Ramadhan 1425H


<<Foto Sebelumnya|Foto Berikutnya >>
JK Ramadhan 1425H JK Ramadhan 1425H


JK Ramadhan 1425H
[378 x 241 jpg]

Dihantar olehAdmin
TarikhOct 26 2004
Hits3983
Undian0
Rating0

Hanya ahli boleh beri rating!
Anda boleh mendaftar di sini
JK Ramadhan 1425H: Sesi Taaruf dan beramah mesra, kasih sayang.

Gambar adalah ehsan Kaze & ibnuyahya
Keterangan: JK Ramadhan 1425H: Sesi Taaruf dan beramah mesra, kasih sayang. Gambar adalah ehsan Kaze & ibnuyahya

Komen yang telah dihantar
khairoo84
(2004-10-26)
memang seronok dapat berkenal-kenalan... he..he... masa tu dewan banjir skit, tempias hujan lebat.
riyas
(2004-10-26)
biar banjir kilat sekali pun tetapi JK Ramadhan mesti diteruskan.... dah berjaya pun.... alhamdulillah.
wardatul imans
(2004-10-28)
semuanye brsmangat petang tu..kecuali ana je hilang ptg tu sbb g umah sedara nak brbuka disana..so tak smpat lah ana brkumplan ngn adik2 tu.
INSPIRASI HATI
(2004-10-28)
tak per lain kali wardatul imans boleh duk satu kumpulan ngan adik-adik kat asrama penyayang tu yer....
kaze
(2004-10-28)
oo patut la tgk2 kat belakang warda jumpa sape entah he.. rupanya ada kuarga kat sg buaya hehe..
raudhahasanah
(2004-10-29)
ha a wardah ilang, gi buke posa kat umah sedara, tapi... kenapa la cik umi tak bawak buah tgn utk kita ye...?
zeennieyrah
(2004-10-29)
seronok gak tgk telatah adik2 kat rumah penyayang.lelagi adik yg kecoh sikit tuh yg dok mengenakan Devosi mlm persembahan tuh...
relajihad
(2004-12-03)
ehh.. 1st time dapat post awal... org ke 8 hum... tak tau nak komen apa... sbb x pi :(
mohamad
(2007-03-20)
hhmm...best ni.

Nak komen? Daftar dulu di sini!

Powered by: mpn eGallery 1.0.0 (257) Addon

© 2001 Copyright for My_eGallery KodRed.fr.st
© 2001 Copyright for myphpnuke Addon by xweber

Credits





Datacenter Solution oleh Fivio.com Backbone oleh JARING Bukan Status MSCMyPHPNuke Portal System

Disclaimer: Posting dan komen di dalam Portal Komuniti Ukhwah.com ini adalah menjadi hak milik ahli
yang menghantar. Ia tidak menggambarkan keseluruhan Portal Komuniti Ukhwah.com.
Pihak pengurusan tidak bertanggung jawab atas segala perkara berbangkit
dari sebarang posting, interaksi dan komunikasi dari Portal Komuniti Ukhwah.com.


Disclaimer: Portal Komuniti Ukhwah.com tidak menyebelahi atau mewakili mana-mana parti politik
atau sebarang pertubuhan lain. Posting berkaitan politik dan sebarang pertubuhan di dalam laman web ini adalah menjadi
hak milik individu yang menghantar posting. Ia sama-sekali tidak ada
kena-mengena, pembabitan dan gambaran sebenar pihak pengurusan Portal Komuniti Ukhwah.com

Portal Ukhwah
Hakcipta 2003 oleh Ukhwah.com
Tarikh Mula: 14 Mei 2003, 12 Rabi'ul Awal 1424H (Maulidur Rasul)
Made in: Pencala Height, Bandar Sunway dan Damansara Height
Dibina oleh Team Walasri




Loading: 0.083775 saat. Lajunya....