Welcome To Portal Komuniti :: Ukhwah.com

  Create An Account Home  ·  Topik  ·  Statistik  ·  Your Account  ·  Hantar Artikel  ·  Top 10 27-07-2021  

  Login
Nickname

Password

>> Mendaftar <<

  Mutiara Kata
Allah don't give us what we want, instead He gives us what we need
-- Spaghetigoreng (Warga Ukhwah.com)

  Menu Utama

  Keahlian Ukhwah.com
Terkini: navratan
Hari Ini: 0
Semalam: 0
Jumlah Ahli: 43152

  Sedang Online
Sedang Online:
Tetamu: 87
Ahli: 0
Jumlah: 87




  Yang Masuk Ke Sini
izad: 6 hari yang lalu
the_brOtherz: 34 hari yang lalu
[< Galeri AHLI >]
569 foto

Galeri AHLI >> AHLI >> JK Buka puasa UTM


<<Foto Sebelumnya|Foto Berikutnya >>
JK Buka puasa UTM JK Buka puasa UTM


JK Buka puasa UTM
[400 x 168 jpg]

Dihantar olehkamal_82
TarikhOct 23 2004
Hits4045
Undian1
Rating8

Hanya ahli boleh beri rating!
Anda boleh mendaftar di sini
JK Buka Puasa Ukhwah-UTM: Antara Muslimah UTM yang hadir pada majlis berbuka puasa
Keterangan: JK Buka Puasa Ukhwah-UTM: Antara Muslimah UTM yang hadir pada majlis berbuka puasa

Komen yang telah dihantar
virtualmovement
(2004-10-25)
(lambat lagi ke nak berbuka?)-mayb inilah keluhan hati muslimah2 ini bile dilihat dari raut wajahnye..(",)
simpLe sHida
(2004-10-25)
isshh.. dok ehh.. mrk sedang bertafakur..tu..+ termenung..
kamal 82
(2004-10-26)
masing masing sedang berfikir....mcmner nak hbskan awl..hehehe
sayatetapsaya
(2004-10-26)
sebenarnya memasing pk nak cakap apa masa taaruf ni....
kinan
(2004-10-26)
jangan banyak termenung sangat ...
kinan
(2004-10-26)
alahai.. nak taaruf pun nak pk panjang kee??cakap yang penting2 sudah laa..
relajihad
(2004-11-19)
... herm... salam ukhwah...
nurmiza
(2004-12-08)
emm..yg muslimah rasanya mcm knal..kat mane yek...ade bdk pengurusan tak kat ctu..
ABg IMaM
(2005-02-15)
a'kum wah muslimah yg pakai tudung pink tu...gile wara'...boleh taaruf?...:)
dinulhuda1422h
(2005-02-28)
jom join balik ukhwah utm bagi sesi 2005.ana buat yahoo group, so minta bagi email kalian pada ana.
eye muslimah
(2005-09-09)
assalamualaikum..mmmm...malu2 muslimah ye... bagus2..salam perkenalan..
ridwan daie
(2005-10-05)
waahh haha....muka semua muke 10sen saja, mesti tengah tahan lapar, dan tak sabar nak makan ni...hehehe
Ansarallah
(2005-11-15)
malu2 kucing :)
sadiqah
(2005-11-23)
bila nampak gambar ni, teringat pula masa berbuka puasa kat politeknik dulu...rindunyer..
arienaLubis309
(2005-11-25)
begitu la kita masa buka puasa kat uum lepas.. masing masing tunggu waktu
Addey
(2005-12-28)
lawa tikar tu..biru dan hijau dibatasi dengan warna putih lagi?
solehen
(2006-08-07)
ni lah bakal2 isteri yang soleha
nick sieq
(2006-10-02)
ni kat kolej mana??
rie boyz
(2006-10-23)
khusyuknya mereka ek....bagus2
mzaidi
(2007-01-30)
feel free?please visit:- http://mohdzaididesa.fotopages.com
izzul islam
(2007-03-26)
moga ramai-ramai lagi yang datang ke majlis yang baik
SmartMuslim88
(2008-08-30)

Nak komen? Daftar dulu di sini!

Powered by: mpn eGallery 1.0.0 (257) Addon

© 2001 Copyright for My_eGallery KodRed.fr.st
© 2001 Copyright for myphpnuke Addon by xweber

Credits





Datacenter Solution oleh Fivio.com Backbone oleh JARING Bukan Status MSCMyPHPNuke Portal System

Disclaimer: Posting dan komen di dalam Portal Komuniti Ukhwah.com ini adalah menjadi hak milik ahli
yang menghantar. Ia tidak menggambarkan keseluruhan Portal Komuniti Ukhwah.com.
Pihak pengurusan tidak bertanggung jawab atas segala perkara berbangkit
dari sebarang posting, interaksi dan komunikasi dari Portal Komuniti Ukhwah.com.


Disclaimer: Portal Komuniti Ukhwah.com tidak menyebelahi atau mewakili mana-mana parti politik
atau sebarang pertubuhan lain. Posting berkaitan politik dan sebarang pertubuhan di dalam laman web ini adalah menjadi
hak milik individu yang menghantar posting. Ia sama-sekali tidak ada
kena-mengena, pembabitan dan gambaran sebenar pihak pengurusan Portal Komuniti Ukhwah.com

Portal Ukhwah
Hakcipta 2003 oleh Ukhwah.com
Tarikh Mula: 14 Mei 2003, 12 Rabi'ul Awal 1424H (Maulidur Rasul)
Made in: Pencala Height, Bandar Sunway dan Damansara Height
Dibina oleh Team Walasri




Loading: 0.082031 saat. Lajunya....