Welcome To Portal Komuniti :: Ukhwah.com

  Create An Account Home  ·  Topik  ·  Statistik  ·  Your Account  ·  Hantar Artikel  ·  Top 10 25-07-2021  

  Login
Nickname

Password

>> Mendaftar <<

  Mutiara Kata
Jika kita berasa diri kita tinggi, pandanglah ke atas; jika kita berasa diri kita rendah, pandanglah ke bawah
-- Kang

  Menu Utama

  Keahlian Ukhwah.com
Terkini: navratan
Hari Ini: 0
Semalam: 0
Jumlah Ahli: 43152

  Sedang Online
Sedang Online:
Tetamu: 59
Ahli: 0
Jumlah: 59




  Yang Masuk Ke Sini
izad: 5 hari yang lalu
the_brOtherz: 32 hari yang lalu
[< Galeri AHLI >]
569 foto

Galeri AHLI >> AHLI >> khairoo84


<<Foto Sebelumnya|Foto Berikutnya >>
simple shida nurulain


khairoo84
[336 x 278 gif]

Dihantar olehkhairoo84
TarikhSep 28 2004
Hits8656
Undian5
Rating5.4

Hanya ahli boleh beri rating!
Anda boleh mendaftar di sini
inilah wajahku....... tembam dan montel!!!!
Keterangan: inilah wajahku....... tembam dan montel!!!!

Komen yang telah dihantar
khairoo84
(2004-09-29)
assalamualaikum.... harap jangan terkejut melihat wajahku ini. he..he... tembam dan montel!
Hanan
(2004-09-29)
Mesti senang hati aje nih...
nur islami
(2004-09-29)
cutenya..!!!!
khairoo84
(2004-09-29)
seang hatimendenya.... banyak kerja n program nak dilangsaikan segera!
khairoo84
(2004-09-29)
hik! cute ke? .... em..... ni belum kang mengutuk lagi nih! kalau dia dah mengutuk gambo nih... abis! kejang buku lalai!
cepet faqih
(2004-09-29)
a'a..lah,cute ye ...embam ye..macam kite..kiut miut,,:)
riyas
(2004-09-29)
khairoo, salam ukhwah... comelnye kome!hehe boleh jadi sifu ana ajar komp... blh khairoo?
Kang
(2004-09-29)
Hehehe... kiye rupane bocae. Lemu mangan opo si? Akeh mangan kambeng karo soto... hahahaha. Dah nak ngutuk ni
riyas
(2004-09-29)
udah...kecek jowo plak kang nie? ape tu khairoo
MeowHidayah
(2004-09-30)
Salam perkucingan drpd ana... meeooowwwww...
khairoo84
(2004-09-30)
uwalah... kang! nyong wes ngomong.... angger riko wes teko! kejang buku lali!
khairoo84
(2004-09-30)
riyas, Kang cakap awak ni hensem macam "Rowan Atkinson"!
riyas
(2004-09-30)
iyela tu..... kutuk kot...!
ridwan daie
(2004-09-30)
kiut and kreatif...control khairoo, ramai yang memuji...control2
khairoo84
(2004-10-01)
alamak... janganlah puji..... karang kembang bertambah tembam pulak!
kaze
(2004-10-02)
wa.. ni dia khairoo84.. salam.. lawa frame.. bleh dijadikan art work yoyo.. //cuba┬▓ slalu g gym.. dulu badan kaze penah cam tu gak hehe
Brothermon
(2004-10-02)
uiks...mcm kenai je ni..ahaks....jowo ? :P
Kang
(2004-10-03)
Dari segi apa agaknya persamaan khairul dengan brothermon. Teka, teka...
khairoo84
(2004-10-03)
Brother Mon kenal saya ke? yang Kang ni pulak tak habis - habis nak ngutuk orang lain
khairoo84
(2004-10-03)
alah...Kang, macam saya tak tau pulak apa nak dicakap..... cakap aje persamaannye dari segi FIZIKAL. that's right?!
heartbrokenkid
(2004-10-03)
ooo ni die khairoo84... comey he... =p
riyas
(2004-10-04)
mari ramai2 tgk muka khairoo yg comel nie....hehe
khairoo84
(2004-10-05)
hampeh lu riyas! wat hang lagu tu? nak kena sangkut kat gunung jerai ka?
khairoo84
(2004-10-05)
mm.. kaze nak buat artwork yoyo ye. ok gak!. gambar saya tu jangan buang. lepastu yoyo tu, lepas tu eksport seluruh dunia. jadi eksploitasi aku ni!
riyas
(2004-10-06)
ha a kaze...sesuaila tu... jgn mare ye khairoo... nak coklat x?
khaulah alazwar
(2004-10-06)
alahai...comeynye...ini gambar umuq brape ni dik??
khairoo84
(2004-10-07)
gambar umur 1 bulan!!
riyas
(2004-10-08)
1 bulan ke 1 hari..hehe
nur taqwa
(2004-10-09)
nampak macam atlit jer... ye ke?
khairoo84
(2004-10-10)
nampak macam atlit? hmmm konpius!!
khairoo84
(2004-10-10)
oh! ya. masa ni tengah bergambar anak-anak Asrama Penyayang yang mewakili Negeri Selangor dalam sukan anak yatim kebangsaan 2004 (SUKYA) di Shah Alam.
Prof Muslim
(2004-10-10)
hhmm.....sapa nie..ek ?
riyas
(2004-10-11)
sape lagi prof...abg kretif kite leee......
khairoo84
(2004-10-12)
jaga lu Riyas, kalau hang datang JK Ramadhan nanti, cheq siapkan rotan!
Prof Muslim
(2004-10-12)
usih...hehehehe... khairoo...
khairoo84
(2004-10-13)
awat Prof? senyum kerang je kenapa?!
Prof Muslim
(2004-10-14)
dok eh..mana gok...hehehe
riyas
(2004-10-18)
khairoo.... sape yg bawa rotan tu.... hang ka cheq???hehe
riyas
(2004-10-18)
royan ja ka, senapang gajah xda ka?kalau boleh bawa semua sekali...
muslimah idaman
(2004-10-18)
cute sgttttttt
khairoo84
(2004-10-19)
hhe..he... you make me laugh lah, muslimah_idaman.
khairoo84
(2004-10-19)
riays, bukan kata senapang gajah, satu batalion tentera akan menantimu di pintu pagar asrama nanti. Jaga hang! tak sempat turun bas!!
Prof Muslim
(2004-10-19)
hehehehehe erghh..
riyas
(2004-10-20)
kah..kah..kah... satu batalion tentera tu lelaki ke perempuan...hehehehe
khairoo84
(2004-10-21)
tak... budak kecik aje.... umur dalam lingkungan 1-2 tahun....
Hubb qilaf
(2004-10-21)
wah...comeynyer...
riyas
(2004-10-25)
mcm mane JK Ramadhan? mesti bestkan....? maafla ana x dapat datang... tapi aura ttp di sana...hehe
relajihad
(2004-11-19)
tak pa.. comel hapa :)
amyra myra
(2005-02-08)
cutenye dia..slm ukhwah dr ana...
uqu
(2005-02-20)
tembam tul bro khairoo84.... teringan mase kecik dulu...ana tembam gak..bila dah remaja kurus macam lidi dibelah dua pulak... salam tembam buat bro!!
wawa 83
(2005-02-24)
Comelnya..
nuryana
(2005-02-27)
amboi comelnya
ratusyahadah uiam
(2005-03-14)
a'a..comel nyer...:)
ifti hanan
(2005-05-05)
mmg comel...
aKujErr
(2005-05-13)
ade lak comel..hisk┬▓.. bukan comel la.. macho..huhu.. comel utk pompuan jerk..hehe :P
ratusyahadah uiam
(2005-05-13)
comel nyerrr......
adneen
(2005-07-01)
mm..comel..tanda rahmat Allah yang melimpah :)
Nailofar dazlin
(2005-10-30)
ala cayang comel chubby...ihh..pipi itu..tembam
sesejuksalju
(2005-12-19)
tembamnya...syukur dengan keindahan ciptaan-Nya....
Ketotoi
(2006-05-26)
tembam itu seni..
MencariSinar
(2006-09-09)
Assalamualaikum..cutenye...salam ukhwag
MencariSinar
(2006-09-09)
Assalamualaikum..cutenye...salam ukhwah
MencariSinar
(2006-09-09)
Assalamualaikum..cutenye...salam ukhwah
mzaidi
(2007-01-30)
ok cantik lah gambar kalau nak tengok banyak lagi gambar please visit:- http://mohdzaididesa.fotopages.com

Nak komen? Daftar dulu di sini!

Powered by: mpn eGallery 1.0.0 (257) Addon

© 2001 Copyright for My_eGallery KodRed.fr.st
© 2001 Copyright for myphpnuke Addon by xweber

Credits





Datacenter Solution oleh Fivio.com Backbone oleh JARING Bukan Status MSCMyPHPNuke Portal System

Disclaimer: Posting dan komen di dalam Portal Komuniti Ukhwah.com ini adalah menjadi hak milik ahli
yang menghantar. Ia tidak menggambarkan keseluruhan Portal Komuniti Ukhwah.com.
Pihak pengurusan tidak bertanggung jawab atas segala perkara berbangkit
dari sebarang posting, interaksi dan komunikasi dari Portal Komuniti Ukhwah.com.


Disclaimer: Portal Komuniti Ukhwah.com tidak menyebelahi atau mewakili mana-mana parti politik
atau sebarang pertubuhan lain. Posting berkaitan politik dan sebarang pertubuhan di dalam laman web ini adalah menjadi
hak milik individu yang menghantar posting. Ia sama-sekali tidak ada
kena-mengena, pembabitan dan gambaran sebenar pihak pengurusan Portal Komuniti Ukhwah.com

Portal Ukhwah
ę Hakcipta 2003 oleh Ukhwah.com
Tarikh Mula: 14 Mei 2003, 12 Rabi'ul Awal 1424H (Maulidur Rasul)
Made in: Pencala Height, Bandar Sunway dan Damansara Height
Dibina oleh Team Walasri




Loading: 0.081534 saat. Lajunya....